Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
polita RCA ONLINE

Va rog recomandati echipa serioa...

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?
 Centrala termica immergas

Amenda in Lipsa ?

Acoperire gol extrior intre termo...

Intreprindere individuala fara ac...
 Marci Biciclete - recomandari

Lipsa Tensiune pe o Faza, bransam...

Recomandare bicicleta copil 5 ani.

Recomandare kit automat acces usa
 Stimulente AJOFM

Cumparare auto cu nr Germania afl...

[email][nvidia] Your GeForce NOW ...

Site nesigur
 

Porsche 911 GT2 RS are rezervate toate cele 1000 supermasini

- - - - -
  • Please log in to reply
27 replies to this topic

#19
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,653
  • Înscris: 29.03.2006

View PostQuantum, on 22 iunie 2017 - 18:34, said:

Cu tractiune si buleftrica controlate de pc te poti caca pe el de condus, parca mergi cu tramvaiu' pe shine.
Adevartul mers sportiv numai cu tractiune spate il simti misto.

Asa poate sa para din exterior pt. un habarnist, insa soferul trebuie sa fie expert ca sa faca derapaje controlate la viteza mare, luate cu frana de mana si cu acceleratia blana inca din curba si desigur la iesirea din curba, a.i. tractiunea fata sa tina masina pe traseu, nu sa o lase sa iasa in decor cu 250 km/h.
Asa ceva nu poti sa faci doar cu tractiune spate, si nici fara sa fi as.
Si GT3, RSR, GT2, GT1 au frana de mana inaltata pana langa volan si dedicata special, probabil hidraulica, insa nu pot profita nici pe departe la maxim de ea fara tractiunea fata/integrala.

Cine nu-si permite un 911 TURBO, eventual si tunat daca nu-i ajung cei 540 CP stock cu care prinde suta in 2,7 s (exista si de peste 1300 CP si peste 400 km/h), poate sa incerce Lancia delta integrale, Toyota celica WRC 4WD, Subaru WRC/WRX/STI, etc., si altele si mai noi, care toate permit multa performanta, adrenalina si demonstrarea maiestriei de pilotaj.

Edited by loock, 22 June 2017 - 22:36.


#20
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Dupa ce am vazut masina asta....

Attached File  IMG-20170615-WA00171.jpeg   202.79K   20 downloads
Attached File  IMG-20170615-WA00191.jpeg   222.95K   21 downloads
Attached File  IMG-20170615-WA00251.jpeg   223.16K   22 downloads
Attached File  IMG-20170615-WA00231.jpeg   183.42K   23 downloads

...parca 911-le pare fumat de vreo 30 de ani.

Edited by ericmario, 22 June 2017 - 23:16.


#21
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,653
  • Înscris: 29.03.2006
Nu e GT2-ul mai breaz la asta, dar BMW-ul ala o sa fie fumat foarte repede cu garda aia la sol asa de mica....

Edited by loock, 22 June 2017 - 23:57.


#22
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012

View Postloock, on 22 iunie 2017 - 12:58, said:

Cu sau fara directie integrala, masinile cu tractiune spate sunt pt. masochisti, iar cele cu putere mare sunt ridicol, absurd si aberant de controlat, absolut horror, mai ales ca nu au cauciucuri super-ultra-late si super-ultra-cremoase lipite de o pista de circuit F1.
E absolut horror si la 550 CP, iar la 700 CP e deja inimaginabil fara tractiune integrala.

Sigur ca nu e o masina pentru incepatori dar folosesti niste cuvinte prea dure. LaFerrari are aprox 1000 de cai tot tractiune spate, Ferrari F12/812Superfast au 740 respectiv 800 de cai si-s foarte ok, si foarte controlabile. McLaren-urile intre 540 si 900 tot tractiune spate si poti merge linistit. Doar nu crezi ca iti vand astia o masina cu care nu poti merge. Sigur ca trebuie sa respecti masina dar descrierea ta e cam exagerata.
Masinile cu tractiune spate nu sunt sperietori, e un motiv pentru care foarte multi constructori folosesc exclusiv tractiune spate la masini, nu pentru ca nu le pot face 4x4 ci pentru ca are niste avantaje dinamice.

View Postloock, on 22 iunie 2017 - 22:27, said:

Asa poate sa para din exterior pt. un habarnist, insa soferul trebuie sa fie expert ca sa faca derapaje controlate la viteza mare, luate cu frana de mana si cu acceleratia blana inca din curba si desigur la iesirea din curba, a.i. tractiunea fata sa tina masina pe traseu, nu sa o lase sa iasa in decor cu 250 km/h.
Asa ceva nu poti sa faci doar cu tractiune spate, si nici fara sa fi as.
Si GT3, RSR, GT2, GT1 au frana de mana inaltata pana langa volan si dedicata special, probabil hidraulica, insa nu pot profita nici pe departe la maxim de ea fara tractiunea fata/integrala.


Frana de mana nu se foloseste omule asa... Derapajele controlate se fac din acceleratie si volan. Poate pe la raliuri sa mai traga frana de mana, dar nu pe circuit. Iar la 250 km/h nu ai cum sa controlezi nici un derapaj, indiferent de masina sau sofer.

Porsche 911 GT2 a fost mereu ceva deosebit si limitat ca numar, si nici nu e destinata maselor, e o masina de nisa facuta sa fie cap de serie pt gama 911. Nu toate masinile trebuie sa fie super usor de condus, sunt oameni care sunt in stare sa mearga cu ele si vor ceva mai 'salbatic'.

#23
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,653
  • Înscris: 29.03.2006

View Postemil_sv, on 23 iunie 2017 - 06:22, said:

Sigur ca nu e o masina pentru incepatori dar folosesti niste cuvinte prea dure. LaFerrari are aprox 1000 de cai tot tractiune spate, Ferrari F12/812Superfast au 740 respectiv 800 de cai si-s foarte ok, si foarte controlabile. McLaren-urile intre 540 si 900 tot tractiune spate si poti merge linistit. Doar nu crezi ca iti vand astia o masina cu care nu poti merge. Sigur ca trebuie sa respecti masina dar descrierea ta e cam exagerata.
Masinile cu tractiune spate nu sunt sperietori, e un motiv pentru care foarte multi constructori folosesc exclusiv tractiune spate la masini, nu pentru ca nu le pot face 4x4 ci pentru ca are niste avantaje dinamice.



Frana de mana nu se foloseste omule asa... Derapajele controlate se fac din acceleratie si volan. Poate pe la raliuri sa mai traga frana de mana, dar nu pe circuit. Iar la 250 km/h nu ai cum sa controlezi nici un derapaj, indiferent de masina sau sofer.

Porsche 911 GT2 a fost mereu ceva deosebit si limitat ca numar, si nici nu e destinata maselor, e o masina de nisa facuta sa fie cap de serie pt gama 911. Nu toate masinile trebuie sa fie super usor de condus, sunt oameni care sunt in stare sa mearga cu ele si vor ceva mai 'salbatic'.

Majoritatea masinilor si de raliu si de circuit au mansa dedicata pt frana de mana hidraulica super-inaltata in pozitie verticala pana langa volan si padele pt. viteze pe volan. GT2 RS si GT3 CUP/RSR sunt exemple foarte bune pt. asta, deci la subiect, dar pe de alta parte nu pot profita la maxim de ea fara tractiune integrala.
Tractiunea fata trage masina din curba pe traseu cu acceleratia blana. Fara tractiune fata trebuie sa franezi mult inainte de curba, si nu ai voie sa accelerezi nici in curba si nici la iesire pt. ca iesi in decor necontrolabil. Iesi in decor si fara sa accelerezi daca nu ai franat inainte.
Cu tractiune integrala poti intra in curba la viteza mult mai mare si ii dai gaz in continuare si in curba si la iesire. Sigur ca e periculos si riscant, dar parca despre adrenalina era vorba...Altfel, cu viteza mica poate orice baba.
Iar frana de mana e obligatorie pt ca ai cauciucuri late care nu permit altfel derapaje controlate.
La un lamborghinii sunt asa de late ca e greu si cu frana de mana, iar la Porsche sunt doar atat de late cat sa poti sa derapezi daca ciupesti frana de mana.

Edited by loock, 23 June 2017 - 10:39.


#24
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015
Legat de drifturi poate va ajuta:
http://www.wikihow.com/Drift-a-Car
Si uite si temerarii ...
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/8tZfuPKn4SM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/zYhj0K50ZPE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/W-8CsawAAXw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Inclin sa merg catre @emil_sv si anume ca nu se foloseste frana de mana, e prea riscant la vitezele alea !!

Edited by fotbal5, 23 June 2017 - 14:56.


#25
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012

View Postloock, on 23 iunie 2017 - 10:35, said:

Majoritatea masinilor si de raliu si de circuit au mansa dedicata pt frana de mana hidraulica super-inaltata in pozitie verticala pana langa volan si padele pt. viteze pe volan. GT2 RS si GT3 CUP/RSR sunt exemple foarte bune pt. asta, deci la subiect, dar pe de alta parte nu pot profita la maxim de ea fara tractiune integrala.
Tractiunea fata trage masina din curba pe traseu cu acceleratia blana. Fara tractiune fata trebuie sa franezi mult inainte de curba, si nu ai voie sa accelerezi nici in curba si nici la iesire pt. ca iesi in decor necontrolabil. Iesi in decor si fara sa accelerezi daca nu ai franat inainte.
Cu tractiune integrala poti intra in curba la viteza mult mai mare si ii dai gaz in continuare si in curba si la iesire. Sigur ca e periculos si riscant, dar parca despre adrenalina era vorba...Altfel, cu viteza mica poate orice baba.
Iar frana de mana e obligatorie pt ca ai cauciucuri late care nu permit altfel derapaje controlate.
La un lamborghinii sunt asa de late ca e greu si cu frana de mana, iar la Porsche sunt doar atat de late cat sa poti sa derapezi daca ciupesti frana de mana.

Cand masina e trasa de tractiunea fata tinde sa subvireze, ceea ce e destul de nasol la viteza mare, acelasi comportament il are si 4x4. In general masinile super sport cu tractiune integrala au 4x4 variabli in general cam 70-80% din putere merge pe spate, intr-adevar e un pic mai safe cand ai 4 roti care actioneaza, dar nici pe departe o conditie pentru o masina cu dinamica excelenta. In functie de sasiu etc, sunt situatii in care 4x4 nici macar nu e dezirabil.

Cauciucuri late ai tocmai ca sa te tii bine pe spate si sa poti accelera la iesire din curba, in principiu franezi pana in apex, dupa accelerezi.

Frana de mana nu se trage! Decat poate daca esti cascador si vrei sa te rastorni controlat, sau eu stiu mai trag drifterii profesionisti daca n-au viteza destula sa inceapa driftul, si asta ca exceptie, esti considerat cam nestiutor daca trebuie sa faci asta, in rest nu te atingi de ea. Iti face masina imprevizibila, ala numai derapaj controlat nu e.  Poti derapa  indiferent cat de late ai cauciucurile, singura diferenta la latime e punctul in care o face. Pentru timpi circuit nu e indicat sa derapezi deloc, asta iti creste timpul. Orice masina rupe aderenta, derapajul controlat se face din acceleratie si volan.

Edited by emil_sv, 23 June 2017 - 15:35.


#26
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,621
  • Înscris: 21.06.2016

View Postloock, on 23 iunie 2017 - 10:35, said:

Majoritatea masinilor si de raliu si de circuit au mansa dedicata pt frana de mana hidraulica super-inaltata in pozitie verticala pana langa volan si padele pt. viteze pe volan. GT2 RS si GT3 CUP/RSR sunt exemple foarte bune pt. asta, deci la subiect, dar pe de alta parte nu pot profita la maxim de ea fara tractiune integrala.
Tractiunea fata trage masina din curba pe traseu cu acceleratia blana. Fara tractiune fata trebuie sa franezi mult inainte de curba, si nu ai voie sa accelerezi nici in curba si nici la iesire pt. ca iesi in decor necontrolabil. Iesi in decor si fara sa accelerezi daca nu ai franat inainte.
Cu tractiune integrala poti intra in curba la viteza mult mai mare si ii dai gaz in continuare si in curba si la iesire. Sigur ca e periculos si riscant, dar parca despre adrenalina era vorba...Altfel, cu viteza mica poate orice baba.
Iar frana de mana e obligatorie pt ca ai cauciucuri late care nu permit altfel derapaje controlate.
La un lamborghinii sunt asa de late ca e greu si cu frana de mana, iar la Porsche sunt doar atat de late cat sa poti sa derapezi daca ciupesti frana de mana.

Te-ai pus foarte bine la punct cu teoria, ca un adolescent care stie "pilotajul" din toata cartile si jocurile pe care a pus mina dar nu are carnet. Nu cred ca ai condus tu 400CP cu mina ta si sint absolut sigur ca n-ai ajuns in viata ta pe un circuit, nici o Dacie.

Nu exista notiunea de derapaj controlat nici pe pista (ma refer la curse si track day, adica laminimizarea timpului, nu la drifting si raliuri pe alte suprafete decit asfalt) si mai ales nici pe sosea. E plin de mosi si babe care conduc masini de 5-800CP RWD in deplina siguranta zi de zi, fara sa stie mare lucru despre condus si fara sa fie cine stie ce piloti. Evident nu e o masina de condus iarna, desi probabil ca ar merge cu cauciucuri potrivite.

Masinile astea sint insa masochiste din alte motive: e inconfortabila si fara "optiuni" (are macar radio? AC?) are volanta usoara, centura in 5 pucte, scaune fara reglaje, pozitie incomoda si aproape de volan etc, chestii d-astea,nu aiureli cu frine de mina.

#27
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,653
  • Înscris: 29.03.2006
Mosii si babele care stapanesc fara stres 800 CP o fac pe masini grele, nu cu GT2 RS.
Diferenta e catastrofala.
Un sofer obisnuit nu poate sa controleze o masina usoara cu motor de peste 540 CP si doar cu tractiune spate fara asistenta electronica de control al tractiunii.
Se invarte cu ea in loc.
Plaja de turatie utila la un motor pe combustie este foarte limitata si prin urmare si plaja de putere este ridicol de limitata, si atunci niste sute de Kg in plus (ca sa nu zic tone...) sunt motiv suficient pt. o diferenta catastrofala.
In primul rand ca o masina mai grea are aderenta mult mai buna la plecarea de pe loc si la viteze mici.
La viteza mare aerodinamica, eleroanele, etc. pot schimba lucrurile, dar la demaraj si la viteza mica diferenta este enorma intre o masina usoara dar cu motor foarte puternic ( 700 CP are noul GT2 RS) si o masina grea cu motor puternic.

S-a vazut treaba asta si la GT1 din anii '90, si inca modelul de strada avea putere redusa fata de cel de LM, respectiv 540 in loc de ~ 600 CP.

Cat despre frana de mana dedicata, ea nu apare in varianta extrema inaltata la masinile de strada, posibil si la RS-urile de strada, insa cele de competitie, cele cu roll cage, de genul GT3 CUP au asa ceva si este ceva destul de izbitor...
Si masinile de WRC au frana de mana hidraulica dedicata, inclusiv Peugeot 206/207 WRC.

Edited by loock, 24 June 2017 - 21:26.


#28
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,621
  • Înscris: 21.06.2016
Nu-s masini grele, tot diferite masini sport sint.
O motocicleta sport are raport de greutate/putere mult mai mic si o suprafata de cauciuc mult mai mica si oricine cu ceva practica o poate conduce.
Masinile de WRC au frina de mina, la astea de pista ma indoiesc profund ca aia e frina de mina ci doar un levier de brake bias. N-am vazut in viata mea derapaje intentionate la cursele pe asflat, si nici nu intra in vreo tehnica de pilotaj.
Oricum masina asta nu e ca sa faci naveta la munca asa nu inteleg discutia.

Edited by vrajitoruldinoz, 24 June 2017 - 22:38.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate