Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

LE MANS 24H - 2017

- - - - -
  • Please log in to reply
21 replies to this topic

#1
Scubaskot

Scubaskot

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 333
  • Înscris: 11.07.2013
TOYOTA CIURUITĂ ÎN NOAPTE ÎNAINTE DE JUMĂTATEA CURSEI

LE MANS A FOST CHIAR MAI NECRUȚĂTOARE CU Toyota GAZOO RACING ANUL ACESTA, DOUĂ DINTRE CELE TREI TS050 ANGAJATE DE JAPONEZI ABANDONÂND ÎN MAI PUȚIN DE 60 DE MINUTE ÎN ORA A 10-A, CEEA CE A PROMOVAT Porsche #1 PE PRIMA POZIȚIE ȘI ORECA-URILE REBELLION PE LOCURILE 2-3 LA GENERAL. ASTON-MARTIN CONTINUĂ SĂ CONDUCĂ LA GTE-PRO DAR MARJELE SUNT ÎN CONTINUARE MICI.

LMP1
La intrarea în ora a noua un nou șir de opriri la boxe a readus Toyota #9 pilotată de Lapierre în același tur cu liderul, acesta ieșind marginal în fața 919-lui cu numărul 1. Acesta din urmă acuza un decalaj de 39 de secunde în raport cu Toyota #7. Buemi se afla la acel moment încă în garaj, Toyota cu numărul 8 fiind deja sub bisturiu de mai bine de 10 tururi. Liderii parcurseseră până la acel moment 135 de tururi în timp ce, în frunte, Conway continua să se depărteze de Jani. Asta, poate, și pentru că Race Control a notificat echipajul #7 că este posibil să primească o penalizare pentru o depășire sub steag galben. Ghilotina se afla deasupra capului lui Mike însă una care chiar a căzut nu era nici măcar în peisaj la acel moment. Neel Jani a intrat la boxe pe final de oră pentru combustibil, urmat de Lapierre căruia i- sa schimbat unul dintre panourile iluminate cu numărul de concurs, operațiunea punând iarăși această mașină la un tur în urma liderului.

Ora a 10-a a început cu o neutralizare cu safety car pentru curățarea pistei în zona Indianapolis-Arnage după ieșirea de pe pistă în acea zonă a Ford-ului #66. Pe parcursul neutralizării mai multe mașini au oprit, pe finalul neutralizării intrând și Toyota #7 a lui Kobayashi. Acesta a revenit după o oprire mai lungă decât în mod normal și, la intrarea în primul tur rapid totul a luat o întorsătură tristă. Microfonul camerei on-board a captat sunete ciudate de la motor ca și cum acesta nu mai putea urca în viteza a doua. Din această cauză, Kobayashi a intrat într-o nouă buclă cu viteza melcului. Din cauza acestei probleme, care a fost apoi descoperită ca fiind una la ambreiaj, fostul pilot de Formula 1 s-a oprit pe pistă în zona Indianapolis. Nu înainte ca Tandy să treacă de el, de două ori, și coechipierul Lapierre o dată. Era sfârșitul orei a șaptea iar toate șansele japonezilor atârnau de echipajul #9 care acuza deja un handicap de un tur.
Totuși, ca un muribund care se ține, cumva, cu ultimele puteri, de viață, Kobayashi a repornit însă s-a mai deplasat doar câțiva metri înainte de a părăsi mașina la marginea virajului Arnage, la 10 minute după intrarea în ora a 11-a. La câteva momente distanță, camerele au preluat Toyota #9 care se târa cu o pană pe stânga-spate care deteriorase și aripa. aparent, Lapierre făcuse contact la urcarea către virajele Dunlop cu ORECA-ul #25 Manor Racing al lui Simon Trummer care zăcea, cu pagube serioase la lateralul stânga în nisip. Lapierre a continuat însă, dar nu până la boxe. Acesta s-a târât, în ciuda unui foc, până în virajele Porsche. Acolo, sub ochii înlăcrimați ai echipei, farurile s-au închis iar Nicolas a părăsit mașina, la unison cu închiderea garajului #9.
Astfel, Toyota a rămas cu o mașină, echipajul #8 care a revenit în cele din urmă pe traseu însă acuza un handicap de 28 de tururi față de liderul la general, respectiv 18 față de echipajul #2 al Porsche. Un finish este însă esențial pentru Toyota Gazoo Racing în calculele sale pentru campionatul mondial.

LMP2
Bruno Senna a făcut probabil cel mai bun schimb al cursei în orele 9-10 în cursa sa pentru a-l prinde din urmă pe coechipierul Nelson Piquet Jr. Incidente au mai marcat cursa în aceste patru ore print întuneric însă, printre toate neutralizările, Rebellion Racing (prin puterea lui Michel Vaillante?) au continuat să domine. Manor, Jackie Chan DC Racing, Alpine Signatech și Graff Racing erau toți în urmărirea elvețienilor dominanți cu mai bine de o jumătate de cursă rămasă.

La borna celor 12 ore, cele două Rebellion se aflau pe locurile 2-3 la general, ORECA-urile umplând locurile 1-6 la LMP2. Pe poziția a șaptea se afla prima mașină Ligier, anume echipajul United Autosports. Aceasta din urmă alerga în continuare, aparent contra curentului, pe poziția a opta la general. Echipajul #47 a avut probleme, mai precis o pană, cu puțin timp înainte de intrarea în a doua jumătate a cursei. Le Mans va avea însă, cu siguranță, mai multe surprize pentru liderii clasei P2 decât a avut până acum…


GTE-Pro
Doar 3,5 secunde erau între primele trei mașini de la clasa de top a GT-urilor la jumătoatea cursei, asta după ce neutralizarea din ora a 10-a menținut ecarturile. Richie Stanaway se afla la conducere la acel moment, fiind depășit anterior și redepășindu-l pe Johnny Adam care era pe doi în celălalt Vantage. Este de menționat în acest context că echipajul #95 este cel care a suferit o pană în prima parte a cursei care a făcut ca „Dane Train-ul” să piardă două minute și jumătate în raport cu liderii. Iese, deci, în evidență BoP-ul care a favorizat până acum bătrânul Aston-Martin.

Și Porsche au fost favorizați în această perioadă a cursei, însă nu de organizatori ci de natură. 991-le GTE a mers excelent în orele nopții, echipajul #92 ajungând pe podium de câteva ori deși la intarea în ora a 13-a era abia pe poziția cinci, în urma Ferrari-ului #71 care fusese și penalizat.

#2
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,655
  • Înscris: 21.08.2008
Am stat azi dimineata pana la ora 3 si am vazut cursa (printre altele). Am prins momentele cheie mentionate mai sus cand Toyota a fost decimata.
Acum, in cursa la LMP1 pare sa fie doar Porsche cu numarul 1 care are 12 tururi avans. Clar merge la siguranta dar ma intreb, ce ar fi daca ar intra la boxe si ar astepta sa mai treaca din cele 12 tururi diferenta? Daca nu ar fi contat victoria la general ci doar la categorie ar fi asteptat sa se apropie ora 16 apoi ar fi reintrat cu foarte putin timp inainte...

#3
Scubaskot

Scubaskot

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 333
  • Înscris: 11.07.2013
Se pare ca nici anul asta Toyota nu scapa de blestem, pacat.

Pentru cine e interesat gasiti aici LIVE TIMING http://www.porsche.c...al/lemans/live/
iar cursa e transmisa LIVE pe Eurosport 1 SAU AICI:  

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/avRrTAKu6TU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


dar are un delay de 20-30 sec.

Edited by Scubaskot, 18 June 2017 - 10:10.


#4
Scubaskot

Scubaskot

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 333
  • Înscris: 11.07.2013
#1 Porsche LMP1 pierde putere

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/oYNSlil81-Y?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#5
Estel

Estel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,356
  • Înscris: 13.01.2007
M-am uitat si eu un pic dimineata pe la 5...nu intelegeam nimic...m-am culcat inapoi si de la 11 ma uit asa on/off cat mai fac treaba prin casa...Ghinion pe Toyota dar vad ca nici Porsche nu e mai breaz. Am deschis cu 2 ture inainte de debutul problemelor lui Lotterer...interesanta editia de anul asta...

Edited by Estel, 18 June 2017 - 11:20.


#6
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,655
  • Înscris: 21.08.2008
Daca iesie din cursa si Porsche cu nr.2... nu va ramane nimic din LMP1.

#7
Scubaskot

Scubaskot

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 333
  • Înscris: 11.07.2013

View Postdanghetau, on 18 iunie 2017 - 11:40, said:

Daca iesie din cursa si Porsche cu nr.2... nu va ramane nimic din LMP1.

va ramane doar Toyota #8.

#8
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017

View Postdanghetau, on 18 iunie 2017 - 11:40, said:

Daca iesie din cursa si Porsche cu nr.2... nu va ramane nimic din LMP1.

Important este sa ramana Porsche hybrid pe primul loc.

#9
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,655
  • Înscris: 21.08.2008
Da, mai e un LMP1 la 10 tururi.
Se profileaza victoria Porsche.

Edited by danghetau, 18 June 2017 - 13:02.


#10
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,904
  • Înscris: 31.03.2003
Toyota si Porsche au cam dat chix cu hibridu lor la Le Mans. Nu au reusit sa ruleze 10 km pana la boxe strict pe electric...

#11
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Cum s-a terminat pana la urma?

#12
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017
Inca nu s-a terminat Posted Image

#13
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Cum nu bre?
Se trage la 11 metri?

#14
Scubaskot

Scubaskot

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 333
  • Înscris: 11.07.2013

View Postericmario, on 18 iunie 2017 - 15:58, said:

Cum nu bre?
Se trage la 11 metri?

1. Bernhard/Bamber/Hartley GER Porsche 919 Hybrid 367 laps LMP1
2. Jarvis/Laurent/Tung CHN Jackie Chan DC Racing Oreca 07 366 laps LMP2
3. Piquet/Beche/Heinemeier-Hansson SUI Vaillante Rebellion Oreca 07 364 laps LMP2
4. Cheng/Brundle/Gommendy CHN Jackie Chan DC Racing Oreca 07 363 laps LMP2
5. Panciatici/Ragues/Negaro FRA Signatech Alpine Matmut Alpine A470 362 laps LMP2
6. Owen/de Sadeleer/Albuquerque USA United Autosports Ligier JSP217 362 laps LMP2
7. Allen/Matelli/Bradley FRA Graff Oreca 07 361 laps LMP2
8. Graves/Hirschi/Vergne CHN CEFC Manor TRS Oreca 07 360 laps LMP2
9. Davidson/Buemi/Nakajima JPN Toyota Gazoo TS050 Hybrid 358 laps LMP1
10. Lacorte/Sernagiotto/Belicchi ITA Cetilar Villorba Corse Dallara P217 353 laps LMP2
11. Menezes/Rao/Dumas FRA Signatech Alpine Matmut Alpine A4713 351 laps LMP2
12. Chandhok/Moore/Hanson GBR Tockwith Motorsports 351 laps LMP2
13. Lafargue/Lafargue/Zollinger FRA Idec Sport Racing Ligier JSP217 344 laps LMP2
14. Lammers/van Eerd/Barrichello NED Racing Team Nederland Dallara PS217 344 laps LMP2
15. Hedman/Hanley/Rosenqvist USA Dragonspeed – 10 Star Oreca 6 343 laps LMP2
16. Nicolet/Nicolet/Maris PHL Eurasia Motorsport Ligier JSP217 341 laps LMP2
17. Prost/Senna/Canal SUI Vaillante Rebellion Oreca 07 340 laps LMP2
18. Turner/Adam/Serra GBR Aston Martin Racing Vantage GTE 340 laps GTE Pro
19. Priaulx/Tincknell/Derani USA Ford Chip Ganassi Team UK Ford GT 340 laps GTE Pro
20. Magnussen/Garcia/Taylor USA Corvette Racing Corvette C7.R 340 laps GTE Pro
21. Lietz/Makowiecki/Pilet GER Porsche GT Team Porsche 911 RSR 339 laps GTE Pro
22. Rigon/Bird/Molina ITA AF Corse Ferrari 488 GT 339 laps GTE Pro
23. Hand/Muller/Kanaan USA Ford Chip Ganassi Team USA Ford GT 339 laps GTE Pro
24. Briscoe/Westbrook/Dixon USA Ford Chip Ganassi Team USA Ford GT 337 laps GTE Pro
25. Gavin/Milner/Fassler USA Corvette Racing Corvette C7.R 335 laps GTE Pro
26. Thiim/Sorensen/Stanaway GBR Aston Martin Racing Vantage GTE 334 laps GTE Pro
27. Smith/Stevens/Vanthoor GBR JWM Motorsport Ferrari 488 GTE 333 laps GTE Am
28. Johnson/Mucke/Pla USA Ford Chip Ganassi Team UK Ford G 332 laps GTE Pro
29. Cameron/Scott/Cioci CHE Spirit of Race Ferrari 488 GTE 331 laps GTE Am
30. Mac Neil/Sweedler/Bell USA Scuderia Corsa Ferrari 488 GTE 331 laps GTE Am
31. Howard/Gunn/Bryant GBR Beechdean AMR Aston Martin Vantage 331 laps GTE Am
32. Mok/Sawa/Griffin SIN Clearwater Ferrari 488 GTE 330 laps GTE Am
33. Patterson/McMurray/Capillaire POR Algarve Pro Racing Ligier JSP217 330 laps LMP2
34. Aleshin/Sirotkin/Shaytar RUS SMP Racing Dallara PS217 330 laps LMP2
35. Ried/Dienst/Cairoli GER Dempsey-Proton Porsche 911 RSR 329 laps GTE Am
36. Yoluc/Hankey/Bell GBR TF Sport Aston Martin Vantage 329 laps GTE Am
37. Dalla Lana/Lamy/Lauda GBR Aston Martin Racing Vantage GTE 329 laps GTE Am
38. Long/Al Faisal/Hedlund GER Proton Competition Porsche 911 RSR 329 laps GTE Am
39. Wainwright/Barker/Foster GBR Gulf Racing Porsche 911 RSR 328 laps GTE Am
40. Rojas/Hirakawa/Gutierrez RUS G-Drive Racing Oreca 07 327 laps LMP2
41. Wee/Katoh/Parente SIN Clearwater Ferrari 488 GTE 327 laps GTE Am
42. Flohr/Castellacci/Beretta CHE Spirit of Race Ferrari 488 GTE 326 laps GTE Am
43. Krohn/Jonsson/Bertolini HNK DH Racing Ferrari 488 GTE 320 laps GTE Am
44. Guibbert/Trouillet/Winslow FRA Graff Oreca 07 318 laps LMP2
45. Nielsen/Balzan/Curtis USA Scuderia Corsa Ferrari 488 GTE 314 laps GTE Am
46. Konopka/Calko/Breukers SVK ARC Bratislava Ligier JSP217 314 laps LMP2
47. Calado/Pier Guidi/Rugolo ITA AF Corse Ferrari 488 GTE 312 laps GTE Pro
48. Keating/Bleekemolen/Taylor USA Keating Motorsports Riley MK30 312 laps LMP2
49. Rees/Brandela/Philippon FRA Larbre Chevrolet Corvette C7.R 309 laps GTE Am
Retired
50. Jani/Tandy/Lotterer GER Porsche 919 Hybrid 318 laps LMP1
51. Barthez/Buret/Berthon FRA Panis Barthez Competition Ligier JSP217 296 laps LMP2
52. Collard/Perrodo/Vaxiviere FRA TDS Racing Oreca 07 213 laps LMP2
53. Christensen/Estre/Werner GER Porsche GT Team Porsche 911 RSR 179 laps GTE Pro
54. Lopez/Kunimoto/Lapierre JPN Toyota Gazoo TS040 Hybrid 160 laps LMP1
55. Conway/Kobayashi/Sarrazin JPN Toyota Gazoo TS050 Hybrid 154 laps LMP1
56. Gonzalez/Trummer/Petrov CHN CEFC Manor TRS Oreca 07 152 laps LMP2
57. Vilander/Fisichella/Kaffer USA Risi Competizione Ferrari 488 GTE 72 laps GTE Pro
58. Rusinov/Thiriet/Lynn RUS G-Drive Racing Oreca 07 20 laps LMP2
59. Bachler/Lemert/Al Qubaisi GER Proton Competition Porsche 911 RSR 18 laps GTE Am
60. Kraihamer/Webb/Rossiter AUT ByKolles ENSO CLM P1/01 Nismo 7 laps LMP1

Edited by Scubaskot, 18 June 2017 - 16:05.


#15
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017
Mi-ai stricat placerea de a mă mai uita la ultimele 2 h și 25 minute !
Eu mă uitam pe al doilea link pus de tine.
@ericmario: chiar nu mai puteai aștepta puțin ?

Edited by fortzoso, 18 June 2017 - 16:42.


#16
LeopardSurd

LeopardSurd

    Graf von Taubenburg

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,365
  • Înscris: 10.09.2014
De la 19 e interesant clasamentul: Ford GT, Corvette, Porsche 911, Ferarri 488, Aston Martin.

Sus in clasament plin de Oreca și 1 Toyota și un Porsche hybrid. Parcă și un Alpin. Boring.

#17
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017
- Porsche si Toyota hibrid sunt la clasa LMP1. Trebuie remarcat ca aici Porsche castiga pentru al doilea an consecutiv si de data aceasta detasat in fata Toyota.
Ceea ce uimeste la aceasta categorie este lipsa de fiabilitate a motoarelor Toyota hibrid care au cazut inca de pe la inceputul cursei. Nici Porsche nu a terminat cu mai mult de o hibrida cursa, dar macar s-au defectat mai tarziu. Sa nu uitam ca si anul trecut in ultimul tur Toyota a raportat tot o problema tehnica si a trebuit sa mearga pe viteza redusa, permitandu-i lui Porsche sa castige.
Ceea ce nu pot sa inteleg este de ce Porsche nu aplica tehnologiile dezvoltate aici si la hibridele de la VAG, fiindca la masinile de serie, situatia la hibride e exact pe dos la fiabilitate iar Toyota domina piata hibridelor.

- Locurile de la 18 in jos sunt de fapt masinile urmarite de toata lumea deoarece reprezinta masini care se gasesc de vanzare si la producatorii respectivi si fac parte din clasa GTE Pro. Aici pot doar comenta ca Ford a iesit in urma lui Aston Martin dovedind inca o data ca decizia ei de a renunta la motorizarile mari aspirate si a merge pe motoare mici turbo nu a fost inspirata. Si a avut noroc de regulament fiindca acesta limiteaza capacitatea cilindrica la 5,5 l fiindca altfel iesea si in urma Corvete (pe care a depasit-o spre final) daca aceeasta ar fi putut folosi motorul ei din America de 6,2 l. Remarca asta este pentru ca am vazut ca multi isi inchipuie ca faci o masina mai buna daca-i injumatatesti cilindreea si ii pui turbina. Norocul lui Ford este ca datorita americanilor care nu prea agreeaza downsizing-ul, mai are in portofoliu si motorul aspirat de 4,7 l dar acesta este prea mic in fata rivalilor (Corvette are un motor mult mai bun : cel de 6,2 l). De remarcat si locul bun al lui Porsche (locul 4 la categoria GTE), desi a venit cu un motor boxer (care mie mi se par lenese), si locul slab ocupat de Ferrari care a terminat si in urma lui Porsche, desi alta data se bateau pentru locul 1 la aceasta categorie..

Restul categoriilor gen LMP2 nu ma intereseaza si nu prea stiu cu ce se mananca, dar poate sunt altii care sunt pasionati de aceasta cursa si pot sa explice.

#18
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,904
  • Înscris: 31.03.2003
Nu-i o pledoarie prea buna pentru motoarele electrice, n-asa?

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate