Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Achiziționare tuner TV !

Din ce este facuta terasa asta?

Cum accesez site-ul CNAS ?

Algoritm simplu de calculare al u...
 Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne
 Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 

BMW e46 320dA, facelift (o peripetie)

- - - - -
  • Please log in to reply
126 replies to this topic

#19
niposs

niposs

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,333
  • Înscris: 06.05.2009
Cele mai sus, stiam de ele, nu era problema... stiam ca urmeaza sa schimb directia si sa o am noua.
Modulul la navi zicea ca isi mai revine, ok, il trecusem deja pe lista. Compresor clima era ok, doar ca dupa ce a demontat mecanicul motorul a vazut ca era batut cu ciocanul in el. Vaporizatorul nu se putea verifica.

Volanul a fost imbracat doar.

Ce nu stiam, era motorul.

Edited by niposs, 18 June 2017 - 23:55.


#20
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,407
  • Înscris: 08.12.2006
Mie mi se pare ciudat sa nu aiba senzor de temperatura pe bloc. Dar unde naiba are?

#21
niposs

niposs

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,333
  • Înscris: 06.05.2009

View Postcloschkutza, on 18 iunie 2017 - 23:56, said:

Mie mi se pare ciudat sa nu aiba senzor de temperatura pe bloc. Dar unde naiba are?

Il are in fata la vasul de expansiune iar pana acolo lichidul e rece, adica optim. Desi imi facea presiune pe instalatie, niciodata nu am avut indicatorul peste cap si temperatura indicata de senzor era 87 - 90 grade. Mi se aprindea uneori martorul de la lichidul de racire si cam atat.

Banuiala mea este ca nu fierbea ci pe la garnitura patrundea aer de umfla atat de tare si arunca pe la capacul de la vas.

Edited by niposs, 19 June 2017 - 00:01.


#22
Claudiu998

Claudiu998

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 731
  • Înscris: 02.09.2016
Multe reparatii dar pana la urma e o masina de 15 ani. Aia 260.000 sunt pe o punte apropo. vreo 200.000 avea deja prin 2008-2009
Deasta e bina sa cumperi o masina din generatia X cu dotari cat mai putine daca nu vrei batai de cap si daca nu esti dependent de ele.. Eu spre exemplu am ales o masina(defapt norocu meu ca asa a fost) motor cutie strucutra impecabile. Ceva reparatii la suspensii articulatii directie. Abia daca am comenzi volan
Greu sa gasesti un f30 sau un E90 in stare buna fara sa bagi in ea mii de euro, apai un e46..I s-a cam dus timpul modelului respectiv.
Si multe reparatii puteai sa le eviti, o verificare completa si precis nu o mai cumparai. Si cine e nebun sa cumpere automata pe o masina veche cu istoric in ceata si la 2000E? Cam teapa cu masina aia...cauta saracuta de ani de zile un nene care s-o ingrijeasca

Edited by Claudiu998, 19 June 2017 - 00:01.


#23
niposs

niposs

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,333
  • Înscris: 06.05.2009

View PostClaudiu998, on 18 iunie 2017 - 23:58, said:

Multe reparatii dar pana la urma e o masina de 15 ani. Aia 260.000 sunt pe o punte apropo. vreo 200.000 avea deja prin 2008-2009
Deasta e bina sa cumperi o masina din generatia X cu dotari cat mai putine daca nu vrei batai de cap si daca nu esti dependent de ele.. Eu spre exemplu am ales o masina(defapt norocu meu ca asa a fost) motor cutie strucutra impecabile. Ceva reparatii la suspensii articulatii directie. Abia daca am comenzi volan
Greu sa gasesti un f30 sau un E90 in stare buna fara sa bagi in ea mii de euro, apai un e46..I s-a cam dus timpul modelului respectiv.
Si multe reparatii puteai sa le eviti, o verificare completa si precis nu o mai cumparai. Si cine e nebun sa cumpere automata pe o masina veche cu istoric in ceata si la 2000E? Cam teapa cu masina aia...cauta saracuta de ani de zile un nene care s-o ingrijeasca


Stiam ce cumpar. E46 este o masina mai rezistenta de natura ei. E90, F10... c'mon... Kinder stuff.

Cutia facuta de GM este indistructibila, iti dispare masina de la rugina si cutia aia tot merge. Spre surprinderea mea, schimba perfect, fara sa agate, fara sa aiba lag.

Sa zicem prin absurd ca se strica. Reparatia ei este mai mica financiar decat sa schimbi un abreiaj cu volanta.

