Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 

Ford Ecosport, 1l Ecoboost 5MT

- - - - -
  • Please log in to reply
30 replies to this topic

#1
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,661
  • Înscris: 26.11.2001
In Germania, pt 50 EUR/zi am primit de la inchiriere un Ford Ecosport 1.0 Ecoboost.

Nu am vazut in Romania, pe strada, aceasta masina, asa ca am hotarat sa scriu despre ea, dupa 4 zile de utilizare mixta.
Se doreste un fel de "SUV al saracului", acum ca toti vrem garda cat mai mare si sa vedem in fata. (si nu e doar o tendinta a romanilor)

1. Motorizare 1l Ecoboost, 125 CP turbo, fabricata la Craiova.
2. Cutie manuala cu 5 trepte.
3. Sistem multimedia Sync, cu bluetooth, USB si audio IN.

Masina a fost abia coborata de pe trailer, cu doar 20 Km la bord. Era virgina.
Dupa 280 Km in oras si in afara, cu max 130 Km/h, consumul a fost de 8.1 l/100km, iar in prima zi, doar in oras, era de 12l/100 Km (intr-un oras nu foarte aglomerat, vs Bucuresti)

Masina e destul de inalta, cu pozitie la volan asemanatoare unui mic SUV, dar asta si suspensiile laxe o fac destul de instabila in curbe, nu ca ar avea ceva sperante sport in ea.

Motorul de 1l este lesinat, iar cutia simte nevoia unei a 6-a trepte. Orincum, treapta a 5-a, iti cere pe la 100Km/h, iar de acolo orice marire a vitezei de deplasare e asemanatoare unui melc viteaz.

Fiind turbo, prima treapta e de forma, adica trebuie sa treci rapid din treapta I in treapta a II-a. In treapta a III-a pare sa se simta cel mai bine, dar nici atunci nu exista siguranta unei depasiri.

Pur si simplu e o motorizare care te ajuta sa ajungi din pct A in pct B, cu un consum asemanator unui motor diesel 2.5-3l !

Portbagajul se deschide in lateral, deci necesita mult loc in spate, iar volumul util e indoielnic pentru mai mult de 2 persoane. In spate e destul loc pentru doi adulti.

Attached Files



#2
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017
E ciudat, Focus care nu e sport vine cu 6 trepte la puterea de 125 CPPosted Image.
Pare a fi mai mult masina de oras, un fel de inlocuitor pentru Fusion, in nici-un caz sport.

Edited by fortzoso, 22 June 2017 - 22:00.


#3
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Sa o folosesti sanatos.
Probabil din cauza aerodinamicii ai asa consumuri, insa varianta de 125cp ziceau ziaristii ca e potenta pe fiesta si focus, trage mai bine ca 1.6-le benzina. Consumul e cam mare chiar daca e cu putini km. 8% nu ia nici un Passat cc 2.0tdi dus la 200km/h si condus sportiv pe 200km :))

#4
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,135
  • Înscris: 22.05.2003
In continuare, motorul Otto nu poate bate Diesel la consum.
Oricat au micsorat ei cilindreea si au pus turbo, iese un consum prea mare si o putere prea mica in viata de zi cu zi.

Pana la masinile 100% electrice, presimt ca nemtii vor trece pe hibride.

Cutie cu 5 trepte = cost cutting, dar si faptul ca nu cred ca puteai trece mult peste 130km/h.

#5
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017
Vezi ca in cartea tehnica scrie ca pana in 1500 km indicatiile de consum date de CB nu sunt relevante si ca abia dupa 4500 sunt apropiate de realitate. Nu stiu insa de ce. Ori se mai aseaza motorul, ori se invata CB-ul sa calculeze Posted Image !
Pana atunci foloseste cu incredere metoda stramoseasca : calculul de la plin la plin !

Edited by fortzoso, 22 June 2017 - 22:11.


#6
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Ahaha... credam ca e masina ta, nu am fost atent :))))

#7
N62B44

N62B44

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,797
  • Înscris: 02.02.2010
1250 kg cu rezervorul gol , 3 cilindri benzina, 12.7s 0-100 km/h si 170nm cuplu, cat vrei sa consume ?
Romanii si arabii ce mai compara absolut orice consum cu Golf/Passat 2.0 Sfantu TDI.

Daca apare unu pe forum cu o motocositoare care papa 4 l benzina /100 m gazon cosit, sigur sare cineva cu TDI si consum de 3.6l "mers sportiv".

Nu e evident ca un motor pe benzina consuma mai mult ca unul diesel ?

#8
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,295
  • Înscris: 13.01.2011
Neinspirată deschidere la portbagaj :no:

#9
badsica

badsica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,616
  • Înscris: 23.03.2010
E mai ieftin decat un Duster? ca mai naspa sigur e :lol:

#10
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,496
  • Înscris: 13.11.2011
Panarame de motoare,nimic altceva...sa-i ia naiba cu downsize-ul lor.,Dupa ce ca este lesinat,are si consum mare.

 Courage, on 22 iunie 2017 - 21:45, said:

Dupa 280 Km in oras si in afara, cu max 130 Km/h, consumul a fost de 8.1 l/100km, iar in prima zi, doar in oras, era de 12l/100 Km
Cate persoane in masina?

#11
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,295
  • Înscris: 13.01.2011
Cred că fraza: ,,te duce din punctul A în punctul B " exprima esența acestei mașini.
Nu va mirați, multi oameni nu au nevoie de mai mult, ii vad prin oraș, sint destui.
Eu cred că este ok să gindesti așa, dacă nu ai talpa grea.
Frumoasa este, sau măcar arată binișor, în interior este moderna, o mașină corectă.

#12
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,295
  • Înscris: 13.01.2011
Se pare că modalitatea de deschidere a ultimei uși se motivează, dacă eliberezi portbagajul deee... roata de rezerva.

Attached Files



#13
AndyM

AndyM

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,996
  • Înscris: 01.08.2005

 Courage, on 22 iunie 2017 - 21:45, said:

Dupa 280 Km in oras si in afara, cu max 130 Km/h, consumul a fost de 8.1 l/100km, iar in prima zi, doar in oras, era de 12l/100 Km (intr-un oras nu foarte aglomerat, vs Bucuresti)
Deci eu scot consum cu numai 15% mai mult cu un motor de 4 ori mai mare. :lol:
Pana la urma care este motivul downsizingului? :huh: Cu siguranta nici la capitolul poluare nu sta semnificativ mai bine in viata reala.

#14
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,135
  • Înscris: 22.05.2003
Downsizingul a fost datorat modului ireal de raportare a emisiilor. Acum, ca buba a explodat, se vor testa masinile in "real life", deci se va vedea casub o anumita cilindree, consumul creste.

#15
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,295
  • Înscris: 13.01.2011

 AndyM, on 22 iunie 2017 - 23:13, said:

Pana la urma care este motivul downsizingului? :huh:

Costul de producție.

#16
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,867
  • Înscris: 27.04.2010

 crisstonne, on 22 iunie 2017 - 22:20, said:

Neinspirată deschidere la portbagaj Posted Image
Pentru carat cosciuge e ideala ...

#17
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 Courage, on 22 iunie 2017 - 21:45, said:

Nu am vazut in Romania, pe strada, aceasta masina, asa ca am hotarat sa scriu despre ea, dupa 4 zile de utilizare mixta.
Eee  bubi, sunt vreo 3 in rahatul meu de oras din Banatul de munte.
In Germania in schimb, e plin de ele.

Oricum, downsizing sucks!

 shymano, on 22 iunie 2017 - 23:31, said:

Pentru carat cosciuge e ideala ...
La cat e de scurta, ar fi fost de preferat sa se deschida in sus, nu de alta, dar se uda la picioare mortul si raceste. Posted Image

Edited by ericmario, 23 June 2017 - 00:04.


#18
Skytalker

Skytalker

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,711
  • Înscris: 10.11.2007

 Adm, on 22 iunie 2017 - 23:17, said:

Downsizingul a fost datorat modului ireal de raportare a emisiilor. Acum, ca buba a explodat, se vor testa masinile in "real life", deci se va vedea casub o anumita cilindree, consumul creste.
Nu. Downsizing-ul s-a nascut datorita impozitelor anuale mari precum si taxelor mari de punere in circulatie. In Belgia la motoare mai mari de 1999 cm3 taxele cresc exponential, se ajunge doar punere in circulatie a unei masini de 3l sa coste 5000 (cincimii) euro. Cei mai multi isi cumpara motoare de 1.8l.

Stiu sigur, in ceea ce priveste Ford, ca au redus motorul de 1.6l si 2.0l benzina la 1.5l la cererea Chinei, unul dintre cei mai mari consumatori Ford.

Problemele cu emisiile, asa numitul proces Dieselgate, asa cum spune si numele, se refera la motoarele Diesel. Pina in prezent nu au fost, nu sint probleme cu raportarea emisiilor la  motoarele pe benzina.

Pot sa afirm ca acest motor de 1l si 125 ps a fost foarte premiat in anii trecuti si este foarte performant pe Focus si Fiesta, repet, foarte performant.

 Adm, on 22 iunie 2017 - 22:06, said:

In continuare, motorul Otto nu poate bate Diesel la consum.
Oricat au micsorat ei cilindreea si au pus turbo, iese un consum prea mare si o putere prea mica in viata de zi cu zi.

Pana la masinile 100% electrice, presimt ca nemtii vor trece pe hibride.

Cutie cu 5 trepte = cost cutting, dar si faptul ca nu cred ca puteai trece mult peste 130km/h.
Am serioase indoieli ca nemtii vor trece pe masini hibride. Diesel-urile, nu se vor putea bana chiar curind, asa cum spune folclorul romanesc. Problema emisiilor s-a rezolvat cu EURO6 iar acestea nu vor fi banate curind. Conceptul de masina electrica inca nu este suficient de matur si nici nu este infrastructura necesara. In plus reciclarea/depositarea acumulatoarelor in forma asta, este cu mult mai toxica decit motoarele diesel.

Nemtilor intotdeauna le-au placut masinile  pe benzina, si in special cele puternice, avind in vedere viteza nelimitata pe autobahn.

Edited by Skytalker, 23 June 2017 - 00:17.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate