Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare
 

Honda Civic 2017 1.5 turbo 182 cp. sau Astra K 1.6 turbo 200 cp

- - - - -
  • Please log in to reply
122 replies to this topic

#109
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
Unii nu merg doar in oras, intre semafoare. Nu intelegeti o chestie, puterea nu te ajuta sa mergi repede pe autostrazi, la 130-150km/h ajungi cu absolut orice masina, poate sa aiba si 70cp, problema in Romania e cand trebuie sa depasesti camioane si TIR-uri pe drumuri cu o singura banda pe sens. Cu cat ai mai multa putere, cu atat poti face depasirile mai in siguranta.

#110
bubu2310

bubu2310

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 231
  • Înscris: 27.09.2010
Am avut masina de 75 cp si depaseam tiruri fara probleme, de unde o scoti pe asta ca ai nevoie de masina de F1 sa depasesti un tir,e absurd

#111
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
Ce inseamna fara probleme? Probabil ca nu mergi pe drumuri aglomerate pentru ca ce spui tu contrazice fizica elementara. O masina cu mai multi cai putere va efectua aceeasi depasire mai in siguranta decat una cu mai putina putere. De asemenea si greutatea conteaza. O supernova, desi avea 75CP cantarea numai vreo 900 si ceva de kg, raportul CP/tona fiind identic cu al unei compacte moderne cu 110CP.

PS: Peste o anumita putere, deja devine mai mult o chestie de distractie, dar pana pe la 200-250CP, orice crestere a puterii ofera o crestere aproape identica a confortului deplasarii.

Edited by figo1988, 19 August 2017 - 13:02.


#112
bubu2310

bubu2310

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 231
  • Înscris: 27.09.2010
Fara probleme sa fac accident sau sa pun pe altcineva in pericol.Evident ca mai multa putere te ajuta sa efectuezi depasirea mai repede,dar de aici pana la a zice ca ai nevoie de 200 cp sa faci depasiri e o tampenie

#113
AstroNut98

AstroNut98

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,444
  • Înscris: 26.01.2014

 bubu2310, on 19 august 2017 - 12:41, said:

Am avut masina de 75 cp si depaseam tiruri fara probleme, de unde o scoti pe asta ca ai nevoie de masina de F1 sa depasesti un tir,e absurd
Mda, și nimerești câte un bou care fix atunci accelerează, ba că atunci s-a trezit sau doar să îți arate că el e mai șmecher și ce faci?

Așa am pățit eu săptămâna trecută, m-am încadrat în depășire la 80 la oră, mi-a trebuit 125+ să îl pot depăși. Dacă nu aveam 200 de cai la bord ar fi fost "palpitantă" situația, atâta timp cât era unul lipit de fundul meu în depășire și din față venea. :)

#114
bubu2310

bubu2310

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 231
  • Înscris: 27.09.2010
Asa poate nimeresti un bou sa intre in tine si poti sa ai si bugatti ca tot intre 4 scaduri ajungi.Deja e off-topic, persoana care a deschis topicul a ales deja

Edited by bubu2310, 19 August 2017 - 13:17.


#115
farausername

farausername

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,661
  • Înscris: 04.01.2017
Inseamna ca nu trebuia sa continui depasirea.  Una este sa te bagi aiurea in depasire alta e sa apreciezi corect situatia. Depasiri se pot face si cu 75cp, la 80 ii dai a 3 a si te duci pana la 130 cu ea, motorul pe benzina cel putin acolo face calutii, dupa 3500 pana pe la 5500 si nu pateste nimic, sau astepti o sitiatie mai favorabila si depasesti fara stres. Exceptie cazurile in care melteanu' accelereaza in blana, atunci reduci frumos viteza si revii la locul tau, soseaua nu e pista de raliu! La fel discutia cu autostrada, retrogradezi si ii dai pedala sau astepti si vii lansat daca tii lene sa dai de maneta, mai stiu eu povesti cu depasiri din tempomat!

Edited by farausername, 19 August 2017 - 13:40.


#116
StefanSC

StefanSC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,730
  • Înscris: 02.07.2011
Principalul motiv si cel mai bun pentru a-ti lua o masina cat mai puternica e ca iti permiti. Muncesti suficient de mult sa iti permiti o masina de 200+ cai, sa platesti asigurari si impozite si combustibil pt ea... de ce ai arde-o ca saracii in masini de 70-100 cai? Doar o viata ai, bucura-te de ea!

Al doilea motiv foarte bun pt a lua o masina de 200+ cai sunt saracii cu masini de 75-100 de cai.  Ii vezi cum stau ciorchine in spatele unui tir pe Valea Oltului sau mai stiu eu pe unde, ca nu au putere suficienta sa il depaseasca din scurt, in coloana, ci doar venind lansati... imi pare rau, dar crudul adevar e ca timpul cuiva care isi permite o masina de 200+cai e mai important decat al unuia care isi permite 75 de cai.

P.S: tonul in care este scris textul de mai sus e special pentru a inflama, pentru a pune in evidenta cat de usor ne putem radicaliza si crampona in idei fixe, precum au facut colegii de mai sus cu un limbaj deloc elegant. Daca cineva se simte ofensat, poate ca ar trebui sa invete sa aibe pareri mai flexibile ;)



#117
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

 AstroNut98, on 19 august 2017 - 13:09, said:

Mda, și nimerești câte un bou care fix atunci accelerează, ba că atunci s-a trezit sau doar să îți arate că el e mai șmecher și ce faci?

Așa am pățit eu săptămâna trecută, m-am încadrat în depășire la 80 la oră, mi-a trebuit 125+ să îl pot depăși. Dacă nu aveam 200 de cai la bord ar fi fost "palpitantă" situația, atâta timp cât era unul lipit de fundul meu în depășire și din față venea. Posted Image
Ies ocazional cu o compacta de 90 de cai aspirata din oras.
De obicei depasesc "la intalnire", indiferent de puterea motorului. Adica cand vad o gaura in coloana care vine de pe contrasens Incep sa accelerez ca sa ajung in spatele masinii pe care vreau sa o depasesc fix cand vne gaura din coloana de pe cotrasens. Cu putina practica te poti sincroniza f bine. Pt asta las cativa metri in plus fata de cat as lasa in mod normal fata de masina din fata daca mai am masini in spate, suficient cat sa fur putin startul dar insuficient pt ca locul lasat in fata sa devina tentant pt cel din spate. Loc las intotdeauna pt cel din spate daca vrea sa ma depaseasca dar nu il invit lasand o distanta prea mare. Depasind in felul asta mai elimin o situatie des intalnita si anume daca cel din spatele meu are masina mai puternica, nu va fi lipit de mine in timpul depasirii si in caz ca am nevoie din orice motiv sa franez ca sa revin in spatele celui pe care il depasesc o pot face fara probleme. Asta pt ca cel din spate va incepe depasirea mai tarziu decat mine, nu odata cu mine sau peste mine. Cateva secunde si kmph in plus conteaza mult.
In felul asta ma descurc cam cu orice masina.
Rar mi s-a intamplat sa accelereze cineva din fata odata cu mine iar daca a facut-o avea oricum masina mult mai puternica si s-a dus, eu neavand nicio disconfort din cauza asta. Cred ca de 2 ori am franat pt ca a accelerat odata cu mine cineva dar fara a fi vreun pericol sau altceva.

Alta chestie, nu depasesc decat rar cand se iese din sat si toata lumea accelereaza pt ajunge la viteza de croaziera  sau cand ne punem in miscare eu si cel din fata mea la o trecere de cale ferata de ex. Deci depasesc doar cand se ajunge la viteza de croaziera.

Edited by underb, 20 August 2017 - 10:19.


#118
Neuronul_ganditor

Neuronul_ganditor

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 648
  • Înscris: 23.12.2009
Am in dotare atat aspirata benzina de 55cp(parca..) si am un diesel de 116cp. Ma descurc cu amandoua si da, am doar 30 ani si imi place s-o calc dar sincer un motor de 100-150cp, indiferent ca e diesel sau benzina, fie el si aspirat, e suficient de puternic pentru a conduce comfortabil. Am cateva sute de mii de km de cand am permis si am condus diferite masini ca putere si gabarit si cu toate m-am descurcat. Masina urmatoare va avea tot sub 200cp si sunt sigur ca ma voi descurca cu ea fara niciun fel de problema...
Un Civic de asta, un Astra turbo sau un Focus de 150cp e mai mult decat ai nevoie, chiar si pe autostrada.
Da, daca iti permiti o masina puternica, e ok sa iti cumperi pentru ca vrei, pentru ca iti place si pentru ca poti dar de aici pana la a sustine ca e necesar e cale lunga.Posted Image

Edited by Neuronul_ganditor, 20 August 2017 - 12:41.


#119
bubu2310

bubu2310

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 231
  • Înscris: 27.09.2010

 StefanSC, on 20 august 2017 - 08:25, said:

Principalul motiv si cel mai bun pentru a-ti lua o masina cat mai puternica e ca iti permiti. Muncesti suficient de mult sa iti permiti o masina de 200+ cai, sa platesti asigurari si impozite si combustibil pt ea... de ce ai arde-o ca saracii in masini de 70-100 cai? Doar o viata ai, bucura-te de ea!

Al doilea motiv foarte bun pt a lua o masina de 200+ cai sunt saracii cu masini de 75-100 de cai.  Ii vezi cum stau ciorchine in spatele unui tir pe Valea Oltului sau mai stiu eu pe unde, ca nu au putere suficienta sa il depaseasca din scurt, in coloana, ci doar venind lansati... imi pare rau, dar crudul adevar e ca timpul cuiva care isi permite o masina de 200+cai e mai important decat al unuia care isi permite 75 de cai.

P.S: tonul in care este scris textul de mai sus e special pentru a inflama, pentru a pune in evidenta cat de usor ne putem radicaliza si crampona in idei fixe, precum au facut colegii de mai sus cu un limbaj deloc elegant. Daca cineva se simte ofensat, poate ca ar trebui sa invete sa aibe pareri mai flexibile ;)

Foarte inteligent esti ;)

#120
farausername

farausername

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,661
  • Înscris: 04.01.2017
Pute chiar de la atata inteligenta!

#121
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 Cris007, on 16 august 2017 - 18:07, said:

Cred ca l-am citit si pe forumurile din afara/si nu numai. E interesant de citit experienta, mi-a placut ce am aflat insa dupa parerea mea personala nu a fost multumit fiindca avea alte asteptari, nerealiste dupa mine. Pe mine nu m-a convins sa nu dau comanda pentru Civic, ca fapt divers.

Ma bucur totusi ca postul meu de acolo a fost de ajutor pentru mai multi oameni.

Mie nu mi-a placut CVT-ul si de aici a pornit totul. Cand esti nemultumit de un lucru, incepi sa-i cam vezi toate partile negative si sa-ti conturezi o imagine nu tocmai reala, ci una care incepe sa rezoneze cu starea respectiva (asa s-a intamplat la mine).

Edited by MembruAnonim, 13 January 2018 - 04:23.


#122
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,865
  • Înscris: 22.12.2005

 StefanSC, on 20 august 2017 - 08:25, said:

Principalul motiv si cel mai bun pentru a-ti lua o masina cat mai puternica e ca iti permiti. Muncesti suficient de mult sa iti permiti o masina de 200+ cai, sa platesti asigurari si impozite si combustibil pt ea... de ce ai arde-o ca saracii in masini de 70-100 cai? Doar o viata ai, bucura-te de ea!

Al doilea motiv foarte bun pt a lua o masina de 200+ cai sunt saracii cu masini de 75-100 de cai.  Ii vezi cum stau ciorchine in spatele unui tir pe Valea Oltului sau mai stiu eu pe unde, ca nu au putere suficienta sa il depaseasca din scurt, in coloana, ci doar venind lansati... imi pare rau, dar crudul adevar e ca timpul cuiva care isi permite o masina de 200+cai e mai important decat al unuia care isi permite 75 de cai.

P.S: tonul in care este scris textul de mai sus e special pentru a inflama, pentru a pune in evidenta cat de usor ne putem radicaliza si crampona in idei fixe, precum au facut colegii de mai sus cu un limbaj deloc elegant. Daca cineva se simte ofensat, poate ca ar trebui sa invete sa aibe pareri mai flexibile Posted Image
vad ca ai deja adepti care-ti dau like. tot din baronii de psd cred.
Chestia pe care n-ai luat-o in calcul este ca ..ESTI IN Romania, colegu'.
In Romania n-ai sosele de "200+" si ai un trafic de numa numa. Din cauza unora ca tine ( ma rog, din cauza parerilor tale in ce priveste subiectul pe care l-ai atins) se intampla catastrofe. Pentru ca "200+ " nu sunt cm  ci ..CP. Adica nu ti creste p..isul deloc. Si cand "te bagi " si tai fata unui TIR sau "saracilor" cu 70-100 CP tocmai ai initiat un dezastru"to be".
Ca zici de valea Oltului - o stiu prea bine . Am "batut-o " cu 2 si 4 roti , cu 50 si cu 500 de CP. In afara de mici diferente de medie nimic spectaculos. Ai CP - du-te pe circuit.Esti pe sosea, respecta legea soselel, bunul simt (deci cred ca nu prea merge la tine) - si legea.(aia din codul rutier). Limitarile la 50 si la 70 nu sunt puse pentur aia cu 70 - 100 ci pentru toti.
Pesemne ca pe net exprimarile nu sunt prea prietenoase dar la cum zici tu, elitele nu sunt "placute" - daca ai c..o si bani te duci frumos cu avionul si nu mi stai in c.r pe vealea Oltului ca sa "ma faci din scurt".
Stiu ca ai inteles mesajul meu, bafta, La multi ani si numai bine !

 figo1988, on 19 august 2017 - 12:09, said:

Unii nu merg doar in oras, intre semafoare. Nu intelegeti o chestie, puterea nu te ajuta sa mergi repede pe autostrazi, la 130-150km/h ajungi cu absolut orice masina, poate sa aiba si 70cp, problema in Romania e cand trebuie sa depasesti camioane si TIR-uri pe drumuri cu o singura banda pe sens. Cu cat ai mai multa putere, cu atat poti face depasirile mai in siguranta.
in mare asa este. In Ro este un pic invers. ..orice "perturbare" in trafic creste riscul. Nu uita ca dupa ce faci depasirea mai trebuie sa revii pe banda. Acolo unde stau aia " in nesiguranta" sau peste ei..!
Daca vorbim de tari cu apa calda si infrastrucutura si parc de masini ok si mai ales , SOFERI OK , atunci ai dreptate.  DAR NU IN RO!

 farausername, on 20 august 2017 - 17:22, said:

Pute chiar de la atata inteligenta!
nu cred ca il ajuta sa l jignim. daca atat de smart este pe cat costa timpul cred ca ironiile noastre l-au indreptat. daca nu, asta e, totul e nu ia si pe altii cu el.

#123
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,447
  • Înscris: 04.05.2006
Numai mie mi se pare ca nimeni nu a citit și partea de PS din postul omului?

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate