Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Acces roaming nu este disponibil...
Last Updated: Jun 30 2017 12:41, Started by
MembruAnonim
, Jun 22 2017 05:41
·
0
#19
Posted 22 June 2017 - 08:57
Teapa atehnica, mai degraba.
Edited by gumball3000, 22 June 2017 - 08:58. |
#20
Posted 22 June 2017 - 09:43
Stef_Stef, on 22 iunie 2017 - 08:15, said:
e un abuz. si eu am primit un mesaj sms in care am fost informat ca serviciul de roaming a fost dezactivat. asa, brusc... cum să dai 7 ioro pe un ab cînd poţi avea 3 cu 10???????? şi 2 cenţi minuta în lumea largă? sincer nu vă înţeleg. |
#21
Posted 22 June 2017 - 09:43
mircea812, on 22 iunie 2017 - 08:27, said:
Acelasi raspuns l-am primit si eu. La intrebarile mele "Sa inteleg ca pot folosi (cum ar fi normal), roaming-ul de date linistit? Cu cantitatea calculata dupa formula?" inca nu am primit raspuns. Intre timp am primit si raspunsul. "Da, este doar o greseala in myvodafone pe care o vom corecta. Ana'' Edited by mircea812, 22 June 2017 - 09:45. |
#22
Posted 22 June 2017 - 09:51
Yeah, right... La o săptămînă după ce s-a introdus roamingul model nou? Am așa o impresie că e "greșeală" doar fiindcă s-a prins lumea . Altfel devenea normal.
|
#23
Posted 22 June 2017 - 09:53
Partea frumoasa este cand intri in alta tara si primesti SMS ca nu ai roaming activ. Cu cine te certi? Unde suni? E ciudat cum asa, dintr-o data, apare mesajul ala in contul myvoda!
|
#24
Posted 22 June 2017 - 11:24
Au fost probleme serioase la Vodafone in special in 15 iunie - probabil nu s-au remediat nici acum.
Cel mai simplu puteti verifica voi din telefon la *123# daca e activ sau nu. Eu am fost plecat din tara pe 15 Iunie - m-am intors abia de saptamana asta. 5 persoane din cei cu care am fost plecat s-au trezit brusc pe 15 fara roaming desi abonametele aveau roaming. Eu pe 15 am primit mesaj cu "Bine ai venit in tara, te rugam sa ne spui cum a fost experienta de Roaming avuta..." In momentul primirii SMS-ului eram la Atena. De cand a ocupat Romania Grecia, nu stiu. |
#25
Posted 22 June 2017 - 11:49
La Vodafone UK a fost simplu, din 11.06 tot ce aveai in abonament/cartela se putea folosi si in U.E. La depasire se aplicau tarife nationale.
La Vodafone Romania se vede managementul stil romanesc, doamne fereste sa piarda ei 1 cent. |
#26
Posted 22 June 2017 - 12:09
eiffel, on 22 iunie 2017 - 11:24, said:
Au fost probleme serioase la Vodafone in special in 15 iunie - probabil nu s-au remediat nici acum. Cel mai simplu puteti verifica voi din telefon la *123# daca e activ sau nu. Eu am fost plecat din tara pe 15 Iunie - m-am intors abia de saptamana asta. 5 persoane din cei cu care am fost plecat s-au trezit brusc pe 15 fara roaming desi abonametele aveau roaming. Eu pe 15 am primit mesaj cu "Bine ai venit in tara, te rugam sa ne spui cum a fost experienta de Roaming avuta..." In momentul primirii SMS-ului eram la Atena. De cand a ocupat Romania Grecia, nu stiu. |
#28
Posted 22 June 2017 - 12:59
Catean, on 22 iunie 2017 - 11:49, said:
La Vodafone UK a fost simplu, din 11.06 tot ce aveai in abonament/cartela se putea folosi si in U.E. La depasire se aplicau tarife nationale. La Vodafone Romania se vede managementul stil romanesc, doamne fereste sa piarda ei 1 cent. Problema e diferenta de pret per minut sau MB intre cele 2 tari de exemplu. Ai nostri trebuie sa cumpere minute la preturile lor si sa le refactureze catre clientul roman la preturi "romanesti". |
|
#29
Posted 22 June 2017 - 13:28
Cum sa cumpere la pretul lor? Normele U.E. impun un maxim de interconectare si cost date la fel pe tot spatiul uniunii.
|
#30
Posted 22 June 2017 - 13:35
#31
Posted 22 June 2017 - 13:38
Pai aici : http://europa.eu/you...ts/index_en.htm
Wholesale cap : 3.2 cents per minute of voice call made 1 cent per SMS 7.70 euro per GB of data (cap in 2017) Astea sunt maxime. Operatorii clar negociaza mult mai jos intre ei in functie de trafic. Edited by Catean, 22 June 2017 - 13:41. |
#32
Posted 22 June 2017 - 14:02
Pai la noi e 1 eurocent minutul pentru piata interna si nu ii vad pe ai nostri cu atat de multe minute intrate din exterior ca cei de afara.
|
#33
Posted 22 June 2017 - 14:11
alexa32, on 22 iunie 2017 - 14:02, said:
Pai la noi e 1 eurocent minutul pentru piata interna si nu ii vad pe ai nostri cu atat de multe minute intrate din exterior ca cei de afara. Cred ca totul se reduce la cata populatie are un stat din UE. Clar Germania/Franta/UK/Polonia vor avea alta putere la o negociere, cand au zeci de milioane de abonati, nu milioane ca operatorii nostri. Idee ii ca avem limite maxime acum si sunt sigur ca nici macar un singur operator nu va lucra la nivel maxim, probabil mai jos de jumatate. |
|
#34
Posted 22 June 2017 - 14:17
Am sunat la Vodafone - i-am prins după o oră de ascultat poezia cu "nu închideți bla bla bla" - rezultat:
Ea - Cum să nu, aveți roamingul activat. Eu - Domnișoară, pe site apare că e dezactivat și că nu se poate activa pentru abonamentul meu. Ea - Nu se poate așa ceva. Eu - Eu pe cine cred - site-ul sau o voce la telefon? Ea - La mine apare ca fiind activat. Eu - Vă trimit printscreen. Ea - Trimiteți. Eu - Mai am o problemă - mi s-a făcut o ofertă ieri, am refuzat-o, acum apare ca acceptată pe site. Ea - La mine nu apare. Eu - Vă trimit printscreen. Vă rog să dispară de acolo. Ea - Trimiteți. Încep să cred că își actualizează sistemul și cineva a intrat cu picioarele acolo unde ar fi trebuit să lucreze cu capul. Aștept să văd în cît timp reacționează. |
#35
Posted 22 June 2017 - 15:09
Tocmai ce am benoclat si eu ochii pe cont. Imi apare si mie inactiv (sau mai bine zis "in fundal" roamingul) si imi zice ca nu e disponibil, desi de 1 Mai am fost la bulgari si s-a conectat la MTel (cu binecunoscutul mesaj "Bine ai venit in ...."). Cum nu ies in urmatoarea perioada din tara, am zis sa merg pe *100#. La International si Roaming, din cele 3 optiuni (1. International, 2. Roaming si 3. Vodafone peste hotare) la 2 si 3 imi apare "Transfera bani prin M-Pesa"... Cred ca e busit binisor sistemul pe partea de roaming.
LE: am 3 abonamente: 2 Red4All de 13E (pe amblele roaming inactiv) si un CVT de 8 E( pe care am roaming activ)... Edited by Pololica, 22 June 2017 - 15:10. |
#36
Posted 22 June 2017 - 15:42
Sper ca va dati seama ca nu exista o problema cu serviciul de roaming in sine, ci cu modul de prezentare al acestui serviciu prin canale diverse (web, ussd, whatever).
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users