BMW e46 320dA, facelift (o peripetie)
Last Updated: Mar 09 2018 09:55, Started by
niposs
, Jun 18 2017 22:48
·
0
#1
Posted 18 June 2017 - 22:48
Salutare la toata lumea si va invit sa va alaturati unei peripetii cu "noua" mea masina, pentru cine are timp.
Pretul masinii - 2500 euro Km - ~ 260.000 Asadar, dupa ce mi-am achizitionat primul BMW e46 coupe 318Ci si l-am tinut ~ un an si putin am decis sa imi iau tot un e46 coupe dar putin mai puternic si anume un 325Ci de 192cp, 6cyl. Un monstru. Daca tot m-am mutat in Bucuresti, mi-am dat seama ca nu renteaza masina asta din nici un punct de vedere si am decis sa o vand in favoarea altui e46 320d dar de data asta automat, avand in vedere traficul din Bucuresti. Toate bune si frumoase, era zapada afara in februarie cand am dat banii pe ea. Am zis in capul meu, avand in vedere pretul, orice ar fi, si daca ajung la pretul initial, tot ce repar la ea, este nou. Lista cu defectiuni este urmatoarea: Toata directia; - caseta directie - 900 ron - amortizoare fata - 300 ron / buc - brate cu pivoti si bucse - 1000 ron - un rulment spate - 100 ron - jante 18" facute muci - cumparat pe 17 in schimb style 68 - 800 ron Manopera - 400 ron la un prieten ___________________ - modul video navigatie - 250 ron - modul audio navigatie (defectat ulterior) - 400 ron - compresor clima - 200 ron - vaporizator clima (postez poze ulterior cu reparatia acestuia, chinul vietii) - facut la un prieten 250 ron cu tot cu piesa si demontat bordul integral - un senzor parcare spate - 50 ron - sticle faruri matuite - gratis la un amic - piele volan rupta - 160 ron trimis la Arad + 60 transport Poate mai sunt dar nu imi amintesc acum. Ok pana aici. Masina a intrat direct in service si a inceput tratamentul, am schimbat toate directia, fluide (ulei motor, filtre, ulei grup, ulei cutie, filtru cutie), schimbat toate modulele, senzori, refacuta pielea, cumparat alte jante etc... Toate bune si frumoase pana in ziua in care mergeam la resedinta sa imi iau numere pe numele meu cand "mi-a murit motorul", incepuse sa faca presiune pe instalatia de racire (antigel). Masina a ramas in alt oras la service pentru constatare. Dupa o luna, mecanicii mi-au recomandat sa schimb motorul asta era ultima... eram foarte fericit, dupa reparatiile de mai sus, asta mai lipsea, alt motor, imaginatia mi-o lua razna. Am luat masina de acolo si am adus-o in Bucuresti unde mecanicul nici nu a stat la discutii si a inceput sa imi repare masina, adica sa imi planeze chiuloasa, blocul, sa schimbe garnitura de chiuloasa. Dupa ce a fost gata, la montare m-a sunat ca defapt compresorul de AC are parastas de inainte sa o cumpar si ca trebuie altul, cineva batuse cu ciocanul in el sa mai tina cateva ore Am cumparat alt compresor si l-am dus sa mi-l monteze, totul era ok. A doua zi am mers sa-i pun freon si ce sa vezi... sufla prin bord. Vaporizatorul era spart. S-a reparat si acela. Dupa atatea probleme in 4 luni de zile, ma declar fericit ca pot merge cu masina, am o foaie de hartie si un pix mereu pregatit sa adaug la lista ce urmeaza sa se mai strice Refacerea motorului a costat 1500 ron total cu piese si manopera. 250 ron - planat chiuloasa cu schimbat simeringuri 100 ron - planat bloc 500 ron - manopera Restul sunt ulei si filtre. Adaug si cateva poze cu ea care se gasesc in link-ul de mai jos (scroll down): http://imgur.com/a/o3FVg Edited by niposs, 18 June 2017 - 23:09. |
#2
Posted 18 June 2017 - 22:54
Salut, ar fi fost util pentru ceilalti sa mentionezi si niste costuri. Cu jurnalul tau putem sa le dam in cap oamenilor pe "Sfaturi cumparare auto" care vor e46 in stare buna, dar n-au decat 2000 de euro.
|
#3
Posted 18 June 2017 - 22:55
Nu ne-ai spus cati km (reali daca se poate) avea masina in momentul achiziționării.
|
#4
Posted 18 June 2017 - 22:59
Ai cumparat masina pentru a invata mecanica ? ( lista aia de defectiuni.... ) |
#5
Posted 18 June 2017 - 23:03
#8
Posted 18 June 2017 - 23:09
missionnad, on 18 iunie 2017 - 23:03, said:
Sunt masini obosite cu sute de mii de km la activ..cat sa mai ducă si ele ? Inteleg perfect aspectul miilor de km rulati, insa e primul jurnal de bord pe care il citesc si incepe cu : lista defectiuni. Pentru initiator, nu cred ca iti pot ura multi km fara incidente, dar daca esti din judetul Vrancea... te inteleg, intr-o oarecare masura. Sper sa te bucuri cat mai mult de masina, si nu ma refer la ea parcata! Edited by gozmyn, 18 June 2017 - 23:11. |
#9
Posted 18 June 2017 - 23:12
gozmyn, on 18 iunie 2017 - 23:09, said:
Inteleg perfect aspectul miilor de km rulati, insa e primul jurnal de bord pe care il citesc si incepe cu : lista defectiuni. Pentru initiator, nu cred ca iti pot ura multi km fara incidente, dar daca esti din judetul Vrancea... te inteleg, intr-o oarecare masura. Sper sa te bucuri cat mai mult de masina, si nu ma refer la ea parcata! Sunt din Bucuresti. Masina este cumparata din Bucuresti. Am doar domiciliu initial acolo. |
#10
Posted 18 June 2017 - 23:14
|
#11
Posted 18 June 2017 - 23:18
ce jante pe 18 ai avut? style 135?
mie nu mi se pare deosebita lista de defecte. ideea e ca baiatul a luat o masina mai vechiuta dar a si ales sa o repare. marea majoritate care iau masini mai vechi cum le iau asa merg cu ele. si el probabil putea sa mai mearga cu bratele duse sau cu caseta care probabil ii batea. 80% din proprietarii de masini mai vechi asa fac. repara doar strictul necesar cat sa poti sa mergi cu masina. ca bate, ca troncane ..merge si asa. aratati-mi mie masina mai veche care sa nu necesite bani. bine probabil ca marea majoritate de pe aici , inclusiv din cei care care au comentat mai sus, nu au mare idee despre ce inseamna o masina. si ii inteleg, pe cei care au avut doar masini noi nu au cum sa inteleaga ce e aia sa repari o masina. bine, mai sunt si altii care cred ca reparatiile costa super mult ca este BMW sau alte lucruri care nu au nicio legatura cu realitatea. felicitari ptr masina si la cat mai multi km. care a fost pretul de achizitie? masina ai luat-o recent adusa, adica esti primul proprietar pe Romania sau era deja inscrisa? ce firma de brate ai pus pe ea? Edited by bossake, 18 June 2017 - 23:19. |
#12
Posted 18 June 2017 - 23:23
missionnad, on 18 iunie 2017 - 23:14, said: Da,multam. *260.000 pe bord. E tot ce stiu. Nu stiu daca are mai multi, motorul nu mergea rau. A murit pompa de apa si l-a defectat. A murit inainte sa o cumpar eu dar era frig si nu facea presiune. Am schimbat-o dar era tarziu. E46 nu are senzor de temperatura apa pe bloc, daca vreti sa cumpărați vreodata e46, sa stiti. bossake, on 18 iunie 2017 - 23:18, said:
ce jante pe 18 ai avut? style 135? mie nu mi se pare deosebita lista de defecte. ideea e ca baiatul a luat o masina mai vechiuta dar a si ales sa o repare. marea majoritate care iau masini mai vechi cum le iau asa merg cu ele. si el probabil putea sa mai mearga cu bratele duse sau cu caseta care probabil ii batea. 80% din proprietarii de masini mai vechi asa fac. repara doar strictul necesar cat sa poti sa mergi cu masina. ca bate, ca troncane ..merge si asa. aratati-mi mie masina mai veche care sa nu necesite bani. bine probabil ca marea majoritate de pe aici , inclusiv din cei care care au comentat mai sus, nu au mare idee despre ce inseamna o masina. si ii inteleg, pe cei care au avut doar masini noi nu au cum sa inteleaga ce e aia sa repari o masina. bine, mai sunt si altii care cred ca reparatiile costa super mult ca este BMW sau alte lucruri care nu au nicio legatura cu realitatea. felicitari ptr masina si la cat mai multi km. care a fost pretul de achizitie? masina ai luat-o recent adusa, adica esti primul proprietar pe Romania sau era deja inscrisa? ce firma de brate ai pus pe ea? Aveam jante de M5, niște replici concave, care se fac doar pe 19 initial. Nu imi amintesc style. Am mers pe premiza ca e buna caroseria, e greu sa găsești una buna in zilele noastre. Masina a costat 2500 euro pentru ca era pe acte euro4 dar automatele sunt toate euro3, si-a luat teapa cineva. Pretul din actele de Olanda era 3600 euro, chitanta. Am inscris-o eu. Brate am pus lemforder. Edited by niposs, 18 June 2017 - 23:24. |
#13
Posted 18 June 2017 - 23:27
da, 320d automate ies euro4 si din 2005 pe e46, taxa era imensa din cauza co2-ului f mare la 320d automat.
ce an este masina? era ok daca puneai si dotarile de serie conform vin decoder. pai si ai inmatriculat-o platind taxa sau ai prins noua lege? Edited by bossake, 18 June 2017 - 23:27. |
#15
Posted 18 June 2017 - 23:35
bossake, on 18 iunie 2017 - 23:27, said:
da, 320d automate ies euro4 si din 2005 pe e46, taxa era imensa din cauza co2-ului f mare la 320d automat. ce an este masina? era ok daca puneai si dotarile de serie conform vin decoder. pai si ai inmatriculat-o platind taxa sau ai prins noua lege? Este 2002. Am prins chiar atunci cand a iesit taxa din vigoare. Nu merge sa caut pe bimmer work dar daca stii alt site, astea sunt ultimele 7: CJ31827 |
|
#16
Posted 18 June 2017 - 23:41
https://www.bmwvin.com/
Type code AS71 Type 320D (EUR) E series E46 (4FL) Series 3 Type LIM Steering LL Doors 4 Engine M47DO1 Displacement 2.00 Power 110 Drive HECK Transmission AUT Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475) Upholstery STOFF JACQUARD/ANTHRAZIT (H9AT) Prod.date 2002-02-05 Vehicle options S205 Automatic transmission S240 Leather steering wheel S249 Multifunction f steering wheel S302 Alarm system S441 Smoker package S473 Armrest front S495 3-point belt and headrest, center rear S508 Park Distance Control (PDC) S520 Fog lights S521 Rain sensor S534 Automatic air conditioning S550 On-board computer S609 Navigation system Professional S692 Preparation, BMW 6-CD changer I-bus S863 Retailer Directory Europe Vehicle options S877 Delete cross-pattern operation S886 On-board vehicle literature Dutch avand in vedere ca nu ai platit taxa eu zic ca nu ai iesit deloc rau chiar si cu reparatiile ulterioare. este totusi un e46 automat, de 150cp si cu dotari ok - navi, piele, pilot automat, senzori de ploaie,senzori de lumini, senzori de parcare, clima automata, cotiera... bine , masina nu da pe afara de dotari dar in principiu ai cam tot ce ai nevoie. eu m-as gandi pe viitor sa ii pui o folie si sa schimbi stopurile + semnalele cu unele albe. da foarte bine pe negru, mai ales in combinatie cu style 68. Edited by bossake, 18 June 2017 - 23:44. |
#17
Posted 18 June 2017 - 23:46
bossake, on 18 iunie 2017 - 23:41, said: avand in vedere ca nu ai platit taxa eu zic ca nu ai iesit deloc rau chiar si cu reparatiile ulterioare. este totusi un e46 automat, de 150cp si cu dotari ok - navi, piele, pilot automat, senzori de ploaie,senzori de lumini, senzori de parcare, clima automata, cotiera... bine , masina nu da pe afara de dotari dar in principiu ai cam tot ce ai nevoie. eu m-as gandi pe viitor sa ii pui o folie si sa schimbi stopurile + semnalele cu unele albe. da foarte bine pe negru, mai ales in combinatie cu style 68. Folie urmeaza, chiar ma gandeam si astazi cand am urcat in ea. Style 68 am ales eu sa-i pun, nu sunt nici mici, nici mari si frumusele. Triple albe astept sa imi aduca un amic zilele urmatoare, i le dau pe ale mele la schimb ca are o masina la dezmembrat |
#18
Posted 18 June 2017 - 23:50
Sunteti culmea.
Ce vi se pare asa mult ? Voiati sa fie noua ? Problemele mentionate de el puteau sa fie si la o masina de 2 ani... sau noua (cum e mai nou). Toata directia; DACA O VERIFICAI ATENT NU MAI TREBUIA SA BAGI BANI IN ELE ! - caseta directie - 900 ron - amortizoare fata - 300 ron / buc - brate cu pivoti si bucse - 1000 ron - un rulment spate - 100 ron - jante 18" facute muci - cumparat pe 17 in schimb style 68 - 800 ron Manopera - 400 ron la un prieten ___________________ - modul video navigatie - 250 ron SE PUTEA VERIFICA - modul audio navigatie (defectat ulterior) - 400 ron - compresor clima - 200 ron SE PUTEA VERIFICA - vaporizator clima (postez poze ulterior cu reparatia acestuia, chinul vietii) - facut la un prieten 250 ron cu tot cu piesa si demontat bordul integral SE PUTEA VERIFICA - un senzor parcare spate - 50 ron LA FEL - sticle faruri matuite - gratis la un amic TI SE PARE O PROBLEMA ? se intampla la orice masina veche. - piele volan rupta - 160 ron trimis la Arad + 60 transport AI VAZUT CE AI CUMPARAT Chiar tu ai zis ca era prea ieftina, de aici si lista cu defecte. Sa schimbi un senzor de parcare, sau sa polisezi sticla la faruri nu mi se pare ceva iesit din comun. Restul le puteai verifica. Insa o masina in stare cat de cat buna, nu mai era 2500e ci vreo 4000e. Iar motorul sau defectul de care ai zis, se putea intampla la orice masina, mai conteaza si norocul. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users