Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Ford Ecosport, 1l Ecoboost 5MT
Last Updated: Jun 26 2017 12:52, Started by
Courage
, Jun 22 2017 21:45
·
0
#1
Posted 22 June 2017 - 21:45
In Germania, pt 50 EUR/zi am primit de la inchiriere un Ford Ecosport 1.0 Ecoboost.
Nu am vazut in Romania, pe strada, aceasta masina, asa ca am hotarat sa scriu despre ea, dupa 4 zile de utilizare mixta. Se doreste un fel de "SUV al saracului", acum ca toti vrem garda cat mai mare si sa vedem in fata. (si nu e doar o tendinta a romanilor) 1. Motorizare 1l Ecoboost, 125 CP turbo, fabricata la Craiova. 2. Cutie manuala cu 5 trepte. 3. Sistem multimedia Sync, cu bluetooth, USB si audio IN. Masina a fost abia coborata de pe trailer, cu doar 20 Km la bord. Era virgina. Dupa 280 Km in oras si in afara, cu max 130 Km/h, consumul a fost de 8.1 l/100km, iar in prima zi, doar in oras, era de 12l/100 Km (intr-un oras nu foarte aglomerat, vs Bucuresti) Masina e destul de inalta, cu pozitie la volan asemanatoare unui mic SUV, dar asta si suspensiile laxe o fac destul de instabila in curbe, nu ca ar avea ceva sperante sport in ea. Motorul de 1l este lesinat, iar cutia simte nevoia unei a 6-a trepte. Orincum, treapta a 5-a, iti cere pe la 100Km/h, iar de acolo orice marire a vitezei de deplasare e asemanatoare unui melc viteaz. Fiind turbo, prima treapta e de forma, adica trebuie sa treci rapid din treapta I in treapta a II-a. In treapta a III-a pare sa se simta cel mai bine, dar nici atunci nu exista siguranta unei depasiri. Pur si simplu e o motorizare care te ajuta sa ajungi din pct A in pct B, cu un consum asemanator unui motor diesel 2.5-3l ! Portbagajul se deschide in lateral, deci necesita mult loc in spate, iar volumul util e indoielnic pentru mai mult de 2 persoane. In spate e destul loc pentru doi adulti. Attached Files |
#2
Posted 22 June 2017 - 21:58
E ciudat, Focus care nu e sport vine cu 6 trepte la puterea de 125 CP.
Pare a fi mai mult masina de oras, un fel de inlocuitor pentru Fusion, in nici-un caz sport. Edited by fortzoso, 22 June 2017 - 22:00. |
#3
Posted 22 June 2017 - 22:04
Sa o folosesti sanatos.
Probabil din cauza aerodinamicii ai asa consumuri, insa varianta de 125cp ziceau ziaristii ca e potenta pe fiesta si focus, trage mai bine ca 1.6-le benzina. Consumul e cam mare chiar daca e cu putini km. 8% nu ia nici un Passat cc 2.0tdi dus la 200km/h si condus sportiv pe 200km ) |
#4
Posted 22 June 2017 - 22:06
In continuare, motorul Otto nu poate bate Diesel la consum.
Oricat au micsorat ei cilindreea si au pus turbo, iese un consum prea mare si o putere prea mica in viata de zi cu zi. Pana la masinile 100% electrice, presimt ca nemtii vor trece pe hibride. Cutie cu 5 trepte = cost cutting, dar si faptul ca nu cred ca puteai trece mult peste 130km/h. |
#5
Posted 22 June 2017 - 22:09
Vezi ca in cartea tehnica scrie ca pana in 1500 km indicatiile de consum date de CB nu sunt relevante si ca abia dupa 4500 sunt apropiate de realitate. Nu stiu insa de ce. Ori se mai aseaza motorul, ori se invata CB-ul sa calculeze !
Pana atunci foloseste cu incredere metoda stramoseasca : calculul de la plin la plin ! Edited by fortzoso, 22 June 2017 - 22:11. |
#7
Posted 22 June 2017 - 22:17
1250 kg cu rezervorul gol , 3 cilindri benzina, 12.7s 0-100 km/h si 170nm cuplu, cat vrei sa consume ?
Romanii si arabii ce mai compara absolut orice consum cu Golf/Passat 2.0 Sfantu TDI. Daca apare unu pe forum cu o motocositoare care papa 4 l benzina /100 m gazon cosit, sigur sare cineva cu TDI si consum de 3.6l "mers sportiv". Nu e evident ca un motor pe benzina consuma mai mult ca unul diesel ? |
#10
Posted 22 June 2017 - 22:37
Panarame de motoare,nimic altceva...sa-i ia naiba cu downsize-ul lor.,Dupa ce ca este lesinat,are si consum mare.
Courage, on 22 iunie 2017 - 21:45, said:
Dupa 280 Km in oras si in afara, cu max 130 Km/h, consumul a fost de 8.1 l/100km, iar in prima zi, doar in oras, era de 12l/100 Km |
|
#11
Posted 22 June 2017 - 22:51
Cred că fraza: ,,te duce din punctul A în punctul B " exprima esența acestei mașini.
Nu va mirați, multi oameni nu au nevoie de mai mult, ii vad prin oraș, sint destui. Eu cred că este ok să gindesti așa, dacă nu ai talpa grea. Frumoasa este, sau măcar arată binișor, în interior este moderna, o mașină corectă. |
#12
Posted 22 June 2017 - 23:12
Se pare că modalitatea de deschidere a ultimei uși se motivează, dacă eliberezi portbagajul deee... roata de rezerva.
Attached Files |
#13
Posted 22 June 2017 - 23:13
Courage, on 22 iunie 2017 - 21:45, said:
Dupa 280 Km in oras si in afara, cu max 130 Km/h, consumul a fost de 8.1 l/100km, iar in prima zi, doar in oras, era de 12l/100 Km (intr-un oras nu foarte aglomerat, vs Bucuresti) Pana la urma care este motivul downsizingului? Cu siguranta nici la capitolul poluare nu sta semnificativ mai bine in viata reala. |
#14
Posted 22 June 2017 - 23:17
Downsizingul a fost datorat modului ireal de raportare a emisiilor. Acum, ca buba a explodat, se vor testa masinile in "real life", deci se va vedea casub o anumita cilindree, consumul creste.
|
#15
Posted 22 June 2017 - 23:18
|
#16
Posted 22 June 2017 - 23:31
#17
Posted 23 June 2017 - 00:01
Courage, on 22 iunie 2017 - 21:45, said:
Nu am vazut in Romania, pe strada, aceasta masina, asa ca am hotarat sa scriu despre ea, dupa 4 zile de utilizare mixta. In Germania in schimb, e plin de ele. Oricum, downsizing sucks! shymano, on 22 iunie 2017 - 23:31, said:
Pentru carat cosciuge e ideala ... Edited by ericmario, 23 June 2017 - 00:04. |
#18
Posted 23 June 2017 - 00:24
Adm, on 22 iunie 2017 - 23:17, said:
Downsizingul a fost datorat modului ireal de raportare a emisiilor. Acum, ca buba a explodat, se vor testa masinile in "real life", deci se va vedea casub o anumita cilindree, consumul creste. Stiu sigur, in ceea ce priveste Ford, ca au redus motorul de 1.6l si 2.0l benzina la 1.5l la cererea Chinei, unul dintre cei mai mari consumatori Ford. Problemele cu emisiile, asa numitul proces Dieselgate, asa cum spune si numele, se refera la motoarele Diesel. Pina in prezent nu au fost, nu sint probleme cu raportarea emisiilor la motoarele pe benzina. Pot sa afirm ca acest motor de 1l si 125 ps a fost foarte premiat in anii trecuti si este foarte performant pe Focus si Fiesta, repet, foarte performant. Adm, on 22 iunie 2017 - 22:06, said:
In continuare, motorul Otto nu poate bate Diesel la consum. Oricat au micsorat ei cilindreea si au pus turbo, iese un consum prea mare si o putere prea mica in viata de zi cu zi. Pana la masinile 100% electrice, presimt ca nemtii vor trece pe hibride. Cutie cu 5 trepte = cost cutting, dar si faptul ca nu cred ca puteai trece mult peste 130km/h. Nemtilor intotdeauna le-au placut masinile pe benzina, si in special cele puternice, avind in vedere viteza nelimitata pe autobahn. Edited by Skytalker, 23 June 2017 - 00:17. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users