Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
GARANTIE IMEI
Last Updated: Oct 16 2018 13:16, Started by
BasTyy
, Jun 21 2017 19:34
·
0
#1
Posted 21 June 2017 - 19:34
Va salut, am o nelamurire privind garantia pe baza IMEI - ului. Sunt cativa vanzatori pe site uri specifice (olx,okazii) cu telefoane SAMSUNG ce sustin ca telefonul va beneficia de garantie de un AN in momentul in care se activeaza. Vreau sa stiu daca asta e adevarat deoarece acestia nu emit nici un fel de factura. In caz ca telefonul are vreo defectiune voi beneficia de repararea produsului?Multumesc anticipat
|
#2
Posted 21 June 2017 - 19:38
BasTyy, on 21 iunie 2017 - 19:34, said: Va salut, am o nelamurire privind garantia pe baza IMEI - ului. Sunt cativa vanzatori pe site uri specifice (olx,okazii) cu telefoane SAMSUNG ce sustin ca telefonul va beneficia de garantie de un AN in momentul in care se activeaza. Vreau sa stiu daca asta e adevarat deoarece acestia nu emit nici un fel de factura. In caz ca telefonul are vreo defectiune voi beneficia de repararea produsului?Multumesc anticipat |
#3
Posted 21 June 2017 - 19:39
nu e adevarat, sunt doar niste bisnitari care incearca sa prosteasca pe cine pot, sunt probleme cu garantia si cind cumperi oficial de la magazin, crezi ca se mai uita cineva la tine cu garantie de la bisnitarii de pe olx ?
|
#4
Posted 21 June 2017 - 19:39
Nu pune botul la asa ceva ca o sa ti-o iei cu varf si indesat cand o sa ai nevoie de "garantie". Nu exista asa ceva, cel putin asa stiu eu. Garantia se acorda NUMAI pe factura, fara BS-uri de genul "ai un an garantie pe imei". Asta inseamna pentru ESD (adica service-ul Samsung Romania) jack sh1t.
|
#5
Posted 21 June 2017 - 19:41
Fara factura la Samsung nu se repara
Edited by kikipiki2, 21 June 2017 - 19:41. |
#6
Posted 21 June 2017 - 19:47
Factura sau bon fiscal sunt suficiente.....
Edited by xmanyacs77, 21 June 2017 - 19:53. |
#7
Posted 21 June 2017 - 19:55
xmanyacs77, on 21 iunie 2017 - 19:47, said:
Dar teparii de pe OLX/okazii nu dau bon fiscal sau factura originala, deci pa si pularevedere cu garantia aia. Am luat eu S5-ul meu de pe OLX, 450 lei, cutie, incarcator, fara casti, fara garantie etc, ma uit sa vada data de fabricare, 2015.09.18, 18 septembrie 2015. Nici macar 2 ani nu are. primul lucru care il fac e root+custom rom. Knox 0x1. Sayonara garantie. Nici nu aveam nevoie de tine.
|
#8
Posted 21 June 2017 - 20:02
Din cate stiu numai la Apple functioneaza ceva de genul, adica garantia e legata de s/n si incepe din momentul primei activari a iDevice-ului. Dar e posibil sa fie valabil numai in tarile cu apa calda la robinet (adica nu Republica Bananiera romania), si doar in Apple Store.
Edited by Hider141, 21 June 2017 - 20:03. |
#9
Posted 21 June 2017 - 20:05
BasTyy, on 21 iunie 2017 - 19:34, said:
Va salut, am o nelamurire privind garantia pe baza IMEI - ului. Sunt cativa vanzatori pe site uri specifice (olx,okazii) cu telefoane SAMSUNG ce sustin ca telefonul va beneficia de garantie de un AN in momentul in care se activeaza. Vreau sa stiu daca asta e adevarat deoarece acestia nu emit nici un fel de factura. In caz ca telefonul are vreo defectiune voi beneficia de repararea produsului?Multumesc anticipat Tot factura dovedeste ca vanzatorul respecta termenii contractului dintre fabricant-furnizor-vanzator. Edited by Owidiu, 21 June 2017 - 20:08. |
#11
Posted 22 June 2017 - 13:19
#12
Posted 22 June 2017 - 14:17
#14
Posted 26 June 2017 - 08:46
#15
Posted 16 October 2018 - 08:28
Salut, tocmai am primit răspuns de la samsung la aceasta întrebare. Fără bon fiscal sau factura, nu beneficiază de garanție niciun produs, doar contra cost. Și sa fie fabricat pentru piața europeană și Elveția. Am sa atașez Conversația ca sa fie clar pentru toți. Spor
Salut, tocmai am primit răspuns de la samsung la aceasta întrebare. Fără bon fiscal sau factura, nu beneficiază de garanție niciun produs, doar contra cost. Și sa fie fabricat pentru piața europeană și Elveția. Am sa atașez Conversația ca sa fie clar pentru toți. Spor robylup, on 26 iunie 2017 - 08:46, said: si pe ce baza ti-l schimba? robylup, on 26 iunie 2017 - 08:46, said: si pe ce baza ti-l schimba? Eu am avut un iPhone luat de pe net, fără acte. In baza imei mi au înlocuit telefonul in ultima luna de garanție pe baza de imei. La istyle Băneasa l am înlocuit. Nu îți cere nimeni nimic la Apple cât este acoperit de garanție pe imei. Era un 5se și era o problema de baterie. Mi au dat unul nou, in câteva zile. Attached Files |
|
#16
Posted 16 October 2018 - 13:16
romanu_ro, on 16 octombrie 2018 - 08:28, said: ... Mda, eu am o experienta diferita la SAMSUNG Customer Service Plaza(ala la APACA) , mi-au reparat o camera NX300 pe garantie fara nici un act( printasem comanda facuta on-line in DE cu fro 3 ani in urma - nici nu s-au uitat la ea) doar cu serial number -ul de pe ea. La iphone, la fel, la Noumax, n-au cerut nici o factura/bon, a doua zi aveam altul nou/refurb, whatever... Edited by Ciubex, 16 October 2018 - 14:35. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users