Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Daewoo Cielo(Correa) vs Dacia Supernova clima
#19
Posted 22 June 2017 - 15:45
) 180 aia? ai ridicat-o pe butuci si i-ai dat talpa sau cum?
Ala e buget de bicicleta, nu de masina. |
#20
Posted 22 June 2017 - 15:48
vladdy99, on 22 iunie 2017 - 15:29, said:
Depinde de ce asteptari ai. Cat timp nu tii mortisi sa ai pisicuta, ursulet mai ai sanse sa dai de o masin in mintile ei. A mea de exemplu valoreaza aproximativ 500e (Megane 1 Ph2 fara AC 1999) si trece inspectiile in fiecare an, cu mici ajustari. Stai sa ne puna niste poze cu cielo asta sa vedem , ce zici ? Edited by Baxon, 22 June 2017 - 15:48. |
#21
Posted 22 June 2017 - 15:48
Eh, ce stiti voi ce-i dragostea...
IMG_20170622_165201.jpg 374.07K 64 downloads Edited by Cojocel, 22 June 2017 - 15:58. |
#22
Posted 22 June 2017 - 16:08
Claudiu998, on 22 iunie 2017 - 15:45, said:
) 180 aia? ai ridicat-o pe butuci si i-ai dat talpa sau cum? Ala e buget de bicicleta, nu de masina. Edited by PoeOvidiu, 22 June 2017 - 16:08. |
#23
Posted 22 June 2017 - 20:52
A avut in familie Cielo 16v luat de nou, consumul era aberant, in oras 12-14%, afara 6.5-8%, frane 0, stabilitate 0, demaraj 0 si cu toate astea este mai masina decat Super Nova. Cauta o masina mai sigura, traim in 2017, eu nu as lua masina fara abs si minim 2 airbaguri. Mai strange bani si cumpara o masina.
|
#24
Posted 22 June 2017 - 21:08
chiar daca sunt ultimul din lume care sa fiu snob (cum sunt multi pe aici,vb de aria jurnal de bord din pacate, care nu au niciun respect ptr oamenii cu venituri mai modeste care isi iau masini mai vechi - o spun cu toata raspunderea) iti recomand sa mai astepti putin, sa mai strangi niste bani.
ori strangi 1000-1100euro si iei vreo straineza tot asa ...cam la limita circulabilitatii (astra G,megane1, Clio symbol etc) ori strangi 1400-1500 si (cu putin noroc) iti iei masina serioasa. intotdeauna spuneam ca e aiurea un om sa spuna ca are X lei si tu sa ii spui sa isi ia masina de Y lei. Dar treaba e ca pentru o oarecare diferenta in plus poti lua o masina MULT mai masina decat un Cielo sau SuperNova la 30 de milioane. Sper ca intelegi ce spun, e pacat sa dai 30 de milioane pe un Cielo cand cu 45-50 iti iei ceva de 7 ori mai ok. Strict intre cele 2 cred ca as lua Cielo dar vezi tu...cred ca oferta si de cielo si de supernova la 30 de milioane este una foarte restransa. adica nu prea ai de unde alege, pentru ca putine au mai ramas in circulatie. asadar ia si tu ce gasesti sa fie mai ok, daca vrei sa te limitezi la bugetul asta. si neaparat incearca sa iei o masina de la un vanzator serios. adica unul care sa fi intretinut masina nu unul care si-a batut joc de ea. e capital lucrul asta. https://www.autovit....html#c0c9923fe2 uite masina asta pare sa fie la un proprietar serios iar pretul cu siguranta te poti intelege, cred ca o scoti la un 40 de milioane. Edited by bossake, 22 June 2017 - 21:10. |
#25
Posted 22 June 2017 - 21:18
ionut_ionut, on 22 iunie 2017 - 20:52, said:
A avut in familie Cielo 16v luat de nou, consumul era aberant, in oras 12-14%, afara 6.5-8%, frane 0, stabilitate 0, demaraj 0 si cu toate astea este mai masina decat Super Nova. Cauta o masina mai sigura, traim in 2017, eu nu as lua masina fara abs si minim 2 airbaguri. Mai strange bani si cumpara o masina. Modelul cand era nou era beton , demaraj f bun , frane abs , statea bine pe curbe , consuml intr-adevar era cam mare urban dar la cate dotari avea pt vremea lui , era ultima grija consumul . Vorbim de masina cand era noua nu dupa 20 de ani in care intretinerea s-a facut dupa ureche sau deloc .. |
#26
Posted 22 June 2017 - 21:27
Nu as lauda cum sta Cielo pe curbe, sa fim seriosi. Totusi e o masina cu roti pe 13, mie nu mi se pare ca ar excela la stabilitate.
Despre ce abs vorbesti? Niciun cielo de Romania nu a avut abs, doar cele din afara. La fel si demarajul...o masina de 90 de cai, nimic mai mult. Imi aduc aminte in anii mei de tinerete ))) 2005-2006 cand lumea facea curse, liniute la mobexpert pe Petricani, un cielo de 1.5 75cp era tot pe acolo cu un Logan 1.4 75cp iar Executive-ul de 90cp era cu loganurile de 1.6. Vorbesc de demaraj de pe loc pana la 130-140. Intr-adevar unde se tine bine Cielo este la viteze mari, se duce spre 180-190 pe bord, ceva mai mult decat loganurile (mai jos, aerodinamica mai buna) Edited by bossake, 22 June 2017 - 21:28. |
#27
Posted 22 June 2017 - 21:32
Masina despre care vorbesc a fost cumparata in 2002, noua, desi avea 16v si 90cp, demarajul era slabut, Super Nova si Solentza fugeau mai tare. Franele erau f slabe (ABS-ul era doar pt versiunile cu transmisie automata si oricum ABS-ul nu scurteaza distanta de franare). Stabilitatea era mai buna ca la Dacii dar departe de o masina buna. In 2005 s-a facut trecerea la Megane2 1.6 16v, pur si simplu cand s-a facut trecerea am crezut ca l-am prins pe Dumnezeu de un picior.
In 2006 sau 2007 am cumparat Logan 1.4mpi sh, fara ABS, franele erau mai bune decat la Cielo. Nu vreau sa fiu rautacios dar cu 1500e chiar iti cumperi masina. In 2017 nici dusmanilor nu le-as recomanda masina fara ABS, AC si minim 2 airbaguri. Edited by ionutMembruAnonimut, 22 June 2017 - 21:38. |
#28
Posted 23 June 2017 - 00:17
Baxon, on 22 iunie 2017 - 21:18, said:
Deja exagerezi sau poate te credeai la formula 1 cu cielo cand ceilalti din trafic erau cu Fiat 850 . Modelul cand era nou era beton , demaraj f bun , frane abs , statea bine pe curbe , consuml intr-adevar era cam mare urban dar la cate dotari avea pt vremea lui , era ultima grija consumul . Vorbim de masina cand era noua nu dupa 20 de ani in care intretinerea s-a facut dupa ureche sau deloc .. Adica o masina de la care nu poti avea pretentii de la frane !!! Primele modele au avut un consum foarte ok, cele Executiv au fost "moarte de om" ... si o spun din prisma unuia care a avut zeci de colegi cu astfel de masini, nu doar "una pe mana" ... Da, la vremea ei a fost altceva fata de Dacia 1300 ... o reala imbunatatire. Cu un Cielo (e drept, Executiv) am tinut "capat de coloana" (ultimul, de care "nu se trece") in conditii "vitrege" in care aveam "pretendenti" de marca ... dar pentru asta iti trebuie mai mult decat nebunie si, absolut, nu te uiti la consum. Fara a o tine in treptele 2-3 nu reuseam asta. Inclusiv secretar de la Interne a stat in spatele coloanei, cu A6 ... DN1, nu avea unde se duce in lateral (2 benzi + separatoare intre sensuri). E logic, cred eu, ca in linie dreapta, fara sa ma pot baga (cu tupeu "de girofar") in fata lui, n-as fi avut nicio sansa ... ordinul a fost "nu trece nimic" si asa s-a intamplat. Repet, pentru epoca ei, a fost o masina ok ... cam usoara, instabila din punct de vedere al masei prea mici (te duci pe frana ca pe patinoar); in rest, avea un interior placut, scaune moi ... AC-ul te rupea la drum lung (dupa cateva sute de km - 2-300 - coborai din masina ca dintr-un tren supus criogenarii, iti tremurau "planetarele" (aka picioarele) de nu puteai sa faci 5 pasi. Daca vrei sa intre pleurezia in tine, suie-te in Cielo ... Primele modele stateau ok si la consum; de la Executiv, insa, incepea balciul ... La impact, in general se prezentau bine, daca nu foarte bine ... cu un "fagure" de fibra excelent, nici n-a simtit cand m-am infipt in cuiul unuia. S-a gaurit numarul, fagurele, si atat. Excelenta din acest punct de vedere ... Au fost masini de institutii serioase (la vremea lor) ... nu vorbesc din auzite. E punctul de vedere al unuia care a mers ani de zile si zeci de mii de km cu astfel de masini, alaturi de alte cateva zeci de colegi ... Totusi, sa vorbesti de Cielo in 2017 e ca si cum ai vorbi de Dacia 1310 ... ii tot recomand unui prieten bun, posesor de astfel de masina (cu bloc motor schimbat, gpl de cativa ani buni) sa ii umple pragurile cu spuma poliuretanica + vopsea la spray, daca vrea sa treaca ITP-ul ... altfel, nici varul lui Fred si Barney nu i-ar da nici macar un iz de ITP. Edited by shymano, 23 June 2017 - 00:19. |
|
#29
Posted 23 June 2017 - 01:33
Nu trebuia sa ma citezi caci daca citeai putin ai fi vazut ca am avut un cielo executive 16V 105 CP automat . Si am facut drumuri destule prin toata Europa cu el fara probleme ; usoara sau nu frana super bine n-am avut emotii niciodata pe autostrada cand se creea dop .
Drum Uk Dover -Romania , incarcat maxim cu suport de bicla si 2 bicle pe portbagaj + cutie portbagaj pe plafon , masina full de bagaje , media 8L/100km cu A/C pornit , vara si am venit tare nu la pas . |
#30
Posted 23 June 2017 - 05:56
Euam sesizat că mecanicii din ziua de azi nu mai știu să repare nici o mașină dacă nu îi fac diagnoză. Am văzut un nene cu un Cielo la service și se uitau la mașina aia ca curca-n lemne. După ce și-au dat ghionturi a venit un mecanic mai în vârstă și i-a zis ce are.
|
#31
Posted 24 June 2017 - 08:49
Pai înainte asa se făcea diagnoza. Se asculta motorul, se verificau simptomele si se baga la reparat. Era o arta si nu o faceau toti mecanicii nici atunci.
|
#33
Posted 24 June 2017 - 13:13
Frinele sint ok, cu revizii făcute la timp.
Dacă era praf nu era omologata, nu trecea reviziile |
|
#34
Posted 24 June 2017 - 13:57
@ usrnm ....... la 3000 de lei gasesti o bicicleta decenta.
Personal as merge pe supernova..... am avut si cand am vandut-o era in stare perfecta de functionare, .... am dat-o cu 2000 de lei,...... ............... Adica tu ai dat o masina impecabila la 2000 de lei si el nu gaseste decit o tigaie la 3000? Esti un unicat ! |
#35
Posted 24 June 2017 - 14:40
86-APP, on 24 iunie 2017 - 13:57, said:
@ usrnm ....... la 3000 de lei gasesti o bicicleta decenta. Personal as merge pe supernova..... am avut si cand am vandut-o era in stare perfecta de functionare, .... am dat-o cu 2000 de lei,...... ............... Adica tu ai dat o masina impecabila la 2000 de lei si el nu gaseste decit o tigaie la 3000? Esti un unicat ! Ești mult prea cinic in unele momente Dar desi off topic ai sesizat bine o aberație. Ai like L.E. Tot citind pe aici, pe arie, sesizez că muuulta lume nu a avut mașină, nu a condus, dar iși dă cu părerea. Pur si simplu este ușor să iți dai seama. Claudiu998, on 22 iunie 2017 - 15:45, said:
Ala e buget de bicicleta, nu de masina. Bicicletele sint supraevaluate Edited by crisstonne, 24 June 2017 - 14:46. |
#36
Posted 24 June 2017 - 14:51
QAZ, on 24 iunie 2017 - 12:28, said:
Cielo...praf pe partea de frane. Asa praf cum e sistemul de franare la Cielo inca nu m-a respins niciodata la ITP, de fiecare data a trecut din prima cu bine si fara spaga. Cand nu mai trece fara spaga Rematul o mananca Edited by PoeOvidiu, 24 June 2017 - 14:52. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users