Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Golf 7 facelift 2017 1.4 tsi

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
969 replies to this topic

#55
the_same

the_same

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,131
  • Înscris: 13.11.2012
Sau dezavantaje?
Mai merita luat motorul de 1.4 și 150cp în acest caz, sau mai bine noul 1.5 ?

Edited by the_same, 26 June 2017 - 22:14.


#56
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007
sa o stapanesti sanatos si multi km fara probleme. desi astra parca arata mai bine, golf este alegerea rationala.

eram curios cum este motorul nou de 1.5 dar cred ca raman cu curiozitatea :)))

#57
Ford3

Ford3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,215
  • Înscris: 25.06.2017

View Postbobalex18, on 27 iunie 2017 - 08:59, said:


eram curios cum este motorul nou de 1.5 dar cred ca raman cu curiozitatea Posted Image))

Parca nu a aparut inca !

#58
andrew1980

andrew1980

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 858
  • Înscris: 01.10.2008
Turbina cu geometrie variabila, paletele turbinei nu sunt fixe ci mobile si in functie de turatia si incarcarea motorului isi pot modifica unghiul lor , dand astfel cuplu mai mare la turatii mai joase. Ca si fapt negativ ar fi ca pana acum nu preau au pus pe motoare pe benzina asa ceva ca alea functioneaza la temperaturi mai mari ca si cele pe motorina si turbina trebuie sa fie facuta dfin materiale superrezistente ca mecanismul de miscare al paletelor sa reziste la temperaturi cu circa 200 de grade mai mari ca la diesel... Cine stie poate VW a gasit leacul...

#59
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015
E ceva nou pe benzina si pot aparea probleme.
Totusi la diesel se folosesc de mult timp ...
Nu sunt adeptul de tester pentru VAG...

#60
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

View Postbobalex18, on 27 iunie 2017 - 08:59, said:

eram curios cum este motorul nou de 1.5 dar cred ca raman cu curiozitatea Posted Image))
Date tehnice la intrebarea ta.
https://forum.softpe...-golf-facelift/

View Postfotbal5, on 27 iunie 2017 - 10:15, said:

E ceva nou pe benzina si pot aparea probleme.
Totusi la diesel se folosesc de mult timp ...
Nu sunt adeptul de tester pentru VAG...
Niciodata nu este indicat sa cumperi tehnologii noi aparute recent pe piata.Este indicat sa astepti cativa ani pana ce acele tehnologii se maturizeaza si se vindeca de bolile copilariei.

Edited by max_01, 27 June 2017 - 10:39.


#61
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015
A si era sa uit 1.5  are filtru de particule Posted Image , se pare ca (poate ma insel) dar au adaugat 100 cc ca sa poata compensa pentru putere si a oferii o poluare mai mica...

#62
andrew1980

andrew1980

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 858
  • Înscris: 01.10.2008
Sigur, am uitat si eu, da au bagat filtrul de particule si erau nevoiti sa mareasca cilindrea fiindca orice motor care este sugrumat cu un DPF pierde putere serios... se si vede ca noul 1.5TSI are parametri identici cu vechiul 1.4TSI 150ACT...chiar la accelrartii pe unele modele are un pic de pierdere...

#63
Ford3

Ford3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,215
  • Înscris: 25.06.2017
GPF nu DPF. Dar nu cred ca pierderile, dacă exista, are legătură cu el. Este complet diferit de DPF și de aceea este și de 10 ori mai ieftin.
Este un simplu filtru de particule și nu are rol in neutralizarea Nox, deoarece benzinarele nu emit așa ceva.

#64
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008

View Postbobalex18, on 27 iunie 2017 - 08:59, said:

sa o stapanesti sanatos si multi km fara probleme. desi astra parca arata mai bine, golf este alegerea rationala.

Gusturile nu se discuta, dar mi se pare ca Golf-ul arata mai bine (la interior sigur materialele au o calitate mult mai buna, exteriorul tine de stilul fiecaruia).

#65
cepy

cepy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 977
  • Înscris: 03.12.2010
La exterior e discutabil care e arata mai bine.sa zicem ca poate si la interior depinde mult de fiecare.mie mi-au placut amandoua la interior, poate la exterior mai mult astra, dar calitatea materialelor e superioara la golf.sunt pe forumul Opel utilizatori care se plang de greieri dupa doar 8000km. Iar la antifonare,tinuta de drum si cum absoarbe denivelarile golf dupa mine iese castigator.plus ca la opel nu prea mi-a placut cutia aia etajata mai lung pt un consum f bun in detrimentul dinamicii.cel de 150cp trage binisor, dar parca asteptam ceva mai mult de la el. Eu unul la stilul meu de mers prefer dinamica mai buna in fata consumului.
Se pare ca pe joi o sa pot ridica masina. De abia astept, ca poate mai imi dispare din indoiala daca nu cumva era mai bun un Passat break 2014 cu 150k km pe la 11500euro.

#66
tatalor51

tatalor51

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,316
  • Înscris: 01.01.2014

View Postcepy, on 27 iunie 2017 - 21:27, said:

Se pare ca pe joi o sa pot ridica masina. De abia astept, ca poate mai imi dispare din indoiala daca nu cumva era mai bun un Passat break 2014 cu 150k km pe la 11500euro.
Nu era. O sa-ti dispara, garantat :)

#67
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Postcepy, on 27 iunie 2017 - 21:27, said:

...Se pare ca pe joi o sa pot ridica masina. De abia astept, ca poate mai imi dispare din indoiala daca nu cumva era mai bun un Passat break 2014 cu 150k km pe la 11500euro.
Iti va trece indoiala aia repede. Poate mai repede decit te-ai astepta... De cum te vei urca in MASINA NOUA.

#68
Yukoto

Yukoto

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,248
  • Înscris: 11.09.2012

View Post_R_A_D_U, on 27 iunie 2017 - 22:13, said:

Iti va trece indoiala aia repede. Poate mai repede decit te-ai astepta... De cum te vei urca in MASINA NOUA.

Subscriu.

#69
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014
Felicitari pentru achizitie, s-o stapanesti sanatos !

Poate ne spui de ce ai ales Golful, ca din ce am citit pe forum sunt cam slabute, scumpe si praf la fiabilitate. Ai studiat temeinic si celelalte modele care sunt cotate mai bine (Kia, Hyundai, Reno, Pejo, Opel, Toyota, Honda, etc.), sau doar te-ai lasat dus de turma numeroasa care alege VW blind ? Ziceai ca se vand ca painea calda ? Ce a ajuns marketingul asta ....

#70
andrew1980

andrew1980

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 858
  • Înscris: 01.10.2008
@Mufasa...apoi si tu ai citit asa printre randuri, Golf 7 chiar este o serie reusita , iar noua generatie de 1.4TSi, cele facute dupa 2013 chiar sunt lipsite de probleme. Ma faci sa rad cand enumeri acolo Renault si Peugeot sau chiar Opel ca marci mai fiabile...in fine momentan la Golf 7 i se poate imputa ca intr-adevar este prea scump in segmentul sau dar problemele de fiabilitate sunt generate de alte motorizari si modele din concern...dar asa din auzite e usor sa blamezi orice(mai ales daca bunul respectiv mai este si relativ scump)... Asa a fost si cu Megane...megane 2 intr-adevar a fost un model mai problematic.. dupa ce au trecut pe 3, un model mult mai reusit si fiabil, veneau unii pe diferite forumuri si umpleau jumatate de pagina ca din spusele a nu stiu cine sunt naspa, etc etc. si ca renault sucks forever. Noul I30 de la Hyundai intr-adevar pare a fi un model reusit si pana acum hyundai a stat bine la fiabilitate, Kia la fel doar ca este mai austera ca si masina, Honda, la fel  de scumpa ca si Golf 7 si calitatea interiorului noului Civic nu este la fel de buna ca al unor modele europene, plus are motorizari absolut noi, care o fie ele Honda(deci teoretic foarte fiabile) dar si ei acum au trecut pe downsizing turbo si cine stie, eu as mai astepta o vreme cu ele... plus ca unora li se pare foarte urat noul civic ( mie nu, dar majoritatea fac spume la gura cand le vad -  stim bine ca romanul de rand este tipul de om mai clasic care isi ia o octavia si restul nu mai conteaza ) .
Probabil nici eu nu as lua in momentul de fata Golf 7, dar am testat noua astra, focus, da Golf, Octavia... Peugeot 308 si la interior si finete nici unul nu trece de Golf ( un golf mai bine echipat) , da focusul are un tren de rulare al naibii de bun, Peugeot absoarbe bine denivelarile si este SF un pic in interior, Astra pare a fi un allrounder la toate dar la calitate imediat vezi unele lipsuri chiar si la modele bine echipate( si asta vazut pe un Astra combi de 27 000 euro) ... nu sunt masini rele dar nici mai bune ca Golful...deci pot sa il inteleg pe colegul de ce Golf si nu altceva...

Edited by andrew1980, 28 June 2017 - 08:11.


#71
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007
nu sunt fan golf. absolut deloc. dar în segment, mi se pare cea mai bună alegere.

#72
cepy

cepy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 977
  • Înscris: 03.12.2010
Mersi, cred ca am mai zis pe aici ca am studiat un an toate modelele din clasa compacta. Sa le iau pe rand:
Toyota Corolla a fost prima testata. Era o varianta cu motor aspirat 1.6 132cp cu cutie automata cvt. In primul rand cutia aia mi se s-a parut destul de ciudata, dar oricum nu luam cu cutie automata. Motorul nu mi s-a parut ca trage cine stie nici de la 4-5000 rpm. Antifonare slaba, de la 100 se auzea vantul si motorul destul de bine in masina. Pretul pt o echipare luna care nu mi se parea ca are de toate era pe la 17000 si ceva de euro. Mi s-a parut f mare pretul.
Civicul vechi sedan era primul in topul preferintelor datorita pretului di dotarilor. Asta pana am facut drive test. Motorul tragea bine, dar antifonarea mi s-a parut praf, parca nu era nici o diferenta fata de Clio al meu. Plasticele interioare destul de slab calitativ.
Am vazut si civicul noul, n-am facut drive test ca nu m-a bagat nimeni in seama 15 min. cat am stat pe acolo cu toate ca eram singurul client din showroom. Dar m-am suit in ea si mi se pare ca plasticele tot nu sunt asa calitative cum ar trebuii la o masina de 20000 euro. Am exclus-o datorita pretului peste 20000 euro pt motorizarea de 1.5 t. ( de la nici o marca nu am luat in considerare  vreo motorizare de 1.0).
Hyundai i30: motorul de 1.4t 140cp mi-a placut, trage f bine. Plastice slabe calitativ, insonorizare ok ( nici slaba, nici f buna). Ciudat ca si in echiparea full nu ai decat bluetoth, nu poti sa pui navi sau Android Auto. Face cam inutila tabletica aia( e destul de mica),care e buna doar pt camera marsarier si sa-ti vezi agenda telefonica.
Peugeot 308 o masina care nu mi-a spus mai nimic, nu m-a impresionat cu nimic. Test driveul a fost destul de scurt, nu cred ca a avut mai mult de 3 km. Antifonare ok, ca aspect nu m- a impresionat, nici nu pot sa spun ca e urata.interiorul ca design mie mi se pare ciudatel. Spatiu micut in spate.  La niste preturi de 18000-19000 cu reduceri am zis pas.pe benzina au motorul de 1.2 130cp( nu ma incanta motorizarile de 1.0 si 1.2 indiferent ca scot 130cp).
Megane echiparea intense ( in restul echiparilor mi se pare ca arata destul de trist interiorul) a fost unul dintre finalisti. Echiparea intense are cam tot ce ti-ai dorii. Mi-a placut mult designul si interior si exterior. Antifonare bunicica, stabilitate la fel ( la ambele criterii astra si golf mi se par clar superioare). Problema a fost unei motorizari potrivite pt mine pe benzina.1.2 130cp am ecplicat mai sus de ce nu prefer.1.6 200cp venea doar impreuna cu echiparea gt care ducea pretul spre 20000euro.1.2 130cp intense era 15700 euro si daca as fi fost limitat la un buget de 15-16000 euro maxim asta ar fi fost alegerea. 1.5 dci 110cp intense era 16700, dar nu m-a impresionat cum trage.au auzit ca consumabf bine dar nu ma intereseaza in principal aspectul asta. 1.6d 136cp intense era 17700.suna bine dar era deja cam mult pt un renault+ diesel in conditiile in care nu fac mai mult de 15000km.
Kia ceed, una din favoritele mele avand una in familie, dar mergand la Kia in aceeasi zi in care inainte am fost la Opel si vw  s-au vazut clar plasticele mai proaste, tapiteria mai proasta, confortul in scaune mai slab. Un plus pt kia ar fii garantia de 7 ani  pt toate reperele masinii.Motorizarile iarasi nu mi se par inspirate, as putea spune usor depasite. Singurul motor care mi-ar fi satisfacut nevoile de dinamica ar fi fost 1.6d 136cp (care trage f bine si are un consum bun). Iar ca pret cu dotari full ar ajunge undeva la 18000.
Opel Astra pana in ultima clipa era sa fie ea aleasa. Am explicat si mai sus de ce am preferat golful.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate