Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
modificare galerie admisie
Last Updated: Jun 18 2017 20:09, Started by
manu10
, Jun 13 2017 18:12
·
0
#19
Posted 13 June 2017 - 22:57
Nu pune in exces , ci unge intr-o pelicula subtire strict in jurul gaurii de admisie , la suruburi nu trebuie ca nu pe acolo " sufla " . Poti sa pui 2 garnituri suprapuse dar si intre ele sa pui pelicula de silicon .
Silicon : Attached Files |
#20
Posted 14 June 2017 - 06:06
sebulbus, on 13 iunie 2017 - 22:55, said:
Fa o proba inainte. Pui un carnacior si dupa ce se usuca incerci sa il dizolvi cu benzina si vezi daca rezista. Suspectez ca garnitura ta de acum functioneaza ca un fitil sau nu izoleaza corect interiorul galeriei de admisie si pe acolo scapi din benzina pulverizata.Daca e asa, scapi largind gaura garniturii, daca permite. mda, chiar asa functioneaza garniturile mele, ca un fitil! in timpul mersului doar se umezesc, dar dupa ce opresc motorul icepe sa se prelingaincet pe galerie... curge mi mult cand e oprit ( sau poate in mers se evapora si da impresia ca nu curge? ) ... poate fi de vina si plutitorul? Baxon, on 13 iunie 2017 - 22:57, said:
Nu pune in exces , ci unge intr-o pelicula subtire strict in jurul gaurii de admisie , la suruburi nu trebuie ca nu pe acolo " sufla " . Poti sa pui 2 garnituri suprapuse dar si intre ele sa pui pelicula de silicon . Silicon : totusi parca ar functiona ca un fitil cum zice colegu' .... sa pun doar una? eu am pus doua gandindu-ma ca poate nu-i asa plana talpa carburatorului si nici acea garnitura neagra ( originala cred, pe care am gasit-o acolo cu gaurile alungite ca sa poata sta si ea acolo... a, sigur e originala, am vazut pe youtube, e identic cu ce au celelalte motoare R4, dar a mea e usor curba vazuta din profil, insa cand strag suruburile cred ca se indreapta, asa da impresia........ sa incerc doar cu garnituri fara acea piesa de 4mm grosime? eventual sa pun silicon doar intre garnituri ca sa nu mai functioneze ca un fitil? ce-i ciudat ca inainte de a schimba eu materialul garniturilor avea pe ea un fel de garnituri mai rigide cu insertie metalica si curgea mai multa benzina si pornea f greu, deci e mai bun ce-am pus eu, acum porneste la sfert de cheie, pierde mai putin, dar pierde.. |
#21
Posted 14 June 2017 - 06:33
Filosofam degeaba. gaura din galerie fiind mai mica, jetul de amestec se loveste de acel "prag", o parte din benzina ramane acolo, apoi se prelinge in exterior. Cu cat pui garnituri mai groase sau mai multe, cu atat fitilul va fi mai eficient, benzina se va scurge mai tare. Solutia e alt carburator, alta galerie, sau flansa cu gaura conica, cum am mai zis, sa elimini acel prag in calea jetului de amestec.
|
#22
Posted 14 June 2017 - 06:41
Dupa pozele din postul 6 cred ca etansarea intre galerie si carburator e buna. Pierzi benzina si trage aer fals pe la carburator. In stanga la axul clapetei de acceleratie are o bucsa de teflon. Daca e dusa iti curge benzina si trage aer pe acolo. Curge benzina doar cand e motorul oprit (dai 2-3 spritzuri dimineata si alea se preling pe galerie) . Verifica totusi carburatorul ala, eu tare cred ca are uzuri mari.
Uite, am incercuit zonele cu probleme, asta dupa parerea mea de nespecialist care a demontat doar cateva carburatoare dar poate un coleg care a demontat mai multe confirma Carburator Dacia.jpg 68.02K 17 downloads Eu am ajuns la concluzia mentionata din aceasta fotografie in care am incercuit cu rosu zona uscata si cu albastru zona umeda. E greu sa se prelinga pe la garnitura si sa umezeazsca la 1-2 cm de garnitura dar totusi garnitura sa ramana uscata. Screenshot_1.jpg 109.11K 18 downloads Edited by PoeOvidiu, 14 June 2017 - 07:02. |
#23
Posted 14 June 2017 - 07:15
mda, si eu suspectez si bucsele de teflon de la axul cu came!
am fost ieri la timisoara si mi s-a spus ca de 5 ani nu au mai vazut bucse de teflon dar suspectez si pierderi pe la talpa carburatorului... ftografia aia e veche, de cand am cumparat masina, acuma se vede cum musteste pe la garniturile din talpa ( zona albastra ) si sub pompa de spirt ( am schimbat membrana si degeaba, daia cred ca perde pe la bucsa axei) dar in partea opusa nu mai pierde... am cumparat si carburator nou de dacie, dar trebe gaurit in talpa, insa problema e ca nu stiu sa-l reglez... hai ca m-as putea juca cu jeglerele, dar am inteles ca trebe reglat si avansul si nu stiu iar meseriasi nu am gasit ( decat unul care nu mai raspunde la tel)... cred ca azi desfac iar si incerc doar cu o garnitura sa vedem cu ocazia asta fac si masuratori si poze |
#24
Posted 14 June 2017 - 07:53
am gasit meserias dispus sa-mi faca flansa!!!
problema e ca directia de rotire a flansei cu 15-20 de grade depinde de design-ul carburatorului! ala de dacie arata intr-un fel iar cel original altfel, pare si mai mare din poze... asta ar fi cel pe care banuiesc a se potrivi: http://www.ebay.ie/i...wAAAOSwEeFVJi32 nu stiu cum sa fac, sa fac flansa dupa cel de dacie si cu speranta ca s-o potrivi si cel original sau sa comand carburatorul intai, astept 2 luni sa vina si abia atunci sa fac flansa? ( e vorba de suruburile de prindere pe galerie care s-ar putea sa incurce anumite parti joase ale carburatorului gen pompa de spritz, ax etc... sa scurtez suruburile? sa fac flansa din 2 nivele, nivelul de jos prinderea pe galerie iar cel de sus prinderea carbului... ) Edited by manu10, 14 June 2017 - 07:57. |
#26
Posted 14 June 2017 - 09:25
deci asa,
am desfacut din nou carbu! gaura galerie 29mm, gaura garnituri 3,1... deci nu loveste amestecul garniturile in calea lui! in schimb am observat ca acea garnitura neagra originala a crapat intr-un colt... poate exces de zel in strangerea suruburilor... desi crapatura e spre exteriorul gauri alungite corespunzator lui 65mm iar suruburile vin stranse la interiorul gaurilor alungite corespunzator lui 55m... sa fie totusi asta cauza de curge iar? 3 zile nu o mai curs, vedeam doar ca musteste si am mai strans un pic de suruburi... daca cumpar carbu ala original, din poze pare avea inaltimea de 16cm, ori carbu de Dacia are 12cm ... daca mai fac flansa s-ar putea sa trebuiasca decupata capota gen fast and furios pana mea, fac haz de necaz... sa incerc moontarea carbului fara acea garnitura neagra crapata? hai ca incerc, vedem ce iasa IMG_20170614_0959071.jpg 315.27K 13 downloads IMG_20170614_0959371.jpg 303.71K 13 downloads IMG_20170614_1001321.jpg 283.13K 13 downloads IMG_20170614_1002451.jpg 187.08K 14 downloads IMG_20170614_1003181.jpg 304.69K 16 downloads IMG_20170614_0958112.jpg 288.01K 14 downloads Edited by manu10, 14 June 2017 - 09:29. |
#27
Posted 14 June 2017 - 10:46
deci, am pus doar garniturile verzi fara acea garnitura groasa de 3-4mm si motorul nu o vrut sa porneasca nicicum!
am pus la loc acea garnitura distantier, dar numa cu un rand de garnituri verzi si o pornit la cheie, a mers motorul ca de obicei 5-10 min pt teste si pana acum e ok, vad ca nu o mai musteste benzina pe la talpa carbului... mai astept 2 ore sa vedem sub pompa de spritz dar acolo sigur va picura cand se raceste motorul! oricum aia e probleme minora! e promitator asa, nu mai pierde in timpul mersului si nici dupa oprire, dar asa o fost 3 zile dupa care iar o inceput... daca era plutitorul sau cuiul ponton ar fi pierdut mereu, nu? sau? si daca fac totusi flansa, nu o sa am probleme cum am avut fara aceal distantier ca nu o pornit motorul nicicum!? o solutie ar fi sa nu mai pun acel distantier, doar garnitura subtire, dar oricum flansa o sa fie mai groasa decat acel distantier... @hal9000 acum ai toate datele despre motor si diametrul admisiei ( 29mm ) ai gasit ceva date despe carbul original? is tare curios, or fi si carburi cu gauri in talpa la 55mm si nu am dat eu de ele... ca galeria nu pare schimbata, e identica cu ce vad pe youtubla alte R4! @baxon galeria de dacie nu cred ca se potriveste, am vazut ca e dintr-o bucata cu evacuare cu tot! dar seamana! silicon nu am cum sa cumpar decat cand ajung la oras... Edited by manu10, 14 June 2017 - 10:51. |
#28
Posted 14 June 2017 - 11:47
manu10, on 14 iunie 2017 - 10:46, said: @hal9000 acum ai toate datele despre motor si diametrul admisiei ( 29mm ) ai gasit ceva date despe carbul original? is tare curios, or fi si carburi cu gauri in talpa la 55mm si nu am dat eu de ele... ca galeria nu pare schimbata, e identica cu ce vad pe youtubla alte R4! |
|
#29
Posted 14 June 2017 - 12:58
Pai cum sa nu loveasca, daca gaura de sus, e mai mare decat cea de jos? Ca nu loveste deasupra garniturii, ci dedesupt, care e diferenta? Verifica si planeitatea galeriei si carburatorului, urechile carburatorului se deformeaza in timp, daca sunt stranse exagerat. Iei o piatra de polizor plata, sau o pila mai mare si dreapta, la nevoie chiar un smirghel mai fin, pe un geam, suprafata plana, freci putin carburatorul, apoi vezi ce urme lasa. Unde nu luceste, nu face contact cu piatra, deci trebuie insistat. La fel si cu galeria.
|
#30
Posted 14 June 2017 - 14:29
rumegus, on 14 iunie 2017 - 12:58, said:
Pai cum sa nu loveasca, daca gaura de sus, e mai mare decat cea de jos? Ca nu loveste deasupra garniturii, ci dedesupt, care e diferenta? Verifica si planeitatea galeriei si carburatorului, urechile carburatorului se deformeaza in timp, daca sunt stranse exagerat. Iei o piatra de polizor plata, sau o pila mai mare si dreapta, la nevoie chiar un smirghel mai fin, pe un geam, suprafata plana, freci putin carburatorul, apoi vezi ce urme lasa. Unde nu luceste, nu face contact cu piatra, deci trebuie insistat. La fel si cu galeria. talpa carbului pare intradevar a nu fi chiar plana.. sa vad ce decizie iau, daca schimb carbul nu ma mai agit cu pilitul... |
#31
Posted 14 June 2017 - 15:36
Pompa de sprit picura cand membrana are o gaura, uneori cat un varf de ac, abia se observa in contralumina, sau cand ai schimbat-o nu ai curatat bine si au ramas bucati din vechile garnituri.
Carburatorul e din spiater moale, se planeaza f usor. |
#32
Posted 14 June 2017 - 17:20
@rumegus
membrana de la pompa de spritz am schimbat-o si degeaba! oricum ma gandesc ca daca era de la membrana ar fi curs si-n timpul mersului in acea zona, dar curge numai dupa ce trece 1,5 -3 ore de la oprirea motorului, deci cand se raceste motorul si ma gandesc ca se contracta si tija aia, axul cu clapeta si cum teflon ioc iaca mai curge cate o picatura, oricum aia nu deranjeaza asa mult, daca ar ramane asa cum e acuma si sa nu ma trezesc peste cateva zile ca-mi curge iar pe la talpa, ar fi ok oricum palnuiesc sa-mi cumpar un carb original si atunci sa fac flansa ca sa vad unghiul cat sa fie ca sa nu incurce suruburile de la galerie elementele joase ale carbului! a, uite ce-am descoperit!!! in poza se vede un tub lasat in aer iar acel tub 99% vine de la busonul de alimentare, adica este returul!!! pai acolo nu trevbuia sa vina un furtunel? cum ajunge benzina in retur, de unde? de la carb? poate si asta influenteaza pierderile de benzina!? nu stiu... amm pus poza cu tubul ramas in aer si care duce pana in busunul de alimentare cu benzina!!!! IMG_20170614_1742531.jpg 246.64K 13 downloads furtunelul e cel din mijlocul pozei, sub colierul alb ( se vede doar sectiunea lui) Edited by manu10, 14 June 2017 - 17:21. |
#33
Posted 14 June 2017 - 17:28
Pai tu nu ai retur infipt in carburator acum? Sau il ai si duce unde? Sa nu fie vreun sistem primitiv de recuperare de vapori.
|
|
#34
Posted 14 June 2017 - 17:53
Pana la urma curge,sau nu, la pompa de sprit? Daca da, fie nu ai pus garnituri noi, fie a ramas mizerie de la garniturile vechi. Nu stiu ce furtunel vezi tu acolo, de unde vine, unde duce, ca o poza ca lumea nu ai pus. Ce zici tu, pare un browden, de la capota, faruri, robinet climatizare etc, returul din cate imi amintesc pleaca din pompa de benzina, ca la Dacii.
|
#35
Posted 14 June 2017 - 19:49
IMG_20170614_2038111.jpg 353.3K
8 downloads
IMG_20170614_2039151.jpg 314.27K
8 downloads
IMG_20170614_2040461.jpg 175.65K
7 downloadsam suspectat initial ca era membrana de la pompa de sprit dar se pare ca e bucsa de teflon de pe ax si oricum nu se mai fabrica...
cat despre pompa de benzina am verificat si are numa doua tzatze, una de intrare si una de iesire, retur ioc!!! dovada: 3 poze, prima pompa de pe masina, a doua pompa veche iar a treia este eticheta de la noua pompa unde zice clar ca are doar 2 tzatze, una de intrare si una de iesire! intrebare: ce fac cu tzava de retur, atarna in gol!!! eventual pe acolo se mai evapora si benzina din rezervor |
#36
Posted 14 June 2017 - 20:11
La unele carburatoare exista si racord pt retur, cu o diuza in ea, carburatorul de dacie nu are, returul pleaca din pompa. E un motiv in plus sa picure, benzina in loc sa se intoarcain rezervor, ajunge in carburator. Chiar de ai gasi bucsa de teflon, sau ai face pe strung, precis si axul e uzat, deci nu faci mare lucru. Dwca tot ai un carburator de dacie, ai putea improviza un T din stuturile lui, prin cele cu gaura normala circula benzina de la pompa la carburator, la stutul cu gaura mica pui returul spre rezervor, daca furtunul e functional,nu e copt sau gaurit, altfel cine stie unde se va scurge benzina din el.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users