Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Honda Civic 10, 1.5l VTEC turbo, CVT

* * * * - 5 votes
  • Please log in to reply
1012 replies to this topic

#235
tatalor51

tatalor51

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,316
  • Înscris: 01.01.2014

View Postthe_same, on 06 august 2017 - 08:20, said:

Am făcut și eu ieri București-Ploiești cu 170kmh pe pilot automat și la ieșire aveam 8.5 consum cu mondeo diesel de 140 cp.
Odată cu benzinarele noi se pare ca nu doar mașinile diesel mai consuma puțin.
Ce motoare diesel vor fi disponibile pe noul civic?
Din ce am citit, va fi o varianta imbunatatita a vechiului 1.6 diesel, spre sfarsitul anului sau inceputul lui 2018. Probabil undeva intre 120 si 130 de cai.

Sincer, tinand seama ca in US dieselurile nu se vand si probabil nu va fi oferit deloc si ca atmosfera in Europa este foarte ostila apropo de dieseluri, nu m-as mira sa renunte la el, nu prea mai are sens bataia de cap. Mai ales ca motorul de 1l/128cp benzina are performante si consum destul de asemanatoare.

#236
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,473
  • Înscris: 18.06.2007
am avut un weekend încărcat și am lipsit cu reacții legate de consum. E clar că mașina asta are un motor eficient montat (consum reduc putere pe măsură) pe o carcasă care îți face plăcere să o conduci.

Văd tot mai multe în trafic dar încă sunt deranjat vizual de bara din spate. Poate o să mă obișnuiesc și cu ea

#237
AstroNut98

AstroNut98

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,444
  • Înscris: 26.01.2014
Foarte bun consumul, dar mă doare sufletul când văd motorul ăla doar la 1400-1600RPM. Astea nu sunt turații de benzinar, ce naiba? Înțeleg, economie ca economie, dar chiar așa? Uite încă un motiv pentru care n-o să îmi iau automată never ever. :P

#238
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,473
  • Înscris: 18.06.2007

View PostAstroNut98, on 07 august 2017 - 10:19, said:

Foarte bun consumul, dar mă doare sufletul când văd motorul ăla doar la 1400-1600RPM. Astea nu sunt turații de benzinar, ce naiba? Înțeleg, economie ca economie, dar chiar așa? Uite încă un motiv pentru care n-o să îmi iau automată never ever. Posted Image
ansamblul cutie/motor este foarte bine gândit astfel încât să-ți ofere și consum redus și reprize foarte bune. În funcție de ce cauți. Spre exemplu la Mazda 3 fluctuează de „nebun”  turometrul ci nu pentru că ar fi o problemă ci pentru că așa a fost gândită cutia să funcționeze. Oricum schimbările de trepte nu se simt.

#239
RealThing

RealThing

    Got rogue

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,547
  • Înscris: 06.02.2006
N-ai ce schimbari de trepte sa simti, pentru ca CVT nu are trepte...

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/DldUaOWnKQM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#240
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,473
  • Înscris: 18.06.2007
@realthing nu știu ce tip de cutie are Mazda 3 (cvt sau dublu ambreiaj). după comportament aș crede că dubluambreiaj.

#241
RealThing

RealThing

    Got rogue

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,547
  • Înscris: 06.02.2006
Ah scuze, n-am vazut ca te refereai la Mazda.

#242
tatalor51

tatalor51

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,316
  • Înscris: 01.01.2014

View Postbobalex18, on 07 august 2017 - 10:31, said:

@realthing nu știu ce tip de cutie are Mazda 3 (cvt sau dublu ambreiaj). după comportament aș crede că dubluambreiaj.
Automata cu convertizor de cuplu, clasica. Din cate am citit si auzit de la un coleg care are, este o cutie foarte buna.

Edited by tatalor51, 07 August 2017 - 10:42.


#243
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007

View PostAstroNut98, on 07 august 2017 - 10:19, said:

Foarte bun consumul, dar mă doare sufletul când văd motorul ăla doar la 1400-1600RPM. Astea nu sunt turații de benzinar, ce naiba? Înțeleg, economie ca economie, dar chiar așa? Uite încă un motiv pentru care n-o să îmi iau automată never ever. :P
De ce nu dai o tura cu ea sa te convingi de ce a fost făcută așa ? Din filme este foarte simplu să-ți dai cu parerea. E benzinar cu turbo, nu este că vechile i-vtec care aveau nevoie de turatie. Nici nu mai este motor de turație ca cele vechi. Trage incredibil de bine de la turații joase. Nici mie nu mi-a venit sa cred.

A, și sună că un motor mult mai mare. Nu zici că are doar 1 litru și jumătate. Și vorbesc de sunetul motorului, nu de ce se poate face din evacuare. Pentru că mă mănâncă limba, pot face comparație cu 1.6-le turbo de pe noul Megane care sună că o ascutitoare.

#244
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,809
  • Înscris: 22.12.2005
deci.masina e senzationala.motorul suna (sus)fix ca o moto.japo n au lasat la voia intamplarii asta.cofirm :cu masina goala nu simti ca i subturata.pt ce ofera este perfect echilibrata.nu va uitati la cilindree ci vorbim de noua generatie.totusi nu l comparati cu unul de 3 l.cuplul ala ...deh.

#245
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,473
  • Înscris: 18.06.2007

View Posttatalor51, on 07 august 2017 - 10:39, said:


Automata cu convertizor de cuplu, clasica. Din cate am citit si auzit de la un coleg care are, este o cutie foarte buna.
Ieri pe dn1 intre sinaia si ploiesti ma grăbeam. Iar un băiat cu o masina sinilara cu a ta (bănuiesc ca 1.5l) chiar se tinea de mine (reprize de 100-170+). Au reusit cu motorul asta

#246
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
Cu cutie manuala imi pare ca trage liniar intre 2500 si 4500 rpm. Bine, mai sus nu m-am dus eu , pentru ca nu aveam nevoie pe portiunea de drum pe care am mers, cu tot cu depasiri. Are toti caii si ii pune pe toti la treaba. Asta cu cutie manuala, repet. Pare sa aiba un foarte mic lag la inceput, insa pe asta l-am pus pe seama necunoasterii masinii, fapt remarcat si domnul de la reprezentanta care era cu vanzarile, dar si de seful de service, care mi-au recomandat sa schimb treptele un pic mai sus. Din pacate pentru mine si pentru experienta mea de sofer, au cam avut dreptate. O data "trezit", insa, trage viguros.

Edited by curentelectric, 13 August 2017 - 23:39.


#247
RealThing

RealThing

    Got rogue

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,547
  • Înscris: 06.02.2006
Orice masina cu o sigura turbina beneficiaza de turbo lag, nu-i o impresie, e o realitate. Exista variante cu compresor plus turbina, nu e cazul aici :)

#248
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015
RealThing are dreptate si mai nou cam toate masinile cu turbina trag liniar pe o plaja mai mare ceea ce e bine.

#249
dantt

dantt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 10.06.2008
Initiator,sa stapanesti sanatos masinuta!Din 2008 conduc (si) Honda,marca pe care o consider de incredere.Se vorbea in urma cu cateva pagini de service-ul Asko.Eu la cel din Chiajna mi-am tot facut reviziile si-l consider cam cel mai bun din tara.Unde nu exceleaza ei( a se citi sunt chiar naspa) e partea de vopsitorie,tinichigerie,in rest pe partea de revizii,mecanica,electrica sunt super.Ca idee,prefer sa ma deplasez din Pitesti pentru a face reviziile la ei.Eu vreau sa-mi iau masina ca a ta,echipare sport,cutie manuala.Am facut test drive cu ambele cea manuala in echiparea sport si CVT pe un Civic Sedan.Eu am experienta mare in conducere prin natura joburilor si am constatat ca aceasta cutie CVT,penalizeaza teribil feelingul de masina sportiva comparativ cu cea manuala.Vroiam cutie automata pe masinuta asta,insa nu CVT.Apropo de fiabilitate,nu mi se par neaparat mai rasarite decat modelele nemtesti,insa nu dau erori enervante prin bord aiurea.Am avut 2 Jazz-uri luate de noi,unul din 2008 cu cutie CVT si altul in 2011 pe care l-am vandut dupa un an,facand upgrade la Accord 2.2 I-DTEC.Jazz-ul din 2008 (facuta in Japonia) are 120 si ceva de mii de km si are niste probleme grave la cutia de viteze CVT,incat nici cei de la Asko nu stiu exact care-i baiul.Efectiv la rece smuceste puternic,apoi la cald face aleator din cand in cand.Toate reviziile au fost facute regulat numai in reprezentanta alaturi de uleiurile si filtrele aferente OEM.Alte parti  mai putin placute sunt costurile intretinerii ei si valoarea de revanzare in Romania a acestei marci.Spuneai undeva mai in urma de 600-700 ron revizia la Asko.Sigur pretul e fara TVA si sunt doar vorbe.Cu Accordul n-am lasat niciodata mai putin de 1100 ron revizie normala,fara alte inlocuiri de piese.Acum efectiv ma chinui sa vand Accordul,o masina mult mai bine construita mecanic decat multe din segmentul ei si,desi am doar 115 k km din 2009,nu cred s-o dau cu 9000 eur,desi masina e in perfecta stare tehnic si optic.Noua,a costat 28500eur.Faceti voi socoteala cat a fost devalorizarea totala (asta in cazul in care reusesc sa o vand cu 9000 desi nu suna nimeni).La noi se cauta alde VW,Skoda BMW,masini nemtasti ��Pe de alta parte,cand am condus Civic-ul asta nou cu 1.5 T MT,a fost distractie maxima si masina efectiv iti pune un zambet tamp pe fata la ce tinuta de drum are.Pot trece realmente peste toate neajunsurile care le are (mie designul mi se pare cam retardat,sorry) pentru senzatia de a o conduce.Atentie,ma refer la cea cu cutie manuala,pentru ca,in opinia mea,fara suparare,CVT-ul e din alt film si nu unul bun din pacate.

Edited by dantt, 21 August 2017 - 22:38.


#250
Reynolds

Reynolds

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,998
  • Înscris: 01.03.2006

View Postdantt, on 21 august 2017 - 22:32, said:

...Unde nu exceleaza ei( a se citi sunt chiar naspa) e partea de vopsitorie,tinichigerie,...
Da, confirm acest aspect.

View Postdantt, on 21 august 2017 - 22:32, said:

Spuneai undeva mai in urma de 600-700 ron revizia la Asko.Sigur pretul e fara TVA si sunt doar vorbe.Cu Accordul n-am lasat niciodata mai putin de 1100 ron revizie normala,fara alte inlocuiri de piese
Saptamana trecuta am facut a doua revizie anuala la Honda Nord pentru un Civic. Costul total a fost undeva la 570 lei (filtre, ulei, manopera).
Nu cred ca la Asko ar fi fost mai scump de atat, poate cu maxim 100 lei in plus.

#251
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
Colegul de mai sus are dreptate într-o oarecare măsură, insa și lucrurile au mai evoluat de când a avut el CVT. De aceea am și zis pe la început că CVT-ul mai modelează caracterul șoferului, pentru cine a avut răbdare să citească. Așa, e simplu sa arunci cu pietre. Insa aceste CVT are marele avantaj al consumului într-un mers de țară civilizată, nu că la noi unde răbdarea in trafic a ajuns o virtute.

Daca ai avut CVT, știi sigur despre ce vorbesc. Și sincer, mi-a plăcut maxim când am mers cu o hibrida cu motor de 1.3 parca și am constatat că aveam 110km/h și turatia stătea pe undeva sub 2000 rpm. Iar proprietarul îmi spunea că turația poate cobori și mai jos. Are multe neajunsuri pentru soferi hei-rup-isti insa și multe avantaje. Este un alt stil de condus.

Edited by curentelectric, 22 August 2017 - 09:35.


#252
dantt

dantt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 10.06.2008
Nu am pornit de la idei preconcepute si,dupa cum ai citit mai sus,am condus modelul asta de Civic cu CVT,doar ca era sedan.Fata de cutia manuala nu-ti da nicidecum senzatia de sportivitate si nici nu sunt vreun smucit in trafic.Pur si simplu MIE imi place mult mai mult cutia manuala in combinatie cu motorul si masina asta.Nu incerc sa arunc cu pietre,nu ma intelegeti gresit,insa imi exprim o parere personala in cunostinta de cauza dat fiind faptul ca am condus ambele variante.Sigur,partea de confort a CVT-ului n-am cum sa o contest.Pe de alta parte,expertii in cutii CVT sunt cei de la Nissan,unde cutia chiar te pacaleste emuland un pic mai bine vitezele,insa tot CVT ramane.Am condus inclusiv Subaru cu CVT (Forester 2017 si Impreza de anul trecut)si benzina si diesel,dar asta e alta discutie.CVT-ul de pe Civic-ul in discutie e mult peste.

Edited by dantt, 22 August 2017 - 10:24.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate