Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Alfa Romeo Stelvio
#1
Posted 18 June 2017 - 21:21
Am ramas surprins sa vad unul zilele trecute prin Moara Vlasiei. Spre deosebire de Giulia care s-a lansat cu mare tam-tam si doar versiunea quadrifoglio primul an, ajungand la dealeri cu versiunile pentru "saraci" abia anul acesta ,se pare ca Stelvio a fost lansat si pus in vanzare deja intrand pe piata cu versiunile de "saraci" urmand ca versiunea quadrifoglio sa apara abia anul viitor.
E deja la vanzare si la noi, pe autovit a fost o singura masina de test care s-a vandut cu 44.000 (atat se cerea in anunt, apoi nu a mai fost reactualizat). Probabil ca pe-aici e pretul 40.000 cu discounturi serioase, versiuni entry-level. Avand in vedere ca e o giulia inalta, mie nu mi se pare justificat pretul desi am observat ca se practica. Fiecare cm la garda la sol creste pretul masinii cu 1000 de euro. Va place? va revigora Alfa? Review-urile par in totalitate pozitive... [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/dnM1bsIIFLQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/TCkSuzmn5XQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#2
Posted 18 June 2017 - 21:38
Daca nu ar avea prestigioasa stema ar fi usor confundata cu o masina chinezeasca, tot ce a urmat dupa Alfa75 au fost teribil de supraapreciate ca masini si brand.
|
#3
Posted 18 June 2017 - 21:42
cristian_sen, on 18 iunie 2017 - 21:38, said:
Daca nu ar avea prestigioasa stema ar fi usor confundata cu o masina chinezeasca, tot ce a urmat dupa Alfa75 au fost teribil de supraapreciate ca masini si brand. Nu stiu daca este corect sa zicem asta. Da, vanzarea catre Fiat nu a fost de bun augur si pana la alfa 159 marca a pierdut destul de mult teren din cauza problemelor de fiabilitate,marketing prost, favorizarea FIAT in detrimentul Alfa si Lancia, samd. 159 a spalat multe pacate dar era deja prea tarziu. In Giulia si Stelvio s-a investit foarte mult. Au trecut din nou dupa atatia ani la tractiune spate (cum au fost Alfa Romeo dintotdeauna) ,platforma este nou-nouta si pentru prima data in 20 de ani toti marii review-eri (de la Top Gear la Buhnici.ro ) au zis "da. e misto masina". Spre deosebire de alte marci premium, Alfa Romeo a ramas destul de italiana si foloseste in principiu tehnologie dezvoltata local. Imi place asta. |
#4
Posted 18 June 2017 - 21:53
In Italia circule de vreo jumatate de an,sper sa nu ma insel,am vazut cateva de atunci..e cam de dimensiunea Qasqai-ului...pretul nu ma pot pronunta daca il merita,dar avand in vedere ca si Giulia e scumpa-n draci..se pare ca asta e un nou trend la ei sa fie scumpe
|
#5
Posted 18 June 2017 - 21:55
#6
Posted 18 June 2017 - 22:08
#7
Posted 18 June 2017 - 22:19
Astia de la Alfa au inceput sa joace tare.
Faptul ca au trecut la tractiune spate e un mare plus pentru ceea ce se pretinde Alfa: o masina cu tente sportive si placuta la condus. |
#9
Posted 18 June 2017 - 23:40
Sunt singurul de parere ca numele suna a... plantă angiospermă?
|
#10
Posted 18 June 2017 - 23:55
fightClub25, on 18 iunie 2017 - 21:42, said:
Nu stiu daca este corect sa zicem asta. Da, vanzarea catre Fiat nu a fost de bun augur si pana la alfa 159 marca a pierdut destul de mult teren din cauza problemelor de fiabilitate,marketing prost, favorizarea FIAT in detrimentul Alfa si Lancia, samd. 159 a spalat multe pacate dar era deja prea tarziu. In Giulia si Stelvio s-a investit foarte mult. Au trecut din nou dupa atatia ani la tractiune spate (cum au fost Alfa Romeo dintotdeauna) ,platforma este nou-nouta si pentru prima data in 20 de ani toti marii review-eri (de la Top Gear la Buhnici.ro ) au zis "da. e misto masina". Spre deosebire de alte marci premium, Alfa Romeo a ramas destul de italiana si foloseste in principiu tehnologie dezvoltata local. Imi place asta. in ziua de azi, cand incepem sa ne indoim si de fiabilitatea nemtestilor, parca nu as avea 40k euro sa ii risc pe o italiana... as investi in ceva mai sigur. fightClub25, on 18 iunie 2017 - 22:08, said:
Nu stiu daca e copiere sau uniformizare.....oricum ambele chestii ma enerveaza la fel de tare. Masinile aratau diferit una de alta in 2005-2010! Inclusiv germanele una de alta! 2005-2010 Friskey, on 18 iunie 2017 - 22:19, said:
Astia de la Alfa au inceput sa joace tare. Faptul ca au trecut la tractiune spate e un mare plus pentru ceea ce se pretinde Alfa: o masina cu tente sportive si placuta la condus. Edited by unbrutus, 18 June 2017 - 23:54. |
|
#11
Posted 19 June 2017 - 01:52
unbrutus, on 18 iunie 2017 - 23:55, said:
tot timpul cand apare o alfa romeo la top gear toata lumea zice acelasi lucru, "fiabilitatea zero"... cel putin in episoadele care le-am vazut eu. in ziua de azi, cand incepem sa ne indoim si de fiabilitatea nemtestilor, parca nu as avea 40k euro sa ii risc pe o italiana... as investi in ceva mai sigur. O masina, mai ales la banii astia nu este o investitie. Investitie e un Logan MCV cu care iti cari sculele daca esti instalator. Fiabilitatea nu mai tine de mult de tara producatoare. E globalizare si iti garantez ca la BMW in ateliere cel putin 50% dintre cei care lucreaza acolo sunt roboti facuti in japonia si 30% sunt mehmet si Abdul. Fiabilitatea tine de materialele alese, compromisurile facute si directia de marketing. Daca vor, inclusiv TATA din India pot face o masina indestructibila care sa tina 35 de ani. Dar nu mai vrea nimeni asta. Este chiar posibil ca cei de la FCA sa fi ales motoare si materiale mai durabile ca masinile astea sa tina ceva mai mult decat un BMW sau un Audi si sa reabiliteze imaginea marcii inclusiv pe segmentul second-hand. Cat despre fiabilitatea nemtestilor de care tu abia acum incepi sa te indoiesti.....lumea se indoieste de la Mercedes 190 incoace Am vazut o alfa 147 cu 450.000 km la bord si un X3 nou-nout caruia i-a cazut cutia de viteze in prima saptamana. Am avut seat ibiza 9 ani si am fost cu ea in service pe garantie de 3 ori (probleme legate de aerul conditionat) si intre 70 si 90.000 km am mers cu check engine aprins. Nici acum nu stiu de unde era problema ca asa am vandut-o. Tot la masina aia mi s-au stricat ambele macarale de geam si alte multe maruntisuri. In 60.000 km, alfa 159 nu mi-a facut nicio problema. unbrutus, on 18 iunie 2017 - 23:55, said:
bordul de la audi e de departe cel mai superb aerisirile alea rotunde sint total nepractice. Ce nu se vede in poza este felul in care tot bordul si ceasurile sunt orientate catre sofer. Alfa iti da senzatia ca masina aia a fost construita pentru tine ,soferul ei. Cat despre gurile alea rotunde.....am avut 3 ani alfa 159...nu stiu cu ce erau mai nepractice decat unele dreptunghiulare - in masina era cald/racoare dupa nevoi fara probleme Edited by fightClub25, 19 June 2017 - 01:59. |
#12
Posted 19 June 2017 - 07:43
Claudiu998, on 18 iunie 2017 - 21:55, said: Acum sa fim sinceri.Ceasurile de bord sunt mai mult un accesoriu,la care te uiti foarte-foarte rar.Ce sa vezi acolo?Turatia?Pe cine intereseaza,ai urechi.Kilometri/ora,pe cine intereseaza,ai ochi.Altceva ce anume? A,ca exista cocalari carora le place sa se pozeze cu kilometrajul,este alta poveste.Da' astia nu-si cumpara Alfa. Alfa este pentru cunoscatori si rafinati. Poate te intreseaza mai mult display-ul CB. Edited by adisz, 19 June 2017 - 07:44. |
#13
Posted 19 June 2017 - 09:58
fightClub25, on 19 iunie 2017 - 01:52, said:
E globalizare si iti garantez ca la BMW in ateliere cel putin 50% dintre cei care lucreaza acolo sunt roboti facuti in japonia si 30% sunt mehmet si Abdul. adisz, on 19 iunie 2017 - 07:43, said:
Alfa este pentru cunoscatori si rafinati. |
#14
Posted 19 June 2017 - 10:13
unbrutus, on 18 iunie 2017 - 23:55, said:
tot timpul cand apare o alfa romeo la top gear toata lumea zice acelasi lucru, "fiabilitatea zero"... cel putin in episoadele care le-am vazut eu. in ziua de azi, cand incepem sa ne indoim si de fiabilitatea nemtestilor, parca nu as avea 40k euro sa ii risc pe o italiana... as investi in ceva mai sigur. vad ca si tu ,tot la ceas tarziu generalizezi fara sa ai habar de fapt unde zice vreunul de la Top Gear ca "fiabilitate zero" in aceste clipuri? [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/XT8LrA21vuo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/MOv4A_NFswY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by fightClub25, 19 June 2017 - 10:14. |
#15
Posted 19 June 2017 - 10:22
fightClub25, on 19 iunie 2017 - 10:13, said:
vad ca si tu ,tot la ceas tarziu generalizezi fara sa ai habar de fapt unde zice vreunul de la Top Gear ca "fiabilitate zero" in aceste clipuri? |
|
#16
Posted 19 June 2017 - 11:02
Pentru giulia nu avem inca rapoarte ,dar daca va uitati in acest link dat de cei de la TUV despre masini uzate 4-5 ani in 2017 veti gasi Alfa Romeo Giulietta pe locul 56. Asta inseamna ca este inainte de Mercedes Benz A Class (locul 65) .volvo S40 (locul 63) ,mercedes B Class (locul 76) ,BMW seria 5 (locul 80) ,Volkswagen Tiguan (locul 83) , Volksvagen Scirocco (locul 88), Volkswagen Passat (locul 99), toate astea fiind MAI SCUMPE decat Giulietta. SIngura masina Germana cu adevarat fiabila mai scumpa decat Giulietta ramane Audi care e in top 50 cu toate modelele. Apropo, preferata publicului, cea mai urata si impersonala caramida dar care este MAMA FIABILITATII ,renumita Skoda Octavia este pe pozitia 76, la 20 de locuri distanta de Alfa Romeo Giulietta. Ca sa vedeti ca topul este original si corect, pe ultima pozitie se afla Dacia Logan
Deci mai usor cu fiabilitatea pe scari ca nu este cazul. Alfa se imbunatateste de la model la model ,cel putin pana acum. Sper ca Giulia va urma trendul ascendent. topul : http://www.anusedcar...ge/2017-4-5/578 |
#17
Posted 19 June 2017 - 14:47
O masina italiana o cumperi doar ptr personalitate, atat. Asa a fost intodeauna iar exceptiile doar au intarit regula. Iar stevia asta are la fel de multa personalitate ca ...o stevie, la capitolul originalitate e mai rarefiata decat o basina asiatica. O Mazda cx5 sau cx3 care i-o fi egala, intoarce mai multe capete pe strada decat amestecatura asta de design care ati observat-o, numai chinezii fac asa lucraturi. Bineinteles ca merge bine si asa e si normal, e un model nou, ar fi fost culmea sa fie mai proasta decat trecutul....dar asta nu e suficient ptr factorul wow care se asteapta de la Alfa Romeo. E ALFA ROMEO! Fiat ar trebui sa reactiveze Alfa 75, s-o aduca in secolul asta si n-o sa faca fata la vanzare. Cunoaste reteta foarte de bine cu Fiat 500 care tine in spate toata firma, aceeasi idee au avut-o si americanii cu Sf Treime, dupa experimentele nereusite din anii 80-90 au revenit la ce i-a consacrat : personalitati puternice si agresive ptr ca la urma urmei asta e automobilul, o extensie a personalitatii cumparatorului. De aia stevia o sa fie cumparata de femei ca va fi permanent la oferta in timp ce la X5 lista de astepatre e de 6 luni in Germania. Iar cine-si cumpara masina in functie de shourile tv sau topurile din reviste...sa fie sanatos.
Edited by cristian_sen, 19 June 2017 - 15:16. |
#18
Posted 19 June 2017 - 19:49
Eu sunt mare fan Alfa, dar Stelvio asta ma lasa rece. E drept ca nu l-am vazut pe viu dar in poze nu ma incanta absolut deloc. Sper sa imi schimbe parerea.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users