Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
AC-ul in Logan-urile de taxi
#37
Posted 01 July 2017 - 14:05
Lasati masina in parcare la Carrefour Colentina, si mergeti sa va faceti cumparaturile, o ora, o ora jumate, apoi testati aerul conditionat in orice masina vreti voi, fierbe freonul la propriu dupa ce sta in parcarea aia
|
#38
Posted 01 July 2017 - 14:07
Neah, testat. Uitata in soare pe asfalt intr-un alt mall, dar AC-ul la a mea in 30 de secunde baga rece, insa problema e ca pana se raceste plafonul radiaza caldura ca la nebuni.
|
#39
Posted 01 July 2017 - 14:12
YOUR_GOD, on 01 iulie 2017 - 13:56, said:
1. Am mers cu un BMW cu motor dinacela de ziceai ca-i avion..compus din doua chestii. Nu ma pricep. Ideea este ca si acela marea turatia cu AC pornit. Si avea motor peste 3000. 2. Hi hi, a mea are 102. Eu cu Skodica mea, pot face depasiri si cu masina full si AC tare. Adica, nu simt ca nu mai are, dar sunt si genul care conduce cu pe la 100-120 acolo, maxim. 2. Depasirile le faci, mai ales "pe camp". Da' ia sa ai trei pasageri, porkbagajul plin si AC-ul pornit si sa vrei sa depasesti in rampa... acolo se simte nevoia, sa vezi cum mai visezi inca vreo 30 CP, macar. Edited by Barboso, 01 July 2017 - 14:13. |
#40
Posted 01 July 2017 - 14:18
#41
Posted 01 July 2017 - 14:52
xcit, on 01 iulie 2017 - 13:56, said:
slai cu mine vb? stiu foarte bine cum functioneaza, nu am zis ca ventilatia face freonul sa fuga mai repede prin instalatie, ideea e ca aeroterma pe treapta 1 are un consum de curent, pe treapta 4 are alt consum mult mai mare, ceea ce face sa infraneze alternatorul, care este invartit de curea, care e invartita de vilbrochen si uite asa iti pune motorul in cur. Adunat cu compresorul pornit, adio viata Si apropo, daca nu ai ventilatia pornita nu porneste nici compresorul de AC Ai fi primul care face frana de motor pornind aeroterma. Deja daca aprinzi farurile, mergi cu a doua... |
#43
Posted 01 July 2017 - 15:52
La Loganul 1.4 de 75CP clar se simtea cand porneai A/C-ul, nu mai tragea masina la fel, iar daca aveai de facut o depasire mai "din scurt" era mai bine sa-l opresti ... dar daca lasai aerul pornit permanent racea fara probleme, de obicei la un drum mai lung trebuia sa-l mai tot opresc ca dadea aer prea rece de la un timp (si reglajul era limitat asa ca preferam sa-l opresc). La Octavia 1.0 de 116 CP nu simti mare lucru cand pornesti clima, e subtila diferenta si o simti cam doar daca esti subturat (sub 1500 de ture - sau mai bine zis cand nu intra turbo), apoi e cam greu sa-ti dai seama. Chiar si la Sandero de 90 CP deja imi era mai greu sa-l simt - cel putin in scurtul test-drive pe care l-am facut mi-am dat seama ca in mod clar nu e asa mare impactul cum era la cel de 75 CP.
Si impactul in consum e semnificativ mai mare la Logan (de 75CP) decat la o masina mai puternica, la Octavia actuala e aproape de neglijabil (cam 0.1 la drum lung, o idee mai mult in oras), dar la Logan 1.4 se simtea si in consum (in oras cu atat mai mult). Asa ca acei taximetristii nu folosesc A/C-ul ca sa faca economie ... iar cum Loganul (cel putin cel mai vechi) nu are nici guri de aerisire in spate sa vina aerul rece mai usor, evident ca si daca il pornesti doar cand pornesti cursa in spate va lua ceva timp pana se va simti. Si da, si izolatia e o problema (cel putin la modelul vechi, intalnit de obicei la mare parte din taximetristi), dupa ce il opresti la Logan se incalzeste mai rapid aerul. Cele noi par sa aiba izolatia mai buna ... In concluzie, problema principala e la taximetristi, ca fac economie ... dar nici masina nu e facuta cu gandul la climatizarea pentru locurile din spate. Edited by utopium, 01 July 2017 - 15:56. |
#44
Posted 01 July 2017 - 16:00
la temperaturi peste 30 de grade, dupa ce taxiul a stationat 2 ore cu geamul deschis si fara sa foloseasca ac-ul, te urci tu mare boss si vrei ac, acum ai pretentia sa se raceasca masina pe timpul cursei tale de 15--20 minute?! nu se poate asa ceva... sa nu mai zic cat de nesanatos este sa dai drumul direct pe treapta 4 la ac sa iti bage rece gheata.
intr-adevar la Logan ca la orice masina, cand se mai pierde din freon scade si capacitatea de racire. de asemenea izolarea termica slaba a masinii (ca a oricarei masini din clasa sa) se simte si aia, bine nu o simti tu la o cursa de 20 minute... |
#45
Posted 01 July 2017 - 16:38
OFF
epetroiu, on 01 iulie 2017 - 13:10, said:
altfel cum ai crede ca poti sa bagi aer non stop in interiorul unei masini si el sa nu iasa pe nicaieri? epetroiu, on 01 iulie 2017 - 13:10, said:
Climatronic, ... il consider mai mult o fita. Pentru cei care vor sa epateze cu bunurile materiale pe care le poseda, nu are o reputatie buna, deoarece e prea ieftina ptr "valoarea lor" ) E o masina ... relativ confortabila(acum depinde si cate pretentii mai mult sau mai putin plauzibile ai). ON Problema e la bani - taximetriștii nu prea dau drumul la AC fiindcă le cresc cheltuielile. Altfel în București pe vremuri ca astea fie comanzi explicit o mașină cu AC funcțional fie te uiți în stația de taxiuri după cei care stau cu toate geamurile închise. Aceia au AC în funcțiune. |
#46
Posted 01 July 2017 - 16:56
radunic, on 01 iulie 2017 - 16:38, said:
AC-ul recirculă aerul din interiorul mașinii Quote Poate la limuzinele de hiperlux să fie cu aport de aer proaspăt. Edited by Barboso, 01 July 2017 - 16:59. |
|
#47
Posted 01 July 2017 - 17:13
Mercedes W203 schimbat comprewsor climă după 12 ani. Acum fac țurțuri la nas. 22 grd pe automat (climatronic) în 10 min. e temperatura ok, până cobor din mașină (consumă un pic mai mult dar cui îi pasă la 37 grd ? ) Drumuri bune
|
#48
Posted 01 July 2017 - 17:24
Masina cumparata acum doua saptamani cu aer conditionat automat. Inainte sa plec deschid toate usile pentru o scurta aerisire de maxim 30 secunde. Apoi pornesc masina, apas butonul Auto din stanga. Credeti sau nu, dureaza cel mult 10 secunde pana incepe racirea. Glumind un pic, ai senzatia ca te arunca afara din masina cand incepe sa sufle. Nici vorba de miros de plastice "fierte" sau alte bazaconii. Doar daca uit sa pun parasolarul frige pielea de pe volan. Dupa maxim 30 de secunde rotesc butonul din dreapta pana raman aprinse 3, maxim 4 trepte. Temperatura este setata la 22 de grade dar nu cred ca ajung vreodata la aceasta valoare atunci cand am consoarta in dreapta. Cineva spunea ca aerul automat este o fita. Ei bine, eu spun ca nu este deloc asa. Asa credeam si eu acum vreo luna dar in astea doua saptamani mi-am schimbat complet parerea.
Cat despre taximetristi cred ca este evident ca unii dintre ei incearca sa consume cat mai putin combustibil si de aceea folosesc "aerul conditionat produs de deschiderea geamurilor". Edited by gabrieln2016, 01 July 2017 - 17:34. |
#49
Posted 01 July 2017 - 18:05
Pai taximetristii au in primul rand majoritatea modele fara AC. Apoi ar mai fi ca ei se coc toata ziua in soare fara AC, de asta plasticul numa nu se topeste in interior, poate da drumul doar cand vine clientul. Sau poate e defect. Un Logan in stare buna cu ac ar trebui sa dea racoare ca orice alta masina cu ac, daca mai are si folii pe geam cu atat mai bine.
|
#50
Posted 01 July 2017 - 22:38
Proiectil, on 01 iulie 2017 - 11:38, said:
Asa cum zice titlul , Din start logan-ul ar trebui sa fie un deal-breaker pentru oricine vrea un minim de confort - atunci cand chiar trebuie sa folosesti aerul conditionat (la peste 34 grade) el abia face fata - te simti ca intr-o tabla uitata in soare, chiar si plasticul bordului radiaza caldura. Ce sa mai zic daca sunt mai mult de 2 persoane in masina... Care alte masini mai au problema asta? Sa stie cei ce cumpara ca sa le evite. E o problema cu multe masini ieftine. Nu o vei intalni in Audi si altele care costa dublu/triplu cat un logan arab, on 01 iulie 2017 - 11:44, said:
Unde folosesti aerul conditionat, in oras sau la drum lung? Cand ai verificat ultima data instalatia si freonul? Filtrul de polen e nou? xcit, on 01 iulie 2017 - 11:55, said:
ca am un prieten cu Logan nou in garantie si baga saracul freon de 3 ori pe an, la service nu i-au gasit nici o pierdere, cica asa se manifesta ele, mai trebuie completat din cand in cand Daca e in garantie, trebuie sa i-o rezolve... cu siguranta a plati 80ron de 3 ori pe an si a pierde 3 ore pe an pt completare nu e normal epetroiu, on 01 iulie 2017 - 12:42, said:
"Plasticul ala incins" pute la orice masina uitata in soare, poate sa fie si Ferrari... xcit, on 01 iulie 2017 - 13:56, said:
slai cu mine vb? stiu foarte bine cum functioneaza, nu am zis ca ventilatia face freonul sa fuga mai repede prin instalatie, ideea e ca aeroterma pe treapta 1 are un consum de curent, pe treapta 4 are alt consum mult mai mare, ceea ce face sa infraneze alternatorul, care este invartit de curea, care e invartita de vilbrochen si uite asa iti pune motorul in cur. Adunat cu compresorul pornit, adio viata Si apropo, daca nu ai ventilatia pornita nu porneste nici compresorul de AC De altfel, in majoritatea cartilor de masina scrie ca ventilatia trebuie sa fie pornita tot timpul Platon, on 01 iulie 2017 - 14:05, said:
fierbe freonul la propriu xcit, on 01 iulie 2017 - 15:24, said:
jur ca asa face, ce dracu nu sunt copil... Zuy, on 01 iulie 2017 - 17:13, said:
Acum fac țurțuri la nas. 22 grd pe automat (climatronic) |
#52
Posted 01 July 2017 - 23:43
unbrutus, on 01 iulie 2017 - 22:38, said:
e un cotet asa cum ai spus si tu, si inca un cotet defect, mergi la service cu ea. e cotetarie maxima, dar nu e defecta, e posibil sa aiba alternator mic nu stiu ce sa zic, ventilatia e pornita tot timpul dar nu pe treapta 4, ci pe 1, nu am treaba cu ea, plec primul de la semafor daca sunt singur, prinde si 160 la ora daca o ridic pe cric sau o arunc de pe bloc. Dar acum la modul serios cand ii dau ventilatia pe treapta 4 am pus-o in genunchi, zicea un coleg mai sus daca vreau frana de motor...o am asigurata daca ii dau ventilatia pe maxim )) motorul e 1.5dci 85 de cai parca |
#53
Posted 02 July 2017 - 08:29
xcit, on 01 iulie 2017 - 23:43, said: e cotetarie maxima, dar nu e defecta, e posibil sa aiba alternator mic nu stiu ce sa zic, ventilatia e pornita tot timpul dar nu pe treapta 4, ci pe 1, nu am treaba cu ea, plec primul de la semafor daca sunt singur, prinde si 160 la ora daca o ridic pe cric sau o arunc de pe bloc. Dar acum la modul serios cand ii dau ventilatia pe treapta 4 am pus-o in genunchi, zicea un coleg mai sus daca vreau frana de motor...o am asigurata daca ii dau ventilatia pe maxim )) motorul e 1.5dci 85 de cai parca Nu. Nu ai cum, nu exista, am condus si eu vreo 100 de masini diferite sa zic, si imi place sa fiu ventilat, crede-ma... niciodata nu am pus o masina in fund cu un ventilator Un ventilator consuma infim... probabil mai putin ca niste faruri + casetofon |
#54
Posted 02 July 2017 - 09:01
Am mai avut o dacie papuc diesel 1.9 tot de la munca, care stii cum facea? o sa radeti. Daca ventilatorul era pe treapta 1 cand opream motorul se oprea imediat, daca era pe maxim, luam contactul si mai mergea vreo 2 sec pana se oprea. Ambele masini sa le zic asa, au fost luate de noi. Cand s-a schimbat flota au venit cu loganuri, aer conditionat, servo directie, boierie.Aeroterma are un consum de curent foarte mare, nu infim. Masurat chiar de mine, dar nu la Logan ci la vw
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users