Honda Civic 2017 1.5 turbo 182 cp. sau Astra K 1.6 turbo 200 cp
Last Updated: Jan 27 2018 13:41, Started by
Joanna27
, Jul 04 2017 22:20
·
0
#19
Posted 05 July 2017 - 16:10
jericho, on 05 iulie 2017 - 11:21, said:
pe sectiunea Jurnal de bord, ai un posesor de Honda 1.5T Deasemenea, daca nu cumva te gandesti la Astra Tourer, versiunea top de Civic hatch (in care ar trebui sa te incadrezi) are portbagajul de 480l fata de 370 pentru Astra hatch (versiunea Sport de la Civic are 420 numai, din cauza de tevi de esapament centrale) si e semnificativ mai mare, ca spatiu interior. Nu stiu cat conteaza, am mentionat asta ca am vazut ca o vrei ca masina de familie. |
#20
Posted 05 July 2017 - 16:26
costin001, on 05 iulie 2017 - 08:46, said:
Intre cele doua prezenate de tine, @Joanna27, as alege GTI-ul lui @Yukoto. Nu pentru ca Opel nu mai este ce era o data, si nu ca ar fi fost cine stie ce, dar oricum facea pe vremuri GSI-uri competitive. Iar Honda a ramas cu numele doar la capitolul fiabilitate, si spun asta in ideea in care stiu o serie de posesori Honda Civic Type R, care au fost nevoiti sa comande piese din afara spatiului comunitar la preturi mari pentru ca ce se gasea la noi erau slabe calitativ, avand in vedere ca masina are 200 Cp si uzura este alta fata de una de 85 cp. La capitolul asta VW sta cel mai bine la capitolul calitate si service, din punctul meu de vedere. A fost o vreme cand am cochetat si eu la cumpararea unei masini noi cu mai multi caluti si am facut cateva test drive-uri, dar pe urma a intervenit partajul cu fosta nevasta si uite asa se spulbera visele. Joanna27, on 05 iulie 2017 - 10:31, said:
Va multumesc tuturor pentru pareri. Din pacate masinile din grupul VAG nu-mi plac deloc. |
#21
Posted 05 July 2017 - 18:27
Ce masina ai acum? Poate nu ai nevoie de +180cp pt ca masina sa faca exact ce iti doresti tu. Ai testat si ceva pe la 150cp?
|
#22
Posted 06 July 2017 - 00:18
underb, on 05 iulie 2017 - 18:27, said:
Ce masina ai acum? Poate nu ai nevoie de +180cp pt ca masina sa faca exact ce iti doresti tu. Ai testat si ceva pe la 150cp? Deci cumva tu ai ajuns la concluzia ca s-ar putea sa stii mai bine decat persoana care a inceput threadul ce-si doreste exact Desi mie mi se pare ca a specificat foarte exact ce isi doreste. Nu e deloc arogant postul asta, dar deloc, tu doar vrei sa ajuti. Edited by tatalor51, 06 July 2017 - 00:18. |
#23
Posted 06 July 2017 - 08:27
Acum conduc un Diesel de 2.2 cu 140cp, o masina din 2007. Nu spun marca pentru ca este irelevant. Ideea este ca nu mai vreau diesel. Pana acum, balanta inclina catre civic, mai ales dupa ce am citit jurnalul lui tatalor51 insa inca mai astept pareri
|
#24
Posted 06 July 2017 - 08:49
Joanna27, on 06 iulie 2017 - 08:27, said:
Acum conduc un Diesel de 2.2 cu 140cp, o masina din 2007. Nu spun marca pentru ca este irelevant. Ideea este ca nu mai vreau diesel. Pana acum, balanta inclina catre civic, mai ales dupa ce am citit jurnalul lui tatalor51 �� insa inca mai astept pareri |
#25
Posted 06 July 2017 - 11:32
Dealer-ul Honda de la mine din oras nu are Civic CVT la test drive. Am condus manuala si e ok dar tot pentru automata parca as opta.
Tatalor51, zici ca CVT-ul raspunde bine la acceleratie? Ce am citit pe net m-a cam speriat. Daca schimbi manual se comporta asemanator cu o cutie manuala? |
#26
Posted 06 July 2017 - 13:01
Arunca o privire și la Alfa Romeo Giulietta, s-ar putea sa îți placă, un 1. 4 multi air 170 cp se mișcă chiar f bine.
|
#27
Posted 06 July 2017 - 14:54
Joanna27, on 06 iulie 2017 - 11:32, said:
Dealer-ul Honda de la mine din oras nu are Civic CVT la test drive. Am condus manuala si e ok dar tot pentru automata parca as opta. Tatalor51, zici ca CVT-ul raspunde bine la acceleratie? Ce am citit pe net m-a cam speriat. Daca schimbi manual se comporta asemanator cu o cutie manuala? In plus, prin oras, CVTul asta e mai comod de condus decat ce dublu ambreiaj am testat eu (DCT de pe Sportage si EDC de pe Megane), mult mai usor de manevrat si mai putin jerky la viteze mici. |
#28
Posted 06 July 2017 - 21:40
Joanna27, on 06 iulie 2017 - 08:27, said:
Acum conduc un Diesel de 2.2 cu 140cp, o masina din 2007. Nu spun marca pentru ca este irelevant. Ideea este ca nu mai vreau diesel. Pana acum, balanta inclina catre civic, mai ales dupa ce am citit jurnalul lui tatalor51 �� insa inca mai astept pareri tatalor51, on 06 iulie 2017 - 00:18, said:
Deci cumva tu ai ajuns la concluzia ca s-ar putea sa stii mai bine decat persoana care a inceput threadul ce-si doreste exact Desi mie mi se pare ca a specificat foarte exact ce isi doreste. Nu e deloc arogant postul asta, dar deloc, tu doar vrei sa ajuti. ------------------------------------------- Legat de CVT, e ok in oras, si eu il prefer, insa nu si afara pe DNuri. Pe autostrada e ok. Asta la modul general. In cazuri particulare un motor puternic va schimba modul de functionare. Daca faci test, sa iesi neaparat cu masina din oras si fa niste depasiri. Dar condu cum conduci tu de obicei, nu "sport" sau altfel. Vezi daca ti se pare ok si te-ai impaca la drum lung cu felul in care merge masina. La modul general prefer cutiile clasice cu convertor, ceea ce iti si recomand. Sunt mai bune decat cele robotizate in oras si decat CVTurile in afara. |
|
#29
Posted 06 July 2017 - 21:46
CVT nu-ti va raspunde niciodata ca un DSG la acceleratie (banuiesc eu asa ca asta servesti acum), e mult mai lina. Pe partea de fiabilitate ii da ceata direct. Personal as lua o manuala pe CP pe care-i vrei tu, dar de gustibus non disputandum.
|
#30
Posted 07 July 2017 - 14:55
underb, on 06 iulie 2017 - 21:40, said:
Ok atunci. Inseamna stii cum e cu caii. Intrebam pt ca multi, in urma unor experiente nu foarte placute cu motoare mici ajung sa sara in extrema cealalta. La fel si cu masinile la care lipseste spatiul sau care consuma prea mult sau alte cazuri din astea. Pari sa ai niste probleme. ------------------------------------------- Legat de CVT, e ok in oras, si eu il prefer, insa nu si afara pe DNuri. Pe autostrada e ok. Asta la modul general. In cazuri particulare un motor puternic va schimba modul de functionare. Daca faci test, sa iesi neaparat cu masina din oras si fa niste depasiri. Dar condu cum conduci tu de obicei, nu "sport" sau altfel. Vezi daca ti se pare ok si te-ai impaca la drum lung cu felul in care merge masina. La modul general prefer cutiile clasice cu convertor, ceea ce iti si recomand. Sunt mai bune decat cele robotizate in oras si decat CVTurile in afara. Nu stiu ce sa zic. Combinat cu motorul asta, CVT asta, pus pe Sport e mai mult decat ar avea nevoie cineva in mod realist pe DN-uri. Si e programata sa se comporte cam in acelasi fel cu o automata. Nu am condus atat de multe automate, dar in niciun caz nu e slow, delayul la apasare pedala mai serios e extrem de mic si accelereaza foarte repede. Un CVT bun e comparabil lejer cu o automata cu convertizor buna, un DSG probabil e marginal mai rapid, ca performanta. In general e chestie de perceptie, nu de performanta (bineinteles, daca vorbim de un CVT bun, si asta de pe Civic e foarte bun), un CVT nu se comporta cum asteapta oamenii sa se comporte. Am mai condus un Qashqai cu CVT si intr-adevar se simtea un delay semnificativ mai mare. Edited by tatalor51, 07 July 2017 - 14:59. |
#31
Posted 07 July 2017 - 16:53
Care e faza cu VTEC-ul. Are sau nu? In oferta asa e numit motorul dar unii spun ca nu are.
|
#32
Posted 07 July 2017 - 21:19
Sistemele de genul asta ajuta intr-o masura pe motoarele aspirate. La turbo, mai putin decat la aspirate desi e posibil sa imbunatateasca economia de combustibil.
|
#33
Posted 08 July 2017 - 10:24
underb, on 07 iulie 2017 - 21:19, said:
Sistemele de genul asta ajuta intr-o masura pe motoarele aspirate. La turbo, mai putin decat la aspirate desi e posibil sa imbunatateasca economia de combustibil. |
|
#34
Posted 14 July 2017 - 18:33
jericho, on 05 iulie 2017 - 09:49, said:
daca te intereseaza o comparatie dpdv al perfromantelor, uite aici http://www.zeperfs.c...el6667-6318.htm opelul e superior dar diferentele sunt mici dpmdv, esentiala e piesa dintre volan si scaun personal, as alege honda Joanna27, on 05 iulie 2017 - 10:31, said:
Va multumesc tuturor pentru pareri. Din pacate masinile din grupul VAG nu-mi plac deloc. Nu spun ca nu ar fi masini bune ci pur si simplu nu ma regasesc eu ca posesoare. Poate o fi de vina design-ul prea conservator, nu stiu ce sa zic. Revenind la comparatia care ma intereseaza pe mine, nu-i inteleg pe cei care spun ca daca te intereseaza performantele unei masini ai fi schizofrenic. Nu sunt pasionata de linute sau mai stiu eu ce intreceri insa consider un aspect important timpul de accelerare alaturi de consum, suspensii sau siguranta activa si pasiva. Cu o masina puternica pot merge cat se poate de regulamentar, la fel ca un cazul oricarei alte masini cu motor mic insa, in caz de nevoie ( nu se stie cum poate aparea o situatie) pot avea si o putere suplimentara pe care o pot folosi ( exemplu : o depasire mai fara emotii daca masina este incarcata). Oricum, mai astept si alte pareri mai ales daca este cineva care a condus macar una dintre cele doua O zi super va doresc! Hello. Mi se pare normal ca la o mașină de genul acesta să te intereseze și performanțele, chiar dacă nu vorbim de variante sport. Linkul dat de jericho este ok și mai atașez și eu unul, sper să îți fie de folos: http://www.automobile-catalog.com. Succes! Edited by asul, 14 July 2017 - 18:34. |
#35
Posted 15 July 2017 - 10:44
Nici una, cum sa dai 25-26k euro pe o compacta ?
Iar CVT-ul nu il poti compara decat cu CVT. |
#36
Posted 16 July 2017 - 13:10
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users