Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Ford C-Max 1.8 benzina nu trage
Last Updated: Jun 26 2017 19:50, Started by
Lady_pompea
, Jun 21 2017 21:53
·
0
#1
Posted 21 June 2017 - 21:53
Salut. Sunt nou posesor de c-max (pt prima oara ford) si va rog sa ma ajutati cu ceva sfaturi, avand o problema cu masina; o am de doua saptamani si de cand am luat-o am observat ca nu trage in special la plecarea de pe loc. La rece, de ex. dimineata sa zic ca are "vlagă", dar in momentul in care se incalzeste motorul parca ar fi "leșinată"; daca mai pornesc si AC-ul, ajung in postura in care ma claxoneaza cei aflati in spatele meu. Daca o turez undeva peste 3000 rpm, incepe sa aiba forta si sa traga bine insa sub 3000 am senzatia ca trag o remorca plina cu lemne dupa mine (sau o masina).
Am fost la mecanic cu ea, a pus-o pe tester si ca eroare i-a dat ca ar fi catalizatorul; in momentul in care a pus mini-camera cu fir si s-a uitat in interiorul esapamentului, catalizatorul practic era impecabil. Apoi mi-a zis ca ar fi a doua sonda lambda cea dupa catalizator; am schimbat-o cu una noua dupa care i-am facut si schimbul de ulei, filtre (cel de ulei si aer) si bujiile. Dupa aceasta operatiune parca merge si mai prost. Mentionez ca motorul sta bine in relanti, nu oscileaza deloc -cu exceptia in care pornesc AC-ul, atunci are o oscilatie cam de 200 rpm-, se tureaza bine pana in zona rosie, nu are intreruperi. Si ar mai fi o chestie ciudata: in momentul in care accelerez f usor parca trage mai bine, dar daca accelerez mai tare am senzatia ca ceva o tine, ii moare acel sprint, in acelasi timp auzindu-se si un sunet ca de vaacum, ca si cum ar trage aer pe undeva (nu-mi dau seama unde se aude) si asta doar in mers (in sarcina). Motorul e cel de 120 CP cu distributie pe lant, masina fiind din 2004 luna ianuarie. Pt cei ce ati intampinat o astfel de problema, va rog sa ma ajutati cu ceva sfaturi/pareri si cum ati rezolvat problema. Va multumesc. |
#2
Posted 21 June 2017 - 22:02
Eu daca as avea aceasta problema , ias da pe o autostrada vreo 50-100 de km , jaruiala , adica turata cat sa nu ia foc motorul . In loc de a cincea , dai cu a patra , jar , 130-150 .....unde si cum ai loc . Parerea mea este ca masina aia a fost folosita mult timp subturata .
|
#3
Posted 21 June 2017 - 22:06
ford c-max trouble -> https://www.google.r...iw=1024&bih=614
An fabricatie , nr de km . A testat "mecanicul" , daca "patineaza ambreajul" ? |
#4
Posted 21 June 2017 - 22:12
Scoate mufa de la debitmetru si vezi cum trage. Daca e diferenta mare, schimba-l. Nu da erori decat atunci cand e defect si nu mai functioneaza deloc. Cand e pe duca da valori false si e posibil din cauza asta sa traga prost. Valori aiurea ai si cand trage motorul aer fals pe admisie dupa debitmetru.
Film ca sa vezi care e debitmetru si cum scoti mufa. O sa ti se aprinda becul check-engine dupa ce scoti mufa, dar nu e nici o problema. Edited by N62B44, 21 June 2017 - 22:13. |
#5
Posted 21 June 2017 - 22:13
Cand patineaza ambreiajul, pai numai asta stie sa faca, egal de turatie.
Eu zic ca nu e el cauza si as da vina pe clapeta de acceleratie. Dar niciodata nu poti spune exact, doar asa din auzite. Edited by ericmario, 21 June 2017 - 22:14. |
#6
Posted 21 June 2017 - 22:30
ai avut cumva diesel inainte?
Ce descrii tu pare sa fie picior de dieselar care trece pe bezina aspirata. Daca schimbi sub 3k ture la o bezinara aspirata folosesti cam 60 de cai si vreo 150nm, asa cum se poate vedea acia. E totusi o duba, relativ grea. Schimba si tu mai sus, spre 4k rpm, si sa vezi schimbare. |
#7
Posted 21 June 2017 - 22:34
Eu nu inteleg ce tot ii trageti cu benzinar , sau diesel ....eu conduc zilnic si pe benzina si pe motorina , le schimb si de 3-4 ori pe zi intre ele . Nu exista sa nu sesizezi diferenta . Orice motor , cere singur sai dai o viteza anume . Daca esti '' surd '' , o sa mergi , ori turat , ori invers , subturat . Eu nu am vazut diferenta intre benzina si diesel in afara de putere .
|
#8
Posted 21 June 2017 - 22:37
Sunt soferi si soferi. Unii schimba la turatie,a altii se invata la ureche, etc.
|
#9
Posted 21 June 2017 - 22:47
"Eu stiu una , care nu stia ca are 5 trepte la masina !" Am recomandat sa o vinda , sa mai puna ceva si ia o hidramata !
P.S.- Am avut una , care nu stia ca are marsariere masina ! Cred ca intelegeti cum a luat permisul ! Eu am ramas fara cuvinte .....! Edited by tidicristi, 21 June 2017 - 22:51. |
#10
Posted 21 June 2017 - 23:11
"marsariere" cristi? Da-o dracu' franceza, macar daca scriai corect...
|
|
#12
Posted 26 June 2017 - 19:50
"A facut cu olguta franceza" , nu cu ea , dar e posibil la schimbul de ulei "gratis" sa fi fost neste PEREMISTE ! Erau fomiste rau ! Baby ..baby ..dupa atitia mosi !
P.S. - Inca sunt "dement" : 1.82 si 85 , chiar daca ma aproprii di 49 ! Edited by tidicristi, 26 June 2017 - 19:52. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users