Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
De ce vor atația politicieni...

ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir
 Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa
 Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!
 Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA
 

AC-ul in Logan-urile de taxi

- - - - -
  • Please log in to reply
58 replies to this topic

#1
Proiectil

Proiectil

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,007
  • Înscris: 13.07.2014
Asa cum zice titlul ,

Din start logan-ul ar trebui sa fie un deal-breaker pentru oricine vrea un minim de confort - atunci cand chiar trebuie sa folosesti aerul conditionat (la peste 34 grade) el abia face fata - te simti ca intr-o tabla uitata in soare, chiar si plasticul bordului radiaza caldura. Ce sa mai zic daca sunt mai mult de 2 persoane in masina...

Care alte masini mai au problema asta? Sa stie cei ce cumpara ca sa le evite.

Edited by Proiectil, 01 July 2017 - 11:39.


#2
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,577
  • Înscris: 12.03.2006
Unde folosesti aerul conditionat, in oras sau la drum lung? Cand ai verificat ultima data instalatia si freonul? Filtrul de polen e nou?

Edited by arab, 01 July 2017 - 11:48.


#3
Proiectil

Proiectil

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,007
  • Înscris: 13.07.2014

 arab, on 01 iulie 2017 - 11:44, said:

Unde folosesti aerul conditionat, in oras sau la drum lung? Cand ai verificat ultima data instalatia si freonul?

Am uitat sa mentionez - nu am eu Logan ci e un simtom al tuturor taxiurilor care sunt folosite exclusiv in bucuresti. Asta e cauza - instalatia defectuoasa ? Un logan intretinut raceste coerent la orice temperatura de afara ?

#4
Barboso

Barboso

    Satir bãtrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,259
  • Înscris: 24.01.2008
Cum s-a zis deja, posibile pierderi de freon plus, as adauga eu, instalatie slaba din conceptie, plus izolare termica proasta a masinii, tot din conceptie.

L.E.  A, daca-i vorba despre taxiuri, deja e (si) alta discutie.  Posibil sa fie dat pe minim ca putere, ca temperatura sa fie reglata undeva mai sus, plus ca-n stationare sigur nu-i folosit, deci masina aia e deja "fiarta", pana sa apuce sa se raceasca, deja ajungi la destinatie.

Edited by Barboso, 01 July 2017 - 11:53.


#5
xcit

xcit

    afara ninge linistit si in casa arza-te-ar focu'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,890
  • Înscris: 29.06.2006
plasticaraie multa, izolatie canci, eficienta tinde spre zero, chiar atunci cand baga rece te loveste in fata sau la picioare si cand l-ai oprit, in 3 secunde mori. Plasticul ala incins pute de te ia ameteala si cand vine aerul ventilat pur si simplu te frige pana incepe sa se raceasca putin. Asta cu conditia sa fie instalatia buna, fara pierderi, ca am un prieten cu Logan nou in garantie si baga saracul freon de 3 ori pe an, la service nu i-au gasit nici o pierdere, cica asa se manifesta ele, mai trebuie completat din cand in cand

#6
GreyBeard

GreyBeard

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 608
  • Înscris: 02.05.2017

 Proiectil, on 01 iulie 2017 - 11:48, said:


Am uitat sa mentionez - nu am eu Logan ci e un simtom al tuturor taxiurilor care sunt folosite exclusiv in bucuresti.

Mergi atunci cu taxi Mercedes.

#7
alexandrualexww2

alexandrualexww2

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 759
  • Înscris: 15.05.2017
Eu nu am patit niciodata sa imi pice AC-ul, pe un Logan laureat 2010 1.2 75cp, freon neschimbat din ziua 1, judet Constanta, folosit AC zilnic la viteza 1/2 , la 40 afara, racoreste in 5 minute masina de te i-a frigul,la orice drum in soare , la drumuri mici bara la bara etc, dar creste putin consumul, mai ales pe serpentine pe la munte. nu stiu ce e cu masina ta, dar ceva e DEFECT :) sigur.

#8
shogun1

shogun1

    Cranky old n00b ☯

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,542
  • Înscris: 31.01.2009
E problematic cu taximetriștii, într-un oraș mic îi știi pe toți, aproape toți ”taman repară AC”, da' temeinic, ani de zile, merg cu geamurile coborâte... Eu merg c-un singur taximetrist în orașul meu, chiar dacă trebuie să-l aștept uneori, că merge non-stop, vara răcoare, iarna căldură, te ajută cu bagajul, șamd. În orașele mari n-ai cum să-i cunoști pe toți, mă-ndoiesc că-s mulți corecți și că vor/ pot/ rentează să-și fidelizeze clientela prin condiții.

#9
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,982
  • Înscris: 09.05.2009

xcit, on 01 iulie 2017 - 11:55, said:

, ca am un prieten cu Logan nou in garantie si baga saracul freon de 3 ori pe an, la service nu i-au gasit nici o pierdere, cica asa se manifesta ele, mai trebuie completat din cand in cand
Pe prietenul tau l-au fraierit Doreii, nu "asa se manifesta ele" ci instalatia este defecta! Iar AC-ul de pe Loganul meu, face fata la caldura de afara fara probleme si baga rece imediat!

Edited by DannyMC, 01 July 2017 - 12:11.


#10
Bombalurina

Bombalurina

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,274
  • Înscris: 08.11.2016
Taximetristii nu-l prea folosesc prin oras. Creste prea mult consumul si scade castigul.

#11
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,145
  • Înscris: 15.05.2008
cel putin in privinta mea nu am ce sa reprosez la a.c. chiar baga mai rece decat simt nevoie uneoro

#12
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,906
  • Înscris: 01.01.2010
Trebuie să bage. Verifică presiunea, pune freon.

#13
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,548
  • Înscris: 07.02.2003

 Proiectil, on 01 iulie 2017 - 11:38, said:

Din start logan-ul ar trebui sa fie un deal-breaker pentru oricine vrea un minim de confort - atunci cand chiar trebuie sa folosesti aerul conditionat (la peste 34 grade) el abia face fata - te simti ca intr-o tabla uitata in soare, chiar si plasticul bordului radiaza caldura. Ce sa mai zic daca sunt mai mult de 2 persoane in masina...
E normal, are si ala capacitate limitata si cateodata setarile proaste ale userilor ii reduc randamentul. Testeaza pe recirculare fata de normal si vezi diferentele. Nu da ventilatie peste jumate ca nu ajuta, din contra. Si evident trebuie sa circuli macar 1-2km ca sa intre in parametri, la ralanti nu merge cu toata capacitatea.
Evident daca masina nu e chiar noua verifica gazul cu un robot de intretinere AC la service

Edited by andreic, 01 July 2017 - 12:33.


#14
xcit

xcit

    afara ninge linistit si in casa arza-te-ar focu'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,890
  • Înscris: 29.06.2006

 DannyMC, on 01 iulie 2017 - 12:07, said:

Pe prietenul tau l-au fraierit Doreii, nu "asa se manifesta ele" ci instalatia este defecta! Iar AC-ul de pe Loganul meu, face fata la caldura de afara fara probleme si baga rece imediat!
posibil, nu te contrazic, in schimb eu am un Logan utilitara, care face rece nu imediat ca a ta, cam in 20 de min incepe sa se simta racoare pe recirculare, dar problema cu plasticele ti-o zic din experienta, daca nu tin geamurile deschise mori in ea

#15
epetroiu

epetroiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,530
  • Înscris: 05.08.2016

 xcit, on 01 iulie 2017 - 11:55, said:

plasticaraie multa, izolatie canci, eficienta tinde spre zero, chiar atunci cand baga rece te loveste in fata sau la picioare si cand l-ai oprit, in 3 secunde mori. Plasticul ala incins pute de te ia ameteala si cand vine aerul ventilat pur si simplu te frige pana incepe sa se raceasca putin. Asta cu conditia sa fie instalatia buna, fara pierderi, ca am un prieten cu Logan nou in garantie si baga saracul freon de 3 ori pe an, la service nu i-au gasit nici o pierdere, cica asa se manifesta ele, mai trebuie completat din cand in cand

"Plasticul ala incins" pute la orice masina uitata in soare, poate sa fie si Ferrari...
Aia cu "trebuie completat din cand in cand, asa se manifesta ele" e o generalizare indoilenica, eu nu am completat nimic la mine din 2006 si AC-ul raceste ca in prima zi.
"Te loveste in fata ",  pai logic ca daca indrepti aeratoarele spre fata, unde vrei sa te "loveasca" aerul rece? In spate?
Si mai ales ca e vorba de taxi, pai la orice masina tinuta in soare dureaza putin din moment ce dai drumul la AC si pana se raceste eficient...pai si atunci clientul deja a juns la destinatie...
Trageti concluzii  scoase din context...la drum lung chiar e frig in Logan, sunt nevoit sa inchid ac-ul din cand in cand, chiar la 35 de grade.
Apoi, daca afara sunt 35, cate ai vrea in interior? 15? Nici nu e sanatoasa asa diferenta...

Sincer, chiar nu are nicio problema AC-ul de Logan, face racoare serios...Singura problema de care ma pot plange, ca sa vedeti ca sunt rezonabil si nu laud aiurea marca, e ca in momentul folosirii AC, pe caldura mare, se simte o usoara pierdere de putere la motor, adica trebuie sa accelerezi mai mult ca sa obtii aceeasi turatie, asta e singura problema, restul sunt balarii.
Cred ca topicul asta trebuia sa se numeasca "de ce nu e racoare destula in taxi-uri"...ala ar fi fost un titlul mai potrivit.

Edited by epetroiu, 01 July 2017 - 12:46.


#16
xcit

xcit

    afara ninge linistit si in casa arza-te-ar focu'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,890
  • Înscris: 29.06.2006
pai ti-e frig pt ca bate prost, nu ca face rece, daca ti-ar face temperatura constanta in toata masina nu ti-ar fi frig si ar fi si eficient, dar na, acum nu toata lumea isi permite un climatronic...

#17
YourFan

YourFan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,326
  • Înscris: 30.01.2017
Nu stiu cum sa-ti zic, dar loganu' nu are o reputatie tocmai buna.

Edited by YourFan, 01 July 2017 - 12:59.


#18
GreyBeard

GreyBeard

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 608
  • Înscris: 02.05.2017
Care face reputatie buna?

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate