Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Masina noua in service la 1000 km
Last Updated: Sep 02 2021 18:34, Started by
claudiu2012
, Jun 18 2017 17:10
·
0
#19
Posted 18 June 2017 - 20:12
Daca stai cu masina in service dupa 1000 de km, leasingul ''curge'' in continuare, nu?
|
#20
Posted 18 June 2017 - 20:18
incident neplacut,probabil ghinion,se va rezolva,acum depinde si de acel dealer
eu tot asa, daca aveam vreo 2000 km si am ajuns cu un pegeout napoi in service nu asa naspa ca la tine dar am ajuns am si un Sandero tot de nou luat,la 30.000 a ramas sotia cu el in drum,s-a rupt planetara din roata(exclus condusul agresiv etc) ca vad ca tot se lauda Dacia,pt mine este prima si ultima data cand voi cumpara dacia |
#21
Posted 18 June 2017 - 20:31
eu le dau 15 zile calendaristice dupa care le cer banii inapoi sau masina noua...asta e clar in lege ....RASPUNSUL LOR NU CRED CA VA FI NU LA AMBELE VARIANTE PT ca asta inseamna proces castigat de mine.....
|
#22
Posted 18 June 2017 - 20:46
epetroiu, on 18 iunie 2017 - 17:59, said:
Ce mai conteaza ca marcile alea bengoase care costa de 3-4 ori mai mult te pot face abonat la service din primele mii de kilometri, iar "cotetele" tin mult si bine fara aproape vreo problema? cotetul te tine mult si bine ca nici n-are nimic pe el, ce dracu sa se strice la o caruta? am avut Logan si absolut nici o problema nu am avut la el, luat de nou, dar intradevar ca nu avea ce sa se strice...canci confort, canci liniste, cand inchideai usa parca tranteai usa la dacie fara cheder, fluiera vantul prin toate gaurile, dar intradevar ai dreptate, nu se strica ca nu are ce |
#23
Posted 18 June 2017 - 20:47
neşansă... permanent am avut maşini vechi
dacă tărăgănează cu reparaţia, ţine-o la podea pînă crapă altceva cînd o prinzi, iar la garanţie... după 5-6 reprize d'astea... vei avea ca mine un ciur să te ţină minim 15 ani. |
#24
Posted 18 June 2017 - 20:54
Cred ca e singura masina cu probleme din nspe mii produse in turcia. Trebuia sa ma astept..la asa discount si asa zisa lichidare de stoc ..o reducere de 4700 euro cu remat inclus mi se pare enorm la valoarea ei de 16500 euro..
|
#25
Posted 18 June 2017 - 21:00
epetroiu, on 18 iunie 2017 - 17:59, said:
Cotet, cum sa nu...la fel ca loganul din 2006 care in astia 11 ani nici macar sa porneasca la mai mult de a doua cheie nu mi s-a intamplat. In rest, zilnic aud masini cu pretentii cu diverse probleme, un coleg de la munca cu Nissan luat in toamna trecuta(pe care a dat 18.000 de euro), deja motorul schimbat si in continuare, cu al doilea motor, creste singur nivelul la ulei peste limita admisa si consuma 14-15% in oras. Alt coleg cu o masina coreeana, cu jumatate din vechimea Loganului, si pret dublu de noua, a schimbat deja ambreiajul, la un nr de km pe care eu i-am depasit de mult, cu ambreiajul din fabrica, etc. Culmea, la service i-au zis ca asa e la toate din modelul sau, pe la 60.000 ambreiajul pica, si costa vreo 1500 ron schimbarea. Masini tari, asa-i... Asa ca, atunci cand mai aud astfel de ironii , chiar ma amuza. Lasa ma, sa fie "cotet"(dupa mintea unora, evident), dar sa nu ai o singura problema cu masina in 11 ani decat cine stie ce model "bengos" cu zeci de briz-briz-uri prin bord, zeci de functii inutile de parca ar fi pentru invalizi si sa iti faca probleme din primele mii de km sau sa schimbi prematur piese care ar trebui sa tina mult mai mult. De aia urmatoarea masina tot Logan va fi, asta peste vreo 5-6 ani minim,ca la cat de bine merge asta nu e nevoie sa o schimb. Dar ce vrei, romanul fudul sa fie, asa-i ca altfel epatezi cu marci straine scumpe, decat cu asa-zise "cotete"? Ce mai conteaza ca marcile alea bengoase care costa de 3-4 ori mai mult te pot face abonat la service din primele mii de kilometri, iar "cotetele" tin mult si bine fara aproape vreo problema? Pe de alta parte, ignori faptul ca Nissan imparte motoarele cu Renault si deci cu Logan... Si nu numai motoarele, multa tehnologie comuna claudiu2012, on 18 iunie 2017 - 20:54, said:
Cred ca e singura masina cu probleme din nspe mii produse in turcia. Trebuia sa ma astept..la asa discount si asa zisa lichidare de stoc ..o reducere de 4700 euro cu remat inclus mi se pare enorm la valoarea ei de 16500 euro.. |
#26
Posted 18 June 2017 - 21:04
#27
Posted 18 June 2017 - 21:10
claudiu2012, on 18 iunie 2017 - 20:31, said:
eu le dau 15 zile calendaristice dupa care le cer banii inapoi sau masina noua...asta e clar in lege ....RASPUNSUL LOR NU CRED CA VA FI NU LA AMBELE VARIANTE PT ca asta inseamna proces castigat de mine..... |
#28
Posted 18 June 2017 - 21:58
TruculMagic, on 18 iunie 2017 - 17:23, said:
Mda, ce sa zic? Daca lua sehas si se intimpla asta probabil ziceai: vezi, daca luai Logan NOU nu pateai asta! Se poate intimpla oricui, la orice masina. El, la masina noua are garantie, garantie care iti repara tinicheaua. La un cotet sh te descurci cum poti. PS Am patit si eu o problema cu ambreiajul la 400km rulati si o saptamina dupa achizitie [Skoda]. S-a rezolvat rapid pe garantie (dusa la prinz, ridicata a doua zi dimineata). |
|
#31
Posted 18 June 2017 - 23:11
ceanu1980, on 18 iunie 2017 - 20:18, said:
incident neplacut,probabil ghinion,se va rezolva,acum depinde si de acel dealer eu tot asa, daca aveam vreo 2000 km si am ajuns cu un pegeout napoi in service nu asa naspa ca la tine dar am ajuns am si un Sandero tot de nou luat,la 30.000 a ramas sotia cu el in drum,s-a rupt planetara din roata(exclus condusul agresiv etc) ca vad ca tot se lauda Dacia,pt mine este prima si ultima data cand voi cumpara dacia Mai sunt loturi de la dacia carora li s-au rup planetarele prematur... Nu exista masina perfecta, mai sunt si cu defecte unele din fabrica, insa dupa ce dai atatia bani si ai facut un efort, e cam nasol... si automat nu mai vrei in viata ta brandul respectiv decat daca esti indragostit tare de el. |
#32
Posted 19 June 2017 - 06:02
#33
Posted 19 June 2017 - 09:14
de curiozitate astia de la Dacia au chemat vreodata anumite loturi in service
la mine am avut ghinion ca s-a rupt dupa 3 ani,pa garantie se ofereau sa mi-o schimbe ma costa peste 1 mie plus manopera,plus planetara mea la schimb vai vai cum am reactionat la darex ei nu au nici o vina ca nu fac ei preturile,cu toate ca fac si ei pe acolo furtisaguri doar le-am spus ca am luat un cotet de dacie,cum sa fie atata o planetara incuietoarea de la portiera spate cand vrea se incuie cand are chef, contactul a inceput sa faca probleme (ramanea cheia blocata in el) la 60k l-am schimbat ultima patanie, mi s-a blocat acceleratia cateva secunde si aici avem adevarate povesti mituri etc |
|
#34
Posted 19 June 2017 - 09:25
Nu ai sanse sa primesti banii inapoi, vor repara masina si ti-o vor returna. Dupa cum se vede nu exista achizitie fara risc la masini nici cand o cumperi noua.
|
#35
Posted 19 June 2017 - 17:30
Topicul este vrajeala, pt mai multe informații cautati pe forumul monomarca. Acum vrea doar sa facă reclama negativa.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users