Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Sfat achizitie masina sh in jurul sumei de 10k euro
Last Updated: Jun 26 2017 07:03, Started by
Radu7773
, Jun 24 2017 15:38
·
0
#1
Posted 24 June 2017 - 15:38
Salut, problema sta in felul urmator: vreau sa cumpar o masina sh, bugetul fiind in jurul a 10k euro (+/- 2k), doar ca nu stiu la ce sa ma opresc. Mentionez ca as vrea o masina spatioasa, in stilul unei Jetta/Passat, sa nu fie mai veche de anul 2013 si sa aiba un motor potent, pt ca imi place extrem de mult sa conduc.
Modelele pe care le am pe lista sunt urmatoarele: VW Jetta, Vw Passat, Opel Insignia, Skoda Octavia, Ford Mondeo, Hyundai i40, Peugeot 508. M-am uitat mult si dupa Vw Golf, ma atrag motorizarile si calitatea fabricatiei insa volumul portbagajului este destul de scazut. As aprecia foarte mult orice parere despre aceste modele, daca se poate si cu sugestii de motorizari, in functie de experientele voastre in cazul masinilor de mai sus (am auzit destule pareri proaste despre fiabilitatea motoarelor de insignia si 508 de exemplu). Stiu ca in cazul unei achizitii de Vw masina nu s-ar deprecia la fel de mult in timp ca in cazul celorlalte, insa de aceeasi bani am sanse sa gasesc un Opel/Skoda mai bine dotate. +Orice alta sugestie de masina este binevenita! De asemenea vreau sa stiu daca merita sa aleg o masina sh cu cutie automata, am inteles ca sunt destule riscuri la o astfel de cutie in comparatie cu una manuala. Si daca cineva ma poate sfatui in legatura cu modul de cumparare, pt ca multi oameni mi-au spus ca e de preferat sa o achizitionez direct din Germania de ex. |
#2
Posted 24 June 2017 - 15:59
E foarte simplu, suni la diferiti agenti de la reprezentante (avia, dasweltauto, pbn) reprezentante care au masini sh pe stock, sunt foarte multe in toata tara, si vorbesti cu un agent de vanzari, ii spui exact ce cauti in ce buget, si le te va suna cand va gasi o masina. Apoi mergi si faci test drive, o vezi, consulti istoricul complet, si aia e. Nu mai mergi in Germania, pt ca in Germania masinile sunt mai scumpe, in special astea nou, de 2-3-4 ani, acolo masinile mai noi sunt foarte scumpe, gasesti masini ieftine doar vechi sau cu foarte multi km, de obicei ce e peste 150.000km incepe sa devina ieftin, ce e sub 100.000km este exagerat de scump la ei pt ca are pretul de nou mult mai mare decat la noi.
Daca o Skoda Octavia configurata beton costa 18.000E la noi, la ei va fi vreo 22.000euro, iar sh o sa o gasesti mai ieftina la noi. Din preturile afisate la dasweltauto ei lasa foarte mult, mult mai mult decat ce lasa samsarii, cam 500-1000Euro la 10.000E. spor la cautari: http://www.dasweltau...11&privat=false daca vrei spatiu interior mare + portbagaj alege octavia sau superb, daca vrei un pic de sportivitate alege seat. Nu recomand VW pt ca este mult mai scumpe decat seat/skoda si ofera acelasi motor, aceasi suspensie, aceleasi device-uri, difera foarte putin calitatea unor materiale la interior, si alea putine. Nu recomand golf, si nu iti recomand diesel, nici un diesel din VAG, daca vrei de la alte marci atunci da, dar diesel din VAg nu, pt ca au multe probleme. |
#3
Posted 24 June 2017 - 16:17
Insigna e o masina supra mega ridicata in slavi cu o fiabilitate scazuta.
Peugeot cam in aceeasi oala...defapt toate frantuzele sunt praf si la fiabilitate si la tinuta de drum si la comfort si la calitate. Cand cumperi un VW, cumperi si emblema. Skoda e vazuta mai low cost desi foloseste aceleasi materiale. Evident ca la skoda mai ciupesti ceva dotari fata de un vw chel la acelasi pret si acelasi tip de caroserie. Ford inca face motoare foarte bune. Chiar vrei sa dai 10.000 pe un hyundai? Jetta e o masina cu bot de golf si spate de Passat. Spatiu mai mic la interior fata de passat, mai putine variante de motorizari. Insa bugetul cam firav pentru "nu mai veche de 2013". Tot ce gasesti sunt pitice de 1.2 tsi 105cp, nicidecum un diesel sau un benzinar potent. Iti dai seama ce e ala motor mic si cai putini pe o caroserie de 1300kg nu? O cutie automata e loterie curata, pe langa faptul ca e mai costisitoare. Daca esti un sofer cu abilitati sportive, automata o sa te dezamageasca. Pretul ar trebuii sa fie cu 1000E mai mult in cazul automatei. Ce gasesti la pret de manuala sau chiar mai ieftine sunt tepe. Edited by Claudiu998, 24 June 2017 - 16:18. |
#4
Posted 24 June 2017 - 16:30
O varianta ar fi si masinile din parcurile de leasing, masini care au facut parte din flotele unor companii.
http://www.leasingsh...-9000-max-11000 |
#5
Posted 24 June 2017 - 16:37
Daca ai posibilitatea, cumpara din Germania. 150.000 de Germania sunt 30- 40.000 de Romania. In tara asta faina o data la 1-2 ani schimb toata bucsaraia. Vechiul proprietar in 8 ani n-a schimbat nici macar o bucsa . Masinile sunt usor usor mai scumpe, dar ai de unde alege, ai ocazia sa cumperi ceva corect si cumperi o masina facuta pentru Europa de Vest.
Si pe acolo se practica samsaritu' , dar cu mai bun simt, iar cele aduse recent sunt pentru fraieri. Strainu nu-i prost sa-ti vanda o masina buna la pret de nimic. Daca samsarul ar fi om bun si daca faci o socoteala, el ar iesi pe minus daca nu da km inapoi, daca nu cosmetizeaza masina adusa, daca o cumpara cu tva.. Cam multi "daca" Edited by Claudiu998, 24 June 2017 - 16:43. |
#6
Posted 24 June 2017 - 16:58
Cat de prost sa fii incat incat sa iei o masina cu 150000 si sa consideri ca e mai buna decat una cu de 3 pe mai putini kilometri chiar daca sunt rulati in tari diferite!
La 12k€ am cumparat Octavia diesel, 2012, 96k km. Masina adusa din Franta, unicul propriter fiind coleg de munca. Noua a fost in jur de 26k. |
#7
Posted 24 June 2017 - 17:07
Insinuezi ca masinile facute pt Europa de Vest ar fi mai bune?! Nu ca n as fi de accord cu tine dar vezi ca ti sar in cap patriotii ca inca mai cred in Mos Craciun ... mergi pe teren minat.
|
#8
Posted 24 June 2017 - 17:20
Flash news găsești Toledo/Rapid nouă la banii aia- 12k deci de ce sh? Ți-aș recomanda Toledo pt că este la fel ca Rapid dar nu plătești marca "cea mai vândută mașină de import bla bla bla" și implicit poți să te mai atunci la dotări. SH încearcă la dasweltauto sa vezi ce masini au pe stoc. La Porsche București Nord era plină parcarea in zona aia de sh
|
#9
Posted 24 June 2017 - 17:50
titacodita, on 24 iunie 2017 - 16:30, said:
O varianta ar fi si masinile din parcurile de leasing, masini care au facut parte din flotele unor companii. http://www.leasingsh...-9000-max-11000 Decat o masina de flota, mai bine una din 94 de la o bunicuta din germania |
#11
Posted 25 June 2017 - 09:37
TruculMagic, on 24 iunie 2017 - 17:50, said:
Decat o masina de flota, mai bine una din 94 de la o bunicuta din germania La masinile de flota ai mai multe avantaje : istoric cunoscut, km reali, revizii trecute in caietul de service facute numai la reprezentante auto, posibil garantie, bonusuri ( ex. reducere la CASCO, etc ). Edited by titacodita, 25 June 2017 - 09:39. |
#12
Posted 25 June 2017 - 10:16
Da, dar ai cel mai mare dezavantaj. Una e sa iei o masina condusa de 1 singur sofer, care a platit multi bani ca sa o cumpere el de noua, si alta e sa iei o masina de firma de care si-au batut toti joc, si a fost condusa de 30-50 de soferi.
Spre ex, nevastamea lucreaza la Petrom, si au dustere si loganuri albastre, cu care merg pe teren, am fost si eu de cateva ori plus ca am lucrat in acelasi domeniu si am vazut. Nu vrei sa stii pe unde merg masinile respective pe ce drumuri cu dale si drum de sonda. La fel si pt octaviile de la petrom. Cu siguranta exista si alte companii, care sunt local, sau doar in Buc/Ilfov, insa nu as cumpara niciodata o masina de pe firma, care a fost birjita de toti angajatii, uni atenti, insa nu toti. Prima intrebare la Avia cand am luat masina SH a fost, masina a fost pe persoana fizica sau firma? daca era firma nu eram interesat. Cu istoricul este foarte simplu, deoarece vorbim de o masina din 2013+ adica cu 3-4 intrari in service, ce e asa de greu? Edited by Deenman, 25 June 2017 - 10:17. |
#13
Posted 25 June 2017 - 11:46
@Deenman, pretul masinilor vandute de cei de la Das Welt Auto/Avia include TVA sau nu?
|
#14
Posted 25 June 2017 - 12:11
Pretul este cu TVA, insa daca te uiti atent scrie pret net sau brut, ti le da pe amandoua. Preturile sunt destul de negociabile. Eu am obtinut 800E reducere la o masina de 12800E, depinde.
din preturile afisate, daca gasesti nereguli la masina, le rezolva ei, de ex observi ceva defectiune, o rezolva ei gratis, pe langa asta de obicei primesti o revizie gratuita (ulei + filtre, si ce mai trebuie pt km respectivi, eg: schimbat lichid de frana). Pe langa asta, mai primesti si garantia de 12 luni, foarte utila spun eu, pentru ca in caz de nevoie poti apela la ea. Sa fi atent doar ca masina sa aiba toate reviziile pana la momentul achitiei la ei, ca sa poti apela la kulanta, in caz de probleme. |
#15
Posted 25 June 2017 - 19:00
Depinde cum ai facut banii si cat de mult iti pasa de ei. Daca ai trudit din greu sau daca au venit pe..., cum au venit asa se duc!
On: la 12mii gasesti compacte noi cu garantie sau medii de 3-4 ani, depinde ce bani de intretinere ai. Peste 60% din cumparatori isi cumpara masini pe care nu isi permit sa le intretina (in ro) . Edited by farausername, 25 June 2017 - 19:01. |
|
#16
Posted 26 June 2017 - 07:03
la banii astia, masina noua. daca tot te arunci la sh, in banii astia poti gasi un suv mediu gen Mitsubishi ASX cu kilometri putini si reviziile la zi.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users