Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone
 Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...
 Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...
 Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 

Honda Civic 2017 1.5 turbo 182 cp. sau Astra K 1.6 turbo 200 cp

- - - - -
  • Please log in to reply
122 replies to this topic

#1
Joanna27

Joanna27

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 25.07.2009
Salutare,
Am o mare dilema....
Ce ati alege dintre cele doua? Buget max 26000 euro. Date oficiale: Honda face 8.3 sec pana la 100 km/h iar Astra 7.0 sec
Cutie manuala la cele doua motorizari sau CVT vs automata clasica?
Sau alta masina noua cu performante asemanatoare?
Va multumesc anticipat pentru orice parere

Edited by Joanna27, 04 July 2017 - 22:22.


#2
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Ce faci cu masina ?

#3
alex87nfs

alex87nfs

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 127
  • Înscris: 03.12.2016
posibil sa vrea s-o conduca :)))

#4
Joanna27

Joanna27

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 25.07.2009
Family car ��. Dar vreau ca masina sa aiba o rezerva de putere pentru momentele  in care as avea nevoie.

#5
miran

miran

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 703
  • Înscris: 08.06.2007
Daca vrei fiabilitate - Honda.

#6
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
Opel all the way. Parere personala. Civicul asta nou arata a masina de extra din 2Fast 2Furious.
Pacat, pentru ca la interior si sub coaja e o masina competenta.

Astra in schimb e usoara si fasneata si la banii aia iei una ultra dotata.

#7
Scubaskot

Scubaskot

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 333
  • Înscris: 11.07.2013
Subiectul asta care masina face suta mai repede e pentru copii schizofrenici...

#8
colombo2003

colombo2003

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,312
  • Înscris: 16.07.2008
Si cu una de 100 CP ai suficienta putere, daca stii sa conduci...!!! Posted Image Posted Image
Nu iti trebuie rachete!

#9
retele

retele

    Acest etern fabulos

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,788
  • Înscris: 29.04.2004
Poate e vorba de familie mafiotă, ai nevoie de demaraj să scapi de gabori, de interlopii din clanul rival, etc.
Oricum la 7-8 sec. sunt niște leșinături, eu aș propune cam în aceeași bani dar la sub 5 sec. fie Mitsu Evo, fie Subaru WRX.

#10
Yukoto

Yukoto

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,248
  • Înscris: 11.09.2012
Un Golf GTI 230 cp manual este pe configuratorul VW aproximativ ~27.500 euro cu vopsea metalizata.. Cred ca vor face discount si te incadrezi in 26k euro.. Mai ai si Skoda Octavia RS 2.0 TSI la care te incadrezi si la automata cred.. asta in cazul in care vrei mai mult portbagaj..

#11
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,744
  • Înscris: 04.10.2006
Condu masinile. Fa test drive. Chestia cu acceleratia pana la suta e doar pe hartie si ar trebui sa fie ultimul lucru la care te uiti. Amandoua sunt suficient de puternice. Conteaza cum se simte cuplul si cum iti place cutia automata de pe modelul respectiv.
Dar parca 20.000+ pentru un Opel e overkil, daca nu e OPC sau ceva special. Asa ca preferabil Honda.
Ai multe variante in bugetul asta. Si focusul are motoare puternice. Si golful. Si leonul.Si Octavia. O sa apara si Impreza modelul nou foarte curand.

#12
costin001

costin001

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,761
  • Înscris: 13.08.2013
Intre cele doua prezenate de tine, @Joanna27, as alege GTI-ul lui @Yukoto. Nu pentru ca Opel nu mai este ce era o data, si nu ca ar fi fost cine stie ce, dar oricum facea pe vremuri GSI-uri competitive. Iar Honda a ramas cu numele doar la capitolul fiabilitate, si spun asta in ideea in care stiu o serie de posesori Honda Civic Type R, care au fost nevoiti sa comande piese din afara spatiului comunitar la preturi mari pentru ca ce se gasea la noi erau slabe calitativ, avand in vedere ca masina are 200 Cp si uzura este alta fata de una de 85 cp. La capitolul asta VW sta cel mai bine la capitolul calitate si service, din punctul meu de vedere. A fost o vreme cand am cochetat si eu la cumpararea unei masini noi cu mai multi caluti si am facut cateva test drive-uri, dar pe urma a intervenit partajul cu fosta nevasta si uite asa se spulbera visele.

#13
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,048
  • Înscris: 02.09.2005
daca te intereseaza o comparatie dpdv al perfromantelor, uite aici http://www.zeperfs.c...el6667-6318.htm
opelul e superior dar diferentele sunt mici dpmdv, esentiala e piesa dintre volan si scaun
personal, as alege honda

#14
Joanna27

Joanna27

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 25.07.2009
Va multumesc tuturor pentru pareri. Din pacate masinile din grupul VAG nu-mi plac deloc. Nu spun ca nu ar fi masini bune ci pur si simplu nu ma regasesc eu ca posesoare. Poate o fi de vina design-ul prea conservator, nu stiu ce sa zic.
Revenind la comparatia care ma intereseaza pe mine, nu-i inteleg pe cei care spun ca daca te intereseaza performantele unei masini ai fi schizofrenic. Nu sunt pasionata de linute sau mai stiu eu ce intreceri insa consider un aspect important timpul de accelerare alaturi de consum, suspensii sau siguranta activa si pasiva.
Cu o masina puternica pot merge cat se poate de regulamentar, la fel ca un cazul oricarei alte masini cu motor mic insa, in caz de nevoie ( nu se stie cum poate aparea o situatie) pot avea si o putere suplimentara pe care o pot folosi ( exemplu : o depasire mai fara emotii daca masina este incarcata).
Oricum, mai astept si alte pareri mai ales daca este cineva care a condus macar una dintre cele doua
O zi super va doresc!

Edited by Joanna27, 05 July 2017 - 10:32.


#15
StefanSC

StefanSC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,730
  • Înscris: 02.07.2011
Seat Leon FR 1.8TSI cu suspensii adaptive.

Kia Cee'd GT 1.6 T-GDI.

Pentru depasiri fara emotii te intereseaza 80-120 nu 0-100 ;).

#16
Joanna27

Joanna27

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 25.07.2009

 StefanSC, on 05 iulie 2017 - 10:47, said:

Seat Leon FR 1.8TSI cu suspensii adaptive.

Kia Cee'd GT 1.6 T-GDI.

Pentru depasiri fara emotii te intereseaza 80-120 nu 0-100 ;).

Este adevarat, Stefan. Dar cei mai multi producatori nu ofera informatii despre  toate reprizele de acceleratie ci doar 0-100. Ideea e ca daca aici sta bine o masina cel mai probabil va sta bine si la celelalte reprize.
Iti multumesc pentru sugestia cu Leon-ul. Voi studia si acest model. Chiar daca e tot din grupul Porsche aceasta imi place ca design.
Kia nu ma atrage.

Edited by Joanna27, 05 July 2017 - 10:59.


#17
StefanSC

StefanSC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,730
  • Înscris: 02.07.2011
Am vazut ca pe www.zeperfs.com/en/ au valori de genul 80-120. Nu stiu cat de corecte sunt dar e un punct de pornire.

#18
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,048
  • Înscris: 02.09.2005

 Joanna27, on 05 iulie 2017 - 10:31, said:

Va multumesc tuturor pentru pareri. Din pacate masinile din grupul VAG nu-mi plac deloc. Nu spun ca nu ar fi masini bune ci pur si simplu nu ma regasesc eu ca posesoare. Poate o fi de vina design-ul prea conservator, nu stiu ce sa zic.
Revenind la comparatia care ma intereseaza pe mine, nu-i inteleg pe cei care spun ca daca te intereseaza performantele unei masini ai fi schizofrenic. Nu sunt pasionata de linute sau mai stiu eu ce intreceri insa consider un aspect important timpul de accelerare alaturi de consum, suspensii sau siguranta activa si pasiva.
Cu o masina puternica pot merge cat se poate de regulamentar, la fel ca un cazul oricarei alte masini cu motor mic insa, in caz de nevoie ( nu se stie cum poate aparea o situatie) pot avea si o putere suplimentara pe care o pot folosi ( exemplu : o depasire mai fara emotii daca masina este incarcata).
Oricum, mai astept si alte pareri mai ales daca este cineva care a condus macar una dintre cele doua
O zi super va doresc!
pe sectiunea Jurnal de bord, ai un posesor de Honda 1.5T

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate