Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou

La multi ani @AndReW99!
 Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...
 orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus
 Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?

transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...
 

Seat Leon - FR-

* * * - - 5 votes
  • Please log in to reply
1317 replies to this topic

#307
jmek4you

jmek4you

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,282
  • Înscris: 22.05.2011

View PostDeenman, on 28 decembrie 2017 - 13:47, said:

La fel si atentionarea de polei, la 4 grade C, daca fac un drum de 8 ore, si temperatura variaza in jurul valorii de 4 grade, de fiecare data cand percepe 4 grade, bipaie si ma atentioneaza ca este polei, enervant.
Ce martor e ? Eu am un fulg care apare cand temperatura exterioara scade sub 4 grade inclusiv , dar nu cred ca e de polei. E prezent si pe Golf si pe Tiguan .

#308
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Un fulg care apare pentru 2-3 secunde pe ecran, dar bipaie, urasc bipurile, de obicei atentioneaza ceva grav. Nu e nici o problema sa apara o singura data, dar cum am venit de la Baia Mare la Bucuresti, s-a aprins de 3 sau 4 ori, deoarece temperatura varia in zona 1-5 grade.

Edited by Deenman, 28 December 2017 - 14:54.


#309
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

View PostDeenman, on 28 decembrie 2017 - 13:47, said:

Masina usor incomoda la drum rau (am mers la tara de cateva ori in MM, si am prins niste portiuni de asfalt denivelat, peticit, suspensia nu este cea mai confortabila).
Probabil pentru ca este rigida(ideala ca stabilitate pentru soselele de calitate) si nu are puntea spate independenta.

Edited by max_01, 28 December 2017 - 15:13.


#310
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Ceara aplicata in noiembrie, poza de azi.

Attached Files



#311
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View PostDeenman, on 07 decembrie 2017 - 19:42, said:

...
In rest, incep sa ma pregatesc pt iarna, o sticla cu alcool izopropilic si apa in pulverizator, topeste gheata de pe geamuri instant, iar apoi dau cu o lamela de sters apa de pe geamuri (o racleta de cauciuc moale, nu pun plastice pe geamuri). Toata curatarea geamurilor dureaza 1 minut cu aceasta metoda, nu mai stau sa se topeasca gheata.
La ce concentratie faci solutia? Cita apa, cit alcool?

#312
Burton

Burton

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 07.09.2008
70% izopropilic si 30% apa.

#313
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Avem si prima dauna, s-a ars becul de semnalizare pe spate stanga. M-am cam panicat ca stiam ca am led-uri fata/spate. Mi-a trecut cand am vazut ca la semnalizare am un halogen ordinar de 21W.

Urmeaza sa dau jos stopurile exterioare, sa le aduc in casa sambata, le usc, le lipesc  si le pun la loc. Au un 2 bulbi de 3mm pe stop, care intra prin impingere in caroserie. Aia doi bumbi s-au rupt (problema aparatura la toate seat leon 5f) si pe acolo intra umezeala. Un pic de silicon si se rezolva totul.

In rest stopurile functioneaza perfect.

#314
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Am rezolvat stopurile, merg.

Consum de azi doar oras trafic greu, se circula cu 2km/h pe unele strazi. La.destinstie am ajuns cu ,7.3 % ca am 4 km de 4 benzi unde e liber.

Attached Files



#315
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Am urmarit stopul ala ce l-am uscat sus si lipit cu silicon, si sa stiti ca nu a mai intrat deloc umezeala in el.

Anul asta sper sa facem o serie de schimbari, vrem sa ne stabilim in alta tara, si cel mai probabil o sa vand si masina pentru ca nu vreau sa o duc cu mine (multe dezavantaje, iar eu cu numere romanesti nu stau afara).

Ma tot uit la Volvo xc 70 2008+. :)

#316
HEX2FUN

HEX2FUN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,720
  • Înscris: 15.07.2013
Nu lua XC70, încearcă XC60 sau v60cc.
Xc70-ul are un sistem 4x4 mai puțin “inspirat”.

#317
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Ce inseamna mai putin inspirat? nu iau masina pentru 4x4. O iau ca avem de gand sa facem multe roadtrip-uri, si sa campam cu ea, pe diversi munti.

Apropo, nu doresc SUV/jeep/crossover de nici o culoare, multumesc, doresc masina break, mai de oameni mari. V60CC e o gluma proasta in materie de calitate a materialelor comparativ cu XC70, vezi un interior de XC70 2008-2012 cu piele perforata ventilata, si bordul acela clasic, fata de plasticele din V60cc.

Edited by Deenman, 19 January 2018 - 20:45.


#318
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Inseamna o plecare in tara muntoasa? Te induri de Romania?

Edited by MembruAnonim, 19 January 2018 - 21:10.


#319
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Nu dau doi bani pe Romania, vream sa plecam de tot. Romania am vizitat-o, 4 ani de delegatii prin tara,am fost in 30 judete+, unde am si stat intre 2 si 4 saptamani, nu doar trecut. Iar munte am vazut, desigur nu tot, dar viata e scurta, si nu merita stat pe loc. Copii n-avem, nu ne leaga nimic de tara, suntem in Bucuresti de 4 ani, si e un oras foarte nasol. Calitatea vietii aproape egala cu zero aici, totul devine scump, iar produsele trebuie inotat prin ele ca sa dai de ceva bun, toti vor sa faca bani si livreaza mancare si servicii tot mai proaste.

Inca un motiv major pentru care nu e ok,este naveta prin traficul unde mai mult stai, am facut un calcul zilele trecute si la o medie de 2ore de condus pe zi la munca si inapoi, in o luna faci 40 de ore de condus, intr-un an faci 480 ore= 20 de zile pe an le conduci, si dai de toti frustratii. Nu zic ca afara nu conduci, dar nu in conditiile de aici.

Edited by Deenman, 19 January 2018 - 21:21.


#320
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View PostDeenman, on 19 ianuarie 2018 - 21:17, said:

Nu zic ca afara nu conduci, dar nu in conditiile de aici.

Daca vrei sa conduci, nu te reloca in Dublin sau Londra ca s-ar putea sa stai mai mult in trafic acolo. In Londra mai ai scapare cu metrou iar in Dublin bicicleta e mijlocul principal de transport daca stai in oras si lucrezi tot prin oras.

#321
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Eu vreau sa scap de romani, si tu ma trimiti in Anglia. Posted Image  Austria, Canada, Australia, Noua Zeeland.

Nu vreau sa conduc mult, vreau sa vizitez locuri, nu mai merg cu viteza, si nu are nimic daca stau in trafic, dar nu cu oamenii din Bucuresti.

Edited by Deenman, 19 January 2018 - 21:41.


#322
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

View PostDeenman, on 19 ianuarie 2018 - 21:39, said:

Eu vreau sa scap de romani, si tu ma trimiti in Anglia. Posted Image  Austria, Canada, Australia, Noua Zeeland.

Nu vreau sa conduc mult, vreau sa vizitez locuri, nu mai merg cu viteza, si nu are nimic daca stau in trafic, dar nu cu oamenii din Bucuresti.
Romani sunt peste tot insa nu in numar asa de mare ca la noi.Cel mai simplu ar fi sa te reloci intro tara membra UE inclusiv pentru ca ti se recunosc studiile si calificarile profesionale(de jurist nu, pentru ca fiecare tara are alta legislatie).Austria, Germania.Ideal, Elvetia, chiar daca nu este tara membra UE insa daca reusesti sa te stabilesti acolo, o sa fii foarte multumit.In Canada ti se recunosc, cred, acum, studiile insa nu faci mare lucru deoarece economia lor merge naspa.Australia pare ok.Foarte multi neozeelandezi, calificati profesional, din motive profesionale se reloca in Australia sau UK pentru ca la ei in tara nu isi gasesc suficiente locuri de munca.In plus, maorii ca comportament nu sunt departe de rromii nostri.

View PostDeenman, on 19 ianuarie 2018 - 19:41, said:

Am urmarit stopul ala ce l-am uscat sus si lipit cu silicon, si sa stiti ca nu a mai intrat deloc umezeala in el.

Anul asta sper sa facem o serie de schimbari, vrem sa ne stabilim in alta tara, si cel mai probabil o sa vand si masina pentru ca nu vreau sa o duc cu mine (multe dezavantaje, iar eu cu numere romanesti nu stau afara).
Daca ai da timpul inapoi, ai mai cumpara acest Leon?Poate ca faceliftul Leonului 3 a rezolvat problemele specifice acestui model de Leon, prefacelift.
Mi se pare aiurea sa dai atatia bani pe un autoturism de generatie noua si sa aiba probleme inclusiv cum ai avut tu cu stopul.

Edited by max_01, 19 January 2018 - 21:51.


#323
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Problemele cu stopul le au toate (2013-2016), desigur ca l-as mai cumpara, l-am folosit 20.000km, cea mai inspirata, economica si aspectuoasa alegere pentru a face naveta in Buc. Consum mediu sub 7% pe 20.000km.

Astazi la 6 grade cand am venit spre casa, motorul s-a incalzit in 4 minute 1.3 km, un deliciu. Stabilitatea si directia, de nota 11, e o diferenta majora intre leonul asta, si fosta mea masina (golf 5 de 14 ani vechime), asta e mai inchegat, mai silentios. Stiam ca vrem sa ne mutam din tara, oricum aveam nevoie de o masina, iar daca tineam golful, pierdeam in 1 an exact cat o sa pierd acum la revanzarea leonului, deci nu am pierdut absolut nimic, am castigat o experienta faina cu o masina super ok.

Inafara de problema stopurilor (care nu mi se pare o problema imensa) deoarece o pereche de stopuri noi led costa 200euro noi Valeo, insa ele functioneaza si asa, nu am avut nici o alta problema de care sa ma plang. Nu mi-a creat nici o problema, nici pana, nici bec ars, nici defectiuni, erori.

Masina o recomand oricand, dar doar motorizarea asta, 1.8 tsi consuma cu 1-2 litri mai mult, si deja la consumuri mai mari, prefer sa ma uit la alte masini, gen cupra.

Apropo, ca sa nu sune barbar, in fost masina -golf 5- bagam anul asta ce a trecut suma de ~3000-3500ron pe putin pe:

-distributie (aveam 315.000km si la 340.000km trebuia facuta).- 1000ron
-ambreiaj complet, deja scotea sunete, mai mergea dar nu mult- 2000ron
- vopsit haion, reparatii minore la un cheder fata care era terminat- consum de ulei- 500-800ron

3800ron, daca mai tineam golful. Plus sunt un om practic, logic in gandire, din cauza invaziei golfului 7 pe piata sh, golful 5 scadea foarte mult in pret. Anul asta poti cumpara golf 5 decent cu 3500 euro.
Stiam ca o sa scada preturile mult, si din cauza asta, l-am dat repede fara sa ezit cu 4400euro.

Deci pierdeam peste 1000euro la golf, si riscam si mult daca mergeam cu el in Grecia asta vara.

La leon daca pierd 1000-1500 maxime bine.

O masina pierde mult in anii 3-4/ 6-7/ 9-10.

Edited by Deenman, 19 January 2018 - 22:11.


#324
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

View PostDeenman, on 19 ianuarie 2018 - 22:07, said:

Problemele cu stopul le au toate (2013-2016), desigur ca l-as mai cumpara, l-am folosit 20.000km, cea mai inspirata, economica si aspectuoasa alegere pentru a face naveta in Buc. .
Masina o recomand oricand, dar doar motorizarea asta, 1.8 tsi consuma cu 1-2 litri mai mult, si deja la consumuri mai mari, prefer sa ma uit la alte masini, gen cupra.
Faceliftul Leonului 3 de la sfarsitul anului 2016 poate ca a rezolvat problema cu stopul.
Acum este disponibila noua motorizare de 1,5TSI care dezvolta 150 cai putere.Cred ca acest motor este suficient.1,8TSI doar daca vrei mult mai multa sportivitate si puntea spate independenta asa cum are Golful la toate variantele sale de motorizare.
Ce parere ai de Skoda Octavia 3 facelift?

Edited by max_01, 19 January 2018 - 22:13.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate