Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Transport masina Canada -> Romania pentru vacanta?

- - - - -
  • Please log in to reply
16 replies to this topic

#1
Federals

Federals

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 193
  • Înscris: 23.11.2007
Salut!

Exista vreo posibilitate simpla de a trimite o masina din Canada in Romania (via Germania daca e mai usor) pentru vacanta?
Trebuie sa platesc ceva taxe in afara de transportul pe container (in Romania sau in portul din Germania)?

Doresc sa pastrez numerele (pentru ca nu fac repatriere) dar vreau sa am asigurare pe perioada concediului si ce mai e nevoie ca sa pot circula cu masina legal; aici care este procedura?

Presupun ca nu e atat de complicat cum am citit pe niste articole / thread-uri vechi de 10 ani, pentru ca vad destul de multi cu masini inmatriculate in State prin Bucuresti.

As vrea niste sfaturi de la cineva care a facut chestia asta recent.

P.S.: daca masina este luata in leasing este o problema?

Este vorba de un Camaro V6 pe care vreau sa il simt pe autostrzile din Germania :)

Mersi!

#2
cstrifu

cstrifu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 817
  • Înscris: 08.05.2008
Nu stiu cu asigurarea cum faci . Cand eram in Montreal si lucram la RBC asigurarea era valabila doar in Canada, Usa si Mexic. Eu am adus din Canada in Romania container de 25 de picioare si a costat ceva (cu asigurare oeste 4000 $) si am platit si aici in Ro, vreo 1000  sa mi l aduca de la Arad la Tg mures . NU stiu daca merita sa aduci masina de acolo .

bafta

#3
ddaannii

ddaannii

    Haiduc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,804
  • Înscris: 26.04.2011
Faza asta ca vrei sa te dai tare pe autostrăzi în Germania nu este tocmai o idee buna.
Nemții știu de lucrul asta și e posibil sa ai coadă, atenție și la vreo cursa instantanee.
Cel mai bine mergi pe pista, plătești și poți sa te dai pana ajungi cu rotile în sus.
Toate astea ți le zic pentru ca locuiesc aici și știu de ele.
Pe autostrada merge pe tronsoane pana în 200km/h, peste deja accident scrie pe tine.

#4
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Daca vrei sa simti o masina adevarata, pe autostrazile din Germania, inchiriezi de acolo o masina ca lumea, nu un amarat de Chevrolet. Te costa si mai ieftin decat un container dus-intors, plus ca nu stai minim o luna fara masina.

#5
Federals

Federals

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 193
  • Înscris: 23.11.2007
Ah, clar nu curse vreau sa fac. Dar nici 120 "cu frica" ca in Canada nu merg. Undeva la 170-180.
Sunt dispus sa aduc masina personal in port si sa o iau din port pt ca asa presupun ca e mai ieftin. Plus ca imi face mare placere sa conduc.

Ce ma intereseaza este agitatia cu acte, vame si alte taxe dupa transport.

#6
ei8ht

ei8ht

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,056
  • Înscris: 05.12.2016
te costa transportul tur-retur al masinii un sfert din valoarea ei, bai nene.

#7
ddaannii

ddaannii

    Haiduc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,804
  • Înscris: 26.04.2011
Uite aici te poți da cu masina personala, au salvarea la poarta .
https://m.youtube.co...h?v=ORA-oB-qbOI

#8
myshyk

myshyk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,812
  • Înscris: 26.11.2006

 Federals, on 25 iunie 2017 - 09:31, said:

Ah, clar nu curse vreau sa fac. Dar nici 120 "cu frica" ca in Canada nu merg. Undeva la 170-180.
Sunt dispus sa aduc masina personal in port si sa o iau din port pt ca asa presupun ca e mai ieftin. Plus ca imi face mare placere sa conduc.

Ce ma intereseaza este agitatia cu acte, vame si alte taxe dupa transport.
La 170-180 (si chiar mai mult) o poti calari si-n Romania, cu o zi inainte de plecare din tara.  Desi cocalari avem destui si aici, nu prea mai avem nevoie si de cei "de dincolo".

#9
Federals

Federals

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 193
  • Înscris: 23.11.2007
Discutia a deviat de la ce ma interesa pe mine la viteza cu care am voie sa merg :)

#10
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Foarte foarte proasta idee, dar ...

Cel mai bine ia legatura cu companiile romanesti, de acolo, care se ocupa cu asa ceva. Iti pot oferi cea mai buna solutie.

#11
Ana0181

Ana0181

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,110
  • Înscris: 10.03.2013

 rumegus, on 25 iunie 2017 - 09:29, said:

Daca vrei sa simti o masina adevarata, pe autostrazile din Germania, inchiriezi de acolo o masina ca lumea, nu un amarat de Chevrolet. Te costa si mai ieftin decat un container dus-intors, plus ca nu stai minim o luna fara masina.
Habar nu avem in acest moment cam cat il poate costa pe om transportul masinii sale catre Europa. Sa presupunem ca il costa cateva mii bune. E posibil ca, in raport de cat de mult dureaza vacanta omului, inchirierea din Europa a unei masini cat de cat similare ori chiar mai performante decat a sa, sa-l coste per-total mult mai mult decat transportul, etc, din Canada. Unde mai pui ca omul vrea sa faca si multi km, sa se plimbe, sa vina la Romanica, etc...la inchirieri auto in categorii dintr-alea bengoase, km sunt foarte limitati iar daca vrei sa iei in plus te costa de n-ai aer.

#12
myshyk

myshyk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,812
  • Înscris: 26.11.2006
Oricum, il costa mai putin sa-si inchirieze cate o masibna "bengoasa" in fiecare stat decat sa-si transporte"mandria"lui din Canada, pe care, recunoaste si el ca o are "de fite", pentru ca nu are unde sa "circule cu ea la adevarata valoare a masinii".

#13
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
La cei 300 de cai, ar fi fost bengoasa prin anii '90, azi si un Audi are peste 550. Sa nu zic de condus, copilul clar e incepator, prin America nici la curse nu se circula ca la nemti pe autostrada, deci fara experienta la viteze mari, nu e recomandat sa bagi talpa cum ai ajuns in Eu, ca risti sa te coste transportul masinii doar jumatate, in sensul ca n-o sa mai ai ce duce inapoi.

#14
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 Federals, on 25 iunie 2017 - 09:12, said:

Salut!

Exista vreo posibilitate simpla de a trimite o masina din Canada in Romania (via Germania daca e mai usor) pentru vacanta?
Trebuie sa platesc ceva taxe in afara de transportul pe container (in Romania sau in portul din Germania)?

Doresc sa pastrez numerele (pentru ca nu fac repatriere) dar vreau sa am asigurare pe perioada concediului si ce mai e nevoie ca sa pot circula cu masina legal; aici care este procedura?

Presupun ca nu e atat de complicat cum am citit pe niste articole / thread-uri vechi de 10 ani, pentru ca vad destul de multi cu masini inmatriculate in State prin Bucuresti.

As vrea niste sfaturi de la cineva care a facut chestia asta recent.

P.S.: daca masina este luata in leasing este o problema?

Este vorba de un Camaro V6 pe care vreau sa il simt pe autostrzile din Germania Posted Image

Mersi!

Nu poti scoate o masina in leasing (in afara US/Mex daca acordul explicit scris al firmei ce detine efectiv masina)

/end

L.E. majoritatea masinilor cu nr de SUA/Canada existente pe soselele din Romania circula fara o asigurare valida, numere si inspection expirate (vorbesc de masini inscrise in state in care se cere inspection)

Edited by MembruAnonim, 25 June 2017 - 12:03.


#15
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,864
  • Înscris: 25.01.2007

 Federals, on 25 iunie 2017 - 09:31, said:

Ah, clar nu curse vreau sa fac. Dar nici 120 "cu frica" ca in Canada nu merg. Undeva la 170-180.
Sunt dispus sa aduc masina personal in port si sa o iau din port pt ca asa presupun ca e mai ieftin. Plus ca imi face mare placere sa conduc.

Ce ma intereseaza este agitatia cu acte, vame si alte taxe dupa transport.
pentru 180 e suficient sa inchiriezi o corsa din germania.

#16
Lowrider

Lowrider

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,439
  • Înscris: 22.05.2005
Pe banii tai faci ce vrei, dar daca iti aduci masina doar ca s-o "simti" pe autostrazile din Germania, o sa ai o dezamagire crunta. Pe langa ca se pisa pe tine cam orice masina de min. 140 de cai (sau altfel spus, doar VW Up o sa fie impresionat de "performantele" masinii, pentru restul o sa fii doar inca unul pe strada), n-o sa mergi cu peste 200km/h mai mult de 5 minute consecutive, pt ca autostrazile din Germania sunt intr-o continua (re)constructie. Ai limitari de viteza de o sa ti se acreasca, cel putin cand am fost odata spre Dresden am avut si zone cu 40km/h (de obicei ai 60-80km/h limitarea). Daca nu ma crezi, uita-te pe Google Maps, fa o ruta intre oricare 2 orase mai indepartate unul de altul (de ex Hamburg-München) si uita-te cate zone sunt marcate ca fiind in lucru.
Ti-o spun din experienta zilnica, merg si eu destul de des cu 200-220 cand o permite traficul, dar dupa cum ziceam, e treaba ta ce faci cu banii tai. Daca totusi ai fixul s-o aduci in Europa, fa o comparatie de preturi pt transportul pana in Hamburg si pana in Rotterdam. Cred ca astea sunt optiunile tale cele mai bune pt preluarea masinii, dar Rotterdam-ul mi se pare optiunea mai buna dpdv pozitie in vederea drumului spre Ro.

#17
AndyM

AndyM

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,996
  • Înscris: 01.08.2005
Well, un Camaro V6 nu este mare lucru... la o zecime din banii de transport mai bine mergi in italia si inchiriezi un Ferrari pe un circuit cateva ture. Clar experienta ar face mult mai mult decat un drum obositor prin Germania.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate