Skoda Octavia Elegance TSI
Last Updated: Jun 21 2017 09:20, Started by
business11
, Jun 19 2017 11:41
·
0
#37
Posted 19 June 2017 - 16:30
bobalex18, on 19 iunie 2017 - 15:20, said:
foarte dotată. păcat de cutia de viteze și interiorul care se va murdări ușor. business11, on 19 iunie 2017 - 16:00, said:
cam aceasi masina in Germania se gaseste la 14-17.000eur, trebuie sa platesc taxele de import care ajung la capacitatea cilindrica si capacitate hp undeva la 1300-1500€, plus actele de rigoare si numarul de inmatriculare provizoriu undeva la 300eur, plus ca nu primesc garantie. Ajung per total tot acolo, fara garantie, asa ca in Austria este mai favorabil. Din cate stiu la Skoda nu ai nevoie de automata ca sa poti schimba profilul de condus. Este un fel se software-tuning care adapteaza pedala de acceleratie in functie de modul ales, astfel modifica tractiunea, suspensia, directia si chiar si farurile/luminile. Masina este foarte bine echipata, merita cumparata. Singurul minus pentru mine ar fi lipsa DSG. Edited by Mr. Incredible, 19 June 2017 - 16:48. |
#38
Posted 19 June 2017 - 16:45
business11, on 19 iunie 2017 - 16:00, said: cam aceasi masina in Germania se gaseste la 14-17.000eur, trebuie sa platesc taxele de import care ajung la capacitatea cilindrica si capacitate hp undeva la 1300-1500€, plus actele de rigoare si numarul de inmatriculare provizoriu undeva la 300eur, plus ca nu primesc garantie. Ajung per total tot acolo, fara garantie, asa ca in Austria este mai favorabil. Din cate stiu la Skoda nu ai nevoie de automata ca sa poti schimba profilul de condus. Este un fel se software-tuning care adapteaza pedala de acceleratie in functie de modul ales, astfel modifica tractiunea, suspensia, directia si chiar si farurile/luminile. Unde e meniul? |
#39
Posted 19 June 2017 - 17:01
#40
Posted 19 June 2017 - 17:09
#41
Posted 19 June 2017 - 17:54
1.8tsi de pe O3 nu are legătură cu vechiul 1.8tsi. Asta nou are injecție dual port, adică și mpi și directa, în funcție de regimul de utilizare, nici probleme cu uleiul și nici cu lanțul ca nu îl mai are. Singura lui buba, dar mai rara îs cu injectoarele și majoritatea cu probleme erau pe 2.0tsi, mai rar 1.8. Dpmdv e o alegere foarte buna.
Înțeleg pe unii care vin și spun ca în alta parte e mai ieftin, dar când cauți aceleași dotări, adaugi, timpul pierdut, actele în plus, drumul, lipsa garanției, faptul ca îl iei de la dealerul de lângă tine și îl poți trage mai ușor la răspundere pt eventualele probleme eu zic ca merita aia 500-600e economisiți teoretic. M-am dus, am verificat, am văzut fiecare aspect, condus mașină pe îndelete, pot veni și a 2-a zi. Eu exact la fel am făcut și cu mașina mea. Nu regret. Am pus dealerul sa se ocupe de acte, Rar, am dat o sticla de whisky, iar totul era pregătit, eu numai am cu subsemnatul depunerea lor. Basca, eu am avut motorul înlocuit pe garantie, au rezolvat cei de la reprezentanta cu declarațiile, au făcut tot, dacă o luam de la cineva din Germania, sa vezi ce distracție era prin Ro cu RAR plus reprezentanta. Timpul asta pierdut costa bani, chiar și în zile de concediu! |
#42
Posted 20 June 2017 - 11:34
oaspetele, on 19 iunie 2017 - 17:09, said:
taxe de import? dar nu faci niciun import. e UE in Austria se plateste taxa NoVa (Normverbrauchsabgabe), care este deja inclusa in pret cand cumperi o masina noua (motivul pentru care in Austria masinile sunt mai scumpe). Daca o aduci din Germania, acolo nu se plateste NoVa astfel ca trebuie sa o platesti din urma cum ar fi. NoVa este taxa de poluare care se achita in functie de gradul de poluare si se calculeaza: (CO2/km - 90g) / 5 (plus 20€ pe gram daca masina trece de 250g/km). La Skoda respectiva sunt (139g/km -90) / 5 = 9,8% din pretul net al masinii. Daca a costa 30.000€ noua (brut) - 20% TVA = 24.000 * 9,8% = 2352 - 300€ (care pot fi scazuti) = 2052€ taxe Nova, platite la inmatriculare. Edited by business11, 20 June 2017 - 11:42. |
#44
Posted 20 June 2017 - 15:40
#45
Posted 20 June 2017 - 16:21
Si atunci de ce la noi această taxă a fost declarată ilegală de UE ?
|
#46
Posted 20 June 2017 - 16:40
|
#47
Posted 20 June 2017 - 22:56
Ce sursa sa-ti dau ? Stie toata lumea ca taxa de mediu s-a abrogat din februarie dar fusese declarata de (m)UE ca nefiind in concordanta cu legislatia europeana. La inmatriculare, masinile erau taxate tot in functie de gradul de poluare ca si acea taxa din Austria.
Probabil ca daca stai in Austria nu stii de ea, era mai mult o intrebare pentru cei din tara pentru a vedea cum merge Europa cu doua viteze. Edited by fortzoso, 20 June 2017 - 22:58. |
#49
Posted 21 June 2017 - 09:20
fortzoso, on 20 iunie 2017 - 22:56, said:
Ce sursa sa-ti dau ? Stie toata lumea ca taxa de mediu s-a abrogat din februarie dar fusese declarata de (m)UE ca nefiind in concordanta cu legislatia europeana. La inmatriculare, masinile erau taxate tot in functie de gradul de poluare ca si acea taxa din Austria. Probabil ca daca stai in Austria nu stii de ea, era mai mult o intrebare pentru cei din tara pentru a vedea cum merge Europa cu doua viteze. oaspetele, on 21 iunie 2017 - 05:33, said:
Probabil NoVa e in concordanta cu legislatia europeana. nu pot compara cum se aplica aceasta taxa in Romania cat si in Austria. Dar in Austria se stie de aceasta taxa foarte bine. Inainte exista o taxa de 32% si 30% (TVA) care se aplica pe bunurile de lux, masina fiind considerata un bun de lux. Astfel ca au scos TVA-ul si au bagat NoVa fiind o taxa suplimentara doar pe autoturisme, care in acelasi timp sustine cumpararea masinilor cu un consum/grad de poluare scazut. Unde prin 1991 a fost introdusa. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users