Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Plasa de umbrire peste gard de pl...

O smecherie pe care nu o inteleg

Balcon parter fara acte

unde gasesc un speed bag in bucur...
 Programe TV cu altfel de sporturi

Laptop "bun la toate" max...

navigatie noua vw tiguan

ctfmon.exe - System Error (in Saf...
 Ați prins vremurile cand 120 Volț...

Whatsapp nu afișeaza numele ...

Medii admitere Politehnica Bucure...

Se extinde Baza de la Kogalniceanu
 Politist mutilat de caine in curt...

Trotineta- cat rezista?

Windows 11 si inregistrare de pe ...

Cont Facebook spart
 

Chevrolet Trailblazer 2006 nepornit de 4 ani

- - - - -
  • Please log in to reply
23 replies to this topic

#1
geanta1

geanta1

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 19.03.2008
Hei. Vineri ma duc sa ridic masina Chevrolet Trailblazer ( https://chevroletfor...NDS13S062270459 ) castigata la o licitatie fara verificare. Masina sta de 4 ani pe loc. La o prima inspectie exterioara ii lipsesc doar stergatoarele si emblema fata, cauciucurile sunt intr-o stare acceptabila, probabil trebuiesc schimbate.

Intrebarea este cam ce ar trebui facut inainte ca masina sa fie pornita? Ma duc cu ea direct la mecanic, dar nu as vrea ca acesta sa uite pasii care trebuie facuti si sa dea ceva peste cap. Pana acum am citit ca trebuie facute urmatoarele:
- Schimbat ulei motor, ulei transmisie, lichid de frana, lichid servo, antigelul, bateria
- Schimbat cam toate curelele de pe la motor
- Unse putin bujiile cu un ulei special
- Verificat franele.
- Schimbat filtru ulei, benzina, aer

Pareri, sfaturi? Multumesc!

Edited by geanta1, 24 June 2017 - 20:19.


#2
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,288
  • Înscris: 12.08.2006
Nu inteleg de ce trebuie unse bujiile.

#3
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 71,819
  • Înscris: 15.06.2007
Orice i-ar face masinii, nu poate sa o strice  doar prin omiterea a ceva. Raul a fost oricum facut, masina a zacut 4 ani de pomana.  
Faci o revizie de consumabile si-i suflii'n tevi.  Adica dupa ce s-a incalzit ii dai o pedala sa vezi daca pica sau nu de pe ea.

Edited by tfmercedez, 24 June 2017 - 20:15.


#4
geanta1

geanta1

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 19.03.2008
Din pacate da, si eu am fost surprins cand am aflat ca 4 ani a stat degeaba, nescoasa la licitatie.

Ma gandesc ca daca nu schimba curelele sau nu scoate benzina din rezervor si o porneste s-ar putea sa fie mai rau pentru motor.

#5
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,328
  • Înscris: 19.10.2015
NU porni masina de la cheie.
Incearca sa invarti motorul cu o cheie de la arborele cotit si vezi daca se invarte usor si nu sunt zgomote.
Daca transimisia este pe curea poti sa verifici starea curelei inainte sa o pornesti.

Edited by i860, 24 June 2017 - 20:24.


#6
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 71,819
  • Înscris: 15.06.2007

 i860, on 24 iunie 2017 - 20:19, said:

NU porni masina de la cheie.
Incearca sa invarti motorul cu o cheie de la arborele cotit si vezi daca se invarte usor si nu sunt zgomote.
Pai cum sa invarti motorul  din "mana"?  Mai bine incearca sa o impinga si sa o bage in viteza..
Acuma zau ce sa se rupa?

In lumea asta exista instalatii care stau cu anii, si cand se da comanda pornesc la cheie generatoare, instalatii hidraulice etc.

#7
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,328
  • Înscris: 19.10.2015
Orce masina are fulia de la arborele cotit, cu o cheie invarti fulia si asa invarti tot motorul, simplu.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/XXQArmxXsnM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#8
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,328
  • Înscris: 19.10.2015
Ba conteaza, asa vezi daca nu este gripat motorul, nu mai dai bani pe baterie, electromotor sau alte piese aiurea.

#9
sirgoofy

sirgoofy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,933
  • Înscris: 06.09.2008
imo ai "castigat-o" fiindca aia nu stiau cum sa scape de chestia cu consum de tractor..
Sa bagi bani in asa ceva.. Posted Image
Daca te costa sa o aduci mai bine las-o unde e, nu merita.
De fapt si daca e gratis, ce faci cu ea ?

Edited by sirgoofy, 24 June 2017 - 20:55.


#10
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 71,819
  • Înscris: 15.06.2007

 i860, on 24 iunie 2017 - 20:33, said:

Ba conteaza, asa vezi daca nu este gripat motorul, nu mai dai bani pe baterie, electromotor sau alte piese aiurea.
Adevarat ca nu poate sti daca are motorul complet.. defapt nu stie nimic despre masina probabil.

#11
sarac.lipit

sarac.lipit

    Cînd ești condus de proști, toate merg prost

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,828
  • Înscris: 14.06.2006
sub capotă mai are ceva?
dacă da, dă-i cheie şi aşteaptă zgomotele dubioase
am pornit dacie după 3 ani,,,,

#12
Serafim606

Serafim606

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,699
  • Înscris: 25.11.2014
Ma nene, eu nu inteleg de ce sa ungi bujiile....
Le schimbi si aia e. Bujiile sunt consumabile. Eu le schimb odata la 2 schimburi de ulei aka 30k km.

Mai logic mi s-ar parea sa dai cu un spray de contacte pe fise, nu sa ungi bujiile.

Edited by Serafim606, 24 June 2017 - 21:39.


#13
geanta1

geanta1

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 19.03.2008
Masina am luat-o de la o licitatie cu circuit inchis de la o banca din Romania, cu foarte putini bani. Masina are motor si in momentul in care a fost adusa acolo a fost adusa pe rotile ei (am aflat dupa ce am castigat licitatia). Pe cartea masinii se specifica categoria N1 deci e perfect pentru impozit. Consumul nu ma dernjeaza avand in vedere ca detin un Opel Astra J 2015, 1.4 care consuma 12 in oras.

Am citit pe undeva pe reddit cum ca s-ar schimba bujiile si apoi s-ar da cu un ulei special pe aceste bujii. Sunt necunoscator in domeniu asa ca ma documentez. Nu o sa ma apuc eu sa dau, cred ca mecanicul stie mai bine.

Edited by geanta1, 24 June 2017 - 21:55.


#14
fqx

fqx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,177
  • Înscris: 23.08.2014
Schimbi toate consumabilele, bateria, lichdele, faci distributia si dai cheie...

#15
Hunor_66

Hunor_66

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,530
  • Înscris: 22.08.2016
Si furtunele.

#16
Nytro84

Nytro84

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,635
  • Înscris: 07.07.2016
O fi impozitul mic la autoutilitare n1 nu contest dar vei avea surprize cu asigurarea acolo vei iesi pe minus fata de o masina obisnuita.
Anul asta am platit la o autoutilitara cu motor 2,8 vreo 400 de lei impozit la primarie inca 400 rovineta si la asigurare 1800
Plus ca e masina exotica piese rare si scumpe doar pe origine

#17
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 71,819
  • Înscris: 15.06.2007

 Hunor_66, on 24 iunie 2017 - 23:01, said:

Si furtunele.
Geamurile si vopseaua nu?@geanta1 nu mai cere sfaturi pe aici ca te pun unii sa-ti cumperi masina noua.

Sa nu murim in bezna, poate ne zici si noua cat a costat ce ai luat?Hai sa zic parerea mea cu bujiile.
La mine cand s-au inlocuit au iesit greu ca au stat multi ani si au ruginit cumva  in locul in care erau stranse existand un risc de a se rupe la demontare. Asa ca dupa ce au fost scoase, noile bujii au fost "unse" cu o pasta  care poate fi "siliconica" si trebuie sa reziste la temperaturi ridicate. Orice unsoare banala se va "praji" acolo si apoi mai mult incurca.

Apropo:  si la vulcanizare baietii dau cu pensula pe cauciuc inainte de montarea pe janta. Asta nu inseamna ca vopsesc si nici nu "ung" cauciucul. Are rol de etansare.

Edited by tfmercedez, 25 June 2017 - 09:28.


#18
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,753
  • Înscris: 25.01.2007
Masina aia pleaca pe platforma. Are apa multa in rezervor de la condens.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate