Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

modificare galerie admisie

- - - - -
  • Please log in to reply
61 replies to this topic

#1
manu10

manu10

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 178
  • Înscris: 10.12.2014
salutare,
in poza aveti galeria de admisie de la un Renault 4, iar distanta intre suruburile unde vine prins carburatorul este 55mm!
aici e probelma, toate carburatoarelee pt renault 4 pe care le-am gasit au distanta intre gaurile de prindere pe galerie de 65mm, adica cu 10mm mai mult!
cand am cumparat masina avea un carburator de dacie si el gaurit ( gaurile originale alungite) ca sa poata fi prins pe galerie si desigur pierde benzina pe acolo.
am schimbat garnituri, le-am dublat, le-am marit, tzine ce tzine si iar incepe sa piarda benzina pe la talpa, evident din cauza alungirii gaurilor ...
as fi vrut sa iau carburator original, dar cum ziceam si el are tot 65mm ca si cel de Dacia...
poate primul propietar o schimbat galeria pt un carburator care i s-o potrivit pe moment, poate o modificat el distanta intre suruburi, dar ochiometric nu se vede nimic...
acum eu ma gandesc ca cel mai bine ar fi daca as putea deplasa cele doua suruburi de  la 55 la 65mm... se poate? cum? exista aceasta posibilitate? ms

Attached Files


Edited by manu10, 13 June 2017 - 18:13.


#2
EneStelian

EneStelian

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 462
  • Înscris: 25.02.2017
pe grupul ''auto retro'' de pe fb, ai sa gasesti sfaturi mai utile decat aici. eventual o galerie originala la cineva de pe acolo/.

#3
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Pui o flansa adaptatoare ( cel putin asa se facea pe vremuri ) . Garnituri de clingherit intre corp flansa si flansa carburator .

Ce motorizare este ?

Edited by Baxon, 13 June 2017 - 18:36.


#4
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Cred ca se poate face o flansa si sa faci prinderea in x (rotesti vreo 15-20 de grade carburatorul).

Ps. Vad ca a raspus colegul intre timp.

#5
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,911
  • Înscris: 03.12.2005
Cel mai simplu scapi cu o flansa adaptoare, dar va trebui sa intorci filetul invers. Cum banuiesc ca astea din poza-s captive vor trebui taiate, gaurite si folosesti suruburi cu cap ingropat la flansa. Pe flansa folosesti tot suruburi captive exact ca ce ai acum pentru noul carburator.
Cred ca orice atelier bun de prelucrari mecanice te descurca. Principala grija e planeitatea si rugozitatea fetelor flansei, si sa gasesti garnituri pentru ambele fete. Asta inseamna sa ai garnitura pentru noul carburator, si sa gasesti (sau ai) una buna pentru ce ai in poza.

#6
manu10

manu10

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 178
  • Înscris: 10.12.2014
mda, buna ideea cu prinderea-n x a unei noi flanse, dar asta inseamna sa se mareasca distanta dintre carburator si galerie cu 1-2 cm daca tinem cont si de garnituri... nu are nimic?
motorul e probabil de 1,1, desi original era de 0,9 dar al doilea propietar cand a segmentat si-a dat seama ca fusese modificat motorul din camasi de catre primul propietar... nu ma pricep, asta mi-a povestit, iar momentan are carburator de Dacia 1300 si culmea merge frumos motorul...
garnituri i-am facut eu din marsit cumparat de la piese de autocamioane iar clingheritul original are si el gauri ovalizate... as vrea sa-l refac, dar nu am facut rost decat de textolit de 3mm si cineva a zis ca-i prea rigid sa fac din el, dar am sa incerc, oricum il imbrac in garnituri de marsit !
nu situ ce-or facut acolo fostii propietari, dar eu uitandu-ma la filmulete pe youtube galeria e chiar de Renault 4, dar de ce e prinderea mai ingusta nu stiu... o fi galerie de renault5 de exemplu si omu o adaptat noul carburator cu galerie cu tot iar al doilea propietar nu o mai gasit decat de dacie si o bricolat clingheritul si talpa carburatorului de dacie... nu stiu..
oricum va multumesc la toti pt raspunsuri, f buna ideea cu flansa de adaptare in x!!!
asa voi putea adapta noul carburator de dacia cumparat zilele astea ( bine ca n-am apucat sa dau si eu gauri in talpa lui Posted Image )
sau sa ma risc sa cumpar unul original din hong kong cu speranta ca si primesc coletul, iar daca-l primesc sa fie inuntru ce-am platit Posted Image

ps
in prima poza e carbu cum perde benzina ( dupa ce-am refacut garniturile o tinut o saptamana dupa care o inceput sa piarda din nou )
in a doua poza garniturile refacute
in a treia vechile garnituri asa cum le-am scos de acolo... in mijloc se afla clingheritul si se poate vedea ca si lui i-au fost ovalizate gaurile ( ca si la carb) ca sa poata intra pe galerie

cineva mi-a sugerat ca daca as putea astupa golul din talpa carbului cu cauciuc din furtun de benzina poate nu mai curge... dar ar fi tot o solutie provizorie
tre sa gasesc meserias care sa-mi faca flansa!!!! :)
apoi sa vad ce garnitruri sa pun, doar marsit de 0,5-1mm poate e suficient, mai ales ca prin flansa o sa cresca distanta intre carb si galerie..

Attached Files



#7
HAL9000

HAL9000

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,295
  • Înscris: 07.06.2013
Daca era prima serie cu motor de 850cc carburatoarele puteau fi Solex sau Zenith 28, la motor de 1100 erau tot Solex sau Zenith dar 32

#8
manu10

manu10

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 178
  • Înscris: 10.12.2014

 HAL9000, on 13 iunie 2017 - 19:26, said:

Daca era prima serie cu motor de 850cc carburatoarele puteau fi Solex sau Zenith 28, la motor de 1100 erau tot Solex sau Zenith dar 32

si prinderea pe galerie e diferita, adica 55 respectiv 65mm?
eu am gasit pe ebay 2 binevoitori care mi-au raspuns la intrebare, unu vindea carb de 850 iar altul de 1100 si ambii mi-au raspuns ca distanta e de 65mm ca la dacie...
de aici am dedus eu ca primul propietar o schimbat galeria de admisie, dar nu sunt sigur fiindca sta bine acolo, ca din fabrica! ... poate exista si carb care au prinderea de 55mm!??

Edited by manu10, 13 June 2017 - 19:32.


#9
HAL9000

HAL9000

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,295
  • Înscris: 07.06.2013
Solex 28 IF -S25F ar trebui sa fie modelul, caut sa vad daca gasesc masurile...

Ce seria are motorul? din ce an masina?
La fel de important: poti sa masori diametrul gaurii din galeria de admisie?

Edited by HAL9000, 13 June 2017 - 19:40.


#10
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Eu cred ca principala buba e ca gaura din galerie e mai mica decat cea din talpa carburatorului. Poate o flansa cu gaura conica, sus cat are carburatorul, jos cat are galeria, daca nu gasesti o galerie potrivita. Ca va fi mai sus carburatorul cu 1-2cm, nu e o problema, din contra, dar sa nu frece in capota.

#11
yo9hrb

yo9hrb

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,134
  • Înscris: 09.08.2006
O singura parere: pe acolo nu prea ai cum sa pierzi benzina. Poate doar sa traga aer fals, dar, in acest caz, n-ar mai merge motorul bine.

#12
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,911
  • Înscris: 03.12.2005

 manu10, on 13 iunie 2017 - 19:17, said:

mda, buna ideea cu prinderea-n x a unei noi flanse, dar asta inseamna sa se mareasca distanta dintre carburator si galerie cu 1-2 cm daca tinem cont si de garnituri... nu are nimic?

De-aia ziceam ce ziceam mai sus. Un M6 cu cap inecat are nevoie de ~4mm ca sa se ingroape complet. Gaura fiind conica, aia poate fi chiar grosimea totala a materialului. Pana la urma, testezi si vezi daca il supara o flansa inalta. Fiind vacuum, nu cred ca o sa se simta diferente majore. Poate mici variatii de eficienta.
Pentru garnituri e posibil s-o scoti la capat cu cordon continuu de gasket si ceva rugaciuni.

#13
manu10

manu10

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 178
  • Înscris: 10.12.2014

 HAL9000, on 13 iunie 2017 - 19:38, said:

Solex 28 IF -S25F ar trebui sa fie modelul, caut sa vad daca gasesc masurile...

Ce seria are motorul? din ce an masina?
La fel de important: poti sa masori diametrul gaurii din galeria de admisie?
TIP 800A7/05 SERIE1043059 AN 1982
Diametrul numa cand mai desfac carburatorul pot masura,  dar e aprox 30mm..

 yo9hrb, on 13 iunie 2017 - 20:01, said:

O singura parere: pe acolo nu prea ai cum sa pierzi benzina. Poate doar sa traga aer fals, dar, in acest caz, n-ar mai merge motorul bine.
mda, asa facea cand am cumparat masina si pornea f greu, dupa 4 chei, acuma ca am schimbat garniturile porneste la sfert de cheie si parca da mai putine rateuri...
si totusi pierde si pe acolo benzina, se vad garniturile cum mustesc a benzina iar dupa mai multe zile incepe sa curga incet ( cel putin cand am cumparat-o pierdea la greu - nu stiu cum avea curaj fostul sa circule cu ea asa...... btw pierde si pe la axul clapetei, probabil ca s-o dus bucsa de teflon, dar nu se mai gasesc de cumparat ( pe acolo pierde cateva picaturi la 2-3 ore de la oprirea motrorului- probabil dupa ce se raceste si se contracta..)

 sebulbus, on 13 iunie 2017 - 20:13, said:


De-aia ziceam ce ziceam mai sus. Un M6 cu cap inecat are nevoie de ~4mm ca sa se ingroape complet. Gaura fiind conica, aia poate fi chiar grosimea totala a materialului. Pana la urma, testezi si vezi daca il supara o flansa inalta. Fiind vacuum, nu cred ca o sa se simta diferente majore. Poate mici variatii de eficienta.
Pentru garnituri e posibil s-o scoti la capat cu cordon continuu de gasket si ceva rugaciuni.
naiba stie,m-am uitat acuma si s-ar putea ca suruburile de pe galerie sa dea o jena carburatorului chiar daca e rotit cu 20grade.. cel putin la cel de dacie ( tija pompa de sprit si jicler amestec)
hm, daca ma bag la flansa asta ar trebui sa am intai cumparat carbu original ca sa hotarasca meseriasul directia favorabila  de rotatie... scump si dureaza 2 luni pana vine, daca vine..

#14
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Te rog pune ruleta cand desfaci sa vedem distanta exacta intre suruburi / gauri si diametrul gaurii di diametrul interior al carbului ca , sper sa nu zic o prostie dar asa de tare seamana cu carburatoarele de moto 150 cc de numa ( si de alea gasesti in prostie noi ) .
Cati kw /CP are motorul original , nu conteaza ca s-a schimbat setul cu ceva mai power ?

Clingherit gasesti si pe olepix https://www.olx.ro/o...it-ID1Od6n.html
Cand montezi pune si un cordon de silicon pt motoare care rezista la temperaturi mari ( rosu sau negru la tub ca de crema de ghete ... ) .

Edited by Baxon, 13 June 2017 - 22:04.


#15
manu10

manu10

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 178
  • Înscris: 10.12.2014

 Baxon, on 13 iunie 2017 - 22:02, said:

Te rog pune ruleta cand desfaci sa vedem distanta exacta intre suruburi / gauri si diametrul gaurii di diametrul interior al carbului ca , sper sa nu zic o prostie dar asa de tare seamana cu carburatoarele de moto 150 cc de numa ( si de alea gasesti in prostie noi ) .
Cati kw /CP are motorul original , nu conteaza ca s-a schimbat setul cu ceva mai power ?

Clingherit gasesti si pe olepix https://www.olx.ro/o...it-ID1Od6n.html
Cand montezi pune si un cordon de silicon pt motoare care rezista la temperaturi mari ( rosu sau negru la tub ca de crema de ghete ... ) .


ha ha, crezi ca  mere carb de motor? Posted Image
are prindere de 55mm carbul asta?
in carte motorul are 25kw...
momentan merge bine cu carb de Dacia 1300 desi motorul este mai mic .. dar ma nerveaza perderile si mirosul de benzina.. unde mai pui si riscul Posted Image
distanta intre centrul suruburilor este de 55mm pe galerie!

Edited by manu10, 13 June 2017 - 22:11.


#16
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Pierderile le rezolvi cum am zis mai sus , siliconul ala rezista si la benzina , tabla ti-o confectionezi singur dintr-o bucata mai groasa si pui intercalate 2 garnituri de clingherit de 1-2 mm , cordon subtire de silicon ( de ala de care am zis ) si nu dai cheie decat a doua zi sa aiba timp sa se usuce maglavaisu' .
P.S. La Renault 5 ii faceam garnituri din carton de dosar si maglavais d-asta de silicon rosu si nu avea moarte !

Edited by Baxon, 13 June 2017 - 22:17.


#17
manu10

manu10

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 178
  • Înscris: 10.12.2014

 Baxon, on 13 iunie 2017 - 22:16, said:

Pierderile le rezolvi cum am zis mai sus , siliconul ala rezista si la benzina , tabla ti-o confectionezi singur dintr-o bucata mai groasa si pui intercalate 2 garnituri de clingherit de 1-2 mm , cordon subtire de silicon ( de ala de care am zis ) si nu dai cheie decat a doua zi sa aiba timp sa se usuce maglavaisu' .
P.S. La Renault 5 ii faceam garnituri din carton de dosar si maglavais d-asta de silicon rosu si nu avea moarte !
clingherit am cumparat de 0,5 desi eu cerusem de 1mm, asa ca am facut cate 2-3 garnituri suprapuse, sa fie! ( pe bon scrie marsit)
despre silicon la motor am auzit ca nu-i bine fiindca se dizolva in timp si ajunge pe la motor unde nu face tocmai bine... asta am citit pe forumuri, nu stiu in realitate!
dar daca e asa bun, atunci nu ar mai trebui sa ma agit cu flansa si sa cumpar silicon, pun pe garnituri, umplu si partea de gaura din talpa carburatorului si ar trebui sa fie ok? dar sigur nu pateste ceva motorul?

#18
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,911
  • Înscris: 03.12.2005
Fa o proba inainte. Pui un carnacior si dupa ce se usuca incerci sa il dizolvi cu benzina si vezi daca rezista.

Suspectez ca garnitura ta de acum functioneaza ca un fitil sau nu izoleaza corect interiorul galeriei de admisie si pe acolo scapi din benzina pulverizata.Daca e asa, scapi largind gaura garniturii, daca permite.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate