Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Masina noua 14000-18000 euro
#37
Posted 20 June 2017 - 07:01
La compacte, noua Honda Civic e 20.000 cu motorul de 1l/129 de cai si, ca echipare, are cam tot ce si-ar putea dori cineva, inclusiv navigatie, adaptive cruise control, autonomous braking, camera marsarier, Android Auto, asistenta schimbare faza lunga etc. Deasemenea, portbagaj enorm (478 de litri) si o gramada de spatiu. Cu rabla si o mica negociere o scoti in 18000. Mie mi-a placut atat de mult incat am cumparat-o, dar varianta cu motor de 1.5l/182 de cai si cutie automata. Mergi la un test drive la Asko, oamenii sunt f ok.
Alternativ, Mazda 3 G120 arata fantastic si are o echipare f buna (sigur te incadrezi la Attraction, cu putin noroc si negociere, poate si la Revolution, cu Rabla). La crossovers, Kia Sportage cu motorul de 1.6 pe benzina arata f bine, dar nu se incadreaza la rabla si sub 18000 e o echipare asa si asa. Daca poti sa te intinzi spre 19000, cred ca poti negocia macar 500. Mie mi-a placut cel mai mult pana sa vad Civicul. Toate variantele de mai sus sunt cu manuala, daca vrei automata se cam schimba treaba ca e 1500 in plus la Honda si 1800 la Mazda. Sportage pica ca n-are auto decat pe motoare mai scumpe. Edited by tatalor51, 20 June 2017 - 07:03. |
#38
Posted 20 June 2017 - 09:53
denky, on 20 iunie 2017 - 05:56, said: Adevarul e ca majoritatea care cumpara masini nu prea se pricep la ele asa mult. Iar diferentele nu prea le simt, decat in privinta spatiului, dotarilor, puterii motorului si pretului. Mie mi se pare ca Octavia sta mai bine pe viraje comparativ cu Jetta. Iar feedback-ul directiei e mai bun. Adica simti mereu ce se intampla cu masina. E o chestie f bine pusa la punct la masinile nemtesti. La Toyota nu prea am simtit treaba asta. Scaunele sunt mai confortabile, avand sezutul mai lat si parca sunt mai bine profilate. Asa ca si pozitia la volan e mai buna. Ma rog. Astea sunt pareri strict personale. Si cred ca si insonorizarea e mai ok la Octavia. Dar aici poate ca fac comparatii aiurea. Pentru ca am condus 1.2 TSI pe Jetta si 1.4 TSI pe Octavia 3. |
#39
Posted 20 June 2017 - 10:56
Personal sunt chiar invers, insa am fost cu o 1.0 Octavia 3 (dealer), o 1.0 TSI Octavia 3 (2016 a unui prieten) si ce am acum Jetta 1.2 TSI.
Din tot ce am testat am ramas cu Jetta, mie imi pare ca sta mult mai bine in curbe ca Octavia, iar suspensile multilink ajuta. Dupa ce am luat masina, prietenul mei a testat si el Jetta mea in comparatie cu Octavia sa si am ajuns la aceeasi concluzie legata de tinuta de drum, adica Jetta este peste Octavia. Legat de insonorizare cred ca sunt foarte apropiate. Acum nu stiu daca aceea ce e trecut mai jos este la motorul cu lant la Octavia 1.2, la Jetta 1.2 e clar cel cu lant! (vezi anul 2011, pe atunci erau cu lant, acum sunt pe curea, ceea ce reduce zgomotul de la motor), insa la ce am testat eu pot spune ca nu sunt diferente mari, insa inclin umpic spre Jetta fiind mai buna: Brand Model dB at idle dB at 50km/h dB at 80km/h dB at 100km/h dB at 120km/h dB at 140km/h Skoda Octavia 1.0 2016 35,8 56,3 60,6 61,1 63,6 67,0 Skoda Octavia 1.2 2013 42,9 59,1 63,4 64,1 66,3 69,5 Volkswagen Jetta 1.2 2011 43,6 53,1 58,6 64,1 67,2 69,6 Volkswagen Jetta 1.4 2016 40,3 61,3 64,9 65,1 66,5 67,0 Nu uitati ca la Jetta 1.2 este testat motorul cu lant (si nu cel pe curea mai silentios) si e varinata 2011 nu cea dupa 2015: Sursa: http://www.auto-decibel-db.com/ Dar cum spunea si @LauCalin, poate ca nu sunt chiar corecte aceste comaparatii. Fa test drive cu toate masinili in acel buget, care te incanta si alege, nu cred ca vei gresi cu vreun model... Edited by fotbal5, 20 June 2017 - 11:02. |
#40
Posted 20 June 2017 - 11:52
#41
Posted 24 June 2017 - 01:50
Pe bune , mai exista oameni care inca opteaza in ziua de azi pentru nemtalai?? Se pare ca da din ce vad aici...tot fixati indoctrinati ati ramas...Neamtu neamtu domne' masini adevarateee pffuuu !!! Cum sa nu da... Poate acum 15-20 de ani da faceau tancuri adevarate dar din 2010 mai ales incoace...incearca tentative de masini...si culmea..la preturi exorbitante...Pai la grupul VAG nu este clar? La minim 15-16k iei o masina cheala....+ motoare e mult spus la TSI / TFSI si alte tentative de astea....Asta e nesimtire pe fata... Marii nemti , n au fost in stare sa faca un motor cu distributie pe lant..pana la urma tot pe curele le au pus... Nu sunt anti VAG sau mai stiu eu ce dar chiar nu se vad niste lucruri evidente? Dar romanul cum este grandoman...
In alta ordine de idei , OP-ul a piedut rabla oricum , daca nu maine , poimaine sigur s-au terminat tichetele. Si in al doilea rand , arunca un ochi la Kia , Suzuki si compara preturile cu dotarile si vezi ce iese , la benzinare desigur. SHVS poate insemna o diferenta mare in sensul bun la capitolul consum. Edited by eolianu, 24 June 2017 - 01:53. |
#42
Posted 24 June 2017 - 02:23
pe bune ca mai exista...si da!! masinine germane nu pot fi comparate cu kia si alte denumiri de sucuri tropicale...si da motoarele tsi sunt motoare,condu ai si sa vezi si tancuri nu se mai fac ca ar fi o tampenie sa ai tone de tabla carate dupa tine inutil afectand performanta si consumul ! plus inutilitatea suv-urilor in oras carand o singura persoana,respectiv soferul si restul tabla si aer.
si da...nu poti compara industria auto germana cu Kia,hyundai si alte denumiri exotice.. PUNCT!!! Germania este si va ramane etalon! Edited by traby, 24 June 2017 - 02:24. |
#43
Posted 24 June 2017 - 09:59
Incearca un drive test cu cee'd 1.6 benzina , se conforma cerintelor tale si la banii aia iei cu o echipare foarte foarte buna
|
#44
Posted 24 June 2017 - 13:14
Cea mai mare greșeală este preconcepția asta că unii fac mașini adevărată și altele "false" sau care ar fi opusul unei mașini adevărate?
@eolianul nu intru in polemici cu tine despre producători auto dar nu arunca cu afirmații eronate mai ales când cineva vrea sa își cumpere o mașină pentru că poate doamne ferește te crede.. la 14k îți iei o mașină echipata foarte bine în funcție de nevoie evident. Motorul tsi e pus pe multe mașini de ani buni îți recomand să conduci înainte să acuzi. Nu iau apărarea unei mărci anume, eu când mi-am luat (la început de program rabla) am cerut oferte de la toate mărcile care se potriveau listei mele de cerințe apoi test drive cu primele 3-4. OP dacă îți cauți cumva Sedan pm să îți trimit ofertele primite să le compari |
#45
Posted 24 June 2017 - 19:23
Salutare,
Am cautat incepand de acum 3-4 luni o masina pt familie. Am inceput de la buget de 14k si am ajuns la aproape 18 din care am scazut o rabla. Am ales Jetta 1.4 tsi 125 DSG echiparea Style cu optionale gen pachet iarna, cruise control, pachet luminozitate. Este platforma tehnica ma veche, are plastice tari pe usi, gura portbagaj ingusta, motor 1.4 care a avut pb pe lant si care pare sa fie ok pe curea. Ma incanta transmisia si cuplul la turatii mici (200NM la 1500 turatii) + suspensie mutilink pe spate. Studiul l-am inceput cu un Civic berlina 1.8B aspirata 140CP nivel de echipare de baza ( echipat acceptabil) care mi s-a parut ca nu trage, ca are plastice ieftine la interior iar bordul este din alte vremuri. Am mai incercat Elantra Highway 1.6B aspirata 128CP. Tragea acceptabil nu extraordinar, si era bine accesorizata dar din nou plastice tari iar ecranul radioului era un telefon. Mi-am dorit de fapt Suzuki Vitara AT dar motorul 1.6B aspirat era un molau iar caroseria era f usoara pe spate si zdranganea din toate suruburile. SX 4 este mult mai ok dar are motor de 1 litru turbo care mi se pare mult prea mic la fel ca pe Octavia sau Golf. Suzuki mi s-au parut cu adevarat interesante in intrerior chiar daca era plastice tari in anumite locuri. N-am testat Mazda 3 pentru ca am vrut sa evit aspiratul de 2 litri 120CP care m-am gandit ca ar trebui sa fie asemanator cu ce incercasem pana atunci. Toyota nu se incadra la rabla, Opel nu imi inspira incredere iar Renault nu mi s-a parut interesant. Sunt sigur ca am ratat vreo masina dar sunt multumit de alegerea Jettei pe care apropos trebuie sa o mai astept inca 3 luni. Ca fapt divers n-am condus configuratia pe care am cumparat-o ci separat: un Golf 1.4 pt motor si o Jetta 1.2tsi pentru masina. Pur si simplu nu au putut sa ofere configuratia la test:) Optiunile mele sunt desigur subiective. De mentionat ca toate drive-urile mele au fost comparate cu un 1.4 D 75CP de la Hyundai I20 Succes! |
#46
Posted 24 June 2017 - 19:58
Voi să ziceți "sărut mâna" la ce prețuri prindeți în România la oferte, chiar si fără rabla. Bagă ăștia niște reduceri la promoții de te crucești. În "țara sfântă" a mașinilor (Germania) dacă vrei echipare bună pe o subcompactă deja te gândești la 18 coco unde subcompacta e orice altceva (Fiesta, Corsa și altele în categoria asta) dar nu Polo unde pe o echipare rezonabilă ajungi ușor la 25 coco. Compacte la 18 k prinzi chele și motorizare mediocră.
Edited by LeopardSurd, 24 June 2017 - 19:58. |
|
#48
Posted 25 June 2017 - 07:13
farausername, on 24 iunie 2017 - 22:13, said:
@cristi_redu, parnaia aia de Mazda pe care nici macar nu ai testat-o are cuplu mai mare decat perfuzia pe care ai ales-o! Aspiratele se conduc altfel decat dieselul/perfuziile ! Pana la urma conteaza ca tu sa fii impacat cu alegerea facuta! |
#49
Posted 25 June 2017 - 07:49
LeopardSurd, on 24 iunie 2017 - 19:58, said:
Voi să ziceți "sărut mâna" la ce prețuri prindeți Ă®n România la oferte, chiar si fără rabla. Bagă ăștia niște reduceri la promoții de te crucești. ĂŽn "țara sfântă" a mașinilor (Germania) dacă vrei echipare bună pe o subcompactă deja te gândești la 18 coco unde subcompacta e orice altceva (Fiesta, Corsa și altele Ă®n categoria asta) dar nu Polo unde pe o echipare rezonabilă ajungi ușor la 25 coco. Compacte la 18 k prinzi chele și motorizare mediocră. Cred ca "sărut mâna" vine asezonată cu marfa pt Ost Europa. Așa ca, ce nu e erste qualitat, merge după Nickelsdorf, încoace... cristi_redu, on 25 iunie 2017 - 07:13, said: Ai luat-o cumva personal, nu stiu de ce. Parnaia este exprimarea ta nu a mea, eu am tot respectul pentru Mazda. Nu fac liniute ca sa fac astfel de comparatii gen parnaie/perfuzie, ci ma deplasez din punctul A in punctul B ca un om normal. Masina trebuie sa ma coste cat mai putin din toate punctele de vedere si sa raspunda nevoilor mele. Cat despre optiunea mea voi vedea daca ma multumeste dupa vreo 6 luni dupa ce voi trece prin diverse anotimpuri ci cativa km. Am avut 2 Jette, in MAX 6 luni Ă®mi vine a treia. Nu o sa regreți alegerea, bine ca ai luat 1,4, mi se pare ca e limita minima acceptabila. Nu e așa rea gura de Ă®ncărcare, vei vedea. Mașina sta f bine la drum, in 200000 km nu am avut nici cea mai mică problema. Oi fi avut eu bafta cu ele, dar toți colegii mei (Ă®ncă 10 inși) au avut aceleași mașini și nu-mi aduc aminte ca vreunul sa fi mers in service pt altceva decât revizie. Am tot repetat experiența mea, poate plictisesc, dar, deși consider ca au un preț mare (prima Jetta era highline, motor 2.0 TDI 140 cp și a costat vreo 23700 euro, redusă de la 25000), apreciez jetta ca o mașina corecta. Cine s-a urcat măcar intr-o Octavia, știe despre ce vorbesc. Edited by denky, 25 June 2017 - 07:49. |
#50
Posted 25 June 2017 - 08:09
cristi_redu, on 25 iunie 2017 - 07:13, said:
ma deplasez din punctul A in punctul B ca un om normal. Masina trebuie sa ma coste cat mai putin din toate punctele de vedere si sa raspunda nevoilor mele. Dupa parerea mea , cu atat mai mult daca treaba sta asa trebuia sa alegi un aspirat + ca VW nu este ieftin la piese in general. Odata cu turbo vin si alte componente : senzori , furtune , conducte , piese etc la care exista riscul mai mare a unei defectiuni in timp. Cu cat motorul este mai complex si complicat cu atat costurile de intretinere si riscul unei defectiuni sunt mai mari si slava Domnului , preturile sunt nesimtite stim cu totii. Aspiratului daca ii dai ulei si filtre si ai un minim decent grija de el la timp , cade caroseria pana moare motorul si daca se intampla sa se strice ceva la el , costurile sunt mai reduse decat in cazul unuia cu turbo. La cea mai mica problema cu uleiul ( debit ulei , presiune ulei , cantitate ulei etc) primul lucru care iti cade este turbo , fiind sensibila la ulei , ca normal cu ala se unge si raceste. Eu sunt patit de aia spun. A , si sa pregatesti litrul de ulei in portbagaj pt completat ca o sa pape ca la diesel. Edited by eolianu, 25 June 2017 - 08:11. |
#51
Posted 25 June 2017 - 09:05
La aceeasi minima decenta si grija fata de motorul turbo o sa ai o fiabilitate similara. Ca o paranteza, orice motor are un model de exploatare recomandat, fie ca e turbo sau aspirat, benzina sau motorina. Toti cei care il respecta nu au probleme cu masina multe mii de km, in general cam 150-200.000 km. La fel ca tine, si eu sunt patit. Condus fara minim bun simt/cap => probleme cat casa si in cascada.
Cu mancatul de ulei, tare ma tem eu ca motoarele care mananca ulei nu au avut parte de rodaj corect, de cele mai multe ori. Mai sunt si exceptii, mai sunt serii cu probleme, dar sunt mai rare decat folosirea defectuoasa. |
|
#52
Posted 25 June 2017 - 10:05
eolianu, on 25 iunie 2017 - 08:09, said:
Dupa parerea mea , cu atat mai mult daca treaba sta asa trebuia sa alegi un aspirat + ca VW nu este ieftin la piese in general. Odata cu turbo vin si alte componente : senzori , furtune , conducte , piese etc la care exista riscul mai mare a unei defectiuni in timp. Cu cat motorul este mai complex si complicat cu atat costurile de intretinere si riscul unei defectiuni sunt mai mari si slava Domnului , preturile sunt nesimtite stim cu totii. Aspiratului daca ii dai ulei si filtre si ai un minim decent grija de el la timp , cade caroseria pana moare motorul si daca se intampla sa se strice ceva la el , costurile sunt mai reduse decat in cazul unuia cu turbo. La cea mai mica problema cu uleiul ( debit ulei , presiune ulei , cantitate ulei etc) primul lucru care iti cade este turbo , fiind sensibila la ulei , ca normal cu ala se unge si raceste. Eu sunt patit de aia spun. A , si sa pregatesti litrul de ulei in portbagaj pt completat ca o sa pape ca la diesel. Eu sunt multumit de alegere, vroiam doar sa transmit initiatorului feed-back legat de marja asta de pret 14-18k pt masini pe benzina la clasa compacta pentru ca diesel nu mi s-a parut rentabil. |
#53
Posted 25 June 2017 - 11:57
Nu se opune nimeni evolutiei dar de cele mai multe ori evolutia nu inseamna un lucru bun sau mai bine zis nu face bine , nu ne face noua bine. De asta am preferat sa optez pt un aspirat ca fiu impacat.
Cum vad ca initiatorul nu se inghesuie sa posteze si nici nu prea a spus ce vrea clar , personal ii recomand sa arunce un ochi la Suzuki Baleno. Daca va citi toate info tehnice despre masina va vedea de ce merita din mai multe puncte de vedere. Ideea in mare este ca are un raport pret / dotari si de ce nu si calitate foarte bun in momentul asta. Daca ar fi prins si tichet rabla ar fi fost si mai bine. |
#54
Posted 25 June 2017 - 18:31
pai cu perfuziile aste e cam involutie! In afara de Ford despre care nu am auzit asa scandaluri, restul, toti au dat-o in bara cu turbatele, adica VW si Renault ,ca restul cica nu conteaza. Este drept ca intre timp au mai corectat din greseli insa tot mai gasesti ici colo failuri. Mie unul nu mi se pare o involutie un motor aspirat de capacitate dubla decat unul cu turbina si care consuma mai putin sau in cel mai rau caz la fel, dar ma rog, fiecare cu scara lui de masura.
@cristi, nu am luat-o personal, nu sunt nici actionar si nici posesor de Mazda, a fost o remarca! Bineinteles ca fiecare isi face calculele si studiaza ce vrea alegand de cele mai multe ori in totala necunostinta de cauza si in functie de motive care nu au vreo legatura cu rationalul. Asa cum am zis, conteaza ca cel care face alegerea sa fie multumit de ea, nu restul. Oricum, in general topicurile de genul asta nu au vreun rol sau scop, sunt asa sa ne pierdem vremea aiurea! Referitor la ideea ca motoarele ar avea un comportament in functie de rodajul efectuat, scrie undeva cu lux de amanunte cum si cat sa faci rodajul? In afara de textul x km sa nu depasiti y rpm! Edited by farausername, 25 June 2017 - 18:37. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users