Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Plasa de umbrire peste gard de pl...

O smecherie pe care nu o inteleg

Balcon parter fara acte

unde gasesc un speed bag in bucur...
 Programe TV cu altfel de sporturi

Laptop "bun la toate" max...

navigatie noua vw tiguan

ctfmon.exe - System Error (in Saf...
 Ați prins vremurile cand 120 Volț...

Whatsapp nu afișeaza numele ...

Medii admitere Politehnica Bucure...

Se extinde Baza de la Kogalniceanu
 Politist mutilat de caine in curt...

Trotineta- cat rezista?

Windows 11 si inregistrare de pe ...

Cont Facebook spart
 

Academia de politie

- - - - -
  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#1
AnaMaria3798

AnaMaria3798

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 24.06.2017
Buna. Ma numesc Ana si sunt studenta ultimul an la un liceu din strainatate (liceu de stiinte cred ca se traduce.."liceo scientifico" in italiana) dar imi doresc foarte mult sa fac academia de politie in Romania. Sunt de 11 ani in Italia, am urmat scoala aici, cu note relativ bune si nota comportamentala mereu de 10. Initial am vrut sa fac academia de politie aici din tara dar m-a impiedicat faptul ca trebuia sa ai cetatenie italiana si faptul ca trebuia sa depui juramant de patrie asa ca daca m-as fi intors inapoi in tara, nu as fi putut sa practic meseria aleasa. Intrebarile mele sunt:
1) Mai este limita de inaltime? (Am 1,57 din pacate, dar acesta este visul meu si nu consider ca acest criter ar trebui sa fie un impediment pentru a-mi realiza cariera) Insa anul acesta voi incerca sa fac cate un sport sau doua incat sa ma mai 'lungesc' putin. Si acum cativa ani am facut atletica, iar la proba de rezistenta, am fost premiata cu locul 3 (in primul an) si locul 1 (in anul al doilea).