Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Chevrolet Trailblazer 2006 nepornit de 4 ani
Last Updated: Jun 26 2017 00:44, Started by
geanta1
, Jun 24 2017 19:55
·
0
#1
Posted 24 June 2017 - 19:55
Hei. Vineri ma duc sa ridic masina Chevrolet Trailblazer ( https://chevroletfor...NDS13S062270459 ) castigata la o licitatie fara verificare. Masina sta de 4 ani pe loc. La o prima inspectie exterioara ii lipsesc doar stergatoarele si emblema fata, cauciucurile sunt intr-o stare acceptabila, probabil trebuiesc schimbate.
Intrebarea este cam ce ar trebui facut inainte ca masina sa fie pornita? Ma duc cu ea direct la mecanic, dar nu as vrea ca acesta sa uite pasii care trebuie facuti si sa dea ceva peste cap. Pana acum am citit ca trebuie facute urmatoarele: - Schimbat ulei motor, ulei transmisie, lichid de frana, lichid servo, antigelul, bateria - Schimbat cam toate curelele de pe la motor - Unse putin bujiile cu un ulei special - Verificat franele. - Schimbat filtru ulei, benzina, aer Pareri, sfaturi? Multumesc! Edited by geanta1, 24 June 2017 - 20:19. |
#3
Posted 24 June 2017 - 20:14
Orice i-ar face masinii, nu poate sa o strice doar prin omiterea a ceva. Raul a fost oricum facut, masina a zacut 4 ani de pomana.
Faci o revizie de consumabile si-i suflii'n tevi. Adica dupa ce s-a incalzit ii dai o pedala sa vezi daca pica sau nu de pe ea. Edited by tfmercedez, 24 June 2017 - 20:15. |
#4
Posted 24 June 2017 - 20:19
Din pacate da, si eu am fost surprins cand am aflat ca 4 ani a stat degeaba, nescoasa la licitatie.
Ma gandesc ca daca nu schimba curelele sau nu scoate benzina din rezervor si o porneste s-ar putea sa fie mai rau pentru motor. |
#5
Posted 24 June 2017 - 20:19
NU porni masina de la cheie.
Incearca sa invarti motorul cu o cheie de la arborele cotit si vezi daca se invarte usor si nu sunt zgomote. Daca transimisia este pe curea poti sa verifici starea curelei inainte sa o pornesti. Edited by i860, 24 June 2017 - 20:24. |
#6
Posted 24 June 2017 - 20:25
i860, on 24 iunie 2017 - 20:19, said: NU porni masina de la cheie. Incearca sa invarti motorul cu o cheie de la arborele cotit si vezi daca se invarte usor si nu sunt zgomote. Acuma zau ce sa se rupa? In lumea asta exista instalatii care stau cu anii, si cand se da comanda pornesc la cheie generatoare, instalatii hidraulice etc. |
#7
Posted 24 June 2017 - 20:30
Orce masina are fulia de la arborele cotit, cu o cheie invarti fulia si asa invarti tot motorul, simplu.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/XXQArmxXsnM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#8
Posted 24 June 2017 - 20:33
Ba conteaza, asa vezi daca nu este gripat motorul, nu mai dai bani pe baterie, electromotor sau alte piese aiurea.
|
#9
Posted 24 June 2017 - 20:48
imo ai "castigat-o" fiindca aia nu stiau cum sa scape de chestia cu consum de tractor..
Sa bagi bani in asa ceva.. Daca te costa sa o aduci mai bine las-o unde e, nu merita. De fapt si daca e gratis, ce faci cu ea ? Edited by sirgoofy, 24 June 2017 - 20:55. |
#10
Posted 24 June 2017 - 21:09
|
#11
Posted 24 June 2017 - 21:35
sub capotă mai are ceva?
dacă da, dă-i cheie şi aşteaptă zgomotele dubioase am pornit dacie după 3 ani,,,, |
#12
Posted 24 June 2017 - 21:38
Ma nene, eu nu inteleg de ce sa ungi bujiile....
Le schimbi si aia e. Bujiile sunt consumabile. Eu le schimb odata la 2 schimburi de ulei aka 30k km. Mai logic mi s-ar parea sa dai cu un spray de contacte pe fise, nu sa ungi bujiile. Edited by Serafim606, 24 June 2017 - 21:39. |
#13
Posted 24 June 2017 - 21:52
Masina am luat-o de la o licitatie cu circuit inchis de la o banca din Romania, cu foarte putini bani. Masina are motor si in momentul in care a fost adusa acolo a fost adusa pe rotile ei (am aflat dupa ce am castigat licitatia). Pe cartea masinii se specifica categoria N1 deci e perfect pentru impozit. Consumul nu ma dernjeaza avand in vedere ca detin un Opel Astra J 2015, 1.4 care consuma 12 in oras.
Am citit pe undeva pe reddit cum ca s-ar schimba bujiile si apoi s-ar da cu un ulei special pe aceste bujii. Sunt necunoscator in domeniu asa ca ma documentez. Nu o sa ma apuc eu sa dau, cred ca mecanicul stie mai bine. Edited by geanta1, 24 June 2017 - 21:55. |
#14
Posted 24 June 2017 - 22:13
Schimbi toate consumabilele, bateria, lichdele, faci distributia si dai cheie...
|
#16
Posted 25 June 2017 - 08:43
O fi impozitul mic la autoutilitare n1 nu contest dar vei avea surprize cu asigurarea acolo vei iesi pe minus fata de o masina obisnuita.
Anul asta am platit la o autoutilitara cu motor 2,8 vreo 400 de lei impozit la primarie inca 400 rovineta si la asigurare 1800 Plus ca e masina exotica piese rare si scumpe doar pe origine |
#17
Posted 25 June 2017 - 09:26
Hunor_66, on 24 iunie 2017 - 23:01, said: Si furtunele. Sa nu murim in bezna, poate ne zici si noua cat a costat ce ai luat?Hai sa zic parerea mea cu bujiile. La mine cand s-au inlocuit au iesit greu ca au stat multi ani si au ruginit cumva in locul in care erau stranse existand un risc de a se rupe la demontare. Asa ca dupa ce au fost scoase, noile bujii au fost "unse" cu o pasta care poate fi "siliconica" si trebuie sa reziste la temperaturi ridicate. Orice unsoare banala se va "praji" acolo si apoi mai mult incurca. Apropo: si la vulcanizare baietii dau cu pensula pe cauciuc inainte de montarea pe janta. Asta nu inseamna ca vopsesc si nici nu "ung" cauciucul. Are rol de etansare. Edited by tfmercedez, 25 June 2017 - 09:28. |
#18
Posted 25 June 2017 - 10:38
Masina aia pleaca pe platforma. Are apa multa in rezervor de la condens.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users