Opel insigna 2017 vs Ford Mondeo 2016 Vs VW passat 2016
Last Updated: Aug 15 2017 06:44, Started by
Astute
, Jul 01 2017 11:43
·
0
#37
Posted 09 July 2017 - 22:35
Si cam ce avantaje aduce generatia asta noua fata de aia de acum 2 ani ? Asta considerand ca in doi ani se schimba generatiile in auto .
Vw se aventureaza in premium fără succes pt ca marca premium a grupului e Audi si n are sens competitia interna. Cu toate astea e peste Ford si Opel datorita elementelor comune cu marca premium. |
#38
Posted 10 July 2017 - 07:56
#39
Posted 10 July 2017 - 20:42
Mondeo dintre cele 3, motorul cel mai bun si mai fiabil, tinuta de drum superioara, optiuni, mai ales daca este titanium. Opel tocmai ce a fost cumparat de PSA. Si aste e bine, vor fi si Opelurile OK in final.
VW nu imi plac, cu toate ca am A4. Edited by Skytalker, 10 July 2017 - 20:42. |
#40
Posted 10 July 2017 - 22:30
Îhî, tu iti iei o masina,nu o schimbi cu alta, dar i o recomanzi altuia.... Misto treaba...
|
#42
Posted 11 July 2017 - 13:42
Vai de je, opelu va fi ok dupa ce il va face pejou'......na belea, francezii naspa pe care ii hulesc tonti ajunsera sa fie patroni la fabricantii de bisericomobile de weekend full de full fara pele
Edited by farausername, 11 July 2017 - 13:43. |
#44
Posted 11 July 2017 - 16:48
#45
Posted 12 July 2017 - 06:48
edi10000, on 10 iulie 2017 - 07:56, said: Exista o sursa pentru informația asta? Reconosc, nu am urmărit subiectul in detaliu, însă nu sunt convins ca PSA are ca strategie un Opel poziționat sub Peugeot. Ma aștept sa fie un produs complementar. Oricum, plecând de la ideea ta, dacă Opel este un Peugeot ieftin și Insignia costa cât un VW Passat înseamnă ca Passat este și un Peugeot mai ieftin? Eu cred ca tehnologiile și calitatea au o marja nesemnificativa, toate mașinile de 25-35 EUR oferă performante și experiențe asemănătoare, totul se reduce la marca preferata sau dealer cu experiența. Partea cu marca preferata este subiectiva și singura soluție este sa acceptam opinii diferite ( nerationale). |
#46
Posted 12 July 2017 - 18:50
|
#47
Posted 13 July 2017 - 13:08
Citeste printre randuri: http://m.automarket....uror-77857.html
|
#49
Posted 14 July 2017 - 04:50
hummin, on 09 iulie 2017 - 22:35, said:
Si cam ce avantaje aduce generatia asta noua fata de aia de acum 2 ani ? motorizari mai performante(diesel nou de 210 cai , 2T perfectionat), cutie automata cu 8 trepte(https://en.wikipedia.org/wiki/AWF8F35) , 4x4 nou(torque vectoring ca pe focus RS) plus o gramada de dotari(hotspot wifi, Android Auto,ACC,camera 360,etc). pretul la noi e excelent comparativ cu cel din vest, de exemplu 2T innovation, la noi e 31 k, in DE 41 ! din 2018 vor scoate si versiunea de varf, opc, 400 cai. au crescut si dimensiunile fata de modelul precedent, ampatametul e mai mare cu 9 cm iar greutatea e mai mica cu pana la 175 kg. Edited by csi1, 14 July 2017 - 05:11. |
#50
Posted 14 July 2017 - 08:43
edi10000, on 13 iulie 2017 - 13:08, said:
Citeste printre randuri: http://m.automarket....uror-77857.html Te referi la partea cu democratizarea tehnologiei? Am lucrat 4 ani pentru constructori auto francezi și asta este partea din viziunea lor. Așa cum Volvo scrie pe toți pereții corporației ca siguranța este numărul unu așa și francezii democratizează techonologia. Nemții pe de alta parte au progres prin tehnologie. Ceea ce urmărește PSA este sa ridice Peugeot la nivelul Audi, iar Opel sa fie ceea ce este astăzi, o alternativa la clasa medie (in special VW). Tavares merita urmărit, este implicat și are capacitatea de a obține rezultate neașteptate (vezi noul 3008 care este peste Q3 și Tiguan). De urmărit noul 508, au pus mult efort in mașina asta și cred ca o sa fie un mesaj clar de strategie. |
#51
Posted 19 July 2017 - 11:38
HEX2FUN, on 12 iulie 2017 - 06:48, said: Eu cred ca tehnologiile și calitatea au o marja nesemnificativa, toate mașinile de 25-35 EUR oferă performante și experiențe asemănătoare, totul se reduce la marca preferata sau dealer cu experiența. In concluzie, la marja de preturi indicata de tine exista diferente intre marcile auto la capitolele functionalitate,ergonomia si functionalitatea plansei de bord, directie, comportament rutier, confortul la rulare, vizibilitatea oferita, posibilitati de modulare, optionalele oferite, marimea spatiului din habitaclu, etc. HEX2FUN, on 14 iulie 2017 - 08:43, said:
PSA va oferi autoturisme mai bune decat VAG doar atunci cand grupul german nu va mai iesi in fata cu noi tehnologii adaptate cu succes.Este foarte clar ca in acest moment, greii pe continentul nostru, in domeniul auto, sunt VAG si PSA. Din aceasta competitie are de castigat mai ales cumparatorul iar PSA a evoluat foarte mult, in ultimii ani din dorinta de a rezista pe piata,la un moment dat iar acum sa scurteze sau chiar sa elimine distanta calitativa dintre el si VAG.
|
|
#53
Posted 19 July 2017 - 13:47
freddy2017, on 19 iulie 2017 - 11:38, said: Exista si diferente intre aceste marci auto.Vezi ce tinuta de drum are un Ford cu puntea spate independenta fata de o alta marca auto care nu are puntea spate independenta sau ca unele marci auto nu au plansa de bord la fel de ergonomica si fiabila ca altele, volumul si modul cum este dispus pragul de incarcare la portbagaj, la unele fiind mai inalt decat la altele, etc. In concluzie, la marja de preturi indicata de tine exista diferente intre marcile auto la capitolele functionalitate,ergonomia si functionalitatea plansei de bord, directie, comportament rutier, confortul la rulare, vizibilitatea oferita, posibilitati de modulare, optionalele oferite, marimea spatiului din habitaclu, etc. PSA va oferi autoturisme mai bune decat VAG doar atunci cand grupul german nu va mai iesi in fata cu noi tehnologii adaptate cu succes.Este foarte clar ca in acest moment, greii pe continentul nostru, in domeniul auto, sunt VAG si PSA. Din aceasta competitie are de castigat mai ales cumparatorul iar PSA a evoluat foarte mult, in ultimii ani din dorinta de a rezista pe piata,la un moment dat iar acum sa scurteze sau chiar sa elimine distanta calitativa dintre el si VAG. Renault-Nissan se concentreaza foarte mult pe Crossover-ere cu succes. Cred ca se pregătesc sa devină nr.1 mondial anul acesta. Diferențele între Passat, Insignia, Mondeo, Superb, Talisman, Mazda 6 sunt minime, atât ca performante cât și ca ținuta de drum. Pentru șofer contează afinitatea pentru o marca anume, altfel toate sunt mașini de familie. |
#54
Posted 20 July 2017 - 15:55
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users