Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit
 Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...
 Recuperare fișiere dupa form...

Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...
 

Skoda Octavia Elegance TSI

- - - - -
  • Please log in to reply
48 replies to this topic

#37
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,633
  • Înscris: 07.10.2005

View Postbobalex18, on 19 iunie 2017 - 15:20, said:

foarte dotată. păcat de cutia de viteze și interiorul care se va murdări ușor.
Interiorul bej este mai pretentios dar arata superb si merge foarte bine in combinatie cu exteriorul.

View Postbusiness11, on 19 iunie 2017 - 16:00, said:

cam aceasi masina in Germania se gaseste la 14-17.000eur, trebuie sa platesc taxele de import care ajung la capacitatea cilindrica si capacitate hp undeva la 1300-1500€, plus actele de rigoare si numarul de inmatriculare provizoriu undeva la 300eur, plus ca nu primesc garantie. Ajung per total tot acolo, fara garantie, asa ca in Austria este mai favorabil.

Din cate stiu la Skoda nu ai nevoie de automata ca sa poti schimba profilul de condus. Este un fel se software-tuning care adapteaza pedala de acceleratie in functie de modul ales, astfel modifica tractiunea, suspensia, directia si chiar si farurile/luminile.
Asa este.

Masina este foarte bine echipata, merita cumparata. Singurul minus pentru mine ar fi lipsa DSG.

Edited by Mr. Incredible, 19 June 2017 - 16:48.


#38
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,279
  • Înscris: 30.10.2003

View Postbusiness11, on 19 iunie 2017 - 16:00, said:



cam aceasi masina in Germania se gaseste la 14-17.000eur, trebuie sa platesc taxele de import care ajung la capacitatea cilindrica si capacitate hp undeva la 1300-1500€, plus actele de rigoare si numarul de inmatriculare provizoriu undeva la 300eur, plus ca nu primesc garantie. Ajung per total tot acolo, fara garantie, asa ca in Austria este mai favorabil.



Din cate stiu la Skoda nu ai nevoie de automata ca sa poti schimba profilul de condus. Este un fel se software-tuning care adapteaza pedala de acceleratie in functie de modul ales, astfel modifica tractiunea, suspensia, directia si chiar si farurile/luminile.
La Skoda?!?! Holly shit. E si la diesel? Ca eu n-am gasit meniul ala. Drept sa zic nici nu l-am butonat prea mult.
Unde e meniul?

#39
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View PostMr. Incredible, on 19 iunie 2017 - 16:30, said:

Interiorul bej este mai pretentios dar arata superb si merge foarte bine in combinatie cu exteriorul.
E-n Austria omu, acolo rezista :)

#40
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,882
  • Înscris: 31.03.2003

View Postbusiness11, on 19 iunie 2017 - 16:00, said:

cam aceasi masina in Germania se gaseste la 14-17.000eur, trebuie sa platesc taxele de import care ajung la capacitatea cilindrica si capacitate hp undeva la 1300-1500€,
taxe de import? dar nu faci niciun import. e UE

#41
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,133
  • Înscris: 05.08.2005
1.8tsi de pe O3 nu are legătură cu vechiul 1.8tsi. Asta nou are injecție dual port, adică și mpi și directa, în funcție de regimul de utilizare, nici probleme cu uleiul și nici cu lanțul ca nu îl mai are. Singura lui buba, dar mai rara îs cu injectoarele și majoritatea cu probleme erau pe 2.0tsi, mai rar 1.8. Dpmdv e o alegere foarte buna.

Înțeleg pe unii care vin și spun ca în alta parte e mai ieftin, dar când cauți aceleași dotări, adaugi, timpul pierdut, actele în plus, drumul, lipsa garanției, faptul ca îl iei de la dealerul de lângă tine și îl poți trage mai ușor la răspundere pt eventualele probleme eu zic ca merita aia 500-600e economisiți teoretic.

M-am dus, am verificat, am văzut fiecare aspect, condus mașină pe îndelete, pot veni și a 2-a zi.
Eu exact la fel am făcut și cu mașina mea. Nu regret. Am pus dealerul sa se ocupe de acte, Rar, am dat o sticla de whisky, iar totul era pregătit, eu numai am cu subsemnatul depunerea lor.

Basca, eu am avut motorul înlocuit pe garantie, au rezolvat cei de la reprezentanta cu declarațiile, au făcut tot, dacă o luam de la cineva din Germania, sa vezi ce distracție era prin Ro cu RAR plus reprezentanta.

Timpul asta pierdut costa bani, chiar și în zile de concediu!

#42
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,720
  • Înscris: 13.07.2011

View Postoaspetele, on 19 iunie 2017 - 17:09, said:

taxe de import? dar nu faci niciun import. e UE

in Austria se plateste taxa NoVa (Normverbrauchsabgabe), care este deja inclusa in pret cand cumperi o masina noua (motivul pentru care in Austria masinile sunt mai scumpe). Daca o aduci din Germania, acolo nu se plateste NoVa astfel ca trebuie sa o platesti din urma cum ar fi. NoVa este taxa de poluare care se achita in functie de gradul de poluare si se calculeaza:

(CO2/km - 90g) / 5 (plus 20€ pe gram daca masina trece de 250g/km).

La Skoda respectiva sunt (139g/km -90) / 5 = 9,8% din pretul net al masinii. Daca a costa 30.000€ noua (brut) - 20% TVA = 24.000 * 9,8% = 2352 - 300€ (care pot fi scazuti) = 2052€ taxe Nova, platite la inmatriculare.

Edited by business11, 20 June 2017 - 11:42.


#43
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,882
  • Înscris: 31.03.2003
ok, deci practic nu e o taxa de import.

#44
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,720
  • Înscris: 13.07.2011

View Postoaspetele, on 20 iunie 2017 - 15:05, said:

ok, deci practic nu e o taxa de import.

nu, m-am exprimat gresit, este o taxa pentru inmatriculare ce tine de poluarea masinii.

#45
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017
Si atunci de ce la noi această taxă a fost declarată ilegală de UE ?

#46
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,720
  • Înscris: 13.07.2011

View Postfortzoso, on 20 iunie 2017 - 16:21, said:

Si atunci de ce la noi această taxă a fost declarată ilegală de UE ?

trimite si o sursa ceva, NoVa exista de zeci de ani in Austria. Nu stiu daca este acelasi lucru si de ce ar fi ilegal?

#47
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017
Ce sursa sa-ti dau ? Stie toata lumea ca taxa de mediu s-a abrogat din februarie dar fusese declarata de (m)UE ca nefiind in concordanta cu legislatia europeana. La inmatriculare, masinile erau taxate tot in functie de gradul de poluare ca si acea taxa din Austria.

Probabil ca daca stai in Austria nu stii de ea, era mai mult o intrebare pentru cei din tara pentru a vedea cum merge Europa cu doua viteze.

Edited by fortzoso, 20 June 2017 - 22:58.


#48
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,882
  • Înscris: 31.03.2003
Probabil NoVa e in concordanta cu legislatia europeana.

#49
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,720
  • Înscris: 13.07.2011

View Postfortzoso, on 20 iunie 2017 - 22:56, said:

Ce sursa sa-ti dau ? Stie toata lumea ca taxa de mediu s-a abrogat din februarie dar fusese declarata de (m)UE ca nefiind in concordanta cu legislatia europeana. La inmatriculare, masinile erau taxate tot in functie de gradul de poluare ca si acea taxa din Austria.

Probabil ca daca stai in Austria nu stii de ea, era mai mult o intrebare pentru cei din tara pentru a vedea cum merge Europa cu doua viteze.

View Postoaspetele, on 21 iunie 2017 - 05:33, said:

Probabil NoVa e in concordanta cu legislatia europeana.

nu pot compara cum se aplica aceasta taxa in Romania cat si in Austria. Dar in Austria se stie de aceasta taxa foarte bine. Inainte exista o taxa de 32% si 30% (TVA) care se aplica pe bunurile de lux, masina fiind considerata un bun de lux. Astfel ca au scos TVA-ul si au bagat NoVa fiind o taxa suplimentara doar pe autoturisme, care in acelasi timp sustine cumpararea masinilor cu un consum/grad de poluare scazut. Unde prin 1991 a fost introdusa.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate