Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Achiziționare tuner TV !

Din ce este facuta terasa asta?

Cum accesez site-ul CNAS ?

Algoritm simplu de calculare al u...
 Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne
 Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 

Nelamuriri Skoda Octavia 3 1.6 TDI

- - - - -
  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#19
Bullet

Bullet

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 238
  • Înscris: 03.07.2006

View PostQuickSpeed, on 07 iulie 2017 - 14:11, said:

in 7 luni ai facut 28000Km.
adica peste 130Km/zi?
De regula, parcurg intre 40 si 50.000/an si nu, nu sunt taximetrist Posted Image

View Posttybanu, on 07 iulie 2017 - 14:14, said:

Serios, asta e citat din manual? Asa traduce VW Romania? Lol

"intre 1600 si 2000 de ture, la mers constant, are momente cand se balbaie. Nu ca as rula la turatii din astea, dar se mai intampla prin oras."
Mi se pare subturata sub 2000. Am mers si eu cu un motor d-asta si merge bine de la 2000 in sus.
Cat despre schimbatul treptelor, schimba-le in ture mai multe... n-ar trebui sa se balbaie.

Intotdeauna incerc sa le schimb in asa fel incat atunci cand am trecut in treapta superioara, turatia  sa fie peste 2000.

View PostTruculMagic, on 07 iulie 2017 - 14:18, said:

Adica 1 litru la 2000km e ceva normal ? In momentul acela ii dai foc. Conduc tdi-uri de peste 250.000km care nu consuma mai mult de 1litru la 15.000km, defapt la unele nu s-a completat deloc in 10.000km de cand a fost facuta revizia.

@Initiator: nu mai fa reviziile la 30.000km ca nu-i ok pentru motor. Lasa service-urile din afara si uleiul long life. Daca vrei sa te tina faci la 15.000km (ulei + toate filtrele), nu mori pentru 500-800lei in plus.
Masina e de firma, in leasing operational, nu e personala. Daca era a mea, ii faceam reviziile la 10.000.

View PostUser107, on 07 iulie 2017 - 14:58, said:

In primii 5-10.000 km nu se pune ce consuma pentru ca de abia se aseaza angrenajele. Fa-I revizia si vezi pe urma cum consuma ulei.
Motorul de 1,6 este putin mic pentru Octavia si de aia trebuie sa o duci mai turat, peste 2000, si nu va mai da in nas.
In rest, succes la caini si doamne cu fundul insensibil!
Mi-am cumparat camera auto, ca sunt martor la prea multe din astea si e pacat sa nu le pot transmite posteritatii.

Edited by Bullet, 07 July 2017 - 17:34.


#20
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,528
  • Înscris: 08.03.2017
Cum e si omul ...daca loganul manca 500ml/1000km ulei uau ce iesea, daca VW mananca e ceva extraordinar , asa e proiectat , e semn bun Posted Image .

#21
chris_t

chris_t

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,116
  • Înscris: 27.04.2006

View Postmissionnad, on 07 iulie 2017 - 12:38, said:

E masina noua totusi,cum e posibil sa consuma atata ulei?Inseamna cand o ajunge la 200.000 km isi cumpara ulei la butoi.

1.6 TDI pe Passat B7, mi se aprindea tot timpul martorul de ulei intre revizii (15.000km). O gluma proasta, dar tot timpul umblam cu bidonul de ulei in portbagaj. Uber alles TDI.

#22
masni

masni

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 765
  • Înscris: 25.10.2010
problema este la discul de ambreiaj sau volanta,pare se volanta, care nu mai are planeitate in urma unei supraincalziri sau disc ambreiaj cu arcuri rupte sau la fel supraincalzite si pierderea elasticitatii.rigide.

#23
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
stie cineva de ce octavia mea 1.6 tdi (2011) scoate gaze pe la busonul de umplere ulei ??? inca o intrebare ,...martor in bord "bec ars",..sta aprins chiar daca n-am nici un bec ars ??!!

Edited by MembruAnonim, 21 May 2018 - 08:24.


#24
irulan_corrino

irulan_corrino

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,405
  • Înscris: 20.01.2018
Toate scot gaze pe acolo de când ies după poarta fabricii. Indiferent de marcă.
Nu s ermetici cilindrii aia. Au joc pistoanele, segmenții au fante...
Problema e când pufăie și te umple de ulei dacă scoți bușonul ăla.
Un mecanic poate verifica daca e o problemă în două moduri.... sau empiric, verificând vizual cate gaze scoate sau verificând compresia.

#25
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,290
  • Înscris: 12.08.2006

View PostMembruAnonim, on 21 mai 2018 - 08:21, said:

stie cineva de ce octavia mea 1.6 tdi (2011) scoate gaze pe la busonul de umplere ulei ??? inca o intrebare ,...martor in bord "bec ars",..sta aprins chiar daca n-am nici un bec ars ??!!

Ai pus cumva led-uri in locul becurilor originale?

#26
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015

View Postirulan_corrino, on 23 mai 2018 - 05:07, said:

Toate scot gaze pe acolo de când ies după poarta fabricii. Indiferent de marcă.
Nu s ermetici cilindrii aia. Au joc pistoanele, segmenții au fante...
Problema e când pufăie și te umple de ulei dacă scoți bușonul ăla.
Un mecanic poate verifica daca e o problemă în două moduri.... sau empiric, verificând vizual cate gaze scoate sau verificând compresia.
exact,....compresia este naspa ! merci !

View Postalexa32, on 23 mai 2018 - 21:07, said:

Ai pus cumva led-uri in locul becurilor originale?
nuuuuuuu,...becurile standard !

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate