Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Sandero Stepway2 Prestige 0,9 90 Easy-R
Last Updated: Jun 12 2021 19:57, Started by
gabrieln2016
, Jun 18 2017 11:47
·
0
#343
Posted 23 February 2018 - 08:52
La emisii se incadreaza, stai linistit. Sa nu impuna alte limite (limitari?) legate de diesel... Vezi ce se intampla prin UiE!
Capture.JPG 61K 117 downloads Scuze de OFF. |
#345
Posted 10 March 2018 - 18:14
F fain topicul Gabriel! Felicitari! Si masina e super. Sa o fol sanatos multi ani de acum!
|
#348
Posted 03 May 2018 - 19:37
Corect, a venit caldura, asa ca prima masura de contracarare a fost montarea de folii pe geamuri. Pe lateralele spate, ochiuri si luneta am pus folie neagra cu 5% transparenta. Pe lateralele fata folie ceramica cu transparenta de 86%. Deoarece geamurile aveau din fabricatie tenta de culoare, TNL (transmitanta normala a luminii pt. ansamblul geam original+folie aplicata) la final a fost de 74% (masurat de montator cu aparatul), in conditiile in care norma RAR impune sa fie minim 70%. http://www.rarom.ro/...tiuni_folii.pdf
Operatiunea a fost efectuata la montator autorizat si am primit autorizatia tehnica a montatorului, declaratie de conformitate si certificat de garantie atat pentru folie cat si pentru montaj. Folia este Fusion, aplicarea s-a facut prin demontarea geamurilor si a costat 300 lei. Beneficiile sunt indubitabile. Nu mai este acea caldura insuportabila in habitaclu la deschiderea usilor, mirosul de plastice coapte si tapiterie incinsa a disparut iar clima lucreaza mult mai eficient.Vizibilitatea este OK si noaptea, nu mai sunt orbit de farurile din spate. Cand dau cu spatele in locuri mai intunecoase prin luneta se vede foarte putin dar oglinzile laterale, senzorii si camera sunt mai mult decat suficiente. Acum iau in calcul sa pun bandouri pe laterale, undeva pe la jumatatea portierelor, pentru protectie contra neatentilor care nu se uita cand deschid usile si bandouri pentru colturi. Vom vedea. Luna viitoare ma duc la prima revizie. Masina merge foarte bine. As fi spus ireprosabil daca motorasul nu ar fi avut cateva sincope in aceasta iarna la prima pornire. Ce vreau sa spun? De doua ori s-a oprit dupa prima cheie si a pornit doar cu piscarea acceleratiei. De fiecare data clima era lasata pe pornit. In schimb transmisia pilotata este fara cusur. Rodajul a fost facut ca la carte si motorul incepe sa arate ce poate. M-am lamurit si in privinta consumului in conditii diferite de trafic si nu ma mai intereseaza consumul pe termen lung asa ca am resetat CB-ul si cand sunt curios vad cat consuma pe anumite sectoare de drum. Singurele drumuri extra urbane au fost la Bucuresti si chiar foarte multe. Natura si-a schimbat hainele asa ca de saptamana viitoare incep excursiile. Iarna, cand nu este zapada, este dezolant, plimbarile n-au niciun farmec. Aveti poze cu folia si daca aveti orice intrebare de pus puteti sa o faceti fara rezerve. Va voi raspunde cu placere si cat de obiectiv poate fi o biata fiinta umana. Attached Files |
#349
Posted 08 May 2018 - 10:38
S-a deschis sezonul la excursii. Prima a fost duminica pe Valea Slanicului: Grunjul de la Manzalesti, muntele de sare de la Lopatari, platoul Meledic si rezervatia naturala Dealul cu lilieci.
In total 122 km facuti cu 34,6 km/h viteza medie si consum de 6,1 l/100 km. Asfalt bun 50%, prost 40% si de pamant 10% (la urcare pe platoul Meledic si Dealul cu lilieci). Deoarece am folosit pentru prima data si o camera sper ca o sa am timp sa fac si un filmulet. Poze in linkul de mai jos: Attached FilesEdited by gabrieln2016, 08 May 2018 - 10:46. |
#351
Posted 09 May 2018 - 21:40
Si un clip:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/nafwZLnCL50?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by gabrieln2016, 09 May 2018 - 21:42. |
#352
Posted 14 May 2018 - 17:49
Foarte, foarte util topicul! Acum chiar ca de-abia astept sa merg la Test Drive pe "albastrica"
|
|
#353
Posted 15 May 2018 - 18:46
gabrieln2016, on 22 februarie 2018 - 22:45, said:
@turisticus Daca ai "malaiul" necesar si faci macar 15.000 km pe an poti sa te orientezi fara probleme catre 1,5dCi. Cred ca nimeni nu poate zice ceva de rau de acest motor oricat de inversunat ar fi pe Dacia. Fa o socoteala in functie de rulajul aproximat si vezi in cati ani scoti diferenta de pret si cheltuielile suplimentare de la revizie si intretinere. Deja o sa intri intr-o zona de pret apropiata si de alte oferte prin Rabla, este drept benzinare. Vezi ca si Skoda Rapid are o oferta interesanta dar doar atat ca masina nu este cine stie ce. Mai bun ar fi un Toledo, cel putin dupa mine. Daca mai scotocesti prin punguta poti lua in calcul Octavia pe la 14.500 euro. Octavia este peste orice Dacie din toate punctele de vedere asa ca daca poti si esti si dispus sa dai banii astia cred ca faci o afacere buna. Daca ramai la un 10.000 euro prima optiune este clara: un 0,9 TCe sau un 1,5 dCi de la Dacia si de diferenta de bani te poti plimba o vara intreaga prin muntii Europei. Daca mai ai intrebari specifice legate de 0,9 TCe si de Easy-R si nu gasesti raspunsurile in jurnal, iti stau cu placere la dispozitie. Si inca ceva, hotaraste-te repede, se pare ca anul acesta fondurile la Rabla sunt cu 25% mai mici. Prima impresie la volan, groaznica, senzatie de lipsa de putere, mai ales ca in primii 200 m am avut un semafor, pedala de acceleratie parandu-mi foarte moale ca sa nu mai vorbesc de ruperile de ritm cauzate de schimbarea vitezelor. Incet incet te cam prinzi cum e chestiunea cu Easy-R si incepe sa-ti placa. Am mers deja 300 km in primele 2 zile, vreo 200 pe autostrada. N-am mai condus pana acum nici cu Cruise asa ca am avut timp sa ma tot joc cu el. Daca o sa am ceva nelamuriri sau observatii sper sa nu te superi daca le pun aici, ca nu cred ca merita sa deschid alt topic pe forum. |
#354
Posted 15 May 2018 - 19:11
Felcitari si sa o stapanesti sanatos!
Nu ma supar, poti intreba absolut orice atat despre masina in general cat si despre Easy-R in special. Recomandarea este sa citesti mai intai manualul, gasesti acolo raspunsuri la aproape toate neclaritatile. Primul si cel mai important sfat: opreste motorul cu maneta in D sau R si nu uita niciodata sa tragi frana de mana macar doi-trei dinti pentru ca noi nu avem P. Edited by gabrieln2016, 15 May 2018 - 19:14. |
#355
Posted 15 May 2018 - 19:13
Serios , nu exista " P " pe easy-R ? Poti pune o poza te rog ( cand ai vreme ) ?
Edited by Baxon, 15 May 2018 - 19:14. |
#356
Posted 15 May 2018 - 19:38
Poza la schimbator? Din pacate nu am, sper ca e suficienta cea din manual.
Nu are P asa ca daca nu vrem sa ne ajunga masina in rapa pe Transfagarasan cum s-a intamplat asta-vara cu o masina premium caruia i s-a rupt boltul (dispozitivul de blocare) in P tragem sanatos de levierul franei de mana. Attached Files |
#357
Posted 15 May 2018 - 19:45
Pai daca sa zicem ca nu ai frana de mana ce faci ? O parchezi cu botul in bordura/zid ? Ciudata cutia asta ... teoretic ti-o poate tracta usor .
Edited by Baxon, 15 May 2018 - 19:46. |
|
#358
Posted 15 May 2018 - 20:03
Pai daca sa zicem ca la masina ta cu transmisie manuala nu ai frana de mana ce faci? O parchezi si tu cu botul in bordura/zid? Ciudata cutia asta manuala ... teoretic ti-o poate tracta la fel de usor si tie.
Nu cumva e acelasi lucru? Asa cum la manuala poti lasa masina in viteza asa si la Easy-R poti face acelasi lucru cu o singura conditie: sa ai maneta in D sau R cand opresti motorul. |
#359
Posted 15 May 2018 - 20:17
#360
Posted 15 May 2018 - 20:56
gabrieln2016, on 15 mai 2018 - 19:11, said:
Felcitari si sa o stapanesti sanatos! Nu ma supar, poti intreba absolut orice atat despre masina in general cat si despre Easy-R in special. Recomandarea este sa citesti mai intai manualul, gasesti acolo raspunsuri la aproape toate neclaritatile. Primul si cel mai important sfat: opreste motorul cu maneta in D sau R si nu uita niciodata sa tragi frana de mana macar doi-trei dinti pentru ca noi nu avem P. Un mic raport: 300 km, consum mediu 6.9 l/100km, viteza medie 50 km/h. AC a mers nonstop pe Auto. Apropo de kilometraj. Am citit in manual, dar nu m-am prins care e diferenta intre kilometrajul partial (ce se poate reseta ca la loganul vechi) si kilometrajul de la ultima resetare !!! Toate trei arata 300 km in acest moment. Pana acum nu am restat nimic, masina avand 4 km la bord cand am luat-o. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users