Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
AC-ul in Logan-urile de taxi
Last Updated: Jul 05 2017 21:23, Started by
Proiectil
, Jul 01 2017 11:38
·
0
#1
Posted 01 July 2017 - 11:38
Asa cum zice titlul ,
Din start logan-ul ar trebui sa fie un deal-breaker pentru oricine vrea un minim de confort - atunci cand chiar trebuie sa folosesti aerul conditionat (la peste 34 grade) el abia face fata - te simti ca intr-o tabla uitata in soare, chiar si plasticul bordului radiaza caldura. Ce sa mai zic daca sunt mai mult de 2 persoane in masina... Care alte masini mai au problema asta? Sa stie cei ce cumpara ca sa le evite. Edited by Proiectil, 01 July 2017 - 11:39. |
#2
Posted 01 July 2017 - 11:44
Unde folosesti aerul conditionat, in oras sau la drum lung? Cand ai verificat ultima data instalatia si freonul? Filtrul de polen e nou?
Edited by arab, 01 July 2017 - 11:48. |
#3
Posted 01 July 2017 - 11:48
arab, on 01 iulie 2017 - 11:44, said:
Unde folosesti aerul conditionat, in oras sau la drum lung? Cand ai verificat ultima data instalatia si freonul? Am uitat sa mentionez - nu am eu Logan ci e un simtom al tuturor taxiurilor care sunt folosite exclusiv in bucuresti. Asta e cauza - instalatia defectuoasa ? Un logan intretinut raceste coerent la orice temperatura de afara ? |
#4
Posted 01 July 2017 - 11:49
Cum s-a zis deja, posibile pierderi de freon plus, as adauga eu, instalatie slaba din conceptie, plus izolare termica proasta a masinii, tot din conceptie.
L.E. A, daca-i vorba despre taxiuri, deja e (si) alta discutie. Posibil sa fie dat pe minim ca putere, ca temperatura sa fie reglata undeva mai sus, plus ca-n stationare sigur nu-i folosit, deci masina aia e deja "fiarta", pana sa apuce sa se raceasca, deja ajungi la destinatie. Edited by Barboso, 01 July 2017 - 11:53. |
#5
Posted 01 July 2017 - 11:55
plasticaraie multa, izolatie canci, eficienta tinde spre zero, chiar atunci cand baga rece te loveste in fata sau la picioare si cand l-ai oprit, in 3 secunde mori. Plasticul ala incins pute de te ia ameteala si cand vine aerul ventilat pur si simplu te frige pana incepe sa se raceasca putin. Asta cu conditia sa fie instalatia buna, fara pierderi, ca am un prieten cu Logan nou in garantie si baga saracul freon de 3 ori pe an, la service nu i-au gasit nici o pierdere, cica asa se manifesta ele, mai trebuie completat din cand in cand
|
#6
Posted 01 July 2017 - 11:57
#7
Posted 01 July 2017 - 11:57
Eu nu am patit niciodata sa imi pice AC-ul, pe un Logan laureat 2010 1.2 75cp, freon neschimbat din ziua 1, judet Constanta, folosit AC zilnic la viteza 1/2 , la 40 afara, racoreste in 5 minute masina de te i-a frigul,la orice drum in soare , la drumuri mici bara la bara etc, dar creste putin consumul, mai ales pe serpentine pe la munte. nu stiu ce e cu masina ta, dar ceva e DEFECT sigur.
|
#8
Posted 01 July 2017 - 11:59
E problematic cu taximetriștii, într-un oraș mic îi știi pe toți, aproape toți ”taman repară AC”, da' temeinic, ani de zile, merg cu geamurile coborâte... Eu merg c-un singur taximetrist în orașul meu, chiar dacă trebuie să-l aștept uneori, că merge non-stop, vara răcoare, iarna căldură, te ajută cu bagajul, șamd. În orașele mari n-ai cum să-i cunoști pe toți, mă-ndoiesc că-s mulți corecți și că vor/ pot/ rentează să-și fidelizeze clientela prin condiții.
|
#9
Posted 01 July 2017 - 12:07
xcit, on 01 iulie 2017 - 11:55, said: , ca am un prieten cu Logan nou in garantie si baga saracul freon de 3 ori pe an, la service nu i-au gasit nici o pierdere, cica asa se manifesta ele, mai trebuie completat din cand in cand Edited by DannyMC, 01 July 2017 - 12:11. |
#10
Posted 01 July 2017 - 12:12
Taximetristii nu-l prea folosesc prin oras. Creste prea mult consumul si scade castigul.
|
|
#11
Posted 01 July 2017 - 12:15
cel putin in privinta mea nu am ce sa reprosez la a.c. chiar baga mai rece decat simt nevoie uneoro
|
#13
Posted 01 July 2017 - 12:31
Proiectil, on 01 iulie 2017 - 11:38, said:
Din start logan-ul ar trebui sa fie un deal-breaker pentru oricine vrea un minim de confort - atunci cand chiar trebuie sa folosesti aerul conditionat (la peste 34 grade) el abia face fata - te simti ca intr-o tabla uitata in soare, chiar si plasticul bordului radiaza caldura. Ce sa mai zic daca sunt mai mult de 2 persoane in masina... Evident daca masina nu e chiar noua verifica gazul cu un robot de intretinere AC la service Edited by andreic, 01 July 2017 - 12:33. |
#14
Posted 01 July 2017 - 12:40
DannyMC, on 01 iulie 2017 - 12:07, said:
Pe prietenul tau l-au fraierit Doreii, nu "asa se manifesta ele" ci instalatia este defecta! Iar AC-ul de pe Loganul meu, face fata la caldura de afara fara probleme si baga rece imediat! |
#15
Posted 01 July 2017 - 12:42
xcit, on 01 iulie 2017 - 11:55, said:
plasticaraie multa, izolatie canci, eficienta tinde spre zero, chiar atunci cand baga rece te loveste in fata sau la picioare si cand l-ai oprit, in 3 secunde mori. Plasticul ala incins pute de te ia ameteala si cand vine aerul ventilat pur si simplu te frige pana incepe sa se raceasca putin. Asta cu conditia sa fie instalatia buna, fara pierderi, ca am un prieten cu Logan nou in garantie si baga saracul freon de 3 ori pe an, la service nu i-au gasit nici o pierdere, cica asa se manifesta ele, mai trebuie completat din cand in cand "Plasticul ala incins" pute la orice masina uitata in soare, poate sa fie si Ferrari... Aia cu "trebuie completat din cand in cand, asa se manifesta ele" e o generalizare indoilenica, eu nu am completat nimic la mine din 2006 si AC-ul raceste ca in prima zi. "Te loveste in fata ", pai logic ca daca indrepti aeratoarele spre fata, unde vrei sa te "loveasca" aerul rece? In spate? Si mai ales ca e vorba de taxi, pai la orice masina tinuta in soare dureaza putin din moment ce dai drumul la AC si pana se raceste eficient...pai si atunci clientul deja a juns la destinatie... Trageti concluzii scoase din context...la drum lung chiar e frig in Logan, sunt nevoit sa inchid ac-ul din cand in cand, chiar la 35 de grade. Apoi, daca afara sunt 35, cate ai vrea in interior? 15? Nici nu e sanatoasa asa diferenta... Sincer, chiar nu are nicio problema AC-ul de Logan, face racoare serios...Singura problema de care ma pot plange, ca sa vedeti ca sunt rezonabil si nu laud aiurea marca, e ca in momentul folosirii AC, pe caldura mare, se simte o usoara pierdere de putere la motor, adica trebuie sa accelerezi mai mult ca sa obtii aceeasi turatie, asta e singura problema, restul sunt balarii. Cred ca topicul asta trebuia sa se numeasca "de ce nu e racoare destula in taxi-uri"...ala ar fi fost un titlul mai potrivit. Edited by epetroiu, 01 July 2017 - 12:46. |
|
#16
Posted 01 July 2017 - 12:48
pai ti-e frig pt ca bate prost, nu ca face rece, daca ti-ar face temperatura constanta in toata masina nu ti-ar fi frig si ar fi si eficient, dar na, acum nu toata lumea isi permite un climatronic...
|
#17
Posted 01 July 2017 - 12:59
Nu stiu cum sa-ti zic, dar loganu' nu are o reputatie tocmai buna.
Edited by YourFan, 01 July 2017 - 12:59. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users