Bara de torsiune
Last Updated: Jun 20 2017 08:22, Started by
hadid
, Jun 18 2017 19:30
·
0
#1
Posted 18 June 2017 - 19:30
Am inteles ca Logan-urile nu o au si ca in caz de accident e periculos tare fata de alte masini straine care o au. Este adevarat?
|
#2
Posted 18 June 2017 - 19:40
#3
Posted 18 June 2017 - 19:42
#4
Posted 18 June 2017 - 19:49
cred ca de fapt se refera la bara antirului.
bara de torsiune este denumirea elementului care inlocuieste arcul, asa cum era la oltcit. Edited by rich1974, 18 June 2017 - 19:50. |
#5
Posted 18 June 2017 - 19:51
#6
Posted 18 June 2017 - 20:04
Si eu stiu ca sunt Loganuri fara bara stabilizatoare. Dar nu cred ca asta influenteaza rezistenta sau comportamentul la impact. Eventual influenteaza tinuta de drum.
Edited by PoeOvidiu, 18 June 2017 - 20:05. |
#7
Posted 18 June 2017 - 20:22
Bara de torsiune e suspensie, n-are nici o treaba cu siguranta la accident.
|
#9
Posted 18 June 2017 - 20:28
Cauta pe olx la culoarea masinii din dezmebrari , iar de inlocuit este extrem de simplu cu o autofiletanta daca desfaci toate suruburile, important este sa nu le iei la mana ca te ia disperarea.
|
#10
Posted 18 June 2017 - 20:30
|
#11
Posted 18 June 2017 - 20:57
#12
Posted 18 June 2017 - 21:38
Loganu meu nu avea .........
I se simte lipsa in curbe unele o au , altele nu ..... Edited by mihaiduban, 18 June 2017 - 21:40. |
#14
Posted 19 June 2017 - 04:06
Din punct de vedere funcțional si constructiv bara stabilizatoare sau antiruliu este tot o bara de torsiune.
Acționează asupra suspensiei prin torsionare. Atât ca scopul ei nu este sa preia greutatea mașinii decât parțial. Practic când mașină se înclină pe o parte pe acea parte suspensia va fi mai rigida iar pe partea opusa va fi mai moale. |
#15
Posted 19 June 2017 - 07:31
Ca un bun mecanic ce esti, bara de torsiune e de torsiune, iar aia mica pricajita de torsiune e antiruliu.
|
|
#16
Posted 19 June 2017 - 11:07
Ca denumire difera, constructiv sunt aproape identice difera doar dimensional .
Daca nu crezi studiaza principiul de functionare la ambele, e identic Asta ca vorbim de mecanici buni Edited by PoeOvidiu, 19 June 2017 - 11:10. |
#17
Posted 19 June 2017 - 11:31
Loganul are bara de torsiune doar pe unele motorizari; pe K4M si pe dCi, din ce stiu.
Rolul acesteia este de a reduce inclinarea masinii pe viraje prin reducerea ridicarii pe verticală a roţii. Bara se răsuceaste in jurul axei sale si implicit aceasta miscare este opusa ridicarii rotii de pe sol. Prin urmare aceasta face parte din mecanismul de suspensie si intr-o oarecare masura gestioneaza comportamentul masinii in viraje. Edited by iancuMIC, 19 June 2017 - 11:33. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users