Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 

Vodafone a anunțat noul șef pentru România: Murielle Lorilloux, care conduce în prezent operațiunile grupului din Congo

- - - - -
  • Please log in to reply
26 replies to this topic

#19
Manasu

Manasu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,849
  • Înscris: 25.12.2016

 Memeito, on 30 iunie 2017 - 19:57, said:

Imi explica si mie cineva pe ce criterii se pun sefii astia la Vodafone, pana acum am avut un indian, acum ne-au bagat o congoleza
Asta e frantuzoaica, doar a lucrat prin Congo (au ajuns si aia la telefoane).

[ https://assets.republica.ro/20170630/6fa95628edb9ea9c72d2b309dc1f8ebb8eb719f5.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#20
shogun1

shogun1

    Cranky old n00b ☯

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,542
  • Înscris: 31.01.2009
Chiar credeți că naționalitatea contează azi, cu globalizarea? Important e să se potrivească postului. Mie unul îmi place cum evoluează lucrurile la Vodafone, îmi convin condițiile abonamentului, n-am avut niciodată probleme cu acoperirea, îmi place promptitudinea cu care ți se răspunde de către operatori dacă ai ceva nelămuriri/ probleme, îmi place că cer feedback, îți cer opinia despre modul cum a performat operatorul! Am și abonament la Orange, diferența de abordare e vizibil în favoarea Vodafone! Singurul lucru care nu-mi place e că mă bate uneori la cap vreun operator cu oferte... Nu reușesc să-mi consum toate minutele, traficul de date, sms-urile și câte unu-mi propune alt abonament, sau tabletă, laptop, nuș ce altceva...

#21
Memeito

Memeito

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,106
  • Înscris: 20.05.2017

 shogun1, on 01 iulie 2017 - 06:23, said:

Chiar credeți că naționalitatea contează azi, cu globalizarea?
Conteaza mult, pentru ca aici lucrurile merge in continuare ca in Romania si daca vin aici straini care habar nu au cum gandesc romanii si cum muncesc nu or sa faca nimic.
Pai zicea Tudose acum cativa ani de ce nu se putea construi o sosea rapida in zona Galati-Braila desi venisera o droaie de investitori straini interesati de proiect: aia nu stiau insa sa dea spaga, era de neconceput pentru ei - „Nu poți să le ceri spagă, nu? Ăia nu dau șpagă pentru chestia asta. Vine chinezu să-ți dea șpagă? Nu.”.

#22
cristian_sen

cristian_sen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,155
  • Înscris: 21.08.2003
"Murielle Lorilloux s-a alăturat Vodacom RDC în 2013, în poziţia de Chief Commercial Officer şi a fost numită CEO în 2014. Din acest rol, ea a transformat business-ul şi a contribuit la creşterea puternică a cotei de piaţă, devansând competitorii cu peste 15 puncte. De asemenea, a coordonat recentă transformare a identităţii de brand a Vodacom şi a contribuit la clasarea companiei pe primul loc în studiile privind experienţă clienţilor. Ea a coordonat iniţiative pentru angajaţi datorită cărora Vodafone a fost desemnat cel mai bun angajator din RDC în 2016."

Destul de agresiva aceasta doamna, mult mai agresiva decat cel care-l inlocuieste, probabil datorita acestor rezultate a fost inaintata in cariera, e aproape dedicatie speciala ptr erdeesh. Noi ca si consumatori nu avem decat de castigat* din asta. Dar sa nu uitam, chiar daca e mare sef  are la randul ei sefi care-i vor trasa politica de preturi si expansiune, nu va trebui decat  sa le duca la indeplinire repede si eftin ptr companie. Probabil nu se va umbla la preturile abonamntelor dar se va da (cu tzaraita pic-pic) mai multe beneficii in aceeasi bani, asta ii intereseaza pe ei : aceeasi bani sau chiar mai multi dar in nici un caz  mai putini desi piata cere invers. Poate se lasa si de sportul cu telefeoanele la suprapret, sunt mai oribili si hilari decat ultimul speculant din obor cu marfa asezata pe ziare direct pe jos.


* daca nu cumva se vor intelege unii cu altii ptr preturi ca-n vremurile bune. Pentru ei.

Edited by cristian_sen, 01 July 2017 - 09:23.


#23
strongsss

strongsss

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,159
  • Înscris: 27.10.2007

 shogun1, on 01 iulie 2017 - 06:23, said:

îmi place promptitudinea cu care ți se răspunde de către operatori dacă ai ceva nelămuriri/ probleme,
Am și abonament la Orange, diferența de abordare e vizibil în favoarea Vodafone!

OFF TOPIC: tu chiar crezi ca vodafone are un serviciu cu clientii mai bun ca orange ? eu zic ca e total invers. dintre lucrurile care merg prost la vodafone, servicul cu clientii e cel mai prost . sunt in retea de 20 de ani, iar relatiile cu clientii sunt din ce in ce mai proaste. gandeste-te ca e o aventura sa intri in contact cu un operator. nu stiu acum la orange, dar am avut timp de 2 ani, in paralel 1 abonament si la orange , relatii cu  clientii impecabile. din pacate, pretul a inclinat balanta spre vodafone.

ON TOPIC: imi place asta cu @ straini care habar nu au cum gandesc romanii @ imi aduce aminte cum, inainte de privatizare oamenii dintr-o fabrica isi faceau planuri ca vor fura panze de bomfaier si electrozi din america. numai ca americanii au venit cu instalatii automate de debitat si, din pacate,  i-au dat pe multi afara. straini sau romani,  stau in capul trebii sa faca profit, nu sa inteleaga poporul.  ii intereseaza poporul doar daca obiceirile acestuia influenteaza afacerea. iar noi vorbim mult, deci piata e favorabila lor.

CONSPIRATIE: Vodafone numeste CEO o frantuzoaica , RCS are un moldovean.
  Asta spune oare ceva despre orientarea companiilor, ca tot e la moda sa ratam cu degetul orice legatura cu spatiul estic ? ? ?

Edited by strongsss, 01 July 2017 - 16:13.


#24
Lieutenant

Lieutenant

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 555
  • Înscris: 13.07.2014

 PanaramaFlavia, on 30 iunie 2017 - 20:11, said:

Anul asta se va extinde masiv 4 g-ul. Cum ne-a obisnuit vodafonesi in trecut, lucrarile o sa dureze in jur de 3 luni dar vor bate la cur concurenta, cum au facut si cand au bagat 3 g national.

Off topic: asta este o informatie interesanta. Este vorba despre inside info? Cam cand ar incepe lucrarile si cam ce presupun mai exact? Ceva VoLTE comercial?
Ar fi bine venite niste detalii suplimentare. Merci ;-)

#25
shogun1

shogun1

    Cranky old n00b ☯

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,542
  • Înscris: 31.01.2009

 strongsss, on 01 iulie 2017 - 16:13, said:

OFF TOPIC: tu chiar crezi ca vodafone are un serviciu cu clientii mai bun ca orange ? eu zic ca e total invers. dintre lucrurile care merg prost la vodafone, servicul cu clientii e cel mai prost . sunt in retea de 20 de ani, iar relatiile cu clientii sunt din ce in ce mai proaste. gandeste-te ca e o aventura sa intri in contact cu un operator. nu stiu acum la orange, dar am avut timp de 2 ani, in paralel 1 abonament si la orange , relatii cu  clientii impecabile. din pacate, pretul a inclinat balanta spre vodafone.
Nu cred, știu! Am avut în ultimele luni 2 probleme, am dat mail din MyVodafone-Asistență, în ambele cazuri a doua zi am fost sunat de câte un operator care mi-a rezolvat problema! Ambii operatori se informaseră în prealabil în legătura cu problema expusă în mail, aveau soluția pregătită, față de situația de acum vreo 4-5 ani când am mai avut contacte cu operatorii lor e un progres vizibil. Bănuiesc că-i legată și de politica de feedback a firmei, în ambele cazuri am fost rugat pe email de operatori să completez un formular privind experiența cu ei, și-n ambele cazuri am fost sunat separat să-mi exprim nivelul de satisfacție/ insatisfacție față de operatori și gradul în care s-a rezolvat problema. Cineva păzește turma acolo, e cu ochii pe ei, clientul are doar de câștigat, sper să se mențină trendul.

#26
wantsome

wantsome

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,846
  • Înscris: 15.05.2017
Ce-o fi facut saraca de au retrogradat-o asa?

#27
macette

macette

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,548
  • Înscris: 19.09.2008
Daca nu am emigrat noi in Congo vad ca vine Congo la noi...

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate