Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
AC-ul in Logan-urile de taxi
Last Updated: Jul 05 2017 21:23, Started by
Proiectil
, Jul 01 2017 11:38
·
0
#20
Posted 01 July 2017 - 13:10
xcit, on 01 iulie 2017 - 12:48, said:
pai ti-e frig pt ca bate prost, nu ca face rece, daca ti-ar face temperatura constanta in toata masina nu ti-ar fi frig si ar fi si eficient, dar na, acum nu toata lumea isi permite un climatronic... Nu bate prost deloc, ca eu il tin sa bata spre parbriz, nu sa-mi vina in fata. Nu este nicio problema cu temperatura constanta, ca masina e o incinta destul de restransa ca si capacitate, ca sa putem vorbi de variatii semnificative. Plus de asta, in caz ca nu ai aflat, aerul circula din fata pana in spate si iese apoi prin aeratoarele din portbagaj, altfel cum ai crede ca poti sa bagi aer non stop in interiorul unei masini si el sa nu iasa pe nicaieri? Climatronic, e adevarat, nu am pe loganul din 2006, nu exista atunci la aceasta marca dar astea de acum au, in functie de optiuni. Dar nici nu am nevoie, il consider mai mult o fita. Pana la urma, la tine acasa, in apartament, cand dai drumul la AC ai temperatura constanta in toate camerele? Ma indoiesc...nici macar in camera in care il ai instalat...asa ca ce mare chestie e o mica variatie de temperatura intr-o masina, unde pozitiile dintre pasagerii din fata si cei din spate difera cu maxim 1 metru? Ce sa zic, mare revolutie tehnologica climatronicul asta, uaaaa, ce chestie, si mai adauga ceva sute de euro la pretul masinii(sau mii). Eu prefer lucrurile simple , rezistente, ieftine de achizitionat si intretinut si de aia Loganul e numai bun. YourFan, on 01 iulie 2017 - 12:59, said:
Nu stiu cum sa-ti zic, dar loganu' nu are o reputatie tocmai buna. Pentru cei care vor sa epateze cu bunurile materiale pe care le poseda, nu are o reputatie buna, deoarece e prea ieftina ptr "valoarea lor" ) Dar sincer m-am plictisit de subiect. E o masina excelenta ca fiabilitate pe termen lung,e o masina ieftin de achizionat si de intretinut, si relativ confortabila(acum depinde si cate pretentii mai mult sau mai putin plauzibile ai). Pentru nevoile multora, e suficient! Edited by epetroiu, 01 July 2017 - 13:16. |
#21
Posted 01 July 2017 - 13:22
nu, nu m-ai inteles deloc, eu nu denigrez loganul, am avut mai demult luat nou, nu aveam AC pe el in 2005, dar am un Logan de servici utilitar, daca citeai vedeai ca am zis, deci stiu ce inseamna si ce nu, poti sa ii zici tu ce vrei dar nu discutam despre confort in logan. Aaa ca te duci din A in B, nici o problema, dar daca pleci in concediu sa faci cate 800-1000 km pe zi, la primul drum iti trece. Bun, aerul conditionat din casa e constant ca nu il tin la 17 grade si am in fiecare camera, deci nu trag de o gloaba de 9000 btu pt toata casa. Cu loganul ca sa te misti putin in trafic trebuie sa reduci viteza la AC altfel canci demaraj. Da, ai dreptate cu ieftineala, cat dai atata face, piesele tin cat tin, manopera tine cat tine...asta e compromisul la banii care ii dai pe el. Treaba cu epatatul in masina e ca vulpea cu strugurii, vreau sa ma simt bine si confortabil nu-mi iau logan, daca nu-mi permit altceva imi iau logan. Cam asta e treaba, indiferent ca iti place sau nu
|
#22
Posted 01 July 2017 - 13:24
andreic, on 01 iulie 2017 - 12:31, said:
A mea se raceste in 500m. Eu il tin la minim de rece, 26 grade, pe auto. La pornire trage tare, dar cand se schimba temperatura, merge la primul nivel, maxim al doilea. Dar nu sunt genul care sa vrea frig in masina. Nu vreau diferente mari de temperatura. Eu am Skoda, nu stiu daca conteaza.
|
#23
Posted 01 July 2017 - 13:31
xcit, on 01 iulie 2017 - 13:22, said:
Cu loganul ca sa te misti putin in trafic trebuie sa reduci viteza la AC altfel canci demaraj. Edited by DannyMC, 01 July 2017 - 13:32. |
#24
Posted 01 July 2017 - 13:32
epetroiu, on 01 iulie 2017 - 12:42, said:
Nu tiu de cat este motorul masinii tale. Scuze daca ai scris si nu am vazut. Orice masina consuma mai mult/se tureaza mai mult cand pornosti AC. Nu stiu daca si iarna, dar vara, eu chiar zilele acestea am vazut. Eram pe loc, AF oprit. Cand l-am pornit, turatiile motorului au urcat cu vreo 200, as zice eu, dar clar au urcat. Deci, oric eputere ar avea masina, este normal ca AC sa ia din ea. Si motor de 3500 daca ai, tot observi (ia suta mai greu, de exmplu). |
#25
Posted 01 July 2017 - 13:34
e nu, nu stii tu dar are foarte mare, ia incearca si vorbim dupa ce faci teste, da-l pe treapta 4 si rupe-i dintii, apoi da-l pe treapta 1 si fa la fel, vezi daca conteaza sau nu
|
#26
Posted 01 July 2017 - 13:34
#27
Posted 01 July 2017 - 13:37
#28
Posted 01 July 2017 - 13:39
xcit, on 01 iulie 2017 - 13:34, said:
e nu, nu stii tu dar are foarte mare, ia incearca si vorbim dupa ce faci teste, da-l pe treapta 4 si rupe-i dintii, apoi da-l pe treapta 1 si fa la fel, vezi daca conteaza sau nu Edited by DannyMC, 01 July 2017 - 13:42. |
|
#29
Posted 01 July 2017 - 13:45
ai incercat sau presupui?
or fi astea diesel mai puturoase, ca asta de care zic asa face, abia se misca daca dau pe 4 la ventilatie, iarna la felcu ac oprit daca dau pe treapta 4 ventilatia abia se misca saracia |
#30
Posted 01 July 2017 - 13:45
YOUR_GOD, on 01 iulie 2017 - 13:32, said:
Deci, oric eputere ar avea masina, este normal ca AC sa ia din ea. Si motor de 3500 daca ai, tot observi (ia suta mai greu, de exmplu). Si nu, nici eu n-am sesizat diferente in comportamentul masinii intre treptele de viteza ale ventilatiei. Indiferent de motorizare / putere. Doar AC ON / OF influenta, cand aveam 106 CP. Edited by Barboso, 01 July 2017 - 13:50. |
#31
Posted 01 July 2017 - 13:47
#32
Posted 01 July 2017 - 13:52
eu sunt dispus sa ma intalnesc cu voi cand vreti sa va plimbati cu cotetul meu sa vedeti cum face, asta ca sa nu aveti impresia ca am eu ceva cu loganul, stau juma de zi in ea da-o dracu si o cunosc...dar nefiind masina mea nu ma intereseaza cum merge, am zis ca asa mor toate din cauza aerotermei
|
#33
Posted 01 July 2017 - 13:54
NU CRED CA ai inteles cum functioneaza instalatia de ac.
freonul rece trece printrun radiator, la fel cum iarna trece apa calda prin radiator. ventilatorul pe care il comanzi tu din buton sa invarta mai repede sau mai incet, impinge aerul prin acel radiator rece in masina. acel aer se raceste, evident, si in plus particulele de apa din aer adera la radiatorul rece si in masina intra aer uscat. tu nu comanzi sa cicule freonul mai repede sau mai incet, instalatia ac merge constant, in legea ei, fara sa conteze ca tu nu ai pornit ventilatorul sau esti in treapta 4. |
|
#34
Posted 01 July 2017 - 13:56
Barboso, on 01 iulie 2017 - 13:45, said:
Hi hi, a mea are 102. Am mers cu un BMW cu motor dinacela de ziceai ca-i avion..compus din doua chestii. Nu ma pricep. Ideea este ca si acela marea turatia cu AC pornit. Si avea motor peste 3000. Eu cu Skodica mea, pot face depasiri si cu masina full si AC tare. Adica, nu simt ca nu mai are, dar sunt si genul care conduce cu pe la 100-120 acolo, maxim. |
#35
Posted 01 July 2017 - 13:56
slai cu mine vb?
stiu foarte bine cum functioneaza, nu am zis ca ventilatia face freonul sa fuga mai repede prin instalatie, ideea e ca aeroterma pe treapta 1 are un consum de curent, pe treapta 4 are alt consum mult mai mare, ceea ce face sa infraneze alternatorul, care este invartit de curea, care e invartita de vilbrochen si uite asa iti pune motorul in cur. Adunat cu compresorul pornit, adio viata Si apropo, daca nu ai ventilatia pornita nu porneste nici compresorul de AC Edited by xcit, 01 July 2017 - 14:01. |
#36
Posted 01 July 2017 - 14:02
Problema aici nu e de AC ci de taximetrist. Cu aia ai zis tot. Sunt unii care se respecta si dau drumul la AC, altii care nu au freon de 1000 de ani, altii care sunt obisnuiti deja cu transpiratia, ca la ei acasa nu s-a auzit de spalat, si asa combinatia de tigara, jeg si transpiratie e mortala.
Prefera sa faca ventilatie intre geamuri de sa iti vajaie capul. Ma rog, pentru cine suporta, eu ma dau jos si sa ma pupe la basca. Ori platesc servicii de calitate ori ma cac, si asa merg rar cu taxiul. Dar revenind, problema nu e la AC de Logan care face fata cu brio, ci la meltenism, proasta crestere si maximizat profitul. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users