![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Accident rutier - masina dauna totala, asigurare CARPATICA
Last Updated: Dec 09 2019 19:27, Started by
alexcristian97
, Jun 27 2017 13:25
·
0

#19
Posted 27 June 2017 - 14:28

Care e problema ca e facuta la Carpatica? Asiguratorul soferului de camion te despagubeste pe tine. Se evalueaza epava, contra cost o poti pastra. Depinde si cat de mare este "dauna totala". Am intalnit masini lovite, care puteau fi linistit reparate, fara structura afectate, dar declarate daune totale. Trimite-o la unu deasta, face minuni. Doctorul Tabla https://www.youtube....VtWKhCiTPZVOoyA |
#20
Posted 27 June 2017 - 14:33

Nu stii ce iei. Legea la noi e zero. Se fac bani frumosi cu masini din puzzle.
|
#21
Posted 27 June 2017 - 14:59

INTRA PE FGAROMANIA.RO, si vezi procedurta de despagubire. ei se vor ocupa de dosarul tau. ai 3 luni de zile in care ai dreptul sa deschizi dosar. calculul se face in principiu dupa valoarea de piata a masinii, nu dupa cataloage. |
#22
Posted 27 June 2017 - 15:02

Daca ar fi dupa capul meu, as astepta sa imi dea carpatica, ori generalli suma pentru dauna totala (nu stiu daca pot cu generalli) si as lua alta masina. Dar probabil o sa ma oblige sa o repar. Nu m-am mai confruntat cu asa ceva pana acum. Masina arata cam asa:
Attached Files |
#23
Posted 27 June 2017 - 15:05

Si valoarea de piata, pentru o masina de 5 ani, de unde o iei, daca masina nu se mai vinde in magazin? Pentru asta sunt aceste cataloage, folosite de asigurataori, pentru stabilirea pretului la care asigura masina |
#24
Posted 27 June 2017 - 15:10

Eu nu as cumpara sub nici o forma o masina declarata dauna totala si refacuta. Cat timp nu s-a rostogolit, n-au fost afectati cei 6 stalpi si podeaua (adica structura de baza), se poate repara. La service-ul unde lucrez, lunar apar masini cu daune, mai mult sau mai putin totale. Cadrul se indreapta, tragerul(nou) se prinde in suruburi si pe el bara. Alte faruri, alte grile, radiatoare si sarumana, o gasesti pe autovit cu ~400eur mai ieftina. Nu prea poti sa-ti dai seama, nici daca demontezi bucatica cu bucatica, sudurile sunt revopsite in culoarea originala iar imbinarile sunt perfecte. Daca nu vrei sa o repari sau sa o dezmembrezi lasa un mesaj. Pentru pretul corect te scap de asa zisa epava. Edited by Claudiu998, 27 June 2017 - 15:28. |
#25
Posted 27 June 2017 - 16:11

Ce mica e lumea, tu esti cel implicat in accidentul de pe Calea Severinului din Craiova?
https://www.craiovaf...aumax-foto.html Imi pare rau pt tine, tiristii sunt extrem de nesimtiti si se baga la intimidare, in aceeasi zona mi-a taiat un tir calea si am dat in frane la maximum ca altfel intram sub tir... In legatura cu intrebarea ta, obligatiile CARPATICA au fost preluate de ASF(asa am inteles) deci atat timp cat asigurarea lui e valabila, nu o sa ai nicio problema in a fi despagubit. Bafta! |
#26
Posted 27 June 2017 - 17:16

Da, eu sunt.O sa fiu despagubit, mai devreme sau mai tarziu. O sa vad daca pe dauna totala sau imi dau doar pt service sa o repar. Nu stiu daca e afectat motorul, nu stiu daca stalpii au ceva...
Edited by alexcristian97, 27 June 2017 - 17:17. |
#27
Posted 28 June 2017 - 15:05

PAI VALOAREA DE PIATA e aia de se vinde/cumpara o masina identica pe piata sh. ce treaba mai are daca se vinde in magazin? Unul din cataloage este/era http://www.schwacke.de/index3.php in formatul tiparit, pe care il au asiguratorii. |
#28
Posted 28 June 2017 - 16:33

Am vorbit azi la FGA, am trimis poze cu masina si au zis ca intra la dauna totala mai mult ca sigur, unul din lojeroane fiind orientat cumva in sus. Problema este ca acum se trateaza cazurile din Septembrie, deci undeva la anul se rezolva cazul. Se calculeaza pretul si zisera ca e treaba mea ce fac cu epava, se scade 25% din "pretul pietei"...deci daca iau 7000 de euro la final, tot e bine, cred. Nu stiu ce am de facut...e deja situatie grea.
|
|
#29
Posted 29 June 2017 - 12:38

Am vorbit azi la FGA, am trimis poze cu masina si au zis ca intra la dauna totala mai mult ca sigur, unul din lojeroane fiind orientat cumva in sus. Problema este ca acum se trateaza cazurile din Septembrie, deci undeva la anul se rezolva cazul. Se calculeaza pretul si zisera ca e treaba mea ce fac cu epava, se scade 25% din "pretul pietei"...deci daca iau 7000 de euro la final, tot e bine, cred. Nu stiu ce am de facut...e deja situatie grea. |
#31
Posted 21 July 2017 - 11:41

Vezi ca epava se evalueaza si ea si poate sa fie mai putin de 25% din valoarea totala a masinii. Exista o procedura in acest sens, cauta un pic pe net. Oricum se poate vinde si mai recuperezi ceva, 2-3k eur. Daca a fost afectat motorul, nu mai are sens sa o repari ca sa o tii pentru tine. O data desfacut acolo, nu mai e aceeasi masina.
Daca nu ar fi fost afectat motorul, tot te-ar fi costat in jur de 10Keur reparatia cu piese de origine. Deci oricum ai da-o, nu are sens sa o repari ca sa o tii. Tot procesul de reparatie ar fi durat destul de mult, in jur de 3 luni. Mai desfaci un pic, mai faci o reconstatare, astepti ok-ul asiguratorului si tot asa. Vad ca a trecut ceva timp. Cum a ramas pana la urma? |
#32
Posted 31 August 2017 - 17:36

Dupa 2 luni si putin de la data accidentului, am trimis devizul Audatex impreuna cu alte documente si la Autoritatea de Supraveghere Financiara. Mi-au dat raspuns prin posta ca au redirectionat solicitarea mea la FGA (mare branza n-au facut). Referitor la epava, imi pare rau de ea si sincer as vrea sa o repar, in limita a 20-30.000 de lei, asta doar daca dupa constatarea unui service se constata ca dauna nu a afectat si motorul (sper). Stie cineva cum se procedeaza? Epava trebuie conservata pana cand se rezolva dosarul? Trebuie sa vina vreun inspector sa o vada si sa constate fizic dauna totala? Am trimis urmatorul e-mail la FGA:
"Bună seara, Doresc și eu o informație cât se poate de precisă în legătură cu cererea cu numărul 40242, înregistrată la data de 11 iulie 2017. La data de 27 iunie 2017, am fost implicat într-un accident cu o cisternă sub brand-ul Dumagas, care avea asigurare înregistrată la Carpatica, rezultând din acesta daună totală pentru mașina pe care o conduceam (un Audi A4 B8 fabricat în 2009). Înainte de a-mi da o informație, v-aș ruga să vă documentați și să mi-o oferiți cu certitudine, pentru a știi ce voi avea de făcut; dosarul a fost înregistrat, alături de poze din care reiese numărul de înmatriculare, precum și seria de șasiu, acestea fiind trimise atât fizic, prin curier, cât și pe e-mail. Aveți protocoale/termeni și condiții, din care să reiese faptul că epava trebuie verificată/văzută de un inspector, fizic, pentru a se constata dauna totală? Dacă doresc ca un service să consulte epava și eventual aceasta să fie reparată până la data la care se va analiza dosarul, există riscul ca dosarul să îmi fie anulat și să nu mai primesc suma calculată de dumneavoastră uletior? Sunt obligat să conserv epava la starea de după accident până la procesarea dosarului? Vă mulțumesc pentru răspuns. Sper să fie unul ferm și sigur, pentru că în funcție de acesta voi lua o decizie în privința mașinii și cu acordul dumneavoastră, îl voi salva pentru o posibilă probă, daca colegii dumneavostră îmi vor oferi ulterior variante contradictorii cu acesta. O seară bună." |
#33
Posted 09 December 2019 - 19:27

Și cum s-a terminat? Nu ai mai zis nimic, așteptăm finalul.
|
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users