Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Smart net 8 nelămuriri
Last Updated: Jul 02 2017 16:57, Started by
MihaiRO1
, Jul 01 2017 12:16
·
0
#1
Posted 01 July 2017 - 12:16
Salut.Am făcut ieri un abonament la cei de la Vodafone pentru internet prin hospot mobil. Eu mai am un abonament la ei la telefon,de care ce pot sa zic, sunt mulțumit,netul merge foarte bine . Ei, am nevoie sa lucrez pe laptop și am fost la ei ,am ales oferta cu 5 GB net și după am înțeles ca merge greu. Când l-am probat pe laptop am stat 5 minute pana am intrat pe o pagină) . M-am uitat la aplicația mobile wifi și am văzut ca îmi arata 300 kb ,dar îmi e greu sa cred ca sunt și ăștia. Eu m-am gândit ca atunci când ai 5 GB net ,ai la o viteza modestă, iar chestia cu semnalul nu are nici o acoperire pentru ca pe telefon merge ireproșabil. În plus se mai spunea ca după 12 noaptea ai trafic nelimitat la viteza maxima..de unde , aseară din curiozitate am stat pana târziu și parca mai greu merge. Întrebarea mea este normal ca netul sa de miște asa greu, și dacă se mai poate face ceva, cu toate ca știu ca este imposibil , de a stopa cumva abonamentul,pentru care dau aproape 40 lei degeaba. Mulțumesc
|
#2
Posted 01 July 2017 - 13:04
Fa-ti abonament la digi daca ai nevoie de net pentru laptop. 50GB in 4G
|
#3
Posted 01 July 2017 - 13:16
#4
Posted 01 July 2017 - 13:19
MihaiRO1, on 01 iulie 2017 - 12:16, said:
Salut.Am făcut ieri un abonament la cei de la Vodafone pentru internet prin hospot mobil. Eu mai am un abonament la ei la telefon,de care ce pot sa zic, sunt mulțumit,netul merge foarte bine . Ei, am nevoie sa lucrez pe laptop și am fost la ei ,am ales oferta cu 5 GB net și după am înțeles ca merge greu. Când l-am probat pe laptop am stat 5 minute pana am intrat pe o pagină) . M-am uitat la aplicația mobile wifi și am văzut ca îmi arata 300 kb ,dar îmi e greu sa cred ca sunt și ăștia. Eu m-am gândit ca atunci când ai 5 GB net ,ai la o viteza modestă, iar chestia cu semnalul nu are nici o acoperire pentru ca pe telefon merge ireproșabil. În plus se mai spunea ca după 12 noaptea ai trafic nelimitat la viteza maxima..de unde , aseară din curiozitate am stat pana târziu și parca mai greu merge. Întrebarea mea este normal ca netul sa de miște asa greu, și dacă se mai poate face ceva, cu toate ca știu ca este imposibil , de a stopa cumva abonamentul,pentru care dau aproape 40 lei degeaba. Mulțumesc Reziliaza abonamentul, ai acest drept in 15 zile. Oricum, daca nu stai in oras, langa antena digi, nu te gandi sa faci abonament la ei. Edited by bog4u, 01 July 2017 - 13:19. |
#5
Posted 01 July 2017 - 13:19
MihaiRO1, on 01 iulie 2017 - 13:16, said:
Pai dacă am făcut la ăștia...am luat țeapă rău de tot Vezi si tu, poate poti rezilia contractul. bog4u, on 01 iulie 2017 - 13:19, said:
Reziliaza abonamentul, ai acest drept in 15 zile. Oricum, daca nu stai in oras, langa antena digi, nu te gandi sa faci abonament la ei. In orase este acoperire 4G cam peste tot la digi. Poate testa semnalul cu o cartela inainte sa faca abonament. Edited by A-d-r-i-a-n, 01 July 2017 - 13:22. |
#6
Posted 01 July 2017 - 13:44
bog4u, on 01 iulie 2017 - 13:19, said: Reziliaza abonamentul, ai acest drept in 15 zile. Oricum, daca nu stai in oras, langa antena digi, nu te gandi sa faci abonament la ei. Daa..stiu ai dreptate dar m-am gandit ca cei de la Vodafone sunt oameni seriosi nu fac d-astea..Nu imi trebuia foarte mult net,dar totusi ala care este vreau sa mearga modest,nu sa stau 5 minute sa se incarce o pagina. Si in cazul cu rezilierea cum procedez,se face cerere ceva. Am si platit garantie,dar nu mai conteaza. |
#7
Posted 01 July 2017 - 14:06
Faci cerere de reziliere la un mag. Vodafone, nu parteneri Vodafone si nu pleci de acolo fara sa iei nr. de inregistrare pt ea.
|
#8
Posted 01 July 2017 - 14:58
#9
Posted 01 July 2017 - 15:37
Daca n-ai beneficiat de vreun produs fizic (telefon sau asemenea), nu ar trebui sa platesti taxa de reziliere.
|
#10
Posted 01 July 2017 - 15:51
@MihaiRO1: De ce folosești hotspot, abonamentul este pentru laptop/ desktop, nu ai primit un modem pe care să-l conectezi la laptop?
Ce crezi că rezolvi prin acest topic? Ai luat legătura cu vreun operator Vodafone, ai cont MyVodafone? Cere asistență helperului Vodafone de pe forum măcar: https://forum.softpe...odafone-helper/ |
|
#11
Posted 01 July 2017 - 17:13
shogun1, on 01 iulie 2017 - 15:51, said:
@MihaiRO1: De ce folosești hotspot, abonamentul este pentru laptop/ desktop, nu ai primit un modem pe care să-l conectezi la laptop? Ce crezi că rezolvi prin acest topic? Ai luat legătura cu vreun operator Vodafone, ai cont MyVodafone? Cere asistență helperului Vodafone de pe forum măcar: https://forum.softpe...odafone-helper/ Nu este usb..este pur și simplu un fel de telecomanda care se aprinde și voila..doar ca nu merge deloc internetul( fiind in centrul Craiovei) și doream sa stiu dacă este ceva normal si dacă se poate face ceva, este total invers față de ce mi-au prezentat ei..Și da,am luat legătura aștept răspuns în 3 zile lucrătoare. Crede-mă sa dai 40 lei pe lună și sa stai 5 minute sa se încarce o pagina nu îți convine. Nici nu am putut sa scriu pe forum de pe abonamentul asta super.. shogun1 said: Am precizat ca am abonament mobil la ei..de care sunt mulțumit. Dar m-au dezamăgit crunt |
#12
Posted 01 July 2017 - 17:26
Dacă nu te-ai informat măcar puțin... Cu aceiași bani la cartelă aveai 9GB din start plus oferta de dublare, total 18. Plus 2.000 CVT, total final 20 GB. Valabili și în roaming. Din păcate partea cu anularea s-ar putea să nu mai meargă dat fiind că ai folosit deja abonamentul. Încearcă totuși cum s-a scris mai sus la un magazin VDF nu la parteneri.
|
#13
Posted 01 July 2017 - 18:50
radunic, on 01 iulie 2017 - 17:26, said:
Dacă nu te-ai informat măcar puțin... Cu aceiași bani la cartelă aveai 9GB din start plus oferta de dublare, total 18. Plus 2.000 CVT, total final 20 GB. Valabili și Ăźn roaming. Din păcate partea cu anularea s-ar putea să nu mai meargă dat fiind că ai folosit deja abonamentul. Ăncearcă totuși cum s-a scris mai sus la un magazin VDF nu la parteneri. |
#14
Posted 01 July 2017 - 19:02
Și eu am abonament la telefon la ei, am 4 GB trafic de date + 2500 ce vreau eu (pot fi MB), ocazional (călătorii) mă conectez cu laptopul prin hotspot de pe telefon, merge excelent. Nu știu ce echipament (telecomanda de care zici...) ai primit, ia legătura cu ei! Eu am experiențe plăcute cu cei de la Vodafone, mi-au rezolvat promp problemele, știu cum e cu mailul de care zici, e normal să-ți dai datele și să explici problema, astfel când vei fi contactat operatorul va ști ce problemă ai, în cazul meu a folosit, omul știa ce problemă am și care-i soluția!
Poate echipamentul e defect, poate nu ai făcut setările corect, eu aș merge la filiala/ reprezentanța unde-ai semnat contractul cu laptopul și ”telecomanda” să-mi seteze conexiunea! |
#15
Posted 01 July 2017 - 19:29
Uite echipamentul asta ca nu stiu cum il pot numii:)) Da, si eu am avut experiențe plăcute cu ei, o sa va urmez sfatul, mulțumesc frumos
Attached Files |
|
#16
Posted 01 July 2017 - 19:41
E un wps: http://www.digitalci...protected-setup
Pare a fi din imagine un R209-Z-ZTE, uite manualul în formă pdf, poți încerca singur acasă: http://download.zted...12116022900.pdf |
#17
Posted 02 July 2017 - 16:45
Mda era de la echipament..nu s-a configurat bine hospotul ala..era setat de ei numai pe 2g..acum merge bine
|
#18
Posted 02 July 2017 - 16:57
Întotdeauna e bine să fii precaut în declarații, cel mai frecvent bug e utilizatorul... Mă bucur c-ai rezolvat!
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users