Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
sfat cumparare masina SH - cutie automata
Last Updated: Aug 10 2017 10:37, Started by
Andreysc7
, Jun 20 2017 10:39
·
0
#19
Posted 20 June 2017 - 21:49
danX, on 20 iunie 2017 - 17:06, said: Meh. Nu are schimbatorul care trebuie. La Corsa se poate si altfel, tot cu automata doar ca adevarata, nu robotizata ca cea din anunt.Asta e za shit http://ipocars.com/i..._2007_6_lgw.jpg Edited by underb, 20 June 2017 - 21:51. |
#20
Posted 20 June 2017 - 21:51
Intreaba pe forumul monomarca (dupa ce te decizi) in legatura cu cutia, posibil sa stie lucruri mai detaliate despre cutiile de viteze.
Si exista mai multe versiuni de DSG , unii zic ca DSG6 e mai fiabila ca 7, altii invers.. |
#21
Posted 21 June 2017 - 00:05
Dsg nu e un monument de fiabilitate, in mod clar nu una pe un golf din 2007/2008, iar problemele ce pot sa apăra la un rulaj de 200.000 km îs alea, schimb ambreiaje, Mecatronic, volanta. Primul și ultimul apar ca urmare a uzurii, mai ales la mers in oraș, și nu cred ca e plăcut sa schimbi 2 ambreiaje in loc de unu. Mecatronicul e la vârsta la care poate sa țină sau poate sa zică pa, depinde dacă are uleiul schimbat la fiecare 60k și de noroc (7000 lei unul nou, pe la băieți reparat tot nu te văd fără 2000 lei plus manopera). E oarecum unanim acceptat ca nu e cea mai fluida cutie in mersul bara la bara comparativ cu una clasica, convertizor, și un cvt. Dsg e doar tot o robotizată, doar ca are 2 ambreiaje in loc de 1 și schimba foarte repede in sus. E o cutie foarte buna, dar nu pare in elementul ei in oraș, la mersul in coloana. Atât, și da cele cu ambreiaj uscat de la mai multe mărci par a fi mai sensibile.
De asta recomand una ce are convertizor și știe de crawling, sau un cvt. |
#23
Posted 27 June 2017 - 15:23
Daca la DSG ai 2 ambreiaje + unitate mecatronica + ulei ca piese care se pot schimba sau care necesita mentenanta, la cele clasice cu convertizor de cuplu ai convertizorul de cuplu care pica mult-mult mai rar decat cele 2 ambreiaje, de fapt ambreiajele is consumabile iar convertizorul asa si asa.
Adica sansele sa schimbi ambreiajele la un DSG cat e masina la tine is mai mari decat sa schimbi convertizorul de cuplu. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users