Nelamuriri Skoda Octavia 3 1.6 TDI
Last Updated: May 30 2018 06:26, Started by
Bullet
, Jul 07 2017 11:09
·
0
#19
Posted 07 July 2017 - 17:30
QuickSpeed, on 07 iulie 2017 - 14:11, said:
in 7 luni ai facut 28000Km. adica peste 130Km/zi? tybanu, on 07 iulie 2017 - 14:14, said:
Serios, asta e citat din manual? Asa traduce VW Romania? Lol "intre 1600 si 2000 de ture, la mers constant, are momente cand se balbaie. Nu ca as rula la turatii din astea, dar se mai intampla prin oras." Mi se pare subturata sub 2000. Am mers si eu cu un motor d-asta si merge bine de la 2000 in sus. Cat despre schimbatul treptelor, schimba-le in ture mai multe... n-ar trebui sa se balbaie. Intotdeauna incerc sa le schimb in asa fel incat atunci cand am trecut in treapta superioara, turatia sa fie peste 2000. TruculMagic, on 07 iulie 2017 - 14:18, said:
Adica 1 litru la 2000km e ceva normal ? In momentul acela ii dai foc. Conduc tdi-uri de peste 250.000km care nu consuma mai mult de 1litru la 15.000km, defapt la unele nu s-a completat deloc in 10.000km de cand a fost facuta revizia. @Initiator: nu mai fa reviziile la 30.000km ca nu-i ok pentru motor. Lasa service-urile din afara si uleiul long life. Daca vrei sa te tina faci la 15.000km (ulei + toate filtrele), nu mori pentru 500-800lei in plus. User107, on 07 iulie 2017 - 14:58, said:
In primii 5-10.000 km nu se pune ce consuma pentru ca de abia se aseaza angrenajele. Fa-I revizia si vezi pe urma cum consuma ulei. Motorul de 1,6 este putin mic pentru Octavia si de aia trebuie sa o duci mai turat, peste 2000, si nu va mai da in nas. In rest, succes la caini si doamne cu fundul insensibil! Edited by Bullet, 07 July 2017 - 17:34. |
#21
Posted 07 July 2017 - 20:36
missionnad, on 07 iulie 2017 - 12:38, said:
E masina noua totusi,cum e posibil sa consuma atata ulei?Inseamna cand o ajunge la 200.000 km isi cumpara ulei la butoi. 1.6 TDI pe Passat B7, mi se aprindea tot timpul martorul de ulei intre revizii (15.000km). O gluma proasta, dar tot timpul umblam cu bidonul de ulei in portbagaj. Uber alles TDI. |
#22
Posted 08 July 2017 - 12:23
problema este la discul de ambreiaj sau volanta,pare se volanta, care nu mai are planeitate in urma unei supraincalziri sau disc ambreiaj cu arcuri rupte sau la fel supraincalzite si pierderea elasticitatii.rigide.
|
#23
Posted 21 May 2018 - 08:21
stie cineva de ce octavia mea 1.6 tdi (2011) scoate gaze pe la busonul de umplere ulei ??? inca o intrebare ,...martor in bord "bec ars",..sta aprins chiar daca n-am nici un bec ars ??!!
Edited by MembruAnonim, 21 May 2018 - 08:24. |
#24
Posted 23 May 2018 - 05:07
Toate scot gaze pe acolo de când ies după poarta fabricii. Indiferent de marcă.
Nu s ermetici cilindrii aia. Au joc pistoanele, segmenții au fante... Problema e când pufăie și te umple de ulei dacă scoți bușonul ăla. Un mecanic poate verifica daca e o problemă în două moduri.... sau empiric, verificând vizual cate gaze scoate sau verificând compresia. |
#25
Posted 23 May 2018 - 21:07
#26
Posted 30 May 2018 - 06:26
irulan_corrino, on 23 mai 2018 - 05:07, said:
Toate scot gaze pe acolo de când ies după poarta fabricii. Indiferent de marcă. Nu s ermetici cilindrii aia. Au joc pistoanele, segmenții au fante... Problema e când pufăie și te umple de ulei dacă scoți bușonul ăla. Un mecanic poate verifica daca e o problemă în două moduri.... sau empiric, verificând vizual cate gaze scoate sau verificând compresia. alexa32, on 23 mai 2018 - 21:07, said:
Ai pus cumva led-uri in locul becurilor originale? |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users