Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Orange Internet SEE nu merge in tara
Last Updated: Jul 06 2017 11:12, Started by
c1uk
, Jul 04 2017 14:40
·
0
#1
Posted 04 July 2017 - 14:40
Buna ziua,
Sunt client prepay la orange. Mi-am facut prin configuratorul de la ei de pe site o optiune care avea inclus 3GB internet national ( asa scrie deaspura la acumetru acela din configurator ). Imi scria ca din acei 3GB o parti imi sunt valabili si in SEE. Ieri pe la ora 10 mai aveam 1400 MB. Astazi ca sa vezi ca nu mai am niciunul. Am sunat si i-am intrebat ce sa intamplat cu internetul meu. Raspunsul a fost unu foarte interesant : "acei mb care ii mai aveti sunt valabi in SEE si nu se pot folosi in tara". Mie acuma nu-mi apare ca am vreun MB valabil. Am incercat sa caut undeva termenele si condiile pentru orange young prepay legate de internet, dar nu le gasesc. Nu mi se pare normal ca eu sa-mi activ o optiune in tara cu trafic national (care printr-o directiva UE) sunt valabili acuma si in SEE si ei sa ma oblige sa ii folosesc doar in SEE (adica Romania nu). Ce as putea sa fac? Ati mai patit careva asa ceva? |
#2
Posted 04 July 2017 - 14:52
nu exista internet sse si intenet national, din national cota parte in functie de cloarea optiunii sau conditiilor ofertei sunt si sse. daca ti apare 0 MB ori i ai consumat ori e ceva eroare de la ei.
|
#3
Posted 04 July 2017 - 15:18
unic635, on 04 iulie 2017 - 14:52, said:
nu exista internet sse si intenet national, din national cota parte in functie de cloarea optiunii sau conditiilor ofertei sunt si sse. daca ti apare 0 MB ori i ai consumat ori e ceva eroare de la ei. Asa stiam si eu si i-am sunat si ala a fost raspunsul lor. O sa trec deseara pe la un Orange Shop sa imi clarifice treba. |
#4
Posted 04 July 2017 - 15:18
Te-au furat. In urma cu multi ani cand eram cu prepay la ei, bagasem cu vreo 2 zile (inainte sa-mi reactiveze optiunea care o aveam) 7 euro si-n ziua reactivarii constat ca nu o aveam reactivata iar in cost control aveam 6.79 credit. Daca suni in call-center..te prostesc pe fata
Edited by bogdan181180, 04 July 2017 - 15:19. |
#5
Posted 04 July 2017 - 15:29
c1uk, on 04 iulie 2017 - 14:40, said:
Am incercat sa caut undeva termenele si condiile pentru orange young prepay legate de internet, dar nu le gasesc. Nu mi se pare normal ca eu sa-mi activ o optiune in tara cu trafic national (care printr-o directiva UE) sunt valabili acuma si in SEE si ei sa ma oblige sa ii folosesc doar in SEE (adica Romania nu). |
#6
Posted 04 July 2017 - 15:33
andreic, on 04 iulie 2017 - 15:29, said:
N-am inteles o chestie... ai folosit si nu mai ai sau nu au mers in sse ? Nu am fost in SEE. Am avut ieri dimineata 1.4 GB. Astazi nu-mi apare niciun MB. ( mi-am verificat consumul de date de pe telefon, am folosit cam 400MB din data 1.07, deci nu are cum sa ii fi consumat pe toti) Am sunat la ei sa-i intreb de ce. Mi-am spus ca intr-adevar mai am 1.3 GB si ceva de internet, dar care este valabil doar in SEE si nu se poate folosi in Romania. Edited by c1uk, 04 July 2017 - 15:35. |
#7
Posted 04 July 2017 - 15:55
#8
Posted 04 July 2017 - 16:02
andreic, on 04 iulie 2017 - 15:55, said:
Nu stiu de asa ceva... nu ai vechime sa-ti bagi bonusul nelimitat ? E din 2011 prepay-ul. Oricum nu ma intereseaza acuma sa am net, ma intereseaza de ce nu mi se respecta optiunea facuta. O sa ma duc la orange dupamasa si revin aici cu raspunsul lor si cred ca o sa ajung si la OPC dupa cum ii stiu pe cei de la Orange. |
#9
Posted 04 July 2017 - 16:03
ai prins unu mai nepriceput care n avea chef de complicatii
|
#10
Posted 04 July 2017 - 17:59
plină piaţa de pere şi tu culegi doar mălăeţe...
portare... optim...nelimitat... veşnic ... sau îţi plac morile de vînt? |
|
#11
Posted 04 July 2017 - 18:35
@c1uk: Dar valabilitatre a creditului (NU a resurselor) mai ai? Din ce stiu resursele se pot folosi doar in perioada activa a creditului. Daca aceasta e cauza, atunci ca sa te poti folosi de de restul de MB trebuie sa obtii perioada activa, fie prin reincarcare (fara a cheltui neaparat din creditul reincarcat) fie cumparand valabilitate.
|
#12
Posted 04 July 2017 - 23:07
Nu exista optiune prepay cu trafic inclus doar in roaming. Trebuie sa fie alt motiv, ori a expirat valabilitatea ori eroare tehnica.
|
#13
Posted 05 July 2017 - 07:48
sags, on 04 iulie 2017 - 18:35, said:
@c1uk: Dar valabilitatre a creditului (NU a resurselor) mai ai? Din ce stiu resursele se pot folosi doar in perioada activa a creditului. Daca aceasta e cauza, atunci ca sa te poti folosi de de restul de MB trebuie sa obtii perioada activa, fie prin reincarcare (fara a cheltui neaparat din creditul reincarcat) fie cumparand valabilitate. Nu il mai induce in eroare, nu are legatura valabilitatea creditului cu disparitia resurselor. Chiar daca nu mai are valabilitate, resursele nu dispar. Sunt tot acolo doar ca nu le poate folosi. A dat motivele LunaCrystal: ori a expirat optiunea ori este o duda tehnica. In orice caz in mod sigur poate sa ajute Helper-ul. |
#14
Posted 05 July 2017 - 08:20
@AlexEn: Evident nu pot exclude o problema tehnica. Dar cred ca la relatii clienti, cat o fi de nepregatit cel peste care a dat, i-ar fi spus daca optiunea a expirat. Nu i-a zis asa ci ‘acei mb care ii mai aveti …’ (urmata de ceva foarte dubios), adica resursele ar mai exista. Deci merita sa verifice si valabilitatea creditului… Un Cost control e gratis, macar vede ce scrie acolo si daca nu intelege poate posta aici raspunsul exact ca poate altcineva vede unde e buba. Este si varianta, in principiu foarte buna si pe care inteleg ca o aplica/ a aplicat-o pana la aceasta ora, sa ceara lamuriri intr-un magazin Orange, dar nu ar fi trebuit sa fie nevoit sa se deplaseze pentru aceasta problema.
Si o concluzie pentru tine personal: nu mai sari cu ‘Nu il mai induce in eroare’, ca sunt convins ca nu cunosti 100% care e situatia initiatorului, nici cat de bine se descurca in meandrele prepay-ului si nici care/daca e diferenta intre ce i s-a spus si ce a priceput. |
#15
Posted 05 July 2017 - 09:27
Asa cum am zis, revin cu informatiile de la Orange Shop.
Am fost la ei le-am explicat situatia, domnisoara de acolo intr-adevar a zis ca e o greseala din partea lor si a depus o sesizare (in 4 zile maxim se rezolva sesizarea). Legat de persoana de la call-center, probabil ca dupa rezolvarea sesizarii o sa sun sa-i fac o reclamatie. Nu stiu cate rezolv, dar macar pot incerca. Revin cand e gata sesizarea. E: @sags nu m-am nascut ieri. Am optiune valida pana in 14/07 cu minute si tot, doar cu netul este o problema. @sarac.lipit am si cartela RDS, momentan nu sunt multumit de acoperirea lor si de calitatea semnalului + ca telefonul meu nu suporta frecventele RDS. E2: @sags legat de ultimul tau post, intr-adevar multi nu se pricep si poate nu exilica situatia cum trebuie. Nu e cazul meu. Edited by c1uk, 05 July 2017 - 09:31. |
|
#16
Posted 05 July 2017 - 09:53
NU mai folosesc Orange de ani de zile, dar pe vremea cand foloseam mergea internetul inclusiv in perioada de gratie fara probleme.
|
#17
Posted 05 July 2017 - 15:25
Intr-un final s-a rezolvat.
A fost o greseala de la ei, din cate mi-a zis persoana cu care am vorbit de la reclamatii. Am primit 18GB de internet pentru neplacere. |
#18
Posted 06 July 2017 - 11:12
ai vazut ce elegant te au rezilvat si pe viitor ca sa rezolvi mai repede ca si sfat, da mail direct la serviciul. [email protected] ai din colsentere nu sunt angajatii lor, iti pierzi timpul de pomana
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users