Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!
 Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata
 

modificare galerie admisie

- - - - -
  • Please log in to reply
61 replies to this topic

#55
HAL9000

HAL9000

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,294
  • Înscris: 07.06.2013

View Postrumegus, on 17 iunie 2017 - 07:51, said:

...era unul de 1600cc turbo...
R5 GT Turbo avea motor de 1,4 litri

#56
manu10

manu10

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 176
  • Înscris: 10.12.2014
@rumegus, pai eu am R4, nu R5!!
R5 stiu si eu ca are tabla subtire ca si masinile din ziua de azi, de unica folosinta!

#57
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Asa o fi, nu mai tin exact minte, probabil confund cu 1.6 D, au avut si motoare de 1.7, stiam ca au bagat si de 1.6 la un moment dat, pornind de la motorul de pe R16, oricum pe initiator nu-l ajuta cu nimic. Posted Image
@manu ai dreptate, oare cum dracu am ajuns eu la R5? Probabil a intrat unul p-aici si m-a bruiat, banuiesc ca tot Braxton, ca de obicei... :)

Edited by rumegus, 17 June 2017 - 11:25.


#58
manu10

manu10

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 176
  • Înscris: 10.12.2014
mie imi place si R5, dar si mai mult mi-as fi dorit Citroen 2cv de prin anii 30 Posted Image
las' ca-i fain si r4 de prin anii 80 ca tot ca-n anii 60 arata Posted Image

asta ar fi carbu zenith 28if din 68 si costa cam cat am dat pe cel de Dacia....
http://www.ebay.com/...awAAOSwnK9ZOoXX
omu zice ca-i nou, asa si pare, in afar de un surub din poza doi care are o uzura, dar poate-i bavura..

in fine, astept pe hal9000 sa vad ce afla de la preteni...

azi am facut un drum mai lung pana la oras, i-am spalat si motorul si acum vad pe unde mai curge ulei ( pe la pompa de benzina- probabil nu au pus garnituri corespunzatoare, intr-n mic colt deasupra bujiilor - probabil garnitura dusa in acel loc si parca si un pic in fata unde era ventilatorul odata , pe langa distributie, dar tre sa mai merg sa ma lamuresc... oricum nu perde mult dar as vrea sa rezolv, benzina iar o picurat de pe axul clapetei la 2 ore dupa ce-am oprit motorul, desi ieri nu mai picurase dar am mers atunci doar 6km fata de 60 km azi... important e ca nu mai curge pe la talpa.
am facut si consumul, f aproximativ pt ca o mers motorul mult timp in gol si multe porniri la rece perioade relativ scurte, cam 8,5%, insa mai exact am sa vad cand merg mai mult si fac iar plinul..

Edited by manu10, 17 June 2017 - 14:31.


#59
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Eu in viata mea nu am vazut carburator nou, albastru. Cand au vopsit masina, le-a fost lene sa acopere motorul si au vopsit tot, doar putin se vede metalul original, unde nu a ajuns vopseaua. Cred ca si pistoanele sunt albastre la masina aia.

#60
manu10

manu10

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 176
  • Înscris: 10.12.2014
lasand carbu albastru deoparte am mai descoperit ceva:

aceea aerisire la mine e in aer! atasez o poza cu un R4 in restaurare unde se vede clar acea bucla continua ( ma rog capatul nu e inchis ca busonul vine prins de caroserie, dar la mine e intrerupt acel furtun care iasa din rezervor, asa ca atasez un desen sa se inteleaga mai bine! ( am incercat poza dar nu iasa bine! )

tot din aceasta poza nu vad returul nici la masina aceea aflata in restaurare!
in schimb am gasit alta poza pe net unde rezervorul are 2 tevi care pleaca din rezervor... or fi modele cu retur si modele fara?

cred ca ar trebui sa deschid un nou topic pt ca nu mai am nevoie de modificare galerie, poate nici flansa, ci rezolvata problema returului...
oricum sper sa primesc vesti de la hal9000 in ceea ce priveste carbu..

Attached Files



#61
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Tubul ala rosu, intrerupt, e aerisirea rezervorului, ar trebui inlocuit daca e rupt, daca-l infunzi, nu vei putea umple rezervorul complet, daca-l lasi asa, risti sa curga benzina pe acolo cand e plin. Cu returul inca nu te-ai lamurit nici dupa 60 de postari? Unele au, altele nu, in functie de pompa, am repetat asta de cel putin 3 ori. Nu e singura masina la care i se aduc modificari pe parcurs, mai ales cand e vorba de un model/ motorizare care s-a fabricat multi ani la rand.

#62
manu10

manu10

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 176
  • Înscris: 10.12.2014

View Postrumegus, on 18 iunie 2017 - 19:47, said:

Tubul ala rosu, intrerupt, e aerisirea rezervorului, ar trebui inlocuit daca e rupt, daca-l infunzi, nu vei putea umple rezervorul complet, daca-l lasi asa, risti sa curga benzina pe acolo cand e plin. Cu returul inca nu te-ai lamurit nici dupa 60 de postari? Unele au, altele nu, in functie de pompa, am repetat asta de cel putin 3 ori. Nu e singura masina la care i se aduc modificari pe parcurs, mai ales cand e vorba de un model/ motorizare care s-a fabricat multi ani la rand.
mda, acum se explica dc curge cata benzina cand fac plinul, desi colierele le-am inlocuit, dublat si strans bine!
deci asa se face aerisirea, cand se face plinul, rezervorul se umple si impinge aerul pe tava rosie si iasa afara pe buson!
cum la mine e lasat in voia sortii benzina se evapora pe acolo!

cat despre retur cineva o zis ( pe AutoRetro ) ca toate modelele de R4 au retur!
mai un preten care o avut Dacia 1100 sustine sus si tare ca nu exista masina fara retur...
nu stiu, n-am gasit manual pt R4 TL...
am gasit acele doua poze pe un forum englezesc de unde se vede ca exista rezervor prevazut cu tur-retur, dar in celalata poza pare ca ar fi doar tur, sau nu o apucat omu sa monteze si returul cand o facut acea poza...
asa ca mi-s inca in ceata pana nu gasesc un manual ( am ceva, dar nu-i asa de detaliat) sau pana nu gasesc pe cineva care o avut asa masina...
mai ramane varianta sa incerc provizoriu cu T-ul pe furtunul tur si o sticluta pt retur cat sa-mi dau seama daca merge bine motorul asa sau ii taie din elan...

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate