Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Vodafone a anunțat noul șef pentru România: Murielle Lorilloux, care conduce în prezent operațiunile grupului din Congo
Last Updated: Jul 02 2017 07:42, Started by
l0calh0st
, Jun 30 2017 18:34
·
0
#19
Posted 30 June 2017 - 22:58
Memeito, on 30 iunie 2017 - 19:57, said:
Imi explica si mie cineva pe ce criterii se pun sefii astia la Vodafone, pana acum am avut un indian, acum ne-au bagat o congoleza [ https://assets.republica.ro/20170630/6fa95628edb9ea9c72d2b309dc1f8ebb8eb719f5.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#20
Posted 01 July 2017 - 06:23
Chiar credeți că naționalitatea contează azi, cu globalizarea? Important e să se potrivească postului. Mie unul îmi place cum evoluează lucrurile la Vodafone, îmi convin condițiile abonamentului, n-am avut niciodată probleme cu acoperirea, îmi place promptitudinea cu care ți se răspunde de către operatori dacă ai ceva nelămuriri/ probleme, îmi place că cer feedback, îți cer opinia despre modul cum a performat operatorul! Am și abonament la Orange, diferența de abordare e vizibil în favoarea Vodafone! Singurul lucru care nu-mi place e că mă bate uneori la cap vreun operator cu oferte... Nu reușesc să-mi consum toate minutele, traficul de date, sms-urile și câte unu-mi propune alt abonament, sau tabletă, laptop, nuș ce altceva...
|
#21
Posted 01 July 2017 - 06:55
shogun1, on 01 iulie 2017 - 06:23, said:
Chiar credeți că naționalitatea contează azi, cu globalizarea? Pai zicea Tudose acum cativa ani de ce nu se putea construi o sosea rapida in zona Galati-Braila desi venisera o droaie de investitori straini interesati de proiect: aia nu stiau insa sa dea spaga, era de neconceput pentru ei - „Nu poți să le ceri spagă, nu? Ăia nu dau șpagă pentru chestia asta. Vine chinezu să-ți dea șpagă? Nu.”. |
#22
Posted 01 July 2017 - 09:09
"Murielle Lorilloux s-a alăturat Vodacom RDC în 2013, în poziţia de Chief Commercial Officer şi a fost numită CEO în 2014. Din acest rol, ea a transformat business-ul şi a contribuit la creşterea puternică a cotei de piaţă, devansând competitorii cu peste 15 puncte. De asemenea, a coordonat recentă transformare a identităţii de brand a Vodacom şi a contribuit la clasarea companiei pe primul loc în studiile privind experienţă clienţilor. Ea a coordonat iniţiative pentru angajaţi datorită cărora Vodafone a fost desemnat cel mai bun angajator din RDC în 2016."
Destul de agresiva aceasta doamna, mult mai agresiva decat cel care-l inlocuieste, probabil datorita acestor rezultate a fost inaintata in cariera, e aproape dedicatie speciala ptr erdeesh. Noi ca si consumatori nu avem decat de castigat* din asta. Dar sa nu uitam, chiar daca e mare sef are la randul ei sefi care-i vor trasa politica de preturi si expansiune, nu va trebui decat sa le duca la indeplinire repede si eftin ptr companie. Probabil nu se va umbla la preturile abonamntelor dar se va da (cu tzaraita pic-pic) mai multe beneficii in aceeasi bani, asta ii intereseaza pe ei : aceeasi bani sau chiar mai multi dar in nici un caz mai putini desi piata cere invers. Poate se lasa si de sportul cu telefeoanele la suprapret, sunt mai oribili si hilari decat ultimul speculant din obor cu marfa asezata pe ziare direct pe jos. * daca nu cumva se vor intelege unii cu altii ptr preturi ca-n vremurile bune. Pentru ei. Edited by cristian_sen, 01 July 2017 - 09:23. |
#23
Posted 01 July 2017 - 16:13
shogun1, on 01 iulie 2017 - 06:23, said:
îmi place promptitudinea cu care ți se răspunde de către operatori dacă ai ceva nelămuriri/ probleme, Am și abonament la Orange, diferența de abordare e vizibil în favoarea Vodafone! OFF TOPIC: tu chiar crezi ca vodafone are un serviciu cu clientii mai bun ca orange ? eu zic ca e total invers. dintre lucrurile care merg prost la vodafone, servicul cu clientii e cel mai prost . sunt in retea de 20 de ani, iar relatiile cu clientii sunt din ce in ce mai proaste. gandeste-te ca e o aventura sa intri in contact cu un operator. nu stiu acum la orange, dar am avut timp de 2 ani, in paralel 1 abonament si la orange , relatii cu clientii impecabile. din pacate, pretul a inclinat balanta spre vodafone. ON TOPIC: imi place asta cu @ straini care habar nu au cum gandesc romanii @ imi aduce aminte cum, inainte de privatizare oamenii dintr-o fabrica isi faceau planuri ca vor fura panze de bomfaier si electrozi din america. numai ca americanii au venit cu instalatii automate de debitat si, din pacate, i-au dat pe multi afara. straini sau romani, stau in capul trebii sa faca profit, nu sa inteleaga poporul. ii intereseaza poporul doar daca obiceirile acestuia influenteaza afacerea. iar noi vorbim mult, deci piata e favorabila lor. CONSPIRATIE: Vodafone numeste CEO o frantuzoaica , RCS are un moldovean. Asta spune oare ceva despre orientarea companiilor, ca tot e la moda sa ratam cu degetul orice legatura cu spatiul estic ? ? ? Edited by strongsss, 01 July 2017 - 16:13. |
#24
Posted 01 July 2017 - 16:27
PanaramaFlavia, on 30 iunie 2017 - 20:11, said:
Anul asta se va extinde masiv 4 g-ul. Cum ne-a obisnuit vodafonesi in trecut, lucrarile o sa dureze in jur de 3 luni dar vor bate la cur concurenta, cum au facut si cand au bagat 3 g national. Off topic: asta este o informatie interesanta. Este vorba despre inside info? Cam cand ar incepe lucrarile si cam ce presupun mai exact? Ceva VoLTE comercial? Ar fi bine venite niste detalii suplimentare. Merci ;-) |
#25
Posted 01 July 2017 - 19:29
strongsss, on 01 iulie 2017 - 16:13, said:
OFF TOPIC: tu chiar crezi ca vodafone are un serviciu cu clientii mai bun ca orange ? eu zic ca e total invers. dintre lucrurile care merg prost la vodafone, servicul cu clientii e cel mai prost . sunt in retea de 20 de ani, iar relatiile cu clientii sunt din ce in ce mai proaste. gandeste-te ca e o aventura sa intri in contact cu un operator. nu stiu acum la orange, dar am avut timp de 2 ani, in paralel 1 abonament si la orange , relatii cu clientii impecabile. din pacate, pretul a inclinat balanta spre vodafone. |
#27
Posted 02 July 2017 - 07:42
Daca nu am emigrat noi in Congo vad ca vine Congo la noi...
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users