Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Nedumerire ambreiaj
Last Updated: Mar 12 2019 18:34, Started by
Schweppsey
, Jun 22 2017 05:36
·
0
#37
Posted 22 June 2017 - 14:04
@bumpocbum
cheful e una si faptul ca banda 1 este impracticabila e alta poveste. problema la condus e tot timpul ierahizarea prioritatilor si evaluarea riscurilor... Edited by arg, 22 June 2017 - 14:05. |
#38
Posted 22 June 2017 - 14:08
Sunt mult prea rare soselele bune in Ro, mai ales prima banda. Nici macar prapadeniile de autostrazi nu sunt intregi. Dar iti dau dreptate asa ca pun "cheful" in ghilimele.
Apropo de prima banda am vazut cum o duba pe autostrada Bucuresti-Constanta a luat in plin un parapet de pe margine, era chiar in fata mea. Pe prima banda soseaua s-a lasat si a tinut apa.... Edited by bumpocbum, 22 June 2017 - 14:12. |
#39
Posted 22 June 2017 - 14:10
Oameni buni, ce atata tura vura si certuri ? Luam masina cu cutie automata si am scapat de griji.
|
#41
Posted 22 June 2017 - 14:16
Ma gandesc ca o stii cutia automata. Nu intri in zapada.
|
#43
Posted 22 June 2017 - 14:20
Poate pun astia pe viitor pe cutiile de viteze functia "iesire din zapada" Pui schimbatorul pe pozitia S (snow).
|
#44
Posted 22 June 2017 - 14:22
mie-mi place la cutia automata situatia cand esti cu botul la vale si ai un obstacol in fata foarte aproape.
|
#45
Posted 22 June 2017 - 16:41
Ce-are cutia automata cu zapada?!
Problema este intre volan si scaun, nu in cutie! |
#46
Posted 22 June 2017 - 23:29
Aici ți-a zis cum se face; nota 10.
Repet și eu cu o formulare proprie: când te apropii de un viraj: dacă e nevoie semnalizezi, reduci viteza suficient(ca să nu iei virajul pe două roți), treci intr-o treaptă de viteză adecvată(și deja ai eliberat ambreiajul), parcurgi virajul putând controla direcția/volanul cu ambele mâini și fără a călca apa cu picioarele, anulezi semnalizarea dacă nu s-a oprit și asta e tot - nu faci cruce, nu bați mătănii, nu umbli la climă, la radio, la tel.; dacă e o intersecție te benoclezi bine să nu dai peste vreun mititel care traversează. Cum stai cu vederea periferică? Cel mai bine fă rost de la vechituri de o carte de condus dinainte de '89; acolo scrie clar și concis cum se conduce. |
|
#47
Posted 23 June 2017 - 11:21
daca esti nevoit sa franezi de urgenta (pieton, trecere, masina in fata care opreste) in curba, nu e bine sa ai ambreiajul apasat? in caz contrar la oprirea full moare motorul, tu fiind intr-a 3a sau cat erai
|
#48
Posted 23 June 2017 - 11:24
cand franezi de urgenta automat calci si ambreajul, sau ma rog unii nu au jocul de picioare facut si calca cu disperare acceleratia in loc de frana.
|
#49
Posted 23 June 2017 - 11:25
Da' mai da-l dracului de motor, mai bine moare el decat pietonul. Raspuns: NU.
|
#50
Posted 23 June 2017 - 14:15
Flat, on 23 iunie 2017 - 11:21, said:
daca esti nevoit sa franezi de urgenta (pieton, trecere, masina in fata care opreste) in curba, nu e bine sa ai ambreiajul apasat? in caz contrar la oprirea full moare motorul, tu fiind intr-a 3a sau cat erai La franarea de urgenta NU mai ai timp sa apesi pe ambreiaj. Si daca motorul se opreste nu e nici o problema. Tyby, on 22 iunie 2017 - 16:41, said:
Ce-are cutia automata cu zapada?! Problema este intre volan si scaun, nu in cutie! Din cate am citit multi au probleme cu iesitul din zapada prin balans....care e mult mai dificil de realizat (daca e posibil asa ceva).... Dar cum nu am cutie automata am relatat ce am vazut live dar si din diverse postari de pe net... Deci conducatorul auto e de vina ca nu stie sa folosesca automata ca sa faca balans.... |
#51
Posted 23 June 2017 - 22:13
Flat, on 23 iunie 2017 - 11:21, said:
daca esti nevoit sa franezi de urgenta (pieton, trecere, masina in fata care opreste) in curba, nu e bine sa ai ambreiajul apasat? in caz contrar la oprirea full moare motorul, tu fiind intr-a 3a sau cat erai 2. Iei viraj cu a 3-a doar subturat, altfel de la 40km/h în sus iei curbe ale șoselei, evident cu viteza adecvată și în treapta de viteză corespunzătoare. |
|
#52
Posted 26 June 2017 - 10:57
danvlas, on 23 iunie 2017 - 11:25, said:
Da' mai da-l dracului de motor, mai bine moare el decat pietonul. Raspuns: NU. Corect! bumpocbum, on 23 iunie 2017 - 14:15, said:
La franarea de urgenta NU mai ai timp sa apesi pe ambreiaj. Si daca motorul se opreste nu e nici o problema. De ce sa n-ai timp?! Franare de urgenta inseamna ... chiar de urgenta: ambele picioare pleaca reflex catre frana / respectiv ambreiaj. De altfel de aici vine si problema comuna intalnita de catre soferii de manuala la primele "ture" cu o automata: se reped cu ambele picioare si, cum pedala de frana e ceva mai lata (in general) la automate, ciupesc capatul pedalei de frana cu piciorul stang. Rezultatul poate fi interesant daca pasagerii nu poarta centura. M-a rugat saptamana trecuta un prieten (sofer vechi, cu multa experienta, insa niciodata pe vreo automata) sa fac un pic de teorie / practica cu el inainte de a pleca la drum cu o masina automata. Dupa cateva ture s-a lamurit ce si cum, dar a comentat la mentiunea mea de mai sus ("nu are cum, doar nu conduc de ieri!"). Ieri am vorbit cu el, si mi-a spus ca au fost tare bune centurile la prima franare de urgenta! bumpocbum, on 23 iunie 2017 - 14:15, said:
Din cate am citit multi au probleme cu iesitul din zapada prin balans....care e mult mai dificil de realizat (daca e posibil asa ceva).... Dar cum nu am cutie automata am relatat ce am vazut live dar si din diverse postari de pe net... Deci conducatorul auto e de vina ca nu stie sa folosesca automata ca sa faca balans.... Cum spuneam si mai sus: de cele mai multe ori problema este intre volan si scaun. Majoritatea masinilor cu automata cat de cat actuala schimba vitezele suficient de repede incat sa nu fie un neajuns pentru a face balans. |
#53
Posted 26 June 2017 - 15:50
Mda,numai ca la unele din sărăciile astea actuale nu mai poti dezactiva manual esp,asr sau ce drac are si mai iesi din zapada doar împins
|
#54
Posted 26 June 2017 - 16:01
asr-ul te scote mai usor din zapada, ca se comporta ca un diferential blocabil... in loc sa se invarta aiurea doar o roata, o va face sa traga si celalta...
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users