Ford Ecosport, 1l Ecoboost 5MT
Last Updated: Jun 26 2017 12:52, Started by
Courage
, Jun 22 2017 21:45
·
0
#19
Posted 23 June 2017 - 00:29
Motorul ala nu are ce cauta pe un suv. Trage greu pe un break cu bagaje si 3-4 pasageri.
Cand zici SUV, te gandesti la ceva mare cu un motor pe masura. 1.0 e mai degraba pentru o fiesta De bun e bun, dar are si el limitele lui. Cand e turat bine suna ca o drujba ramasa fara benzina. Edited by Claudiu998, 23 June 2017 - 00:36. |
#21
Posted 23 June 2017 - 03:55
Zici ca motorul e lesinat, nu ai siguranta unei depasiri decat in treapta 3, dar se simte nevoia unei cutii cu 6 trepte.Dupa mine, pentru 6 trepte tre sa ai un motor potent, daca in a 5 a e melc, la ce iti doresti a 6 a ?
|
#22
Posted 23 June 2017 - 06:55
Nu va faceti griji, se vor gasi doritori sa cumpere aceasta masina. Pentru oameni cu varsta peste 50 ani, e numai buna.
|
#23
Posted 23 June 2017 - 07:26
Claudiu998, on 23 iunie 2017 - 00:29, said: Motorul ala nu are ce cauta pe un suv. Trage greu pe un break cu bagaje si 3-4 pasageri. Cand zici SUV, te gandesti la ceva mare cu un motor pe masura. 1.0 e mai degraba pentru o fiesta De bun e bun, dar are si el limitele lui. Cand e turat bine suna ca o drujba ramasa fara benzina. EcoSport e doar o Fiesta înălțată și cosmetizata. Atât. E aceeași platformă tehnică. Mi-as lua asa ceva sau as recomanda cuiva sa ia? Nici gând. Pe post de mașină de oraș Fiesta e mult mai ok, pe post de mașină de drum lung Fiesta e mult mai ok si pe post de mașină de teren am senzația ca Fiesta tot mult mai ok e. ) Cu gagalicea asta nici n-ai ce offroad sa faci, asta e un crossover at best. |
#24
Posted 23 June 2017 - 07:26
E si cam uratica asa, pe deasupra! Nu cea mai urata insa.
|
#25
Posted 23 June 2017 - 07:33
N62B44, on 22 iunie 2017 - 22:17, said:
1250 kg cu rezervorul gol , 3 cilindri benzina, 12.7s 0-100 km/h si 170nm cuplu, cat vrei sa consume ? Romanii si arabii ce mai compara absolut orice consum cu Golf/Passat 2.0 Sfantu TDI. Daca apare unu pe forum cu o motocositoare care papa 4 l benzina /100 m gazon cosit, sigur sare cineva cu TDI si consum de 3.6l "mers sportiv". Nu e evident ca un motor pe benzina consuma mai mult ca unul diesel ? Arabule... un motor euro 6, 1.000 turbo foarte eficient la consum, cu multe premii in palmares pus pe o masina de clasa mica ar trebui sa consume macar la fel daca nu mai putin decat un VW Passat 2.0tdi de 170cp dus si la 200km/h cu jante pe 18. Nu am gasit o alta comparatie deoarece nu am mers cu o coreana ca sa fi multumit. |
#26
Posted 23 June 2017 - 09:38
Am vazut si eu hidosenia pe aici prin DE, nush ce a fost in capul lor cand au proiectat asa ceva, dar nah daca tot omul vrea SUV in ziua de azi ... ei au livrat .
Duster e campioana la frumusete pe langa chestia asta ... Referitor la consum, motoarele astea mici consuma putin daca nu te dai la ele, am un coleg cu Golf 7 1.4 TSI 2016 si consuma 5.2-5.3 la drum lung, nu din auzite, am mers in dreapta mii de km, dar mers normal pe autostrada bineinteles . E valabil pe orice motor subdimensionat, daca stai in zona in care este proiectat sa fie eficient atunci ai consum bun, daca te dai la el o sa consume mai mult decat un motor de cilindree mare si aceeasi putere . |
#27
Posted 23 June 2017 - 10:45
TruculMagic, on 23 iunie 2017 - 07:33, said:
Arabule... un motor euro 6, 1.000 turbo foarte eficient la consum, cu multe premii in palmares pus pe o masina de clasa mica ar trebui sa consume macar la fel daca nu mai putin decat un VW Passat 2.0tdi de 170cp dus si la 200km/h cu jante pe 18. Nu am gasit o alta comparatie deoarece nu am mers cu o coreana ca sa fi multumit. Crezi ca la modul cum arata, as mai fi interesat...TruculeMagic?! Nu vad legatura cu coreenele...! Edited by arab, 23 June 2017 - 10:46. |
#28
Posted 26 June 2017 - 11:14
Claudiu998, on 23 iunie 2017 - 00:29, said:
Motorul ala nu are ce cauta pe un suv. Trage greu pe un break cu bagaje si 3-4 pasageri. EcoSport e departe chiar si de conceptul de SUV, nu doar de definitie. O masina "ieftina" (cheap), desi overpriced, cu un nivel sa zicem ... mediu de finisare, un catar nepretentios facut pentru fataiala prin oras in primul rand, datorita garzii la sol ceva mai pari si a pozitiei inaltate la volan. Un demn urmas al batranului Fusion, cu o motorizare mai actuala, dar mai slaba si ceva mai flamanda decat a acestuia. Am mers cu ascutitoarea EcoBoost 1.0 si de 100 (B-Max), si de 125 (Focus) la drum, si nu m-a dat pe spate, nici ca performante, nici ca apetit. Nu mai spun de frana de motor, cvasi-inexistenta. Dar pentru un sofer nepretentios, intr-un oras aglomerat poate fi o solutie acceptabila. Daca (la EcoSport) n-ar fi pretul insa, care - pentru echiparea din topic - sare BINE de 16.000 EUR (cam 17.500 pret de lista, insa la asta se poate negocia pana undeva in zona sub 15.000 fara probleme). Zilele trecute mi-a trecut pe langa urechi o informatie oficiala ca se va face Noul Ecosport la Craiova, cu 4x4. Sunt curios cu ce motorizari vor merge pe varianta asta. |
|
#29
Posted 26 June 2017 - 12:18
1.0 ecooboost 100cp pare putin mai potent decat vechiul 1.6 16v 100cp, iar 1.0 125cp se apropie de vechiul 1.8 16v (care era odata pe Mondeo) - comparate la 0-100 si diferite reprize, insa pana la viteze de 140-150, cand motoarele astea mici nu prea mai pot tine pasul
|
#30
Posted 26 June 2017 - 12:41
Doar pare, ca nu este, dinamica si rezerva de putere mi s-au parut mult mai bune pe 1.6 16v 100 CP decat pe ascutitoare. Comparabil si 1.0 125 CP, pus pe Focus (o masina sensibil mai grea decat batranul Fusion).
Edited by Tyby, 26 June 2017 - 12:54. |
#31
Posted 26 June 2017 - 12:52
Cuplul mic, care dupa 3000rpm scade, face ca odata cu cresterea turatiei sa nu mai simti decat zgomotul
La Aspirate natural apasai pe pedala si simteai ca odata cu cresterea zgomotului, crestea liniar si viteza de deplasare. Aici e o senzatie stranie, face urat, dar parca "nu se misca". Attached Files |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users