Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Audi A4 B8 sau VW Passat CC
Last Updated: Oct 18 2017 17:46, Started by
Silviu123V
, Jun 30 2017 20:05
·
0
#19
Posted 02 July 2017 - 10:03
Daca tot nu te doare capul de bani f tare e logic sa cumperi marca premium, in speta Audi...
Alte materiale,alte dotări ... Când plătești numele ai si niste avantaje incluse in numele ala . |
#20
Posted 24 July 2017 - 14:08
motanul13, on 01 iulie 2017 - 09:20, said:
Am CC-ul din 2008 , 0 km . Multumit de el , are acum 209.000 km . Schimbat la el pana acum oalele de la telescoapele fata si senzorul + ceva supapa de la turbosuflanta . Reviziile pana la 100K la Porshe Buc Vest ( scump ca dracu` , in jur de 1.200 lei ) la fiecare 15K .La una dintre revizii i-au facut o resoftare . Dupa , la un service aproape de birou , 500 lei . Consumul super-decent ( ex pe autostrada , 140-150 , doua persoane , 5,7 litri/suta ) LE Motor 2,0TDI , cutie manuala 6+1 Ai schimbat oalele de la amortizoare? Ori nu ai propietatatea termenilor, ori masina aia e un fel de dacie mult mai scumpa! Oalele sint elemente de rezistenta ale caroseriei, wtf? |
#21
Posted 24 July 2017 - 16:21
Am avut in famile si Cc si A4 B8, sincer dintre cele doua as alege masina mai dotata si mai bine intrteinuta. Decat un A4 chel mai bine un Cc dotat+dsg.
La capitolul tinuta de drum, confort, antifonare nu exista diferente notabile, in schimb la calitatea plasticelor da. Neaparat sa optezi pt tdi-cr. |
#22
Posted 18 October 2017 - 06:23
Sunt posesor de Passat 2.0 tdi an 2005. Am masina de cand avea 40.000 km .acum are 190.000 km .intre km 160.000-190.000 am schimbat kit disc ambreiaj,pompa ulei plus angrenajul pompei ulei,turbina, spun de piese mai costisitoare pe langa se adauga planetare capete de bara ,brate, toate plecand de pe la 160.000 km. Cu toate ca Audi si VW produc masini care te fac sa ti le doresti eu as fugi de motorul 2.0 tdi care se fabrica inca de la primul motor pana in ziua de azi cu un ax care angreneaza pompate de ulei si care incepe sa se rotunjeasca la peste 100.000 km in functie de noroc. Multe motoare blocate din cauza acelui ax care odata rotunjit nu mai invarte pompa de ulei si risti blocarea motorului daca nu opresti masina la timp.la motorul meu a fost schimbat la 160.000 km odata cu pompa de ulei.in acel moment era aproape rotund. Un motor 2.0 tdi grup vw as cumparao doar in cazul sa o vand inainte de 160.000 km .mult noroc
|
#23
Posted 18 October 2017 - 07:49
Problema cu axul hexagonal e rezolvata,au trecut de la lant la pinioane.
|
#24
Posted 18 October 2017 - 17:46
Au inlocuit lantul cu roti dintate dar in interiorul grupului balansor unde se afla pompa de ulei, axul balansor angreneaza pompa de ulei cu acelasi " imbus"
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users