Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
[REZOLVAT] RDS mi-a emis o factura dupa 10 luni
Last Updated: Jul 05 2018 23:44, Started by
Lex404
, Jun 20 2017 22:05
·
0
#38
Posted 04 October 2017 - 07:25
Si eu i-am platit
Apoi am gasit capacul. Oricum plateam 10 lei/ luna aiurea. Am recuperat banii dupa maxim 2 luni |
#40
Posted 06 November 2017 - 09:22
Lex404, on 20 iunie 2017 - 22:05, said:
Am convenit cu duduia din CLuj ca no bine, imi trimiti pe mail in decurs de o saptamana si platesc. Am avut de schimbat ceva la abonament , rapid , avea program pana la 17 si trag tare de la serviciu , ajung la 15.45 , ea acolo dar pe o coala A4 trona mare inchis , o intreb de program si brusc hormonal si instinctiv urla , sunt calm din fire si nu iau decizii pripite ca altfel o rotopercutam intr-un zid de beton asa ca ies , dau telefon la sediul lor si raportez incidentul amintindu-le ca exista camere de supraveghiere pentru proba . Nici dupa acest incident efectiv nu a vrut sa decshida repetand compulsiv "exista ghiseu in Iulius Mall" . Dupa 2 saptamani o gasesc pe A. Vlaicu ...era la punctul de lucru , tot cu obiceiul de a rosti tot numele si prenumele ca rusii |
#41
Posted 06 November 2017 - 09:37
Nu mai Ètiu cum o chema pe duduie Èi nici cum arată. Dar a mea era in manastur...
In alta ordine. Depusesem o reclamaÈie referitoare la situaÈia asta la care am primit jumătate de răspuns de la userul de aici, cealaltă jumătate care ma interesa in mod direct Èi-au băgat-o direct in rect. Între timp, nu m-au mai sunat. Nici eu Èi nu mi-au mai trimis nimic cred, cât îmi mai sta prietenul asta acolo o sa Ètiu. După, lula. Chiar o sa scriu la mine pe site distracÈia, doar sa îmi găsesc timp ca acum m-am prăjit la plaja Èi mai urmează încă o săptămâna de prăjească in Boracay. RDS, între timp, poÈi sa îmi explici de ce A DURAT 10 LUNI EMITEREA UNEI FACTURI care TREBUIA EMISĂ IN TIMP special din cauza faptului ca plecam din Èara. V-am zis, ma rog, duduii de pe manastur la vremea aia, ca la sfârÈitul lunii Septembrie (2016) plec Èi la revedere. Èi cum am zis. Din Septembrie 2016 sunt numai pe plaje Èi oceane(ma rog, plus munÈi Èi desert), credeÈi ca ma interesează acum factura voastra? VedeÈi-vă de treaba. Ca in România oricum nu mai calc in următorii mulÈi ani (poate doar câteva zile sa ii văd pe ai mei). Vremea e mult mai miÈto pe aici. Probabil de la frig cu se trage de aveÈi aÈa servicii de support proaste. Ah. RDS. Pentru detalii ma puteÈi suna la tel:+639950553588. 12-18 ( nu înainte sau dupa ca sunt la bere sau efectele ei) Philippines Time (GMT +8). Hai ca e ora rezonabila, undeva când vi se trezesc maimuÈicile din call-center PS. Puteți sa ma urmăriți și pe Instagram @IskenderToFarEast Poate va mai trec frigurile. Poate o sa le povestesc și followerilor de ce ar trebui sa se ferească de RDS ... poate. Edited by Lex404, 06 November 2017 - 09:49. |
#42
Posted 28 March 2018 - 19:24
mie mi se pare foarte dubioasa reaba cu echipamentele supraevluate pe contract. cred ca fac spălare de bani... hai să fim serioși același stik huawei îl iei din China cu maxim 5euro.
|
#43
Posted 15 April 2018 - 18:29
"îl iei din China cu maxim 5euro."
Asta daca vei cumpara o bucata , daca bifezi 1000 bucati automat pretul scade , daca bifezi 10000 bucati ...cumperi X6 de diferenta . |
#44
Posted 24 April 2018 - 19:04
Nimic ieșit din comun. Așa sunt ăștia de la digi. Eu am avut dth de la ei și la închidere după 6 ani de contract îmi cereau despăgubiri de 360 ron. Le-am dat prin fălci banii și lor și cămătarilor de la ksi. Am dat echipamentul înapoi în stare impecabilă și cu ambalajele originale, plățile erau chiar cu o lună înainte (plăteam câte 12 luni). Eu la ăștia nu m-aș abona nici bătut dacă am alte opțiuni.
|
#45
Posted 25 April 2018 - 09:39
Nu stiu cum e pe alte parti dar la mine e ok, Militari,Bucuresti. Am avut ceva de furca cu decodorul CI+ pentru ca mi-au dat unul defect dar dupa mai multe sesizari, au trimis un om acasa cu un altul si in cele din urma mi l-au schimbat
Decodorul SD mi s-a defectat, mi l-au reparat. E adevarat cu ceva birocratie si drumuri dar s-a defectat din vina mea. Pe de alta parte sunt singurele probleme majore in 8 ani. Dar si pretul e pe masura, platesc 88 lei, cablu full (toate canalele HD + Digi film + HBO + CINEMAX + tel fix + tel mobil + net 300 Mgb care imi merge de fapt la 100 pentru ca nu am vrut routerul lor deci nu am pus nici fibra, eu am unul mai bun) SIngurul avantaj la celelalte companii il vad ca fiind varietatea mai mare de canale de filme/ muzica/ documentare dar nici nu pot sa zic ca la digi e chiar rau avand in vedere timpul pe care il am la dispozitie sa ma uit la tv. As plati cam degeaba, abonament la spotify oricum am, chromecast am, HBO GO am, E-great cu HD4ALL am si le-as achizitiona oricum pe toate indiferent de ce optiuni am la tv. Edited by searcher8206, 25 April 2018 - 09:42. |
#46
Posted 25 April 2018 - 11:06
maccip, on 27 august 2017 - 14:54, said:
Trebuia sa platesc nustiucat sau sa le dau modemul pe care nu-l primisem. Shit! Ma duc acasa sa caut contractul sa le arat ca modemul nu mi-a fost trimis, gasesc contractul insa... la dracu.. era bifat cum ca eu am primit modemul respectiv. Ma duc cu contractul ala, dar le spun "omeneste" ca nu mi-au dat niciun modem. Ei tineau sus si tare ca mi-au dat modemul. Cand am facut contractul am ales si un decodor SD dar cand au venit mesterii au venit fara. Le-am zis ca mnah, daca nu l-au adus atunci nu-l platesc, ei au zis ca da si ca uite nush'ce pe o hartie. Mda, ma si apucam eu atunci sa studiez hartia aia... Asa ca am studiat acum IMG_20180425_1153012_rewind.jpg 139.18K 55 downloads Pare in regula, vedem cand vine prima factura, daca contine si receiver/decodor SD in ea. |
|
#47
Posted 25 April 2018 - 18:56
Salut, theMisuser!
Echipamentele sunt oferite in baza unui proces verbal de predare-primire, astfel daca nu ai primit fizic decodorul, nu va fi facturat. |
#48
Posted 25 April 2018 - 20:17
Aha. Merci. Deci hartia din poza e acel proces verbal banuiesc.
O sa-l pastrez cu atentie |
#49
Posted 25 April 2018 - 20:59
Nu e bifat decodor SD, toate bifele sunt in spate cu o casuta, ai bifat doar ONT-ul si mininodul pentru CATV.
|
#50
Posted 26 April 2018 - 13:29
cititi bine contractele inainte sa semnati si verificati tot ce vi se baga sub nas. Daca firma e ok per ansamblu, nu inseamna ca toti angajatii ei sunt. Si invers
Poate nu ati avut de-a face cu o renuntare la serviciile Telekom dintr-o zona rurala, sa vedeti si acolo abuzuri. Acelasi sfat, sunt si romani fomisti sau dezinteresati angajati la firmele astea Edited by searcher8206, 26 April 2018 - 13:29. |
#51
Posted 26 April 2018 - 15:49
M-am mai uitat prin pliantele alea si cica primul decodor SD sau primul CAM ar trebui sa le primesc fara sa platesc lunar ceva la ele.
Inseamna ca o sa mai fac un proces verbal ceva cand/daca o sa-l primesc. Sau s-ar putea sa nu mai iau deloc asa ceva si sa raman cu ce am. E suficient tv si fara decodor/cam. Mai vedem... |
|
#52
Posted 27 April 2018 - 11:50
asa ar trebui, sa primesti unul gratuit
daca nu il primesti fa-le reclamatie, nu strica un tv in bucatarie (in cazul decodorului cu alimentare), daca ai un monitor sau tv vechi, il faci mai destept poti sa faci reclamatie direct pe contul de digi online, te suna ei sau daca ai unul smart cu PIP, te poti uita la 2 canale odata sau il conectezi la un amplif si iti merge muzica fara imagine etc etc etc eu v-am zis, ii simpatizez ca firma dar si pentru DIGI 24, au o anumita decenta la preturile care le ofera. Dar evident ca ofera si salarii mai mici, deci au si multi incompetenti sau dezinteresati. Cunosc persoane care lucreaza acolo si toti ar vrea sa plece i-am taxat la fiecare nemultumire, mare sau mica. Si cred ca au facut multi ca mine, poate si din cauza concurentei, au mai imbunatatit suportul in ultimii ani. L-au imbunatatit dar nu inseamna ca e foarte bun daca facem reclamatii s-ar putea sa fie mai bun Edited by searcher8206, 27 April 2018 - 11:47. |
#53
Posted 08 May 2018 - 15:55
Ia sa vedem ce se intampla dupa data de 25 Mai...
Stiti, i-am mai sunat o data pe 27 Martie (noroc de VoIP) Imi spune duduia, siderata si ea de situatie ca ticketul initial (deschis habar nu mai am cand, gasibil in email) a fost inchis... fara rezolvare. Imi spune ca-l redeschide (deci o luam de la capat cu alea 30 de zile, ma rog, a trecut si luna aia). Multumesc Europa! Serios, dupa 2 ani, in care v-ati dat interes 0... Multumesc EU, o sa ma joc cu GDPR-ul |
#54
Posted 18 May 2018 - 14:31
Ei dragilor...
Digi a Remediat problema! Eram acum la cina si-am primit email, scurt si la obiect. Factura a fost stornata. Nu mai apare nici pe siteul digi (btw, siteul e misto dar zona de cont e putin anapoda) e-mailul a fost trimis de la Cluj. Multumesc pe aceasca cale Digi_helper si ultimului operator RC cu care discutasem prin Martie cred, cand a redeschis ticketul inchis fara rezolvare concreta. Oamenii din RC au fost faini, am vorbit cu ei intr-un an de vreo 5-8 ori si doar o data am fost nervos, cand trecuse deja o luna de la deschiderea ticketului(August 17, cred, nu mai stiu)... apoi ii mai sunam eu din cand in cand, un buna ziua, si mi-a spus ultima tipa ca ticketul e inchis si il redeschide. Aveam deja scrise frumos niste chestii si asteptam data de 25. Am facut brainstorming legal degeaba Faceti cumva si emiteti facturile astea pe loc la inchiderea contractului, pentru a evita probleme de genul... Acuma cum am zis, eu am vrut s-o platesc cat am fost in tara. Apoi numai la aia nu m-am mai gandit, dar sa ma trezesc cu ea la fosta adresa dupa 10 luni, a fost... penibil. Si sunt ESTJ (aka executiv), ma urc pe pereti la treburi dintr-astea |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users