Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn
 Infiltratii casa noua

sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...
 Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou
 

Țeapă via Iabilet.ro la concertul Diego El Cigala din 09.05.2017

- - - - -
  • Please log in to reply
30 replies to this topic

#19
calexe

calexe

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,722
  • Înscris: 21.11.2006
Din păcate asigurarea pe card mi-a fost refuzată întrucât au trecut +60 zile de la data tranzacției (05.03). Cum concertul anulat trebuia să aibă loc pe 09.05. iar notificarea de anulare am primit-o tot atunci - n-aveam șanse să recuperez banii de la bancă nici dacă reclamam pe 09.05. Asta e. Și așa mă cam plictiseam. Acum voi avea un nou hobby Posted Image

View PostAlexEn, on 30 iunie 2017 - 09:26, said:

Dar stii ca nu te certi cu cine trebuie, da?
Ei erau obligati doar sa iti livreze un bilet valabil si atat. Ia arunca-ti un ochi pe termenii si conditiile site-ului (sunt undeva in josul paginii principale).

De curiozitate, reclamatia penala cum o incadrezi?
Eu știu că o factură, și la fel și un bilet oficial, este o formă de contract simplificată în care vânzătorul se obligă să presteze contra cost serviciul antamat; și de asemenea sunt și documente fiscale. Pe mine mă doare fix în pix cine e în spatele tranzacției, că doar nu am acces la acest flow. Vânzătorul este obligat cel puțin să returneze contravaloarea achitată dacă nu mai poate asigura serviciul achitat pentru care s-a angajat. Este de bun simț și sper că este tot așa prins și în legislație. Eu personal nu mă pricep la detalii, dar un avocat va ști ce este de făcut. Deocamdată să văd ce rezolv la ANPC și la Poliție (SIIE).

Faptul că înșiri pe un sit niște T&C în care spui că nu ești tu de vină - asta sper că nu are nici o valoare juridică. Ar fi absurd. Aici nu e vorba de forță majoră (război, revoltă, catastrofe naturale), ci pur și simplu de o escrocherie. Sunt surprins, cum spuneam, că unora dintre voi vi se pare ok o astfel escrocherie, chiar acoperită de "T&C".

View Postbogdan181180, on 30 iunie 2017 - 10:40, said:

NICIODATA sa nu faci afaceri pe INTERNET. Regula de aur, una este sa vezi produsul/serviciul in realitate si altceva este sa vezi o poza cu o promisiune pe internet
C'mon! Ne întoarcem în Epoca de Piatră?!

#20
easy90rider

easy90rider

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,980
  • Înscris: 01.07.2007

View Postcalexe, on 30 iunie 2017 - 10:06, said:

Mersi.
După mintea unora de mai sus ar merge foarte bine o "afacere" ca asta: Îmi fac o firmă de impresariat, anunț concert la Sala Palatului, 150 lei / bilet x 4000 locuri --> 600.000 lei, hai 500.000 lei că poate nu se vând toate (cca. 110K eur), încasez banii, închid firma și pa! Iar iabilet.ro nu e de vină pentru că doar scrie în T&C că ei nu sunt organizatorii evenimentului. Bună treabă... Adică eu te fac la buzunare în tramvai și dacă sari cu scandal scot o fițuică (termeni și condiții) cum că nu sunt eu de vină că dau banii la Boss. Haios, nu? Iar ANPC spune că n-are treabă cu sancționarea iabilet.ro? Asta s-o creadă ei.


Mersi. Asta ar fi o idee bună. Nu știam de asta. Am plătit cu card de credit online. Din păcate am făcut plata pe 05.03 (concertul trebuia să aibă loc pe 09.05). Să văd dacă mai merge. Încă nu am 60 zile față de 09.05, dar am +60 de zile față de 05.03.
Indiferent de asta voi merge mai departe și contra ANPC și contra iabilet.ro.
Contacteaza banca... Poate la ei pot trece 180zile de la extras...

#21
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005

View Posteasy90rider, on 30 iunie 2017 - 09:05, said:

Data viitoare platesti cu cardul de credit

Nu toata lumea are card de credit.

View Postbogdan181180, on 30 iunie 2017 - 10:40, said:

NICIODATA sa nu faci afaceri pe INTERNET.

In ce secol traiesti ?

View Postf300, on 30 iunie 2017 - 09:49, said:


Atentie mare ca la protectie paypal trebuie sa fie bunuri fizice gen telefoane, incarcatoare, etc nu bilete, cupoane, licente si asa mai departe.

Biletul nu e fizic ? Nu-l poti tine in mana ? Are reprezentare in lumea reala.

Edited by Ion_de_la_Raion, 30 June 2017 - 11:08.


#22
retele

retele

    Acest etern fabulos

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,788
  • Înscris: 29.04.2004

View Postcalexe, on 30 iunie 2017 - 08:51, said:

În consecință am făcut o reclamație la ANPC. ANPC mi-a explicat că organizatorul ar fi un agent economic Kamadeva Hold s.r.l. care nu poate fi identificat.
Mie nu mi-e clar de ce ANPC l-a indicat drept organizator pe Kamadeva, care e doar firma deținătoare a domeniului web, cu cifra de afaceri în 2016 de 500€, și nu pe adevăratul operator a sitului vreaubilet, Domina Music, cu cifra de afaceri de 200.000€, cu aceeași adresă la sediul social, și care se află în procedură de faliment.

#23
calexe

calexe

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,722
  • Înscris: 21.11.2006

View PostAlexEn, on 30 iunie 2017 - 10:24, said:

Initiatorul nu pare ca ar fi urmat pasii astia.
Mai scrie ceva acolo, si anume ca banii sunt returnati fie de iabilet, fie de organizator. Mai mult ca sigr ca iabilet are spatele asigurat in acest caz daca deja ANPC i-a spus ca trebuie sa isi primeasca banii de la organizator.
De vreme ce e deschisa actiune de investigare nu o sa mai faca nimeni nicio plata pana nu se finalizeaza actiunea.
Eu chiar nu te înțeleg. Dar e instructiv de știut că există și astfel de opinii.
Bineînțeles că am urmat toți pașii, numai că nu am dorit să plictisesc aici lumea cu detalii. Ba mai mult, încă o dovadă de "protecție la escrocherie", dacă pot spune așa: dacă suni la iabilet.ro sau la vreaubilet.ro (telefoanele indicate pe sit) te conversezi cu un robot, fără nici o șansă de a discuta cu un operator uman. A fost mai bine așa întrucât datorită acestui fapt toate demersurile le-am făcut în scris și sunt consemnate ca atare.

Și ți-aș mai spune un lucru. Nu stau în 450 lei. Deci faptul că nu vor plăti până nu se termină acțiunea mă lasă rece. Mă enervează însă că mi-au tras țeapă. Nu prea am luat țepe până acum, și nici pe asta n-o voi lăsa nerezolvată. Și nici pe ANPC nu-i voi lăsa cu "rezolvarea" lor. Cum spuneam, tocmai mi-am găsit un nou hobby. La salariile pe care le încasează ăia acolo (că poate nu știți ce salarii sunt pe acolo, chiar și înainte de măririle recente), tot din banii noștri, să-și facă în p..a mă-sii treaba!

Sper încă să mai găsesc și alți păgubiți, să ne asociem. Când am luat eu biletele, cu 2 luni înainte de concert, era aproape sold-out. Să mai caut pe google...

View Postretele, on 30 iunie 2017 - 11:31, said:

Mie nu mi-e clar de ce ANPC l-a indicat drept organizator pe Kamadeva, care e doar firma deținătoare a domeniului web, cu cifra de afaceri în 2016 de 500€, și nu pe adevăratul operator a sitului vreaubilet, Domina Music, cu cifra de afaceri de 200.000€, cu aceeași adresă la sediul social, și care se află în procedură de faliment.
Nici mie nu mi-e clar. Dor de muncă, probabil.
Oricum, la ANPC nu aveam speranțe mari; dar măcar să închidă situl ăla de țepari. Știu, deschid ei altul, etc.. În fine.
Pentru că restul probabil va fi complicat. Poliție, instanță, faliment - masă credală, etc., etc..

Edited by calexe, 30 June 2017 - 12:22.


#24
mynameismada

mynameismada

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,743
  • Înscris: 05.09.2005
Catre cine ai facut tu plata biletelor, efectiv? Ce apare pe extras? Firma care detine iabilet.ro sau Kamadeva Hold aia?

#25
calexe

calexe

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,722
  • Înscris: 21.11.2006
Către iabilet.ro. De ceilalți am aflat ulterior. Și oricum nu mă interesează câți s-or afla pe lanț, în spate.

#26
mynameismada

mynameismada

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,743
  • Înscris: 05.09.2005
Atunci reclamatie la OPC/ANPC pentru iabilet. Ce ii pasa ANPC-ului ca nu poate identifica pe Kamadeva? Tu ai platit catre iabilet un serviciu de care nu ai beneficiat, deci ar trebui sa iti primesti banii inapoi. Bine, la cum se misca treburile in Romania, probabil va trebui sa ii dai in judecata ca sa iti recuperezi banii...

#27
calexe

calexe

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,722
  • Înscris: 21.11.2006
Așa zic și eu. Reclamația e făcută și treaba își urmează cursul.

Referitor la "la cum se misca treburile in Romania" - asta se întâmplă așa pentru că NOI suntem nepăsători. Nu? La urma urmei 450 lei e o sumă modică. Dacă noi am fi fermi și mai exigenți, dar așa la nivel general, nu eu nea Alexe din București pe dreapta, treburile s-ar mișca altfel și în România. În SUA dacă ai norocul să găsești un șoricel în meniul de la FastFood - te-ai scos, poți să ieși la pensie după procesul cu Fast-Food-ul, sau după negocierea situației.

Așa că eu merg mai departe. Sper să găsesc și alți păgubiți, am fi mai puternici. Curios e că nimeni nu plânge (am căutat pe google).

Edited by calexe, 30 June 2017 - 14:18.


#28
mynameismada

mynameismada

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,743
  • Înscris: 05.09.2005
Sunt de acord ca trebuie sa faci ce trebuie sa iti recuperezi banii. Eu ma refer la cum se misca in Romania ceva de genul: sa presupunem ca ANPC ii da amenda si sa presupunem ca ei tot nu iti dau banii inapoi, ce poti face ca sa iti recuperezi banii? Dai in judecata, ceea ce presupune timp pierdut in primul rand.

Edited by mynameismada, 30 June 2017 - 14:22.


#29
DaculScoril0

DaculScoril0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,670
  • Înscris: 03.12.2014

View Postbladhaund, on 30 iunie 2017 - 09:07, said:

Deci aia de la sit ti-au spus ca ei sunt un intermediar pentru un intermediar si doar revindeau marfa altuia, la fel ti-au spus si ANPC, dar tu insisti ca fix situl ti-a tras teapa?

tranzacția a fost între inițiatorul discuției ți situl în cauză. Ce legătură au alte terțe entități? Nu e problema inițiatorului. El a plătit un serviciu de care nu mai beneficiază din cauze independente de voința lui, deci e normal să-și recupereze banii de la cel căruia i i-a dat.

#30
calexe

calexe

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,722
  • Înscris: 21.11.2006
Azi, 28.07.2017, am primit banii înapoi. Calea a fost destul de stufoasă - ANPC / Poliție, cu birocrația de rigoare. De ex. ANPC răspune numai în scris, cu recomandată, în termen de 30 zile de la data intervenției. E practic imposibil să prinzi pe cineva la telefon ca să afli statusul intermediar al problemei. De ANPC încă mă mai țin pentru a afla de ce nu închid un sit de țepari precum www.iabilet.ro, de ce nu aplică măcar amenzi. Nu știu dacă există cale legală pentru astfel de măsuri, dar atunci care mai e rolul ANPC? Da, știu, "băieții" își pot deschide alt sit...

Probabil cel mai simplu ar fi fost a reclama o plată online pentru un serviciu neonorat la bancă (am cumpărat biletele online). Din păcate nu a funcționat întrucât termenul de reclamație este de 60 zile iar eu am cumpărat biletele cu peste 60 de zile în avans.

Sunt în continuare surprins de numărul foarte redus de plângeri. Pe FB sunt numai câteva, prin alte părți nu am găsit referiri la subiect. Cu toate că impresia mea e că sunt vreo 4.000 de persoane care au luat țeapă. Sala Palatului are peste 4.000 de locuri iar atunci când am cumpărat eu biletele, cu peste 2 luni înainte de data concertului, cam 80% din bilete erau deja vândute.

#31
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005
Ca asa-i romanul, lasa de la el. Si atunci se mai mira de ce merg lucrurile rau in tara asta.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate