Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 

Chevrolet Spark probleme

- - - - -
  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1
culae4u

culae4u

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 30.06.2017
Salutare. Am o problema cu un Chevrolet Spark model 0.8 din 2007. O sa incerc sa fiu cat mai detaliat ca sa incerc sa remediez problema. Am fost la n service uri si testere si chiar nu mai stiu ce sa fac. Sa o luam cu inceputul. Acum cateva luni mi  s a stricat motorul( vibroken rupt, deoarece am ramas fara ulei desi facusem schimbul de o luna jumatate si cand am fost la mecanic mi a spus ca nu mai am ulei) . Am cumparat alt motor SH de la dezmembrari, l am pus si nu am avut nici o problema cu el timp de vreo cateva zile(mentionez ca aveam cateva erori pe care le-am sters pe tester) . Dupa cateva zile masina a inceput sa ma arunce in nas dar usor si odata ce ma arunca se aprindea si check-ul dupa care se stingea, si se mai oprea uneori la stop, semafor, etc.(asta fiind in mers la cald), am ignorat problema si am mers in continuare asa. Dupa care nu am mai putut ignora deoarece devenisera prea dese opririle plus ca intrerupea si mai rau in mers si erau mult mai violente.  Inca ceva aveam variatii la ralanti(masina dadea sa moara dupa care se ducea in 2000 de ture), cand se aprindea check-ul dadea sa moara dupa care cand se stingea isi revenea)Am fost pe un tester si mi a dat 4 erori:
  • P0400- recirculare gaze
  • p1629 imobilizator
  • P0444 - evap solenoid valve
  • P0349- senzor pozitie ax came
In afara de imobilizator toate au fost inlocuite cu componente noi  plus IAC si senzor arbore cotit si senzor TPS-cel de sub IAC(am facut si idle learn)si cand am plecat din service masina mergea dar dupa 10 km din nou aceleasi probleme de mai sus. Ieri de abia am reusit sa o pornesc de parca nu venea nimic la alimentare. In mers a fost ceva groaznic(am mers in suturi pana acasa dar erau foarte violente ca si cum ai ramane fara benzina, desi benzina era mai mult de jumatate). Mentionez ca la rece merge destul de bine (cu exceptia catorva opriri)dar atungi cand se incalzeste e ceva de cosmar. Sincer nu mai stiu ce sa fac si nu as mai vrea sa mai bag bani in ea ca m am plictisit. Daca aveti sfaturi sau ati avut probleme asemanatoare va rog sa le expuneti pentru ca mi-ar fi de mare ajutor. Am sa fac si un filmulet mai tarziu poate o sa fie mai concludent.

#2
florinbad

florinbad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,259
  • Înscris: 14.11.2006
S-au verificat si injectoarele?

#3
andrei_ionut

andrei_ionut

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,085
  • Înscris: 29.10.2016
Daca imi permiti, mi-as spune parerea si eu.


Eu personal as scapa de masina. Masina nu costa mai mult de 2000 euro. Am facut niste cercetari acum si acea masina nu valoreaza mai mult de maxim 2500 euro. Cati bani ai bagat in ea, cati bani mai urmeaza sa bagi...chiar nu mai merita. In plus stiu ca are si consumul destul de mare in oras.Motor mic, caroserie extrem de grea pt motorul ala. Apropo, stii ca acelasi motor il gasesti pe tico? Motorul de pe spark are vreo 15 cai in plus. Atat. Dar tico era cu mult mai usor decat sparkul.

le: pana si tichetul de la rabla valoreaza jumate din masina.

Edited by andreiMembruAnonimut, 30 June 2017 - 10:28.


#4
florinbad

florinbad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,259
  • Înscris: 14.11.2006

View Postandrei_ionut, on 30 iunie 2017 - 10:22, said:

Asteapta niste sfaturi de la colegii care se pricep.

Injectorul joaca rolul de dozator. De aceea motorul lui merge in hopuri.

#5
culae4u

culae4u

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 30.06.2017
Update. S-au verificat si injectoarele dar tot persista problema. Cred ca Rabla o sa scrie pe ea , chiar nu mai stiu ce sa ii fac.

#6
florinbad

florinbad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,259
  • Înscris: 14.11.2006
Scoate furtunul acela gros, curbat, care pleaca de la filtrul de aer spre motor si uita-te sub el. Curbeaza-l si vezi daca are fisuri in partea de jos. Ori de cate ori se schimba filtrul de aer mecanicii ridica capacul filtrului de aer, impreuna cu acel furtun, in loc sa desfaca colierul cu care se prinde de compatrimentul filtrului de aer.
Din cauza conditiilor dure (caldura, frig, vibratii, apa de la ploaie etc) dupa niste ani buni furtunul se coace si crapa usor, aproape insesizabil. Poate intra aer pe acolo si amestecul este prea bogat in aer. Zic si eu...

Edited by florinbad, 30 June 2017 - 10:50.


#7
a3ds

a3ds

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 13,313
  • Înscris: 26.04.2015
scoate si mufa de la debitmetru si mergi cu masina, vezi daca mai face

daca nu mai face, e clar ce e :)

#8
culae4u

culae4u

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 30.06.2017
Unde gasesc debitmetrul ala? ca l am cautat peste tot

#9
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,328
  • Înscris: 19.10.2015
Mai ai in ecu eroarea asta dupa ce ai sters-o?
P0349- senzor pozitie ax came
Sa nu fir de la fire, trebuie sa verifici daca firele de la senzor la ecu sunt ok.

#10
florinbad

florinbad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,259
  • Înscris: 14.11.2006

View Postculae4u, on 30 iunie 2017 - 11:38, said:

Unde gasesc debitmetrul ala? ca l am cautat peste tot
E pe furtunul pe care ti-am recomandat sa-l verifici. Intra intr-o mufa cu 4 pini parca.

#11
culae4u

culae4u

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 30.06.2017
am pus si un filmulet aici ...sper sa fie concludent....asta face acum la rece....la cald e dezastru

Attached Files



#12
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015
Mergi la o reprezentanta Daewoo (Radacini) sau service care repara si Chevrolet. Iti vor spune ce are. Pana sa iasa de pe piata europeana Chevrolet (marca General Motors care s-a ocupat de Daewoo) lucra cu cei de la Radacini Motors in Romania. Inainte sa mai bagi in buburuza, treci pe la ei si iti vor spune daca se poate rezolva sau nu.

Daca vrei sa o pastrezi, vezi ce-ti recomanda sau daca e ok sa iei motorul de 995 cmc (1 litru). Ce am schimbat, ca piesa importanta la Spark-ul meu, e alternatorul dupa 100.000 km. A costat 400 lei (nou) si e aceeasi piesa care era montata din fabrica.


LE: Asta e site-ul de la Radacini.

Edited by Pololica, 30 June 2017 - 12:39.


#13
chcatalin

chcatalin

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 19.10.2011
Salut
Am exact aceeasi problema la spark-ul meu din 2006. Ai reusit cumva sa rezolvi ?
Multumesc

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate