Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Combinatie de conturi pentru tran...

Adaptor semnal hi to low

Jocuri Android Multiplayer online...

Diferenta consum smart meter - Co...
 Recomandare demontare+instalare ...

CAIET SERVICE PREDEAL II

Internare spital psihiatrie

CM de snooker 2024
 Scot penele dupa montajul tamplar...

Masina de spalat vase si grasimea

Noua lege de acces in paduri

Sunt ouale proaspete?
 Aplicatie invatare limba Germana

Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile
 

Probleme IPTV Telekom

- - - - -
  • Please log in to reply
1 reply to this topic

#1
speedyspeed

speedyspeed

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 304
  • Înscris: 12.02.2008
Salutare,

Sunt un abonat telekom de aproximativ 6 ani, in urma cu mai bine de 2 ani, am trecut la Iptv,
datorita stabilitati, fata de clasica antena aflata pe terasa blocului.
Pana acum a fost totul relativ ok, mici defectiuni, dar nu ceva foarte grav.
Incepand cu luna mai 2017, au aparut intreruperi de cateva secunde, la intervale de 10-20min, practic niste blocaje
foarte deranjante si enervante, in acelasi timp aparand si o problema la viteza de internet.
Dupa mai bine de jumatate de luna mai, am facut o sesizare cu aceasta problema, suntem la sfarsiul lunii iunie
si problemele nu sunt rezolvate, din contra s-au agravat.
Am facut mai multe sesizari, dar ceea ce observ este faptul ca rezolvarile problemelor sunt tot mai anevoiase,
personalul tot mai slab, informatii furnizate gresite, inchidere de tickete fara ca eu sa fiu informat si fara sa se rezolve.
Agenti de call center care imi cer mie socoteala de ce vorbesc pe un ton ridicat.
Timpi de asteptare la telefon de peste 30min (in contextul in care acum 2 luni nu asteptam mai mult de 5min).
Are cineva idee cam ce se intampla la ei? Mai este cineva in situatii asemanatoare?

Multumesc

#2
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015
Cel mai probabil sincope pe partea de internet (ca de acolo iti vine TV-ul). Probabil e folosit mai intens. Daca nu ti-au rezolvat problema, o reclamatie in scris si in termen de 30 de zile trebuie sa-ti trimita raspuns. Daca nu, schimba furnizorul.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate