Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Ford Ranger pentru oraș
Last Updated: Mar 31 2018 16:26, Started by
-denis-
, Jun 29 2017 11:24
·
0
#55
Posted 27 March 2018 - 11:47
În următoarele zile voi avea posibilitatea să aflu cum e cu adevărat să folosești un wildtrak zi de zi. Probabil pe sfârșitul săptămânii să am și concluziile.
|
#56
Posted 27 March 2018 - 12:53
ionut_ionut, on 27 martie 2018 - 11:30, said:
...stau prost in curbe, la franare etc.... Sa nu mai zic ca in cele mai multe cazuri sist 4x4 poate fi folosit doar in conditii de aderenta scazuta, cu alte cuvinte daca prinzi un drum serpuit si in panta acoperit cand cu polei, cand cu mazga sau un pic de zapada trebuie sa urci doar cu spatele (rwd). Exceptie L200 cu super-select si Navara. Ai condus vreun Ranger post-facelift (2016-)? Si nu de-ala de flota cu roti pe 15, macar un Limited - Wildtrak. Ai fi surprins ce fain merge. Nici eu nu credeam la inceput ce ziceau toti in review-uri ca se conduce ca un autoturism. Dar e damn close. (la viteze normale, sa se inteleaga, nu la 160+) Cat despre a doua parte, in manual la Ranger scrie ca poti folosi 4x4 pana la 80 sau 90 (nu mai stiu) in conditii de aderenta buna (asfalt uscat). Iar cand e cazul de polei, zapada, mazga, whatever oricum n-o sa depasesti 90 la ora, suntem de acord? Daca poti merge cu mai mult de 90 in conditii de siguranta nu ai nevoie de 4x4. Edited by AstroNut98, 27 March 2018 - 12:54. |
#57
Posted 27 March 2018 - 13:42
Am condus ultimul L200 si am fost pasager in penultimul Ranger si sincer e nasol rau in ambele cazuri. Nu suporta comparatie cu X5 e70 nici la capitolul confort (si E70 este rigid) si nici la stabilitate. O masina cu punte rigida si arcuri pe foi nu are cum sa fie confortabila si stabila. Ambele sunt exceptionale daca sunt folosite in adevaratul sens al cuvantului.
Legat de sist 4wd, din cate stiu Ranger-ul are cutie de transfer, adica din moment ce ai cuplat 4x4 raportul este fix 50:50, adica in conditii de aderenta relativ buna (ceva similar cu cea am descris mai sus) nu faci altceva decat sa-l soliciti grosolan si aiurea chiar si la viteze mici. De fapt nu mersul in linie dreapta ii face rau ci atunci cand virezi. Incearca sa virezi la viteza mica in 4H pe asfalt si ai sa vezi ca masina vireaza mai greoi, chiar infranat. Este foarte posibil sa auzi si mici trosnituri. 4wd de pe L200 fara super-select este ac. mancare de peste pe asfalt, cu susper-select mai ai o treapta care imparte cuplul 32:68. Cu 32:68 poti merge linistit si pe o autostrada virajata. Repet, masina este foarte ok doar daca o folosesti cu adevarat, daca cineva o cumpara pt mers pe asfalt in peste 99% din cazuri, din care 90% in oras, mai bine isi cumpara de 4-6000e o masina potenta in off-road si cu restul de 30k euro o limuzina sau suv. |
#58
Posted 28 March 2018 - 23:51
AstroNut98, on 27 martie 2018 - 12:53, said:
Mai, nu stiu, mie nu mi s-a parut ca sta deloc prost in curbe. Am facut Resita-Anina (nu stiu daca stii, drumul, dar e superb, merita facut) si nu avea nici un fel de stres in curbe, senzatie foarte ok de control si ruliu nu exagerat. La fel si pe Transfagarasan. Ai condus vreun Ranger post-facelift (2016-)? Si nu de-ala de flota cu roti pe 15, macar un Limited - Wildtrak. Ai fi surprins ce fain merge. Nici eu nu credeam la inceput ce ziceau toti in review-uri ca se conduce ca un autoturism. Dar e damn close. (la viteze normale, sa se inteleaga, nu la 160+) Cat despre a doua parte, in manual la Ranger scrie ca poti folosi 4x4 pana la 80 sau 90 (nu mai stiu) in conditii de aderenta buna (asfalt uscat). Iar cand e cazul de polei, zapada, mazga, whatever oricum n-o sa depasesti 90 la ora, suntem de acord? Daca poti merge cu mai mult de 90 in conditii de siguranta nu ai nevoie de 4x4. -Mergea cartus la 160kph pe autostrass.... Ranger-ul. (mă refeream, în comparație, cu E70/255/55R18R.F.,la stabilitatea pe autostradă si crosswind-aveai probleme de săreai cu viteza de 160 , nu ca și la E53) |
#60
Posted 31 March 2018 - 09:01
Am finalizat ”drivetestul” cu wildtrak-ul: aproximativ 2670 km și 60 ore petrecute în mașină, de marți seara de la 19,00 până vineri noaptea la 23,45. Mașina relativ goală, în sensul că am fost 3 persoane cu bagajele necesare pentru câteva zile pe drum. Consumul mediu arătat de computerul de bord a fost de 9,2% la o viteză maximă de 120 km/h cu câteva mici excepții la ceva depășiri.
Concluzii:pentru o mașină utilitară este superbă. Motorizarea mare și cutia automată o fac o plăcere să te deplasezi relativ rapid pe dn-uri. Ca mașină de familie nu e cea mai bună alegere. Șoferului și pasagerului față le sunt asigurate condiții similare cu cele ale unei mașini compacte dacă faci abstracție de poziția înaltă a scaunelor dar bancheta din spate este la fel de confortabilă ca banca din sala de așteptare a unei gări dintr-un sat uitat de lume. Suspensia de camion se face simțită doar pe drumurile extrem de proaste sau la trecera mai în viteză peste calmatoarele de trafic. În restă, e decentă, dar nici nu s-a exagerat pentru că în mare parte a drumului, eu sau proprietarul încercam să mai și dormim între 2 reprize de condus. Cel mai mare minus pe care îl are mașina sunt farurile, neajuns pe care l-am simțit din plin în cele 2 nopți și jumătate de condus cu sute de km pe ceață. Le-am acordat totuși circumstanțe atenuante proiectanților întrucât mașina a fost gândită mai degrabă pentru munca pe șantier și mai puțin pentru a străbate continte. Edited by MembruAnonim, 31 March 2018 - 09:03. |
#61
Posted 31 March 2018 - 16:26
MembruAnonim, on 31 martie 2018 - 09:01, said: 1) Consumul mediu arătat de computerul de bord a fost de 9,2% 2) Soferului si pasagerului le sunt asigurate conditii similare cu cele ale unei masini compacte 3) bancheta din spate este la fel de confortabilă ca banca din sala de asteptare a unei gări dintr-un sat uitat de lume. 4) Cel mai mare minus pe care îl are masina sunt farurile 2) Deloc de acord cu chestia asta. Scaunele sunt muult mai comode ca pe orice compactă + spatiu infinit mai mare la umeri, la coate, la picioare. N-ai cum să o compari cu o compactă la capitolul ăsta, come on. Am si un Focus 3 în familie, am mers o grămadă cu el, nu există termen de comparatie. 3) De acord, bancheta e cam grobiană. 4) Iarăsi de acord, e aiurea că nu au pus un Xenon mai răsărit măcar. Si mie mi se par cam lumânări farurile. E mult mai ok Xenon-ul de pe Focus. Dar mă rog, taica-miu a mers foarte mult cu el noaptea si nu s-a plâns de faruri. IMG_20180331_104030.jpg 52.33K 31 downloads Edited by AstroNut98, 31 March 2018 - 16:29. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users