Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Orange service
Last Updated: Jul 06 2017 11:19, Started by
prc2
, Jun 30 2017 15:57
·
0
#1
Posted 30 June 2017 - 15:57
Salut,
in septembrie 2016 am cumparat de la Orange un telefon LG G5. In decembrie 2016 am inceput sa am probleme cu conexiunea 4G la internet. Pe telefon imi arata ca sunt conectat la 4G dar cand incercam sa intru pe orice pagina de internet sau aplicatie ce foloseste internetul imi spunea ca sunt offline. A doua problema era ca aleator nu mai aveam conexiune de internet si nu puteam sa o activez, am incercat cu restart, mod avion activat/dezactivat, resetat serviciu retea, nimic nu mergea....isi revenea singur dupa o perioada. Am trimis telefonul in service si mi-au schimbat carcasa si l-au resoftat in decembrie 2016. Dupa o saptamana apare aceeasi problema, il trimit din nou in service. Dupa cateva zile ma suna de la service si imi spun ca telefonul nu se poate repara si il schimba. In aprilie 2017 si la al doilea telefon imi appare acelasi defect....Il trimit in Iunie 2017 la service si imi schimba antena....Dupa 2 saptamani din nou apare problema si il trimit din nou. De aici incepe bataia de joc Orange..... Ma suna o duduie de la service sa ii spun ce problema este cu telefonul ca ei nu gasesc nimic. II explic problemele si o rog sa imi dea o adresa de email sa ii trimit un filmulet si un print screen cu defectul. Nici nu apuc sa trimit mail-ul, in mai putin de 15 minute de cand am vorbit cu ea primesc mesaj pe telefon ca telefonul a fost expediat din service. Nici macar nu i-au interesat dovezile, sa vada si sa verifice. Totusi am trimis mail-ul si am primit raspuns la mail ca telefonul nu are nimic si nu ii intereseaza dovezile. Pasul urmator: sun la relatii cu clientii sa vad cum pot sa rezolv problema. Acolo m-au plimbat de la un operator la altul pana am ajuns la un supervizor la relatii cu clientii. Am discutat si a ramas ca revine cu un telefon in 24 de ore....dupa 3 zile nimic......Am facut o sesizare si la ei pe site si mi-au raspuns ca revin cu un raspuns in maxim 3 zile, astazi e a patra zi. Am sunat din nou sa primesc un raspuns si din nou m-au plimbat de la un operator la altul fara niciun raspuns.....Mi-au promis din nou ca in maxim 24 de ore cineva de la Orange va reveni cu un raspuns....dar tot nimic. Mi-a venit telefonul, l-am ridicat si imediat l-am retrimis in service. Am atasat un stick cu dovezile si acum astept sa vad ce se intampla. Am trei sesizari la ei la care trebuia sa primesc raspuns de cateva zile si nimic....Sincer nu credeam ca o asemenea companie poate sa isi trateze in acest fel clientii, nu imi vine sa cred. Edited by prc2, 30 June 2017 - 15:58. |
#2
Posted 30 June 2017 - 16:20
prc2, on 30 iunie 2017 - 15:57, said:
Salut, in septembrie 2016 am cumparat de la Orange un telefon LG G5. In decembrie 2016 am inceput sa am probleme cu conexiunea 4G la internet. Pe telefon imi arata ca sunt conectat la 4G dar cand incercam sa intru pe orice pagina de internet sau aplicatie ce foloseste internetul imi spunea ca sunt offline. A doua problema era ca aleator nu mai aveam conexiune de internet si nu puteam sa o activez, am incercat cu restart, mod avion activat/dezactivat, resetat serviciu retea, nimic nu mergea....isi revenea singur dupa o perioada. Am trimis telefonul in service si mi-au schimbat carcasa si l-au resoftat in decembrie 2016. Dupa o saptamana apare aceeasi problema, il trimit din nou in service. Dupa cateva zile ma suna de la service si imi spun ca telefonul nu se poate repara si il schimba. In aprilie 2017 si la al doilea telefon imi appare acelasi defect....Il trimit in Iunie 2017 la service si imi schimba antena....Dupa 2 saptamani din nou apare problema si il trimit din nou. De aici incepe bataia de joc Orange..... Ma suna o duduie de la service sa ii spun ce problema este cu telefonul ca ei nu gasesc nimic. II explic problemele si o rog sa imi dea o adresa de email sa ii trimit un filmulet si un print screen cu defectul. Nici nu apuc sa trimit mail-ul, in mai putin de 15 minute de cand am vorbit cu ea primesc mesaj pe telefon ca telefonul a fost expediat din service. Nici macar nu i-au interesat dovezile, sa vada si sa verifice. Totusi am trimis mail-ul si am primit raspuns la mail ca telefonul nu are nimic si nu ii intereseaza dovezile. Pasul urmator: sun la relatii cu clientii sa vad cum pot sa rezolv problema. Acolo m-au plimbat de la un operator la altul pana am ajuns la un supervizor la relatii cu clientii. Am discutat si a ramas ca revine cu un telefon in 24 de ore....dupa 3 zile nimic......Am facut o sesizare si la ei pe site si mi-au raspuns ca revin cu un raspuns in maxim 3 zile, astazi e a patra zi. Am sunat din nou sa primesc un raspuns si din nou m-au plimbat de la un operator la altul fara niciun raspuns.....Mi-au promis din nou ca in maxim 24 de ore cineva de la Orange va reveni cu un raspuns....dar tot nimic. Mi-a venit telefonul, l-am ridicat si imediat l-am retrimis in service. Am atasat un stick cu dovezile si acum astept sa vad ce se intampla. Am trei sesizari la ei la care trebuia sa primesc raspuns de cateva zile si nimic....Sincer nu credeam ca o asemenea companie poate sa isi trateze in acest fel clientii, nu imi vine sa cred. Salut, Regretam situatia neplacuta descrisa mai sus si te rugam sa ne oferi si noua, prin mesaj privat, numarul Orange pe care au fost inregistrate sesizarile. O zi buna, Orange Helper |
#3
Posted 30 June 2017 - 16:39
P.S. de o saptamana sunt fara telefon personal si nu pot sa imi folosesc beneficiile din abonament.
|
#4
Posted 30 June 2017 - 16:42
Destul de ciudat, deobicei toate problemele mele cu service-ul Orange au fost rezolvate impecabil.
|
#5
Posted 30 June 2017 - 17:35
TruculMagic, on 30 iunie 2017 - 16:42, said:
Destul de ciudat, deobicei toate problemele mele cu service-ul Orange au fost rezolvate impecabil. Edited by prc2, 30 June 2017 - 17:36. |
#6
Posted 30 June 2017 - 17:47
Stai calm, dureaza
Eu am patit ceva similar cu emag+depanero. Era un Moto XT.... nu mai stiu, acum vreo 2 ani, battery bug: se oprea uneori telefonul cind ajungea bateria in jur de 60%. L-am trimis la service de 3 ori, resoftat, bineinteles problema persista. Am gasit o chichita tehnica: am comandat modelul XT123 (nu mai reitn exact, dar am primit modelul XT124 (avea in plus 4G) Deci, retur pe baza de neconformitate, dupa 6 luni (returul asta e valabil 1 sau 2 ani). Bineinteles, retur acceptat dupa ce am parlamentat 30 de minute la telefon. Cind iti vine telefonul inapoi si mai apare problema, reclamatie la ANPC. |
#7
Posted 30 June 2017 - 18:33
roxanaRabinowitz, on 30 iunie 2017 - 17:47, said:
Stai calm, dureaza Eu am patit ceva similar cu emag+depanero. Era un Moto XT.... nu mai stiu, acum vreo 2 ani, battery bug: se oprea uneori telefonul cind ajungea bateria in jur de 60%. L-am trimis la service de 3 ori, resoftat, bineinteles problema persista. Am gasit o chichita tehnica: am comandat modelul XT123 (nu mai reitn exact, dar am primit modelul XT124 (avea in plus 4G) Deci, retur pe baza de neconformitate, dupa 6 luni (returul asta e valabil 1 sau 2 ani). Bineinteles, retur acceptat dupa ce am parlamentat 30 de minute la telefon. Cind iti vine telefonul inapoi si mai apare problema, reclamatie la ANPC. |
#8
Posted 03 July 2017 - 10:23
Update
Astazi am fost sunat sa mi se raspunda la una din sesizari. Nu mi-au oferit niciun raspuns, nicio solutie, doar 5 Euro reducere la abonament pentru situatia creata . Am intrebat care este statusul telefonului si mi-a spus ca nu raspunde pentru Orange service. Nici macar nu stia situatia actuala a telefonului. Nu a stiut sau nu a dorit sa raspunda la nicio intrebare, avea doar textul standard cu reducerea de abonament. |
#9
Posted 06 July 2017 - 11:19
Update 2
dupa o saptamana de investigatii si dupa ce s-au verificat dovezile au gasit ca telefonul prezinta defectul reclamat. S-a schimbat placa de baza a telefonului. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users