Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Acces roaming nu este disponibil...
Last Updated: Jun 30 2017 12:41, Started by
MembruAnonim
, Jun 22 2017 05:41
·
0
#37
Posted 22 June 2017 - 15:54
E simplu, 99% din romani nu sunt informați, vor merge la intimidare spunând ca abonamentele sau cartelele respective nu beneficiază de roaming, cine face scandal i se va face o "favoare" si o "exceptie" si lui si numai lui i se va activa, cine nu se prinde i se va bagă pe git un abonament mai mare cu resurse in roaming. Asa înțeleg operatorii sa își respecte clienții !
|
#38
Posted 24 June 2017 - 08:35
S-a remediat problema la cineva in contul de myvodafone ?
La mine, NU |
#39
Posted 24 June 2017 - 10:50
Tocmai ce am sunat la Vodafone in legatura cu aceasta problema
Nu mi s-a pomenit nimic cum ca ar fi o problema in aplicatia myvodafone Mare atentie , vor sa scoata roamingul de pe abonamentele mici ca pret 5 , 6 euro , poate si ceva mai scump . Am specificat ca este un abuz acest lucru si am fost luat cu reglementarile ANCOM. Am spus atunci ca eu nu am contract semnat cu ANCOM-ul si ca nu imi poate modifica un abonament fara acceptul meu, la care tipa spune ca ma va notifica inainte . Am specificat ca daca mi se va modifica vreun abonament fara acceptul meu voi face reclamatie Eu zic sa nu lasati lucrurile asa ; sunati si vorbiti cu ei . Sunt convins ca ce se intampla in aplicatia myvodafone se intampla cu buna stiinta Vorba cuiva mai inainte ; Vodafone joaca la cacialma , care reactioneaza bine care nu... Edited by MembruAnonim, 24 June 2017 - 10:52. |
#40
Posted 25 June 2017 - 08:59
MembruAnonim, on 24 iunie 2017 - 10:50, said:
Mare atentie , vor sa scoata roamingul de pe abonamentele mici ca pret 5 , 6 euro , poate si ceva mai scump . Am specificat ca este un abuz acest lucru si am fost luat cu reglementarile ANCOM. Da, la abonamentele noi numai de la cele de 8 euro in sus mai exista roaming. Ma trecusera la servici pe abonament de 4 euro si mi-au dezactivat roaming-ul, a trebuit sa-mi schimbe iar abonamentul la 8 euro ca sa il pot avea. La cele vechi nu stiu ce sa zic. Personal am unul de 3 euro pe care nici pe-aia nu-I platesc 4 luni pe an - e gratuit. Am primit insa SMS pe el de confirmare a existentei Roaming-ului ( trimis din oficiu pe 15 iunie, ca nu am solicitat eu ). Problema e ca nu cred ca pot sa modifice ceva la el fara sa o ia in freza - are clauze "pe viata". Insa nu e normal sa incerce asa ceva si cred ca nici legal la nivel de EU nu este ( posibil legea romana sa fie un pic mai neclara ). Iar Ancom-ul nu vad ce treaba ar avea la chestia asta - e organism de reglementare - nu ii obliga el sa scoata Roaming-ul din abonamente. Nota, am cautat sa vad in regulile EU si singura chestie e asta: Quote Operators may also offer contracts without roaming services or specifically designed alternative roaming contracts with tariffs which fall outside the scope of the roam like at home rules (for example if you roam outside the EU) but these types of options must be specially chosen by the customer. As mobile operators are free to offer cheaper rates, you should shop around to find the best value and offer to fit your specific needs. Sursa - http://europa.eu/you...ts/index_en.htm Deci pot oferi abonamente fara roaming, daca utilizatorul alege asa ceva. Nu exista nicio mentiune de aplicare pe abonamente vechi. |
#41
Posted 29 June 2017 - 11:31
Salut,
Haideti sa lamurim si sa facem distinctia intre Acces Roaming si Minute/Sms/Date mobile incluse in Romaing. Pe mine ma intereseaza accesul roaming, adica am iesit din tara si am nevoie sa vb la telefon, sa pot vorbi, nu sa am minute incluse neaparat (adica ca si pana in 15 iunie 2017). Ideea este alta si aici cred ca este mai interesant, de fapt : daca am un abonament de 5 eur sa zicem si am minute / sms in retea nelimitate, nu stiu cate sute de minute / sms nationale si 1 - 2 Gb de internet mobil, nu pot iesi din tara si sa pot vorbi in roaming la tarife standard ? Poate ca nu ma intereseaza pt 1 - 2 saptamani pe an sa folosesc gratis in roaming ceea ce am in abonament, ci sa pot vorbi daca vreau si am nevoie. Sa inteleg ca nu se poate ? Ca nu se activeaza Accesul Roaming decat pentru "noile" abonament cu Roaming ? Eu cam asta inteleg din postarea lui Paunas de mai sus. Astept cateva lamuri, in special de Vodafone Helper. |
#42
Posted 29 June 2017 - 14:56
Din ce am citit in diagonala in Directiva, se lasa sa se merge pe premisa: ai acces la Roaming (activ serviciul), folosesti resursele abonamentului ca si cum ai fi in tara (cu anumite limitari), nu ai acces la roaming, ai iesit din tara, Bye Bye Semnal.
Ne trebuie o interpretare (oficiala) a ceea ce inseamna Roaming de acum inainte. Eu am avut roaming, ca serviciu activ. Stiu sigur asta intrucat am avut doua conectari la retele straine (una in Maramures, se lega de o antena din Ucraina, si a doua cand am fost de 1 mai la Ruse, Bulgaria). Abonamente cu minute in roaming au lansat acum un an (cam prin perioada asta). E posibil sa faca giumbuslucuri de genul: n-ai resurse de roaming in contract, se taie accesul. Eu vad asa: ori e o problema in sistem (si cam persista de doua saptamani), ori vor ramane cu acces la roaming doar cei care au resurse in roaming. Edited by Pololica, 29 June 2017 - 14:57. |
#43
Posted 29 June 2017 - 15:33
Pololica, on 29 iunie 2017 - 14:56, said:
Eu vad asa: ori e o problema in sistem (si cam persista de doua saptamani), ori vor ramane cu acces la roaming doar cei care au resurse in roaming. E caz de ANPC asta. |
#44
Posted 29 June 2017 - 15:38
Eu nu cred ca pot legal conditiona accesul la roaming in functie de pretul abonamentului. Sunt curios ce se intampla de sambata, userul vodafone a spus ca din 30 Iunie cei care nu au anumite abonamente/oferte la cartela, vor avea roamingul anulat.
|
#45
Posted 29 June 2017 - 16:01
Sa te legi de pret, nu, dar poti sa te legi de tipul de abonament. Tot UE lasa la mana operatorilor sa aiba in oferta (comerciala sau fidelizare) abonamente diverse servicii (roamingul e un serviciu). Eu, pe abonamentul de firma, am minute si sms (ca servicii), internet si roaming nu. Chiar am fost informat prim sms ca nu voi avea acces la roaming din 15.06. Pe cele personale (am 3 abonamente) nu am primit nimic (2 Red4All imi zice ca nu mai am acces la roaming, si un CVT 6 cu acces). N-am inteles de ce 2 abonamente de 13E nu au acces, si unul de 8 E are (in conditiile in care cel de 8 E nu poate face cost suplimentar...).
Toti fac reclame cu acces in roaming la noile abonamente, dar nici unul din operatori nu a dat un comunicat oficial sa arate clar cum sta situatia. Cu totii intelegem ca pot fi erori ale sistemelor informatice (nu e nimeni batut in cap), dar sunt 2 saptamani in care nu se zice nimic. |
#46
Posted 29 June 2017 - 16:02
Userul Vodafone să se mai uite prin contractele în curs. Dacă în contractul meu roamingul e activ va rămîne activ pentru că asta e înțelegerea dintre Vodafone și mine, indiferent ce valoare are abonamentul. Dacă Vodafone vrea să modifice contractul să mă întrebe dacă sînt de acord. Dacă modifica unilateral contractul îmi iau jucăriile și mă mut. Cu număr cu tot dar doar după ce le pun ANPC-ul în ceafă.
Ce poate face Vodafone e sa ofere abonamente fără roaming dar doar de acum inainte. Abonamentele în curs se modifică doar dacă ambele părți sînt de acord. |
|
#47
Posted 29 June 2017 - 16:20
Catean, on 29 iunie 2017 - 15:38, said:
Eu nu cred ca pot legal conditiona accesul la roaming in functie de pretul abonamentului. Sunt curios ce se intampla de sambata, userul vodafone a spus ca din 30 Iunie cei care nu au anumite abonamente/oferte la cartela, vor avea roamingul anulat. |
#48
Posted 29 June 2017 - 16:39
Si la mine e la fel dar la telefon se jură ca roamingul e activat. Mă bate gîndul sa fac o excursie la Ruse...
|
#49
Posted 29 June 2017 - 17:31
radunic, on 29 iunie 2017 - 16:39, said:
Mă bate gîndul sa fac o excursie la Ruse... Cred ca vei ramane pe Vodafone Romania. Dupa data de 15 n-am mai patit sa raman agatat de bulgari inca 20-30 km dupa intrarea in tara cum se intampal intotdeauna. Inca eram pe malul bulgaresc cand mi-a trecut telefonul pe RO. Cred ca acu nu le mai convine lor chestia asta - de multe ori cand mergeam mai spre o frontiera, chit ca mai erau 5-6 km treceam la vecini, doar doar oi vorbi ceva sa ma taxeze.... |
#50
Posted 30 June 2017 - 07:09
Pololica, on 29 iunie 2017 - 16:01, said:
Sa te legi de pret, nu, dar poti sa te legi de tipul de abonament. Tot UE lasa la mana operatorilor sa aiba in oferta (comerciala sau fidelizare) abonamente diverse servicii (roamingul e un serviciu). Eu, pe abonamentul de firma, am minute si sms (ca servicii), internet si roaming nu. Chiar am fost informat prim sms ca nu voi avea acces la roaming din 15.06. Pe cele personale (am 3 abonamente) nu am primit nimic (2 Red4All imi zice ca nu mai am acces la roaming, si un CVT 6 cu acces). N-am inteles de ce 2 abonamente de 13E nu au acces, si unul de 8 E are (in conditiile in care cel de 8 E nu poate face cost suplimentar...). Toti fac reclame cu acces in roaming la noile abonamente, dar nici unul din operatori nu a dat un comunicat oficial sa arate clar cum sta situatia. Cu totii intelegem ca pot fi erori ale sistemelor informatice (nu e nimeni batut in cap), dar sunt 2 saptamani in care nu se zice nimic. Buna, In momentul actual intampinam o disfunctionalitate pe partea de MyVodafone, aceasta este in curs de remediere. Astfel, chiar daca beneficiezi de roaming, in MyVodafone acest serviciu iti apare ca si cand nu ai avea acces. Cel mai recomandat este sa verifici mai intai la *100#, iar ulerior, daca mai exista claritati, sa iei legatura cu noi printr-unul dintre canalele noastre de comunicare ( fie aici, fie la *222, ori pe e-mail: https://www.vodafone...ntact/index.htm O zi frumoasa! Edited by Vodafone, 30 June 2017 - 07:09. |
#51
Posted 30 June 2017 - 08:13
S-a rezolvat problema in contul de myvodafone in privinta roaming-ului, la mine cel putin
|
|
#52
Posted 30 June 2017 - 09:07
#54
Posted 30 June 2017 - 10:36
Am trecut la un nou abonament si surpriza mi-au taiat accesul la roaming. Ok, fiind in perioada de 14 zile, le scriu un mail acum 4 zile ca vreau sa revin la vechiul abonament (care avea roaming inclus). Mi-au scris azi ca au redirectionat cererea mea la nu-stiu-care departament si in termen de 72 ore voi fi contactat, etc. Sa vedem cum, ca eu plec din tara. Voi cere despagubiri.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users