Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Adaptor semnal hi to low

Jocuri Android Multiplayer online...

Diferenta consum smart meter - Co...

Recomandare demontare+instalare ...
 CAIET SERVICE PREDEAL II

Internare spital psihiatrie

CM de snooker 2024

Scot penele dupa montajul tamplar...
 Masina de spalat vase si grasimea

Noua lege de acces in paduri

Sunt ouale proaspete?

Aplicatie invatare limba Germana
 Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 

AC-ul in Logan-urile de taxi

- - - - -
  • Please log in to reply
58 replies to this topic

#19
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,982
  • Înscris: 09.05.2009
AC-ul racoreste dupa reputatie?Posted Image

#20
epetroiu

epetroiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,530
  • Înscris: 05.08.2016

View Postxcit, on 01 iulie 2017 - 12:48, said:

pai ti-e frig pt ca bate prost, nu ca face rece, daca ti-ar face temperatura constanta in toata masina nu ti-ar fi frig si ar fi si eficient, dar na, acum nu toata lumea isi permite un climatronic...

Nu bate prost deloc, ca eu il tin sa bata spre parbriz, nu sa-mi vina in fata. Nu este nicio problema cu temperatura constanta, ca masina e o incinta destul de restransa ca si capacitate, ca sa putem vorbi de variatii semnificative. Plus de asta, in caz ca nu ai aflat, aerul circula din fata pana in spate si iese apoi prin aeratoarele din portbagaj, altfel cum ai crede ca poti sa bagi aer non stop in interiorul unei masini si el sa nu iasa pe nicaieri?


Climatronic, e adevarat, nu am pe loganul din 2006, nu exista atunci la aceasta marca dar astea de acum au, in functie de optiuni. Dar nici nu am nevoie, il consider mai mult o fita. Pana la urma, la tine acasa, in apartament, cand dai drumul la AC ai temperatura constanta in toate camerele? Ma indoiesc...nici macar in camera in care il ai instalat...asa ca ce mare chestie e o mica variatie de temperatura intr-o masina, unde pozitiile dintre pasagerii din fata si cei din spate difera cu maxim 1 metru? Ce sa zic, mare revolutie tehnologica climatronicul asta, uaaaa, ce chestie, si mai adauga ceva sute  de euro la pretul masinii(sau mii). Eu prefer lucrurile simple , rezistente, ieftine de achizitionat si intretinut si de aia Loganul e numai bun.

View PostYourFan, on 01 iulie 2017 - 12:59, said:

Nu stiu cum sa-ti zic, dar loganu' nu are o reputatie tocmai buna.

Pentru cei care vor sa epateze cu bunurile materiale pe care le poseda,  nu are o reputatie buna, deoarece e prea ieftina ptr "valoarea lor" Posted Image) Dar sincer m-am plictisit de subiect.
E o masina excelenta ca fiabilitate pe termen lung,e o masina ieftin de achizionat si de intretinut, si relativ confortabila(acum depinde si cate pretentii mai mult sau mai putin plauzibile ai). Pentru nevoile multora, e suficient!

Edited by epetroiu, 01 July 2017 - 13:16.


#21
xcit

xcit

    afara ninge linistit si in casa arza-te-ar focu'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,890
  • Înscris: 29.06.2006
nu, nu m-ai inteles deloc, eu nu denigrez loganul, am avut mai demult luat nou, nu aveam AC pe el in 2005, dar am un Logan de servici utilitar, daca citeai vedeai ca am zis, deci stiu ce inseamna si ce nu, poti sa ii zici tu ce vrei dar nu discutam despre confort in logan. Aaa ca te duci din A in B, nici o problema, dar daca pleci in concediu sa faci cate 800-1000 km pe zi, la primul drum iti trece. Bun, aerul conditionat din casa e constant ca nu il tin la 17 grade si am in fiecare camera, deci nu trag de o gloaba de 9000 btu pt toata casa. Cu loganul ca sa te misti putin in trafic trebuie sa reduci viteza la AC altfel canci demaraj. Da, ai dreptate cu ieftineala, cat dai atata face, piesele tin cat tin, manopera tine cat tine...asta e compromisul la banii care ii dai pe el. Treaba cu epatatul in masina e ca vulpea cu strugurii, vreau sa ma simt bine si confortabil nu-mi iau logan, daca nu-mi permit altceva imi iau logan. Cam asta e treaba, indiferent ca iti place sau nu

#22
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,906
  • Înscris: 01.01.2010

View Postandreic, on 01 iulie 2017 - 12:31, said:

A mea se raceste in 500m. Eu il tin la minim de rece, 26 grade, pe auto. La pornire trage tare, dar cand se schimba temperatura, merge la primul nivel, maxim al doilea. Dar nu sunt genul care sa vrea frig in masina. Nu vreau diferente mari de temperatura. Eu am Skoda, nu stiu daca conteaza.

#23
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,982
  • Înscris: 09.05.2009

View Postxcit, on 01 iulie 2017 - 13:22, said:

Cu loganul ca sa te misti putin in trafic trebuie sa reduci viteza la AC altfel canci demaraj.
Ce viteza la AC? Compresorul AC-ului manual nu are mai multe viteze, e ori pornit ori oprit! Iar cat de tare merge aeroterma chiar nu are influenta asupra comportamentului masinii!

Edited by DannyMC, 01 July 2017 - 13:32.


#24
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,906
  • Înscris: 01.01.2010

View Postepetroiu, on 01 iulie 2017 - 12:42, said:

Nu tiu de cat este motorul masinii tale. Scuze daca ai scris si nu am vazut. Orice masina consuma mai mult/se tureaza mai mult cand pornosti AC. Nu stiu daca si iarna, dar vara, eu chiar zilele acestea am vazut. Eram pe loc, AF oprit. Cand l-am pornit, turatiile motorului au urcat cu vreo 200, as zice eu, dar clar au urcat. Deci, oric eputere ar avea masina, este normal ca AC sa ia din ea.
Si motor de 3500 daca ai, tot observi (ia suta mai greu, de exmplu).

#25
xcit

xcit

    afara ninge linistit si in casa arza-te-ar focu'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,890
  • Înscris: 29.06.2006
e nu, nu stii tu dar are foarte mare, ia incearca si vorbim dupa ce faci teste, da-l pe treapta 4 si rupe-i dintii, apoi da-l pe treapta 1 si fa la fel, vezi daca conteaza sau nu

#26
spik1

spik1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,634
  • Înscris: 12.08.2012
Eu am o Fiesta 7 si un Sandero din 2011.
AC-ul din Fiesta este net superior celui din Sandero!

#27
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,906
  • Înscris: 01.01.2010

View PostDannyMC, on 01 iulie 2017 - 13:31, said:

Acum ca am citit asta, parca nu am observat modificari in turometru la modificarea vitezei AC.

#28
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,982
  • Înscris: 09.05.2009

View Postxcit, on 01 iulie 2017 - 13:34, said:

e nu, nu stii tu dar are foarte mare, ia incearca si vorbim dupa ce faci teste, da-l pe treapta 4 si rupe-i dintii, apoi da-l pe treapta 1 si fa la fel, vezi daca conteaza sau nu
Nu e nici o diferenta de comportament al masinii intre treapta I si tr. a IV la ventilatie! E diferenta doar intre AC on si AC off!

Edited by DannyMC, 01 July 2017 - 13:42.


#29
xcit

xcit

    afara ninge linistit si in casa arza-te-ar focu'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,890
  • Înscris: 29.06.2006
ai incercat sau presupui?

or fi astea diesel mai puturoase, ca asta de care zic asa face, abia se misca daca dau pe 4 la ventilatie, iarna la felcu ac oprit daca dau pe treapta 4 ventilatia abia se misca saracia

#30
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,259
  • Înscris: 24.01.2008

View PostYOUR_GOD, on 01 iulie 2017 - 13:32, said:

Deci, oric eputere ar avea masina, este normal ca AC sa ia din ea.
Si motor de 3500 daca ai, tot observi (ia suta mai greu, de exmplu).
Se simte la cele in jur de 100 CP.  Cand te duci spre 150 CP si peste, nu prea.  Bine, nu vorbim de circuit si liniute, ci de utilizare normala, chiar daca sofezi un pic mai agresiv.

Si nu, nici eu n-am sesizat diferente in comportamentul masinii intre treptele de viteza ale ventilatiei.  Indiferent de motorizare / putere.  Doar AC ON / OF influenta, cand aveam 106 CP.

Edited by Barboso, 01 July 2017 - 13:50.


#31
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,982
  • Înscris: 09.05.2009

View Postxcit, on 01 iulie 2017 - 13:45, said:

ai incercat sau presupui?
Am incercat! Pentru ca asa folosesc AC-ul : il pornesc, dau pe tr. 4, se raceste apoi mut pe 1 sau 2! Diferenta se simte asa cum spuneam in turatii reduse doar intre AC pornit si oprit.

Edited by DannyMC, 01 July 2017 - 13:51.


#32
xcit

xcit

    afara ninge linistit si in casa arza-te-ar focu'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,890
  • Înscris: 29.06.2006
eu sunt dispus sa ma intalnesc cu voi cand vreti sa va plimbati cu cotetul meu sa vedeti cum face, asta ca sa nu aveti impresia ca am eu ceva cu loganul, stau juma de zi in ea da-o dracu si o cunosc...dar nefiind masina mea nu ma intereseaza cum merge, am zis ca asa mor toate din cauza aerotermei

#33
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,851
  • Înscris: 25.01.2007
NU CRED CA ai inteles cum functioneaza instalatia de ac.
freonul rece trece printrun radiator, la fel cum iarna trece apa calda prin radiator.
ventilatorul pe care il comanzi tu din buton sa invarta mai repede sau mai incet, impinge aerul prin acel radiator rece in masina. acel aer se raceste, evident, si in plus particulele de apa din aer adera la radiatorul rece si in masina intra aer uscat.
tu nu comanzi sa cicule freonul mai repede sau mai incet, instalatia ac merge constant, in legea ei, fara sa conteze ca tu nu ai pornit ventilatorul sau esti in treapta 4.

#34
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,906
  • Înscris: 01.01.2010

View PostBarboso, on 01 iulie 2017 - 13:45, said:

Hi hi, a mea are 102.

Am mers cu un BMW cu motor dinacela de ziceai ca-i avion..compus din doua chestii. Nu ma pricep. Ideea este ca si acela marea turatia cu AC pornit. Si avea motor peste 3000.
Eu cu Skodica mea, pot face depasiri si cu masina full si AC tare. Adica, nu simt ca nu mai are, dar sunt si genul care conduce cu pe la 100-120 acolo, maxim.

#35
xcit

xcit

    afara ninge linistit si in casa arza-te-ar focu'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,890
  • Înscris: 29.06.2006
slai cu mine vb?
stiu foarte bine cum functioneaza, nu am zis ca ventilatia face freonul sa fuga mai repede prin instalatie, ideea e ca aeroterma pe treapta 1 are un consum de curent, pe treapta 4 are alt consum mult mai mare, ceea ce face sa infraneze alternatorul, care este invartit de curea, care e invartita de vilbrochen si uite asa iti pune motorul in cur. Adunat cu compresorul pornit, adio viata
Si apropo, daca nu ai ventilatia pornita nu porneste nici compresorul de AC

Edited by xcit, 01 July 2017 - 14:01.


#36
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Problema aici nu e de AC ci de taximetrist. Cu aia ai zis tot. Sunt unii care se respecta si dau drumul la AC, altii care nu au freon de 1000 de ani, altii care sunt obisnuiti deja cu transpiratia, ca la ei acasa nu s-a auzit de spalat, si asa combinatia de tigara, jeg si transpiratie e mortala.

Prefera sa faca ventilatie intre geamuri de sa iti vajaie capul. Ma rog, pentru cine suporta, eu ma dau jos si sa ma pupe la basca. Ori platesc servicii de calitate ori ma cac, si asa merg rar cu taxiul. Dar revenind, problema nu e la AC de Logan care face fata cu brio, ci la meltenism, proasta crestere si maximizat profitul.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate