Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

[REZOLVAT] RDS mi-a emis o factura dupa 10 luni

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
56 replies to this topic

#1
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,484
  • Înscris: 19.04.2009
Povestea incepe in felul urmator:

Inainte sa plec pe drumuri, am cesionat contractul de Internet catre unul din colegii de apartament. Am avut un stick 3G pe care l-am pierdut si am convenit ca platesc valoarea lui.

Ei, aici vine problema. Eu am cesionat contractul undeva in jurul datei de 9 septembrie. NU am putut plati stickul pe loc (25 EUR mi-au zis, si mi-au zis ca dureaza pana se face cererea, whatever.). Am convenit cu duduia din CLuj ca no bine, imi trimiti pe mail in decurs de o saptamana si platesc.

Nu au facut-o Posted Image Nici in cont nu aparea (digicare) nimic. Serviciile au fost transferate catre noul proprietar al contractului fara niciun bai.

Astazi, la 10 luni dupa sfintire, primeste asta micu facura pe numele meu. O deschide si... Stupize Stupize: 240 RON, dintre care 40 RON achitat partial Achitat in 17.10.2016, operat in 18.10.2016 Achitat in 29.09.2016, operat in 30.09.2016 (eram deja la 1000+ km la datele alea, dar ma rog) de plata pentru Modem date Huawey Mai.2017, chiar asa scrie Posted Image


Dar eu am cesionat contractul in Septembrie 2016 si le-am zis ca pana in 24 sa-mi trimita factura pentru modem, i-am spus duduii ca plec. La urma urmei, ma cam doare in morcov sincer desi nu-mi convine.

Acuma stau si ma intreb, daca RDS nu si-a dat silinta sa emita o factura la timp de ce mi-as da eu silinta s-o bag in seama?

I-am zis colegului ca "No, da-i pace. Lasa sa astepte plata si sa ma caute cand o sa fiu prin Romania asa cum am asteptat si eu factura aia la timp".


Am mai cesionat niste contracte inainte sa plec dar "cu succes", adica toate facturile ajunse la timp, toti banii contabilizati la timp si nu s-au kkt pe ei "cat costa x penalizare/ etc" luni de zile, ba la Orange s-a facut intr-o zi cu posibilitatea platilor pe loc; ceea ce la RDS nu, ca dupa ceva declaratie data de mine ca sunt dispus sa il platesc a durat 10 luni sa se gandeasca ca face 240 RON si nu 25 EUR.


Daca ma intreaba cineva daca am de gand s-o platesc? Cu ce? Posted Image Cand am putut, si le-am zis ca ii ok, sa-mi dea factura aia cat mai repede nu s-au sinchisit. No amu dragilor, nu am bani, si nici n-o sa am prea curand. Si daca as avea, as functiona pe principiul "Daca ei nu si-au dat silinta, de ce mi-as da-o eu acum? "

Factura ii emisa in 07.06.2017...
ps. si puteti sa ma sunati cat vreti pe Vodafone, n-am credit si sunt in Roaming Posted Image

Sunt curios ce zice si Digi Helper despre situatia asta.

Edited by Lex404, 18 May 2018 - 14:34.


#2
dreaQ

dreaQ

    I'm too old for this shit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,382
  • Înscris: 02.06.2005
O sa zica "aoleu, da-mi detalii in privat" sau "il rezolv pe asta ca e moderator sa ma pun bine cu el altfel...".
Ai o restanta pe care trebuie sa o platesti simplu. Datoria nu s-a stins desi ai si tu partea ta de dreptate. Mai mult moral, nu legal. Faptul ca le-ai zis sa-ti dea factura in maxim o saptamana nu stiu daca conteaza asa mult. Da-le banii nu mai face spectacol. Sper ca nu-mi dai ban/warn... :D

#3
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,484
  • Înscris: 19.04.2009
Ma, daca as avea surplus le-as da. Dar nu am prea multi. Inainte sa plec ma pregatisem sa platesc toate facturile/ cesionez/ inchid toate contractele. Si le-am rezolvat pe toate, mai putin RDS-ul nu stia cat ii costa si aparent a durat 10 luni sa emita o factura...really?

Si da, mai mult moral ma deranjeaza decat legal. Si gandeste-te ca daca voiam sa frec un operator, frecam Orangeul. Ca la ei am avut abonament de date maricel valabil aproape inca un an. Dar la ei a functionat flawless totul.

Edited by Lex404, 20 June 2017 - 22:21.


#4
dreaQ

dreaQ

    I'm too old for this shit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,382
  • Înscris: 02.06.2005
DIn pacate rds sta destul de prost atat "operational" cat si moral. Am avut o speta asemanatoare acum ani de zile cu ei. S-au trezit in septembrie (sa zicem) ca nu am platit factura din martie (acelasi an). Zic pai si cum mi-ati incasat atatea luni daca aveam o lipsa la plata? Am reusit sa scot de la banca un extras - pe atunci plateam prin transfer bancar, o nebunie. Pana la urma au imperecheat plata mea cu factura restanta si au dres situatia. Frumos ar fi sa o bage pe "protocol" :D

#5
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Daca ai actul de cesiune , pastreaza-l ca e bun .
P.S. Corecteaza titlul topicului ( nu te scuza graba )

#6
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,484
  • Înscris: 19.04.2009
Evident ca nu am acces la niciun act, is depozitate toate prostiile ce le aveam prin cutii de care nu cred c-o sa se mai atinga nimeni cativa ani buni :lol:

#7
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Important e sa-l ai pentru data ca demonstreaza ca factura e venita ulterior ceea ce inseamna ca e nula ( factura nu cesiunea )...

Edited by Baxon, 20 June 2017 - 22:38.


#8
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,484
  • Înscris: 19.04.2009
Pai si tu ai impresia ca eu m-as intoarce in RO ca sa-l caut? Habar n-am pe unde ii Posted Image

Dar buna ideea, daca m-or cauta peste 10 ani poate o sa-l gasesc Posted Image

Dar nu e contrat de cesiune, parca era ceva de incetarea serviciilor, colegul a facut contract nou. Chiar nu mai retin cum era.

Dar in digicare de exemplu nu imi mai apar serviciile (deis mi-au pastrat contul). Insa colac peste pupaza a aparut factura acum, si crede-ma, am mai verificat din cand in cand.

Edited by Lex404, 20 June 2017 - 22:41.


#9
samebo

samebo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,434
  • Înscris: 08.05.2017
Eu sunt curios cat de legala e treaba.
Mai ales ca inteleg ca tu nici nu ai achitat, deci cumva cineva a achitat in numele tau (putin probabil) sau au facut ei un fals :D
Sau e ceva mai mult in povestea asta.

#10
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,484
  • Înscris: 19.04.2009
Eu cand am cesionat contractul am platit toate facuturile, dar oricum le-ai aduna (sa zicem c-ar fi fost 2) nu dau 40 RON fix. Asta e ciudat, da. Abonamentul parca era de 28 RON cred. Stai ca caut o factura mai veche sa vad exact.
37,74 gasesc ceva pe mail


m-am uitat, in Septembrie am avut o plata online de 37,74 la una restanta din August. Deci cand am cesionat, am platit-o pe aia din septembrie cred si ce mai era emis, nu stiu. Nu mai retin, dar in niciun caz nu da 40 RON :D

Plus ca, sunt pe "servicii" diferite.

facturile vechi nici nu mai apar in cont, le-au furat.

Edited by Lex404, 20 June 2017 - 22:52.


#11
mhanor

mhanor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,019
  • Înscris: 12.01.2004
Achitarea parțială reprezintă corecția făcută de RCS asupra sumei finale de plată. Probabil.

#12
samebo

samebo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,434
  • Înscris: 08.05.2017
Ar mai fi varianta sa fi gresit cineva contul de abonat sau duduia de la ghiseu. Dar e putin probabil.
A patit cineva sa se duca la ghiseu, sa spuna nume prenume adresa si apoi cand a ajuns acasa s-a trezit ca pe chitanta era alt nume, alta adresa (aproape, erau vecini) si cunoscand persoana cand s-a intalnit cu ea i-a spus de intamplare si persoana respectiva I-a inapoiat banii Posted Image
A avut noroc ca erau vecini si se cunosteau, ca de la un strain slabe sanse sa vezi asa ceva.
In mod normal ar fi trebuit sa arunce pisica la casiera cu capul in nori si sa rezolve ea situatia si sa returneze banii.

Edited by samebo, 20 June 2017 - 22:56.


#13
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,484
  • Înscris: 19.04.2009
Am patit asta cu incurcatul numelor la Turk Telekom astazi. Ii strang de gat cu prima ocazie. Numarul meu apare pe pasaportul unui kuweitian si pe pasaportul meu cel mai probabil e numarul lui. O vrut tipul de la ghiseu sa fie multitasking :facepalm:

@mhanor, ce corectie?Ca-i facuta de 2 ori si nici nu zice cu ce sume...

#14
Rhesus

Rhesus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,882
  • Înscris: 22.04.2014

View PostLex404, on 20 iunie 2017 - 22:05, said:



Pai stai. Acum 10 luni au emis-o in Belgravistan. Pana ajunge in Romania ...., deci e normal.

#15
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008
Eu am patit-o cu o ruda apropiata care avea un mobil (al altcuiva) de la RDS pus pe factura de fix/TV. Ii mai ciupeau cite ceva cost suplimentar desi se incadra sigur in ce vorbea pina cind la un moment dat a aparut un cost maricel. Bah, ce s-a intimplat. Ca mobilul bla bla dar stai ca n-am nici un mobil (berbecii nici nu puneau care linie a facut costul, nu avea factura detaliata, nu avea pe net, nu avea nimic). Cel mai tare impas a fost: nu va dau numarul pe care va somez sa platiti factura ca sint informatii personale (atentie, nici macar numerele pe care s-a sunat ci numarul "propriu"!).

Bineinteles ca nu s-a terminat cu "scuze, luati banii inapoi" ci da-i lupte, juristul pestilor prajiti, etc. Pina cind unul maleabil si chiar pus pe treaba a pus mina pe telefon si a sunat la numarul ala (fara sa-l dea clientului): da, sint cutare, bine, platesc, asta-i factura mea. Bineinteles ca n-au dat imediat banii inapoi, i-au compensat cu picatura inca 20 de luni.

#16
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,484
  • Înscris: 19.04.2009
No, is ciudati, stiu.

Ma enerveaza ca stiam si ca am convenit s-o platesc, daca imi trimit factura ca oamenii in timp util. Dar dupa 10 luni?! Huawey??!

#17
StickyFingaz

StickyFingaz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,862
  • Înscris: 17.02.2016

View PostdreaQ, on 20 iunie 2017 - 22:15, said:

Datoria nu s-a stins desi ai si tu partea ta de dreptate. Mai mult moral, nu legal. Faptul ca le-ai zis sa-ti dea factura in maxim o saptamana nu stiu daca conteaza asa mult.

Daca nu a avut datorie exigibila (factura emisa pe care nu a platit-o), cum pana mea calculeaza aia de la RDS penalitati. Deci nu au dreptate cei de la RDS.

@Lex404 - sigur e doar 25eur pentru stick sau e 240 ron in contract? Dupa cum am spus, nu au ce sa-ti puna penalitati pe factura daca tu ai platit toate facturile emise la timp.

#18
androholic

androholic

    nemuritor si rece

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,898
  • Înscris: 26.03.2012
Trebuie sa platesti, cine stie cand ai nevoie de ei. Pe mine m-au tinut minte din 2009 sau 2010 ca am ramas restant 14 lei si am semnat contractul nou in 2016 abia dupa ce am platit acea restanta si am predat echpamentele tv satelit vechi. Noroc ca am pastrat in toti anii astia echipamentele si nu le-am aruncat sau maritat  pentru ca altfel eram bun de plata echipamentele lipsa la inventar.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate