Sagemcom 5655 AC RF
Last Updated: Sep 20 2023 00:53, Started by
androholic
, Jul 06 2017 07:10
·
14
#91
Posted 06 December 2017 - 13:06
remimihai, on 06 decembrie 2017 - 13:03, said:
In urma cu o saptamana mi-am prelungit contractul Telekom și mi-a instalat acest model de router Sagemcom care are un semnal Wifi foarte prost. Am sunat la ei si am cerut inlocuirea lui si au spus ca nu fac asa ceva si ca sa-mi iau un alt router wifi.Problema este ce model ma sfatuiti sa iau sau sa reziliez contractul cu ei? Nu stiu cum tu ai probleme cu el... Acum depinde si unde l-am asezat, cate obstacole ai intre laptop si gateway... Si daca vrei sa il schimbi, se poate, nu stiu cu cine ai vorbit, dar eu am dat de 2 persoane, + instalatorul, care mi-au spus ca pot sa il schimb daca fac cererea prin call center. Daca ai posibilitatea sa treci la RDS, go ahead Edited by rokeno, 06 December 2017 - 13:07. |
#92
Posted 06 December 2017 - 23:09
Depinde unde il ai. Eu de exemplu il am fix la intrarea in apartament si am semnal peste tot si cel putin in 2.4 merge foarte foarte bine.
Un test pe 2.4 pe telefon, in sufragerie (cativa metri si un perete): http://www.speedtest...lt/a/3428338524 Pe 5Ghz vad ca mai sunt ceva probleme, dar mai mult ca sigur sunt de la softul lor de rahat si am speranta ca se vor rezolva la un moment dat, dar chiar si asa cu cel mai slab semnal tot am pe la 80-100Mbps, ceea ce mi se pare acceptabil. Ca referință, cel mai bun test pe 5Ghz, tot pe telefon (1x1MIMO, 433Mbps max): http://www.speedtest...lt/a/3392088828 Edited by MembruAnonim, 06 December 2017 - 23:11. |
#93
Posted 09 December 2017 - 13:04
Ieri s-a facut un update de soft, atat pentru firmware cat si pentru gui.
Software Version SG3G10000242 Wifi-ul pe 5Ghz tot functioneaza aiurea, nu stiu ce o imbunatati software-ul asta. O sa incerc totusi sa cer inlocuirea lui, dar la suport pana dai de cineva competent iti vine sa renunti... |
#94
Posted 10 December 2017 - 09:16
salutare tuturor, am primit si eu acest router fiind abonat nou telekom, am abonamentul L din pacare porturile routerului pentru internet merg doar la 100M in loc de 1000M . Calculatorul meu este echipat pentru 1000M intrucat vin de pe o conexiune digi unde am avut aceste viteze. Problema e ca dupa o luna de discutii cu cei de la telekom tot nu s-a rezolvat nimic, plangeri peste plangeri nu mai intru in detalii oricum foarte urat. Am rugamintea daca ma poate cineva ajuta cu niste setari sau daca aveti idei de ce as putea sa mai fac . Va multumesc
|
#95
Posted 10 December 2017 - 10:21
Verifica in alt PC/laptop, eventual schimba si cablul cu care te conectezi in el.
E imposibil sa te limiteze la 100Mbps pe toate porturile... |
#96
Posted 10 December 2017 - 19:04
@addelin am verificat cu laptopul celor de la telekon de la deranjamente , de la cablu nu e si nici de la calculator am mers cu calculatorul si cu cablul in alta locatie care are net de la digi si merge perfect la 1000 M . deasemenea am inlocuit si modemul sagem cu altul si tot la fel . este sigur de la setarea portului si nu am cum sa o schimb eu de aceea zic
|
#97
Posted 10 December 2017 - 23:36
Porturile nu ai cum sa le blochezi la 100Mbps, toate sunt GE. Roaga un prieten sa vina cu un laptop sa vezi daca negociaza la 1000Mbps.
|
#98
Posted 11 December 2017 - 21:33
Buna seara!,am o problema cu acest modem,Sagemcom 5655 AC RF,sau poate ca nu el reprezinta o problema.Incerc sa fiu cat mai explicit,poate cineva ma poate indruma.Am acest modem de trei luni si pana acum doua zile totul a fost normal.In casa am mai multe televizoare de ultima generatie si trei smart phone uri.dar din pacate doar un singur telefon imi gaseste reteaua wirless si se poate conecta(televizoarele si celelalte telefoane nu imi vad reteaua),orice alt receptor strain de la prieteni,rude etc.o gasesc.
Am incercat: -resetare modem -introducerea SSID manual -resetarea telefonului -setarile televizorului le am intors pe dos Poate mai e cineva cu eceeasi problema si ma poate lumina.Nu inteleg de ce doar pentru o parte din receptori este vizibila reteaua.Multumesc anticipat! |
#99
Posted 12 December 2017 - 00:16
Dezactiveaza band steering.
Dispozitivele tale de "ultima generatie" nu stiu 5Ghz. |
#100
Posted 12 December 2017 - 09:03
Multumesc pentru raspuns,dar din moment ce pana acum au mers,suspectez alta problema,in plus pe 2.5 Ghz viteza e mult mai mica
|
|
#101
Posted 12 December 2017 - 09:13
Daca ai multe retele in jur pe 2.4 pune latimea canalului pe 20Mhz si încearcă sa gasesti un canal mai liber.
La mine cand am instalat netul aveam vreo 2-3 retele in jur si prindeam peste 160Mbps, acum am mai mult de 10 si viteza a scazut la 90Mbps pe laptop si vreo 30 pe telefon. Daca ai band steering activat routerul incearca sa iti mute device-urile pe 5Ghz si daca device-ul nu suporta e posibil sa vezi niste deconectari. Ce versiune de soft ai instalata pe router? |
#102
Posted 12 December 2017 - 09:18
Revin cand ajung acasa,cred ca problema ma depaseste,o sa apelez la un specialist.Multumesc pentru timpul acordat!
|
#103
Posted 12 December 2017 - 09:50
Exista vreo sansa sa cer un upgrade la router ? Sa scap de petarda de Huawei ?
|
#105
Posted 12 December 2017 - 21:59
Tyby, on 05 decembrie 2017 - 19:10, said:
Am instalat in urma cu o saptamana intr-o zona rurala remote, in care am infrastructura IT destul de incarcata, si deja ADSL-ul devenise o gluma tare proasta de mai bine de 2 ani. Inca nu au terminat si partea de IPTV, dar au promis ca o rezolva saptamana asta. Problema 1: nu suporta bridge mode - sper sa se rezolve in viitor. Problema 2: nu lasa ICMP din exterior (pentru monitorizare), iar setarile firewall-ului sunt ... irelevante pentru acest aspect. Pot face VPN catre un device din spate, pot accesa un DVR si inca vreo cateva echipamente din spate, vitezele sunt destul de bune 250 / 100 mbps pe wireless, ceva mai bine pe cablu (cred ca s-a semnat un pachet cu Internet M, nu eram acolo, dar se va modifica). Vreau sa accesez si eu o camera IP cu aplicatia XMEye de pe smartphone si nu reusesc. Pe vechiul router SERCOM Speedport W724 era ok. Am facut port forwanding pe porturile TCP si UDP (34567, 554, 8899), dar fara rezultat. Din LAN o pot accesa. Te rog, ai vreo idee ? |
|
#106
Posted 13 December 2017 - 11:00
Verifica IP-ul extern, sa il accesezi pe cel corect (la mine, desi am IP fix, s-a modificat odata cu trecerea pe noua infrastructura).
|
#107
Posted 13 December 2017 - 12:59
Multumesc pentru raspuns. Am gasit intre timp explicatia (cred). La accesarea din browser de pe PC apare eroarea atasata. Se pare ca routerul nu permite mai mult de un NAT pe video. Si cum are unul pentru IPTV...
Attached Files |
#108
Posted 13 December 2017 - 14:15
Nu cred ca are legatura cu IPTV (eu NU am respectiva problema)!
Nu cumva incerci sa accesezi DVR-ul pe IP-ul extern cu un device conectat in LAN? Daca da, din pacate nu vei reusi, device-urile (Rom)Telekom nu s-au dovedit a fi prea istete la treaba asta (hairpin NAT / NAT loopback). Nu ca Orange ar sta mai bine. Este unul dintre motivele pentru care functionarea in mod bridge a ONT-ului este de dorit in mediile mai pretentioase, pentru a putea folosi echipamente mai capabile si / sau sofisticate. Ce este cu adevarat neplacut este ca majoritatea prastiilor (inlcusiv vechi!) de 30-50 USD (la vremea lor) fac treaba asta fara probleme, pe cand un ONT actual nu o face. C'mon! |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users