Edited by niposs, 19 June 2017 - 00:09.


#24
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,629
  • Înscris: 22.11.2007

View PostClaudiu998, on 18 iunie 2017 - 23:58, said:

Cam teapa cu masina aia...cauta saracuta de ani de zile un nene care s-o ingrijeasca
este teapa pentru oamenii care cauta o masina NOUA la 2000euro.
pentru cineva care e constient de ceea ce cumpara nu e nicio teapa.

simplu ca buna ziua, imi place modelul X, stiu ca iau o masina veche se strica o repar si aia e. sau altfel, stiu ca iau o masina veche, e normal sa ma astept ca se va strica....

#25
Claudiu998

Claudiu998

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 731
  • Înscris: 02.09.2016
Kinder stuff?
Realizezi ca ai dat 2000 pe ea si ai bagat alti 2000 sa poti merge cu ea? Si o sa mai vina. O cutie automata agata cand ti-e lumea mai draga(si nu oricine are sange in scula sa-ti desfaca o automata. Si o cutie deja desfacuta nu mai e ca noua...kit ambreiaj+volanta 18 mil, turbina, injectoare, pompe, cardanul chiar
Eu pe langa aia 8600 ce i-am dat pe E90 benzinar am mai bagat alti 1000 in piese sa o fac curata curata. Vreo 3-4 ani dorm linistit.
Cutia aia nu e "indestructibila". Singura automata pe care m-as baza(din perioada respectiva) apartine marcii Mercedes.
e46 este o masina bunicica, dar nu mai e ce a fost. Am avut si eu una, e frumoasa cu un M pack, dar banu e ban, pentru o asa masina trebuie sa stii mecanica si sa nu mai incluzi manopera. Cumperi piese si o repari singur, altfel te imprietenesti cu mecanicii.

Edited by Claudiu998, 19 June 2017 - 00:21.


#26
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,629
  • Înscris: 22.11.2007
la o masina care are peste 6-7 ani vechime sa stii ca e total gresita ideea ca daca ai bagat azi 1 mie, 3-4 ani nu mai schimbi nimic.

in alta ordine de idei, omul a luat o masina de 2500 euro. atat a avut bugetul, ce sa faca lumea? sa nu isi mai cumpere masini de 2 mii de euro? daca lua un Ford care era cu 3 ani mai nou in aceeasi bani crezi ca riscurile de a se strica erau cumva muuuuuuult mai mici? sau costurile de intretinere erau muuuult mai mici? tot alea erau.

pana la urma cum spuneam si pe pagina anterioara, omul e de apreciat ca a reparat stricaciunile si isi si permite sa le repare. era putin mai nasol daca mergea cu masina asa cu problemele respective, sau ne-o prezenta "nu are nicio problema, merge, porneste si m-a costat doar 2800 eur cu tot cu inscris".

Edited by bossake, 19 June 2017 - 00:21.


#27
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Bravo mai ! Ai luat-o si ai si reparat-o , felicitari , asa oameni mai rar ! Sa te tina mai mult decat pe ciumpalacii astia cu masini noi ce comenteaza aiurea pe jurnalul tau !

#28
niposs

niposs

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,333
  • Înscris: 06.05.2009

View PostClaudiu998, on 19 iunie 2017 - 00:14, said:

Kinder stuff?
Realizezi ca ai dat 2000 pe ea si ai bagat alti 2000 sa poti merge cu ea?
Eu pe langa aia 8600 ce i-am dat pe E90 benzinar am mai bagat alti 1000 in piese sa o fac curata curata. Vreo 3-4 ani dorm linistit.
Cutia aia nu e "indestructibila". Singura automata pe care m-as baza(din perioada respectiva) apartine marcii Mercedes.
e46 este o masina bunicica, dar nu mai e ce a fost. Am avut si eu una, e frumoasa cu un M pack, dar banu e ban, pentru o asa masina trebuie sa stii mecanica si sa nu mai incluzi manopera. Cumperi piese si o repari singur, altfel te imprietenesti cu mecanicii.

Alaltaieri cand am alimentat cu freon, la service acolo, cel care il detinea avea un X5 si un F30, 2013. Mi-a povestit ce a patit cu el inca de la 160k km, eu sunt mic copil in reparatii. Piese de le astepta de prin Rusia... radeam in sinea mea.

View PostBaxon, on 19 iunie 2017 - 00:18, said:

Bravo mai ! Ai luat-o si ai si reparat-o , felicitari , asa oameni mai rar ! Sa te tina mai mult decat pe ciumpalacii astia cu masini noi ce comenteaza aiurea pe jurnalul tau !

Mersi mult! Posted Image

View Postbossake, on 19 iunie 2017 - 00:16, said:

la o masina care are peste 6-7 ani vechime sa stii ca e total gresita ideea ca daca ai bagat azi 1 mie, 3-4 ani nu mai schimbi nimic.

Sa speram! E cam ce imi doresc, daca o tin atat :D

#29
niposs

niposs

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,333
  • Înscris: 06.05.2009
Cam asa arata o chiuloasa reconditionata ca noua Posted Image

[ https://thumb.ibb.co/hMxD05/19349533_10154893725828020_470356549_o.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://thumb.ibb.co/dMXP7k/19400721_10154893725793020_691910966_o.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://thumb.ibb.co/jnAu7k/19349563_10154893725788020_475699587_o.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by niposs, 19 June 2017 - 07:44.


#30
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,279
  • Înscris: 30.10.2003
Atat timp cat semnalizezi la schimbarea directiei de mers nu am ce sa-ti reprosez. :P Felicitari pentru achizitie, reparatii, bani bagati in stanga si in dreapta si cat mai putine peripetii. Daca esti multumit de ea asta e tot ce conteaza. Chiar era nevoie de un topic din asta!

#31
clausio

clausio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,023
  • Înscris: 09.05.2006
Filozofia mea in materie de cumparat SH este urmatoarea: am prins o masina SH buna la bani putini, o tin o perioada lunga de timp (4-5 ani).  Daca tot revinzi si cumperi din nou alte masini la bugete indoielnice risti doua lucruri: fie iei un cazan bun de spalat banii in el, fie daca esti un scrupulos si verifici masina la sange inainte sa o cumperi, sa ramai fara masina luni de zile pt ca la ce cazane se aduc azi, mai bine te abtii sa cumperi.

E ca la ruleta, daca ai castigat runda aceasta, nu inseamna ca urmatoarea va fi la fel.

Exista o vorba: nimic nu e mai scump ca un Mercedes ieftin. Cred ca se poate extinde la formula: nimic nu e mai scump ca o masina premium ieftina. Cine are urechi sa auda!

#32
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,836
  • Înscris: 06.01.2008

View Postvimann, on 18 iunie 2017 - 22:54, said:

Salut, ar fi fost util pentru ceilalti sa mentionezi si niste costuri. Cu jurnalul tau putem sa le dam in cap oamenilor pe "Sfaturi cumparare auto" care vor e46 in stare buna, dar n-au decat 2000 de euro.
Ce legatura are asta cu faptul ca fostul proprietar probabil facea liniute si cerculete cu masina?

#33
niposs

niposs

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,333
  • Înscris: 06.05.2009

View PostBursul, on 19 iunie 2017 - 08:09, said:

Atat timp cat semnalizezi la schimbarea directiei de mers nu am ce sa-ti reprosez. Posted Image Felicitari pentru achizitie, reparatii, bani bagati in stanga si in dreapta si cat mai putine peripetii. Daca esti multumit de ea asta e tot ce conteaza. Chiar era nevoie de un topic din asta!

Semnalizez, sunt posesor de BMW care stie unde se afla maneta ce aprinde beculete :))

#34
izometric

izometric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,392
  • Înscris: 05.09.2013
rulment spate 100 de lei? Mi se pare putin rau. Pacat sa pui piese turcesti/chinezesti, mai ales piese care pot produce pagube grave daca cedeaza catastrofic. Eu la rulmenti am un fix, pun doar de la SKF ca am vazut multe marci auto care pun asa ceva din fabrica. Daca nu SKF, atunci macar in acceasi zona de pret.

Edited by izometric, 19 June 2017 - 08:34.


#35
niposs

niposs

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,333
  • Înscris: 06.05.2009

View Postizometric, on 19 iunie 2017 - 08:33, said:

rulment spate 100 de lei? Mi se pare putin rau. Pacat sa pui piese turcesti/chinezesti, mai ales piese care pot produce pagube grave daca cedeaza catastrofic. Eu la rulmenti am un fix, pun doar de la SKF ca am vazut multe marci auto care pun asa ceva din fabrica. Daca nu SKF, atunci macar in acceasi zona de pret.

SKF pentru spate este 117 ron, boss.

#36
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Exact atata si este - avantaj  e46 !
http://www.epiesa.ro...prod-117662912/

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate